میرنیوز

دانشجویان مراقب باشند!/ وعده‌ی یک سفر اروپایی روی میز قانون

دانشجویان مراقب باشند!/ وعده‌ی یک سفر اروپایی روی میز قانون 2020-07-22T02:21:14+04:30

به گزارش ایسنا، اخیرا تیمی تحت عنوان «تیم فوتبال منتخب دانشجویان ایران» اقدام به تست گیری از دانشجویان جهت شرکت در مسابقات جهانی بلژیک کرده است و فهرستی را نیز مبنی بر اعلام نفرات راه یافته به مرحله اول اردوی این تیم منتشر کرده که برخی از آن ها بازیکنان لیگ برتری هستند و در عین حال اعلام کرده است که تست گیری از دانشجویان ادامه دارد.

ماجراهای رسانه‌ای تیمی تحت عنوان «منتخب دانشجویان ایران»

فردی تحت عنوان مدیر تیم منتخب دانشجویان ایران ضمن اعلام فهرست نفرات راه یافته به اردوی مرحله اول این تیم اعلام کرده است که مسابقات جهانی بلژیک طبق برنامه از قبل اعلام شده قرار است اواخر امسال در شهر آنتورب بلژیک برگزار شود و براین اساس تیم های فوتبال وفوتسال مردان و فوتسال بانوان قرار است در آن حضور یابند.

وی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد که براین اساس و علیرغم محدودیت های موجود فراخوانی جهت حضور دانشجویان در تست های فنی داده شد و تعدادی از بازیکنان بعد از ۱۴ جلسه تست فنی در تهران و گلستان انتخاب شده‌اند و به مرحله بعدی اردو راه یافتند. در عین حال این فهرست نهایی نیست و قطعا این لیست تا شروع مسابقات دچار تغییر و تحول خواهد شد و اردوهای آماده سازی وبازی های تدارکاتی لازم برای این تیم برنامه ریزی شده که در صورت قطعی شدن اعلام می شود.

در فهرست اعلام شده از سوی این تیم، نام بازیکنانی همچون محمد طیبی(سپاهان)، بابک مرادی (ماشین سازی تبریز)، محمد حسین مرادمند (شهر خودرو)، ارسلان مطهری (استقلال تهران)، امیر حسین کریمی (پیکان)، رحیم زهیوی(فولاد خوزستان) به چشم می خورد.

بر اساس پیگیری های صورت گرفته و تماس برخی از افراد با خبرنگار ایسنا، مبنی بر قانونی یا غیرقانونی بودن فعالیت تیمی تحت عنوان «تیم منتخب دانشجویان ایران» در عین حال که به سراغ سرپرست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی رفتیم با فردی نیز که به عنوان مسئول هماهنگی انجام تست های تیم منتخب دانشجویان ایران در اطلاعیه مربوط به این تیم معرفی شده است، تماس گرفتیم تا از جزییات مسئله مطلع شویم.

دانشجویان مراقب باشند!/ وعده‌ی یک سفر اروپایی روی میز قانون

اطلاعیه تیم و مسائلی عجیب!

در اطلاعیه مربوط به معرفی تیم منتخب دانشجویان ایران نکات مختلفی وجود دارد. در ابتدای این اطلاعیه آمده است؛ تست فنی تیم منتخب فوتبال دانشجویان ایران اعزامی به مسابقات جهانی بلژیک و در ادامه آن محل انجام تست گیری از دانشجویان اتوبان آیت الهه سعیدی، اسلامشهر، دورمیدان نماز، ورزشگاه حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در ساعت تمرین ۱۶:۳۰ با هماهنگی قبلی اعلام شده است.

نکته قابل تامل دیگر استفاده از نماد  PCU COMMITTEE در اطلاعیه مربوط به این تیم است؛ با مراجعه به پورتال COMMITTEE  PCU، در معرفی این کمیته آمده است که رویدادهای ورزشی دانشگاهی را با محوریت بازی منصفانه برگزار و پشتیبانی می‌کند و IOC (کمیته بین المللی المپیک) از سال ۱۹۸۲ این کمیته را به رسمیت شناخته است.

در این رابطه باید به چند مسئله مهم اشاره کرد، ابتدا اینکه به رسمیت شناخته شدن توسط کمیته بین المللی المپیک (IOC) به معنی فعالیت بعنوان یک زیر مجموعه از سوی IOC مطرح نیست.

علاوه بر این در اطلاعیه‌ای دیگر از سوی تیم مربوطه تحت عنوان «تیم فوتبال منتخب دانشجویان ایران» مکان تست گیری جاده ساوه، ورزشگاه پنج هزار نفری قائم نسیم شهر، با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و لزوم به همراه داشتن کارت دانشجویی معتبر، کارت ملی و بیمه ورزشی اعلام شده است که باید با هماهنگی قبلی انجام شود.

مسئله مهم دیگر این است که تامین هزینه چنین سفری به بلژیک از سوی تیم مربوطه با توجه به رشد قیمت دلار، چگونه تامین خواهد شد؟ 

اظهارات عجیب و غریب مسئول هماهنگی تیم

با شماره تماس فردی که در اطلاعیه مربوط به این تیم به عنوان مسئول هماهنگی معرفی شده بود، تماس گرفتیم و تا به جزییات بیشتری در رابطه با فعالیت این تیم دست پیدا کنیم. در ادامه صحبت های رد و بدل شده از سوی خبرنگار ایسنا (به عنوان یک دانشجوی متقاضی انجام تست) و مسئول هماهنگی تیمی که خود را «تیم فوتبال منتخب دانشجویان ایران» معرفی کرده، آمده است.

مسئول هماهنگی: دانشجو هستید؟

متقاضی: بله

مسئول هماهنگی: هرچند نفر هستید برای انجام تست حضور پیدا کنید و اگر مورد تایید قرار گرفتید سایر فعالیت ها انجام می شود. ساکن تهران هستید؟

متقاضی: بله، به همین آدرسی که در اطلاعیه اعلام کرده‌اید؟

مسئول هماهنگی : بله، اسلامشهر را که بلدی؟

متقاضی: بله. عنوان تیم شما چیست؟ همان تیم ملی دانشجویان است؟

مسئول هماهنگی: دو تا تیم ملی دانشجویان داریم. یک مورد فقط مربوط به دانشگاه آزاد است و یکی نیز منتخب دانشجویان است که بازی های آن ها جهانی است و بلژیک برگزار می شود که آن هم ما هستیم. تیم ما مربوط به منتخب تمام دانشگاه ها از جمله پیام نور، دانشگاه آزاد و دولتی فرقی نمی کند مربوط به همه دانشگاه ها است و سطح بالاتری دارد.

متقاضی: شما زیر نظر کدام فدراسیون فعالیت می‌کنید؟

مسئول هماهنگی: زیر نظر فدراسیون دیگه، فدراسیون فوتبال.

متقاضی: قبلا شنیده بودم که تیم ملی دانشجویان زیر نظر فدراسیون دانشگاهی فعالیت می‌کند نه فدراسیون فوتبال!

مسئول هماهنگی: شما الان مشکلتان چیست، بیا تمرینت را انجام و تست بده و اگر پسندیدند شما را انتخاب می کنند، در هر حال برای شما چه فرقی می کند؟

متقاضی: می خواهم بدانم شما زیر نظر کجا فعالیت می کنید؟ این مسئله برایم مهم است.

مسئول هماهنگی: شما اول ببینید انتخاب می شوید یا نه!

متقاضی: این مسئله دوم است، مسئله اول این است که شما زیر نظر کجا فعالیت می‌کنید؟ مگر می شود تیم ملی دانشجویان زیر نظر فدراسیون فوتبال فعالیت کند؟

مسئول هماهنگی: مسئله اول که دارم به شما می گویم تیم ملی! پس چه فرقی برای شما می کند؟ این همان تیم ملی است که علی دایی و سیروس دین محمدی در آن بازی کرده اند.

متقاضی: تیم شما بسته شده است؟

مسئول هماهنگی: نه هنوز بسته نشده است، ما ۱۰ بازیکن لیگ برتری داریم و چند بازیکن دیگر که فعلا تاکنون آن ها هستند.

متقاضی: اگر انتخاب شویم باید هزینه ای برای اعزام به بلژیک پرداخت کنیم؟

مسئول هماهنگی: شما فعلا تشریف بیاورید و تست دهید تا شما را ببینیم، بعد.

این درحالی است که یکی از مراجعه کنندگان جهت انجام تست، مدعی است در تست های اولیه پذیرفته شده و  مبلغ هنگفتی را جهت اعزام او به این مسابقات طلب کرده اند.( سند این اظهارات در اختیار ایسنا قرار دارد)

فدراسیون دانشگاهی: فعالیت های تیم مربوطه غیررسمی است

پس از آن به سراغ فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی رفتیم تا با سرپرست این فدراسیون در مورد فعالیت قانونی یا غیرقانونی تیمی تحت عنوان «تیم منتخب دانشجویان» گفت و گو کنیم.

محمدحسین علیزاده- سرپرست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در گفت و گو با ایسنا و در رابطه با فعالیت تیمی تحت این عنوان، اظهار کرد: صراحتا در حال حاضر تیمی تحت عنوان «تیم ملی دانشجویان فوتبال ایران» وجود ندارد و تیمی نیز که تحت عنوان «تیم فوتبال منتخب دانشجویان ایران» در حال فعالیت است از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی به رسمیت شناخته نمی شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا تیمی تحت عنوان «تیم فوتبال منتخب دانشجویان ایران» می تواند زیر نظر فدراسیون فوتبال فعالیت کند؟ تصریح کرد: این مسئله صراحتا کذب است و تنها مرجعی شناخته شده در این بخش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

سرپرست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با اشاره به اینکه مدیریت فعالیت ورزش دانشجویان در کشور اینگونه است که که هر دانشگاهی استقلال خود را برای تشکیل تیم های ورزشی مربوطه جهت شرکت در رقابت های داخلی دارد، گفت: اما نمایندگی تیم های ایران در مجامع بین المللی اعم از مسابقات یونیورسیاد، بازی های جهانی و آسیایی بر عهده فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی است.

فدراسیون دانشگاهی نه فدراسیون فوتبال

علیزاده ادامه داد: شورای برون مرزی جهت اعزام، فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی را به رسمیت می شناسد و تیم ملی دانشجویان نیز توسط این فدراسیون تشکیل می شود و سایر تیم های داخلی تحت عناوین دانشجویی می توانند توسط دستگاه های مختلف و صرفا به منظور شرکت در رقابت های داخلی تشکیل شوند و باید بدانیم که تیم ملی نیستند چرا که تشکیل تیمی تحت عنوان تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران که لباس تیم ملی را می پوشد و در رقابت های برون مرزی اعم از آسیایی و جهانی شرکت می کند زیر نظر فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی است.

وی با تاکید بر اینکه اگر فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی میزبانی رقابت هایی را بر عهده گیرد یا قصد داشته باشد تیم ملی را به مسابقات برون مرزی اعزام کند، می تواند فعالیت ها را واگذار کند، اظهار کرد: در مورد فوتبال چه در سال گذشته و چه در سال جاری این تیم زیر نظر و تحت مسئولیت فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی قرار داشته و هیچ مجموعه دیگری نمایندگی آن را ندارد و هیچ تیم دیگری در این زمینه به رسمیت شناخته نمی شود و هر فعالیت دیگری که صورت بگیرد تخلف بوده و غیرقانونی است.

سرپرست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با اشاره به اینکه تیم منتخب فوتبال دانشجویان ایران (نه تیم ملی دانشجویان فوتبال ایران)، زیر نظر فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی فعال بوده است، گفت: تیم منتخب دانشجویان ایران در سال گذشته پس از قهرمانی دانشگاه ها، تیم منتخب وزارت علوم به عنوان قهرمان بازی ها بود که به رقابت های چین اعزام شد و در این مسابقات شرکت کرد.

تعطیلی ۴ ساله تیم ملی فوتبال دانشجویان

علیزاده افزود: حدود چهار سال است که تیم ملی دانشجویان فوتبال ایران فعالیتی نداشته است علت هم این است که ما باید با فیزو (فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی) همکاری کنیم و فیزو در بازی های رسمی فعلا رقابت های منطقه ای را برگزار می کند که فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی نیز امتیاز آن را به بخش های مختلف واگذار کرده تا اعزام های مربوطه صورت گیرد. آخرین اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران به رقابت های یونیورسیاد ۲ دوره قبلی باز می گردد چراکه در دولت قبلی به دلیل اشتباهی که رخ داد جایگاه خود را از دست دادیم و در حال حاضر چند سالی است در نوبت هستیم تا شرایطی ایجاد شود و بتوانیم در این رقابت ها شرکت کنیم، هرچند که در رقابت های آسیایی حضور داریم.

پیگیرد قانونی فعالیت تیم «تیم فوتبال منتخب دانشجویان»

سرپرست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در پایان اعلام کرد: مراتب مربوط به فعالیت تیمی تحت عنوان «تیم فوتبال منتخب دانشجویان ایران» به مراجع ذی صلاح از جمله حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گزارش شده است و پیگیری این مسئله در دستور کار قرار دارد و به زودی نتایج آن اعلام می شود.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)