X دانلود اهنگ نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

میرنیوز

زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد/ احتمال حضور تماشاگران در ورزشگاه

زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد/ احتمال حضور تماشاگران در ورزشگاه 2020-06-03T15:37:58+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه مشترک کنفدراسیون فوتبال آسیا با کشورهایی که در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا دارای نماینده هستند، امروز برگزار شد.

این جلسه در قسمت غرب قاره، با حضور کارشناسان ایران، عراق، امارات، قطر، ازبکستان و عربستان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

روزنامه الاتحاد امارات در پایان این جلسه زمان و نحوه برگزاری باقیمانده این مسابقات را اعلام کرد.

این روزنامه نوشت: «AFC مقرر کرد بازی های باقیمانده مرحله گروهی به صورت متمرکز و همچنین مرحله یک هشتم نهایی از تاریخ ۱۴ الی ۲۶ سپتامبر (۲۴ شهریور تا ۵ مهرماه) برگزار شود. مرحله یک چهارم نهایی ۴ نوامبر (۱۴ آبان)و نیمه نهایی هم ۲۵ نوامبر (۵ آذر) برگزار خواهد شد.»

این روزنامه همچنین مدعی شد که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بدون تماشاگر برگزار می شود اما اگر شرایط بهداشتی و امنیتی فراهم باشد، به تماشاگران اجازه داده می شود در دیدار نیمه نهایی و فینال در ورزشگاه حاضر شوند.

الاتحاد همچنین به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد در جلسه امروز درباره شهرها و کشورهایی که خواهان میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا هستند صحبتی به میان نیامده و این اتفاق ظرف دو هفته آینده رخ می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر از کشورهای قطر، امارات و ازبکستان به عنوان کشورهایی یاد می شود که خواهان میزبانی لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز هستند.

پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا می باشند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

اعلام نتایج تست PCR شاهین بوشهر/ یک بایزکن کرونایی است

اعلام نتایج تست PCR شاهین بوشهر/ یک بایزکن کرونایی است
2020-07-08T13:24:18+04:30
سرپرست باشگاه شاهین بوشهر از مثبت شدن تست یکی از بازیکنان این تیم خبر داد.

اعلام نتایج تست PCR تیم شاهین شهرداری بوشهر/ یک عضو کرونایی در بین بازیکنان

اعلام نتایج تست PCR تیم شاهین شهرداری بوشهر/ یک عضو کرونایی در بین بازیکنان
2020-07-08T13:11:00+04:30
سرپرست باشگاه شاهین بوشهر از مثبت شدن تست یکی از بازیکنان این تیم خبر داد.

کُری‌خوانی‌ برخی مدیران استقلال و پرسپولیس به سبک کانال‌های تلگرامی/ چرا وزارت ورزش نقش نظارتی‌اش را فراموش کرده است؟

 کُری‌خوانی‌ برخی مدیران استقلال و پرسپولیس به سبک کانال‌های تلگرامی/ چرا وزارت ورزش نقش نظارتی‌اش را فراموش کرده است؟
2020-07-08T13:14:17+04:30
برای اولین بار نیست که شاهد اظهارنظرهای عجیب از سوی مسئولان استقلال و پرسپولیس هستیم و سؤالی که مطرح می‌شود این است که وزارت ورزش کجای این ماجرا قرار دارد؟

نظرمحمدی دوباره سرمربی رایکا شد

نظرمحمدی دوباره سرمربی رایکا شد
2020-07-08T12:57:39+04:30
سرمربی جدید تیم فوتبال رایکا بابل انتخاب شد.

نقش ویژه بازیکن موثر پرسپولیس در پوکر قهرمانی

نقش ویژه بازیکن موثر پرسپولیس در پوکر قهرمانی
2020-07-08T12:41:03+04:30
هافبک پرسپولیس هربار برای این تیم بازی کرده است جزو بهترین های مسابقه بوده تا سهم زیادی در موفقیت های تیمش در فصل جاری لیگ برتر داشته باشد.

برخلاف ادعای رسول‌پناه؛ پاداش پرسپولیسی‌ها پرداخت نشده است!

 برخلاف ادعای رسول‌پناه؛ پاداش پرسپولیسی‌ها پرداخت نشده است!
2020-07-08T12:47:37+04:30
سرپرست باشگاه پرسپولیس ادعایی را مطرح کرده که هنوز عملی نشده است.

تمرینات تیم والیبال سایپا به دلیل کرونا متوقف شد

تمرینات تیم والیبال سایپا به دلیل کرونا متوقف شد
2020-07-08T12:27:45+04:30
پس از اعلام تست مثبت سرمربی تیم والیبال نارنجی پوشان، تمرینات این تیم متوقف شد.

رمضانی: تصویر وریا غفوری و فرزندش حس عجیب و غریب این روزهای استقلال است/ چطور می‌توانیم مقابل تراکتور بازی کنیم؟

 رمضانی: تصویر وریا غفوری و فرزندش حس عجیب و غریب این روزهای استقلال است/ چطور می‌توانیم مقابل تراکتور بازی کنیم؟
2020-07-08T12:20:57+04:30
سرپرست تیم فوتبال استقلال تأکید کرد این تیم در غیاب ۱۲ بازیکن خود آمادگی رویارویی با تراکتور تبریز را ندارد.

تغییری در برنامه دادگاه CAS اعلام نشده/ جزئیات جلسه مشخص شده است

تغییری در برنامه دادگاه CAS اعلام نشده/ جزئیات جلسه مشخص شده است
2020-07-08T12:01:03+04:30
رئیس فدراسیون جودو گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده جودو ایران مربوط به قبل است و شاید به این دلیل باشد که در لیست جدید جلسات نیست.

نامه کمیته ملی المپیک به لالوویچ برای پیگیری مدال المپیک کمیل قاسمی

نامه کمیته ملی المپیک به لالوویچ برای پیگیری مدال المپیک کمیل قاسمی
2020-07-08T11:50:59+04:30
کمیته ملی المپیک در نامه‌ای از رییس اتحادیه جهانی کشتی خواستار پیگیر تغییر رنگ مدال کمیل قاسمی در المپیک لندن شد.

حضور بهداد سلیمی در شورای مشورتی وزنه‌برداری

حضور بهداد سلیمی در شورای مشورتی وزنه‌برداری
2020-07-08T11:47:46+04:30
فدراسیون وزنه برداری برای ارائه راهکاری های فنی توسط نخبگان این رشته اقدام به تشکیل شورای مشورتی کرد.

صالحی امیری خواستار ورود اتحادیه جهانی کشتی شد

صالحی امیری خواستار ورود اتحادیه جهانی کشتی شد
2020-07-08T11:47:46+04:30
رئیس کمیته ملی المپیک در نامه‌ای به رئیس اتحادیه جهانی کشتی خواستار ورود جدی این اتحادیه برای تغییر رنگ مدال کمیل قاسمی در بازی‌های المپیک لندن شد.

زمان دادگاه شکایت باشگاه ذوب‌آهن از فیفا و رضا شکاری مشخص شد

زمان دادگاه شکایت باشگاه ذوب‌آهن از فیفا و رضا شکاری مشخص شد
2020-07-08T11:47:45+04:30
زمان رسیدگی به شکایت باشگاه ذوب آهن از فیفا و رضا شکاری بازیکن سابق این باشگاه در دادگاه عالی ورزش مشخص شد.

شاه‌حسینی: قهرمان فوتسال را به خاطر ۴۰ میلیون تومان، یک رده پایین آوردیم/ امیدوارم رنسانسی در فوتبال ایجاد شود

 شاه‌حسینی: قهرمان فوتسال را به خاطر ۴۰ میلیون تومان، یک رده پایین آوردیم/ امیدوارم رنسانسی در فوتبال ایجاد شود
2020-07-08T11:54:17+04:30
رئیس پیشین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت که در زمان ریاست او بر این کمیته، قهرمان فوتسال کشور به خاطر جریمه ۴۰ میلیون تومانی، یک رده سقوط کرد.

چرا ایبراهیموویچ به رونالدو خندید؟

چرا ایبراهیموویچ به رونالدو خندید؟
2020-07-08T11:24:22+04:30
مهاجم میلان پس از باز کردن دروازه یوونتوس به ستاره پرتغالی خندید.

بهترین بازیکنان پسا کرونا در اروپا چه کسانی هستند؟

بهترین بازیکنان پسا کرونا در اروپا چه کسانی هستند؟
2020-07-08T11:24:20+04:30
بلیچرریپورت اقدام به معرفی بهترین بازیکنان فوتبال در اروپا بعد از شروع دوباره رقابت‌های این قاره کرد.

پیروانی: برای ۲۰۰ نفری که بخاطر کرونا فوت شدند، گریه کردم/ تعطیلی لیگ درمان نیست

پیروانی: برای ۲۰۰ نفری که بخاطر کرونا فوت شدند، گریه کردم/ تعطیلی لیگ درمان نیست
2020-07-08T11:24:19+04:30
پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید از شدت ناراحتی برای ۲۰۰ نفری که دیروز (سه‌شنبه) به دلیل ابتلا به کرونا فوت کردند، گریه کرده است.

نصرتی: من هم خبر جدایی‌ام از گل ریحان را در رسانه‌ها دیدم!/ غرامت به کالدرون هم به خاطر ضعف مدیران ماست

 نصرتی: من هم خبر جدایی‌ام از گل ریحان را در رسانه‌ها دیدم!/ غرامت به کالدرون هم به خاطر ضعف مدیران ماست
2020-07-08T11:27:38+04:30
سرمربی برکنار شده تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: تاکنون ابلاغ رسمی به ما نشده است و من هم خبر جدایی‌ام را در رسانه‌ها شنیده‌ام.

واکنش کمیته ملی المپیک به حذف جودو از فهرست جلسات دادگاه عالی ورزش

واکنش کمیته ملی المپیک به حذف جودو از فهرست جلسات دادگاه عالی ورزش
2020-07-08T11:07:45+04:30
مسئول امور بین‌الملل کمیته ملی المپیک در واکنش به حذف جلسه رسیدگی به پرونده جودو ایران در فهرست جلسات آتی دادگاه عالی ورزش، گفت که مکاتبه‌ای در این زمینه با ...

فخرالدینی: بلاتکلیفی برای تراکتور خوب نیست/ این بهترین فرصت برای شکست دادن استقلال بود

 فخرالدینی: بلاتکلیفی برای تراکتور خوب نیست/ این بهترین فرصت برای شکست دادن استقلال بود
2020-07-08T11:00:57+04:30
مدافع راست تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد که وضعیت مبهم برگزاری دیدار این تیم برابر استقلال و بلاتکلیفی موجود برای نماینده فوتبال تبریز خوب نیست.

فهرست جلسات دادگاه بین‌المللی ورزش منتشر شد/ نه اسمی از جودو هست نه پرسپولیس و برانکو!

فهرست جلسات دادگاه بین‌المللی ورزش منتشر شد/ نه اسمی از جودو هست نه پرسپولیس و برانکو!
2020-07-08T10:41:04+04:30
فهرست جلسات رسیدگی به شکایات در دادگاه عالی ورزش (CAS) در حالی منتشر شده که تا اواخر آبان نه نامی از فدراسیون جودو ایران آمده است و نه جلسه شکایت پرسپولیس از...

انتخاب بختیاری‌زاده در انتظار موافقت هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

 انتخاب بختیاری‌زاده در انتظار موافقت هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال
2020-07-08T10:47:45+04:30
مربی سابق تیم فوتبال امید در آستانه انتخاب نهایی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان قرار دارد.

پزشک نشدم تا قهرمان المپیک شوم/ شاید به کرونا مبتلا شده‌ام!

پزشک نشدم تا قهرمان المپیک شوم/ شاید به کرونا مبتلا شده‌ام!
2020-07-08T10:27:43+04:30
«عبدالرشید سعداله‌یف» ملقب به تانک روسی گفت: کایل اسنایدر همچنان رقیب اصلی من در بازیهای المپیک محسوب می‌شود.

شعار جالب لیگ امارات برای فصل جدید

شعار جالب لیگ امارات برای فصل جدید
2020-07-08T10:04:19+04:30
مسئولان برگزاری لیگ امارات با توجه به بحران مالی باشگاه ها به خاطر ویروس کرونا شعار خاصی را برای لیگ فصل بعد انتخاب کردند.

تنها دوچرخه‌سوار پارالمپیکی ایران: وام گرفتم که دوچرخه استاندارد بخرم

تنها دوچرخه‌سوار پارالمپیکی ایران: وام گرفتم که دوچرخه استاندارد بخرم
2020-07-08T10:04:19+04:30
تنها دوچرخه‌سوار پارالمپیکی ایران گفت چون دوچرخه‌اش قدیمی و غیراستاندارد بود برای تهیه دوچرخه مدرن جهت شرکت در مسابقات مجبور شد از بانک وام بگیرد. ...

ابهامات اساسنامه مشترک فدراسیون‌های ورزشی/ دخالت یا استقلال فدراسیون‌ها؟

 ابهامات اساسنامه مشترک فدراسیون‌های ورزشی/ دخالت یا استقلال فدراسیون‌ها؟
2020-07-08T10:07:37+04:30
اساسنامه فدراسیون‌های ورزش در حالی برای تصویب به شورای نگهبان ارسال شده که مسئولان ورزشی باید با اقدامات به موقع، مانع از بروز اتفاقات قبلی شوند.

آغاز تمرینات تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی از ۲۱ تیر در دریاچه آزادی

آغاز تمرینات تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی از ۲۱ تیر در دریاچه آزادی
2020-07-08T09:51:00+04:30
سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان گفت: شهلا بهروزی راد از روز شنبه ۲۱ تیر تمرینات انفرادی خود را به صورت غیرمتمرکز در دریاچه آزادی آغاز می کند. ...

زلاتان: من رییس، مربی و فوتبالیستم اما فقط دستمزد یک بازیکن را می‌گیرم

زلاتان: من رییس، مربی و فوتبالیستم اما فقط دستمزد یک بازیکن را می‌گیرم
2020-07-08T09:51:00+04:30
مهاجم سوئدی اعلام کرد از لحاظ جسمانی مانند گذشته نیست اما اکنون در شرایط خوبی قرار دارد و هر کاری بتواند انجام می‌دهد.

لمپارد: شانس آوردیم ۳ امتیاز بازی را کسب کردیم

لمپارد: شانس آوردیم ۳ امتیاز بازی را کسب کردیم
2020-07-08T09:50:59+04:30
فرانک لمپارد می گوید تیم او خوش شانس بود که توانست کریستال پالاس را شکست دهد.

اتفاقات سوال‌برانگیز در ورزش ایران همزمان با اوج گیری کرونا

اتفاقات سوال‌برانگیز در ورزش ایران همزمان با اوج گیری کرونا
2020-07-08T09:50:59+04:30
شمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از شیوع ویروس کووید-۱۹ به بالاترین حد خود در ایران رسیده است و مشخص نیست بر چه مبنایی شاهد بازدیدهای پر شمار مسئولان ارشد ورزش...