X دانلود اهنگ نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

میرنیوز

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری: با در خانه ماندن فقط باید منتظر معجزه در المپیک باشیم

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری: با در خانه ماندن فقط باید منتظر معجزه در المپیک باشیم 2020-05-24T00:54:30+04:30

سعید صفرزاده در گفت و گو با ایسنا درباره اینکه تعویق تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان و برگزاری ان در سال 1400، می تواند کمکی به رکابزن اعزامی به المپیک توکیو کند، تصریح کرد: فکر نمی کنم  با یک تور بتوانیم به آمادگی لازم برسیم و اگر بخواهیم روی همین یک تور حساب کنیم، سر خودمان را کلاه گذاشته ایم. کسانی که در المپیک به رقابت می پردازند، زمانی که اتحادیه جهانی دوچرخه سواری اجازه برگزاری مسابقات را بدهد، آنها خیلی بیشتر از ما مسابقه خواهند رفت.

او ادامه داد: اکنون نیز برای ما دوران پس از کرونا خیلی مهم است که فدراسیون چه برنامه‌ریزی برای مسابقات دارد. اگر شرایط مثل قبل باشد نتایج ما هم به مثل یکی، دو سال اخیر خواهد بود و چنگی به دل نمی‌زند. خواهش من از فدراسیون این است ما را به مسابقات داخلی و خارجی بیشتری اعزام کند چون رقبای ما بعد از چند ماه استراحت کردن قطعا در کوران مسابقات خواهند بود واگر ما در خانه بمانیم و فقط تمرین کنیم قطعا فقط با معجزه می‌توانیم نتیجه بگیریم.

 ملی پوش دوچرخه سواری ایران در پاسخ به این پرسش که در مسابقه آنلاین فدراسیون شرکت می کند یا خیر، تصریح کرد: شرکت نمی کنم. اتفاقا با من تماس هم گرفتند اما به نظرم این کار منطقی نبود چون اروپایی ها که مسابقات آنلاین برگزار می کنند، سخت افزار مناسب آن را دارند اما در ایران سخت افزار مناسب نداریم و امکان اینکه تقلب شود، وجود دارد  بنابراین تصمیم گرفتم شرکت نکنم.

 صفرزاده در مورد اینکه خود رکابزنان ترجیح می دادند تور ایران – آذربایجان درزمان خود برگزار شود یا خیر، گفت: ما رکابزنان ترجیح می دادیم در زمان خود برگزار شود  چون بعد از چند ماه خانه نشینی تنوع می شد و ما عادت داریم در مسابقات حضور داشته باشیم  اما خب اکنون شرایط به گونه ای شده که امکانش نیست  و ما هم چاره ای نداریم.

او در پاسح به این پرسش که موفق شد طلب خود را از تیم شهرداری تبریز بگیرد یا خیر، تصریح کرد: قرارداد سال 97 ما که اصلا تسویه نشد. برای سال 96 هم یک واحد آپارتمان  برای کل اعضای تیم دادند که سه سال دیگر تحویل داده می شود و مابقی قرارداد هم مانده است. آن قدر در مورد این موضوع صحبت کردیم که دیگر لوث شده است. فکر می کردیم شاید به آقایان بربخورد. اکنون من از طریق مراجع قضایی پیگیر هستم و کارهایم را به وکیل سپرده ام و از باشگاه شهرداری تبریز شکایت کرده ام.

ملی پوش دوچرخه سواری در مورد مشکلات نبود اسکورت همراه رکابزنان در حین تمرین جاده تاکید کرد: بدون اسکورت خیلی خطر ناک است. قبلا که عضو تیم پتروشیمی و شهرداری تبریز بودم یک موتورسوار و یک ماشین اسکورت ما در حین تمرین بودند اما الان باشگاهی نیست و هیات ها باید این کار را انجام دهند.

 انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آقاکوچکی: برای اجرای برنامه‌ها منتظر تکلیف انجمن بسکتبال با ویلچر هستیم

آقاکوچکی: برای اجرای برنامه‌ها منتظر تکلیف انجمن بسکتبال با ویلچر هستیم
2020-06-06T05:54:34+04:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان گفت: منتظر مشخص شدن تکلیف انجمن بسکتبال با ویلچر هستیم تا با هماهنگی فدراسیون جانبازان و معلولان برنامه‌های خود را آغاز...

ما همه بخشی از قرارداد ویلموتسیم!

ما همه بخشی از قرارداد ویلموتسیم!
2020-06-06T04:47:54+04:30
طنز ورزشی - محمدرضا بلندی

وقتی تکلیف فوتبال دسته سه مردان مشخص می‌شود اما لیگ برتر بانوان نه!

وقتی تکلیف فوتبال دسته سه مردان مشخص می‌شود اما لیگ برتر بانوان نه!
2020-06-06T04:21:14+04:30
وضعیت ادامه یا پایان لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی مشخص نیست که سازمان لیگ تکلیف دسته دو و سه فوتبال مردان را هم مشخص کرده است. ...

کریستیچوویچ: دوست دارم به ایران برگردم اما سلامتی‌ام بسیار مهم است

کریستیچوویچ: دوست دارم به ایران برگردم اما سلامتی‌ام بسیار مهم است
2020-06-06T03:41:14+04:30
سرمربی شاهین بوشهر می‌گوید: دوست دارم برگردم اما باید به این توجه کنم که ۶۲ سال سن دارم و سلامتی‌ام بسیار مهم است.

افزایش ۱۵ درصدی نرخ استخرها در سال ۹۹/ احتمال بازگشایی از اواخر خرداد

افزایش ۱۵ درصدی نرخ استخرها در سال ۹۹/ احتمال بازگشایی از اواخر خرداد
2020-06-06T03:01:14+04:30
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: آماده بازگشایی استخرها از اواخر خرداد هستیم در صورتی که ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش و جوانان مجوز بازگشایی را به...

پایان برچسب دولتی بودن فوتبال/ توافق بزرگ!

پایان برچسب دولتی بودن فوتبال/ توافق بزرگ!
2020-06-06T02:34:34+04:30
نهاد عمومی غیردولتی خیر، اما حذف وزیر ورزش از اساسنامه به منظور حضور و حفظ حق رای وی در مجمع انتخاباتی مسئله‌ای بود که در نهایت مورد توافق وزارت ورزش و جوانا...

یک شکایت تا ابطال اساسنامه فدراسیون فوتبال/ برگی دیگر از تخلفات دوره تاج!

یک شکایت تا ابطال اساسنامه فدراسیون فوتبال/ برگی دیگر از تخلفات دوره تاج!
2020-06-06T01:41:14+04:30
فدراسیون فوتبال بدون داشتن تایید هیات وزیران برای اساسنامه کنونی، اقدام به ارائه آن به سازمان ثبت شرکت‌ها کرده و تخلف قانونی را مرتکب شده که می‌تواند تبعات ب...

رکابزنان قربانی فرهنگ غلط رانندگی در ایران

رکابزنان قربانی فرهنگ غلط رانندگی در ایران
2020-06-06T01:27:55+04:30
آمار تلفات دوچرخه سواران در جاده‌های ایران در حال افزایش است بدون اینکه فکر اساسی برای این معضل شود.

رشوه چندهزار دلاری «آیان» برای پیروزی در انتخابات وزنه‌برداری

رشوه چندهزار دلاری «آیان» برای پیروزی در انتخابات وزنه‌برداری
2020-06-06T01:27:54+04:30
مبلغی که رییس مستعفی فدراسیون جهانی به عنوان رشوه برای پیروزی در کنگره انتخاباتی پرداخت کرده بود، مشخص شد.

افشاگری مهدی تاج درباره قرارداد ویلموتس/ از نقش وزیر ورزش تا استخدام بادیگارد در تهران!

افشاگری مهدی تاج درباره قرارداد ویلموتس/ از نقش وزیر ورزش تا استخدام بادیگارد در تهران!
2020-06-05T21:27:54+04:30
مهدی تاج می‌گوید، وزیر ورزش در نامه دریافتی از مرکز فرهنگی ایران و هلند، مارک ویلموتس را به فدراسیون فوتبال معرفی کرده است.

تساوی پرسپولیس و سایپا در دیداری تدارکاتی

تساوی پرسپولیس و سایپا در دیداری تدارکاتی
2020-06-05T20:58:01+04:30
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر تیم سایپا به تساوی رسید.

تساوی بدون گل پرسپولیس و سایپا در دیداری دوستانه

تساوی بدون گل پرسپولیس و سایپا در دیداری دوستانه
2020-06-05T19:54:34+04:30
دیدار دوستانه پرسپولیس و سایپا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مجلس به شروع لیگ فوتبال ورود می کند/ انتقاد از رویه وزارت ورزش

مجلس به شروع لیگ فوتبال ورود می کند/ انتقاد از رویه وزارت ورزش
2020-06-05T18:14:07+04:30
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان برای ادامه رقابت های لیگ برتر تحت فشار هستند گفت: در صورت نیاز مجلس به شروع لیگ برتر ورود خ...

داماد تاماش آیان هم رفتنی می‌شود؟

داماد تاماش آیان هم رفتنی می‌شود؟
2020-06-05T18:03:59+04:30
ادامه فعالیت آتیلا آدامفی مدیر اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری که داماد تاماش آیان نیز هست قرار است بعد از انجام تحقیقات دیگر مشخص شود. ...

مورد عجیب باشگاه صنعت نفت در فیفا/ یک پرونده شاکی؛ سه پرونده متشاکی!

مورد عجیب باشگاه صنعت نفت در فیفا/ یک پرونده شاکی؛ سه پرونده متشاکی!
2020-06-05T16:54:04+04:30
باشگاه صنعت نفت آبادان به موازات شکایتی که از دراگان اسکوچیچ به فیفا برده است، در سه پرونده متشاکی است و این پرونده‌ها را هم پیگیری می‌کند.

پرداخت ۸۰ درصدی به اعضا شهرخودرویی‌ها

پرداخت ۸۰ درصدی به اعضا شهرخودرویی‌ها
2020-06-05T16:30:39+04:30
با دستور مالک باشگاه شهرخودرو پرداختی اعضا این باشگاه تا سقف ۸۰درصد از قراردادهایشان انجام شد.

جلسه کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی تکواندو برگزار شد

جلسه کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی تکواندو برگزار شد
2020-06-05T16:27:24+04:30
رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در جلسه آنلاین خود با اعضای کمیته ورزشکاران از اهمیت این کمیته سخن گفت.

تمرین شنبه پرسپولیس تعطیل شد

تمرین شنبه پرسپولیس تعطیل شد
2020-06-05T15:47:25+04:30
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس فردا تعطیل است.

تکلیف لیگ‌های کاراته مشخص می‌شود

تکلیف لیگ‌های کاراته مشخص می‌شود
2020-06-05T15:47:24+04:30
جلسه هم اندیشی سازمان لیگ با نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ‌های کاراته آزاد و کنترلی روز دوشنبه در محل سازمان لیگ برگزار می‌شود.

صدور رای فیفا برای سرمربی تیم ملی فوتبال به زودی

صدور رای فیفا برای سرمربی تیم ملی فوتبال به زودی
2020-06-05T15:34:07+04:30
فدراسیون جهانی فوتبال به زودی رای خود را درباره سرمربی تیم ملی فوتبال ایران صادر می‌کند.

محرومیت چهار ساله ۲ بانوی دوچرخه سوار ایران تایید شد

محرومیت چهار ساله ۲ بانوی دوچرخه سوار ایران تایید شد
2020-06-05T15:34:06+04:30
اتحادیه جهانی دوچرخه سواری پس از گذشت دو سال از اعلام مثبت بودن تست دوپینگ دو بانوی رکابزن ایران، حکم محرومیت چهارساله این نفرات را تأیید کرد.

جهانبخش و قوچان‌نژاد کاندیدای بهترین بازیکن آسیایی اردویژه+ لینک نظرسنجی

 جهانبخش و قوچان‌نژاد کاندیدای بهترین بازیکن آسیایی اردویژه+ لینک نظرسنجی
2020-06-05T15:27:18+04:30
نام دو بازیکن ایرانی در نظرسنجی انتخاب بهترین بازیکن آسیایی تاریخ لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی هلند دیده می‌شود.

ابراز نگرانی IOC از یافته‌های مربوط به فساد در فدراسیون جهانی وزنه‌برداری

 ابراز نگرانی IOC از یافته‌های مربوط به فساد در فدراسیون جهانی وزنه‌برداری
2020-06-05T15:13:58+04:30
کمیته بین‌المللی المپیک از یافته‌های مربوط به تحقیقات در زمینه فساد در فدراسیون جهانی وزنه‌برداری ابراز نگرانی کرده است.

رقم پرداختی شرکت آریا برتر به استقلال مشخص شد+ تصاویر

 رقم پرداختی شرکت آریا برتر به استقلال مشخص شد+ تصاویر
2020-06-05T15:13:58+04:30
شرکت آریا برتر، کارگزار قبلی باشگاه استقلال به دنبال اظهارات مدیرعامل استقلال اسناد پرداختی به این باشگاه را منتشر کرد.

نخستین واکنش سماک به پیشنهادهای اروپایی سردار آزمون

 نخستین واکنش سماک به پیشنهادهای اروپایی سردار آزمون
2020-06-05T15:13:58+04:30
سرمربی تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ به پیشنهادهای ایتالیایی سردار آزمون برای نخستین‌بار واکنش نشان داد.

وزارت ورزش به دادِ فوتبال رسید!

 وزارت ورزش به دادِ فوتبال رسید!
2020-06-05T15:13:58+04:30
اقدامات اخیر درخصوص اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال، نه تنها این رشته ورزشی، بلکه ورزش ایران را از چالش بزرگ نجات داد.

عکس روز/ حال خوش

عکس روز/ حال خوش
2020-06-05T14:43:59+04:30
خبرگزاری دانشجویان ایران- ایسنا

لیگ برتر از هفته آخر خرداد برگزار می‌شود

لیگ برتر از هفته آخر خرداد برگزار می‌شود
2020-06-05T14:30:39+04:30
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌گوید اگر خطر ابتلا به کرونا در کشور و همچنین بخش ورزشی افزایش پیدا کند مسابقات متوقف می‌شود.

روزنامه قطری: عربستان و امارات از ما سیلی خوردند

روزنامه قطری: عربستان و امارات از ما سیلی خوردند
2020-06-05T14:27:26+04:30
یک روزنامه قطری با انتشار گزارشی به اقدامات و کارشکنی‌های کشورهای امارات، عربستان و بحرین برای گرفتن جام جهانی از قطر پرداخت و به شدت از این کشورها انتقاد کرد.

مسی مصدوم است

مسی مصدوم است
2020-06-05T14:17:19+04:30
باشگاه بارسلونا اعلام کرد ستاره آرژانتینی اش آسیب دیدگی دارد.