X دانلود اهنگ نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

میرنیوز

کرونا، مشکلات اقتصادی و تاثیر آن روی جام جهانی ۲۰۲۲/ قطر به دنبال راهکار برای جلوگیری از کاهش تماشاگران

 کرونا، مشکلات اقتصادی و تاثیر آن روی جام جهانی ۲۰۲۲/ قطر به دنبال راهکار برای جلوگیری از کاهش تماشاگران 2020-05-23T13:11:09+04:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کرونا و تاثیرات آن روی اتفاقات مهم دنیا از جمله فوتبال، نگرانی‌های مختلفی را ایجاد کرده است. از جمله نگرانی‌های اقتصادی که ممکن است فوتبال دنیا را به سمت ورشکستگی ببرد. هرچند دو سال و نیم تا آغاز جام جهانی 2022 باقیمانده اما یک نگرانی هم مربوط به تاثیرات این ویروس همه گیر جهانی بر اولین جام جهانی تاریخ خاورمیانه است که به میزبانی قطر برگزار خواهد شد.

حسن الثوادی، رئیس کمیته برگزاری محلی جام‌ جهانی 2022 قطر که در سمیناری اینترنتی و از طریق «وبینار لیدرز» درباره تاثیر احتمالی بحران کرونا بر جام جهانی 2022 گفت‌وگو کرد با اشاره به احتمال کاهش تماشاگران جام جهانی اظهار داشت: امیدوارم که جام جهانی 2022 اولین همایش جهانی باشد که بشریت بعد از بحران کرونا بار دیگر در کنار یکدیگر قرار بگیرد تا صلح و سلامت جهانی را با جشن و پایکوبی گرامی بداریم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی بی سابقه در دنیا پس از شیوع ویروس کرونا گفت: ما از ابتدا هدفی داشتیم که جام جهانی 2022 از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد. از همین رو همیشه ارتباطی نزدیک با باشگاه‌ها، تماشاگران و همینطور قطر ایرویز داشتیم. با توجه به مشکلات اقتصادی فعلی هم تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد تا این جام جهانی برای تماشاگران مقرون به صرفه باشد تا از حضور در قطر لذت ببرند، البته در شرایطی که برای صنایع و مشاغلی که خدمات ارائه می‌کنند، قابل اجرا هم باشد. با اینکه هیچ پیش‌بینی از آینده این بیماری وجود ندارد، اما ما این مسئله را به خوبی پیگیری می‌کنیم و با مسئولان برگزاری المپیک 2020 هم در ارتباط هستیم.

الثوادی همچنین با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا در قطر با هماهنگی وزارت بهداشت این کشور افراد پرخطر جداسازی شدند و اطمینان خاطر داد که مشاغل و افراد آسیب دیده از این ویروس تحت حمایت دولت هستند و افزود: پروژه‌هایی (همچون مترو) زودتر از موعد مقرر به پایان رسیدند و ورزشگاه‌ها نیز تمامی تا سال آینده و یک سال زودتر از تاریخ برگزاری جام جهانی (30 آبان - 27 آذر 1401) آماده خواهند شد.

به گزارش تسنیم، از هشت ورزشگاه میزبان جام جهانی 2022 تاکنون پنج ورزشگاه خلیفه، الجنوب، البیت، الریان و اجوکیشن سیتی آماده شده است و طبق پیش‌بینی‌ها ورزشگاه‌های الثمامه و راس ابوعبود تا پایان سال 2020 و سه ماهه اول سال 2021 آماده می‌شود. همچنین ورزشگاه 80 هزار نفری لوسیل نیز یک سال پیش از شروع جام جهانی نوامبر 2021 (آبان 1400) آماده بهره‌برداری خواهد بود.

 

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

وزارت ورزش: ویلموتس را وزیر معرفی نکرد، انجمن فرهنگی ایران و هلند معرفی کرد/ عبارت «بررسی» به معنای دستور اقدام نبوده است

 وزارت ورزش: ویلموتس را وزیر معرفی نکرد، انجمن فرهنگی ایران و هلند معرفی کرد/ عبارت «بررسی» به معنای دستور اقدام نبوده است
2020-06-06T08:11:13+04:30
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در مورد مصاحبه رئیس سابق فدراسیون فوتبال مبنی بر معرفی ویلموتس توسط وزیر ورزش توضیحاتی را ارائه کرد.

واسعی: اگر سقوط کنیم، هرگز خودمان را نمی‌بخشیم/ امیدوارم از پیکان ترانسفر شوم

 واسعی: اگر سقوط کنیم، هرگز خودمان را نمی‌بخشیم/ امیدوارم از پیکان ترانسفر شوم
2020-06-06T07:57:53+04:30
سعید واسعی هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارم ولی امیدوارم از این تیم ترانسفر شوم و بازی در خارج از ایران را تجربه کنم.

کاوه: اگر کرونا اجازه دهد لیگ را برگزار می‌کنیم/ بازگشایی سالن‌های کشتی تکلیف را مشخص می‌کند

 کاوه: اگر کرونا اجازه دهد لیگ را برگزار می‌کنیم/ بازگشایی سالن‌های کشتی تکلیف را مشخص می‌کند
2020-06-06T07:57:53+04:30
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: اگر مجوزهای لازم را بگیریم، پیشنهاد این است که لیگ برتر از اول مرداد شروع شود.

مطرح شدن گزینه‌های عجیب برای هیئت مدیره استقلال

 مطرح شدن گزینه‌های عجیب برای هیئت مدیره استقلال
2020-06-06T07:57:53+04:30
در روزهای اخیر نام افراد مختلفی برای حضور در هیئت مدیره باشگاه استقلال مطرح شده‌اند.

درخشان: به جودو بازنگشتم که اختیارات رئیس را برعهده بگیرم/ قرار نیست یک تنه تعلیق را برطرف کنم/ ویزر از بازگشتم استقبال می‌کند

 درخشان: به جودو بازنگشتم که اختیارات رئیس را برعهده بگیرم/ قرار نیست یک تنه تعلیق را برطرف کنم/ ویزر از بازگشتم استقبال می‌کند
2020-06-06T07:57:53+04:30
رئیس شورای راهبردی فدراسیون جودو گفت: به فدراسیون جودو نرفتم که رئیس فدراسیون بشوم یا بخشی از اختیارات رئیس فدراسیون را برعهده بگیرم.

پاروزنان از تمرینات آبی عقب هستند/ باید به خودمان سخت بگیریم

پاروزنان از تمرینات آبی عقب هستند/ باید به خودمان سخت بگیریم
2020-06-06T07:38:01+04:30
سرمربی تیم ملی روئینگ مردان کشورمان به دنبال صدور مجوزهای لازم برای برپایی اردوهای قایقرانان با رعایت پروتکل ها گفت: پاروزنان از تمرینات آبی عقب هستند.

ظهرابی: از رقبای اصلی عقب افتاده‌ایم/ باید فکری برای تمرینات کرد

ظهرابی: از رقبای اصلی عقب افتاده‌ایم/ باید فکری برای تمرینات کرد
2020-06-06T07:38:01+04:30
سرمربی تیم هندبال جوانان ایران معتقد است به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا و تعطیلی تمرینات و اردوها از رقبای اصلی خود عقب افتاده ایم.

واکنش وزارت ورزش به اظهارات تاج/ ویلموتس جهت «بررسی» پیشنهاد شد!

واکنش وزارت ورزش به اظهارات تاج/ ویلموتس جهت «بررسی» پیشنهاد شد!
2020-06-06T07:38:00+04:30
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در مورد مصاحبه رییس سابق فدراسیون فوتبال مبنی بر معرفی ویلموتس توسط وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی را ارائه کرد.

زمان برگزاری انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شد

زمان برگزاری انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شد
2020-06-06T07:27:54+04:30
روزنامه استاد الدوحه مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به جمع بندی نهایی برای ادامه انتخابی جهانی ۲۰۲۲ رسیده است.

قمری: مجوزها دریافت شده است/ لزومی به تامین غذا و خوابگاه نیست

قمری: مجوزها دریافت شده است/ لزومی به تامین غذا و خوابگاه نیست
2020-06-06T07:24:43+04:30
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری به دنبال دریافت مجوزهای لازم برای برگزاری اولین مسابقه این رشته به صورت جایزه بزرگ در تهران پروتکل ها و شرایط برگزاری این رویداد ر...

میزبانی جام ملت‌های آسیا «شعار» است/ فوتبال نیاز به زیرساخت «فرهنگی» دارد

میزبانی جام ملت‌های آسیا «شعار» است/ فوتبال نیاز به زیرساخت «فرهنگی» دارد
2020-06-06T07:24:42+04:30
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: فدراسیون به جای شعار برای گرفتن جام ملت های ۲۰۲۷ آسیا به فکر فراهم کردن زیرساخت های فرهنگی و هواداری باشد تا شرایط بهت...

ملی‌پوش سابق قایقرانی در گذشت

ملی‌پوش سابق قایقرانی در گذشت
2020-06-06T07:14:34+04:30
ملی‌پوش سابق قایقرانی ایران دار فانی را وداع گفت.

پیشنهاد جدید کشورهای غرب آسیا برای لیگ قهرمانان

پیشنهاد جدید کشورهای غرب آسیا برای لیگ قهرمانان
2020-06-06T07:14:34+04:30
کشورهای غرب آسیا مخالف برگزاری ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در قطر و امارات هستند و پیشنهاد جدیدی را به AFC ارائه داده‌اند. ...

آقاکوچکی: برای اجرای برنامه‌ها منتظر تکلیف انجمن بسکتبال با ویلچر هستیم

آقاکوچکی: برای اجرای برنامه‌ها منتظر تکلیف انجمن بسکتبال با ویلچر هستیم
2020-06-06T05:54:34+04:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان گفت: منتظر مشخص شدن تکلیف انجمن بسکتبال با ویلچر هستیم تا با هماهنگی فدراسیون جانبازان و معلولان برنامه‌های خود را آغاز...

ما همه بخشی از قرارداد ویلموتسیم!

ما همه بخشی از قرارداد ویلموتسیم!
2020-06-06T04:47:54+04:30
طنز ورزشی - محمدرضا بلندی

وقتی تکلیف فوتبال دسته سه مردان مشخص می‌شود اما لیگ برتر بانوان نه!

وقتی تکلیف فوتبال دسته سه مردان مشخص می‌شود اما لیگ برتر بانوان نه!
2020-06-06T04:21:14+04:30
وضعیت ادامه یا پایان لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی مشخص نیست که سازمان لیگ تکلیف دسته دو و سه فوتبال مردان را هم مشخص کرده است. ...

کریستیچوویچ: دوست دارم به ایران برگردم اما سلامتی‌ام بسیار مهم است

کریستیچوویچ: دوست دارم به ایران برگردم اما سلامتی‌ام بسیار مهم است
2020-06-06T03:41:14+04:30
سرمربی شاهین بوشهر می‌گوید: دوست دارم برگردم اما باید به این توجه کنم که ۶۲ سال سن دارم و سلامتی‌ام بسیار مهم است.

افزایش ۱۵ درصدی نرخ استخرها در سال ۹۹/ احتمال بازگشایی از اواخر خرداد

افزایش ۱۵ درصدی نرخ استخرها در سال ۹۹/ احتمال بازگشایی از اواخر خرداد
2020-06-06T03:01:14+04:30
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: آماده بازگشایی استخرها از اواخر خرداد هستیم در صورتی که ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش و جوانان مجوز بازگشایی را به...

پایان برچسب دولتی بودن فوتبال/ توافق بزرگ!

پایان برچسب دولتی بودن فوتبال/ توافق بزرگ!
2020-06-06T02:34:34+04:30
نهاد عمومی غیردولتی خیر، اما حذف وزیر ورزش از اساسنامه به منظور حضور و حفظ حق رای وی در مجمع انتخاباتی مسئله‌ای بود که در نهایت مورد توافق وزارت ورزش و جوانا...

یک شکایت تا ابطال اساسنامه فدراسیون فوتبال/ برگی دیگر از تخلفات دوره تاج!

یک شکایت تا ابطال اساسنامه فدراسیون فوتبال/ برگی دیگر از تخلفات دوره تاج!
2020-06-06T01:41:14+04:30
فدراسیون فوتبال بدون داشتن تایید هیات وزیران برای اساسنامه کنونی، اقدام به ارائه آن به سازمان ثبت شرکت‌ها کرده و تخلف قانونی را مرتکب شده که می‌تواند تبعات ب...

رکابزنان قربانی فرهنگ غلط رانندگی در ایران

رکابزنان قربانی فرهنگ غلط رانندگی در ایران
2020-06-06T01:27:55+04:30
آمار تلفات دوچرخه سواران در جاده‌های ایران در حال افزایش است بدون اینکه فکر اساسی برای این معضل شود.

رشوه چندهزار دلاری «آیان» برای پیروزی در انتخابات وزنه‌برداری

رشوه چندهزار دلاری «آیان» برای پیروزی در انتخابات وزنه‌برداری
2020-06-06T01:27:54+04:30
مبلغی که رییس مستعفی فدراسیون جهانی به عنوان رشوه برای پیروزی در کنگره انتخاباتی پرداخت کرده بود، مشخص شد.

افشاگری مهدی تاج درباره قرارداد ویلموتس/ از نقش وزیر ورزش تا استخدام بادیگارد در تهران!

افشاگری مهدی تاج درباره قرارداد ویلموتس/ از نقش وزیر ورزش تا استخدام بادیگارد در تهران!
2020-06-05T21:27:54+04:30
مهدی تاج می‌گوید، وزیر ورزش در نامه دریافتی از مرکز فرهنگی ایران و هلند، مارک ویلموتس را به فدراسیون فوتبال معرفی کرده است.

تساوی پرسپولیس و سایپا در دیداری تدارکاتی

تساوی پرسپولیس و سایپا در دیداری تدارکاتی
2020-06-05T20:58:01+04:30
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر تیم سایپا به تساوی رسید.

تساوی بدون گل پرسپولیس و سایپا در دیداری دوستانه

تساوی بدون گل پرسپولیس و سایپا در دیداری دوستانه
2020-06-05T19:54:34+04:30
دیدار دوستانه پرسپولیس و سایپا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مجلس به شروع لیگ فوتبال ورود می کند/ انتقاد از رویه وزارت ورزش

مجلس به شروع لیگ فوتبال ورود می کند/ انتقاد از رویه وزارت ورزش
2020-06-05T18:14:07+04:30
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان برای ادامه رقابت های لیگ برتر تحت فشار هستند گفت: در صورت نیاز مجلس به شروع لیگ برتر ورود خ...

داماد تاماش آیان هم رفتنی می‌شود؟

داماد تاماش آیان هم رفتنی می‌شود؟
2020-06-05T18:03:59+04:30
ادامه فعالیت آتیلا آدامفی مدیر اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری که داماد تاماش آیان نیز هست قرار است بعد از انجام تحقیقات دیگر مشخص شود. ...

مورد عجیب باشگاه صنعت نفت در فیفا/ یک پرونده شاکی؛ سه پرونده متشاکی!

مورد عجیب باشگاه صنعت نفت در فیفا/ یک پرونده شاکی؛ سه پرونده متشاکی!
2020-06-05T16:54:04+04:30
باشگاه صنعت نفت آبادان به موازات شکایتی که از دراگان اسکوچیچ به فیفا برده است، در سه پرونده متشاکی است و این پرونده‌ها را هم پیگیری می‌کند.

پرداخت ۸۰ درصدی به اعضا شهرخودرویی‌ها

پرداخت ۸۰ درصدی به اعضا شهرخودرویی‌ها
2020-06-05T16:30:39+04:30
با دستور مالک باشگاه شهرخودرو پرداختی اعضا این باشگاه تا سقف ۸۰درصد از قراردادهایشان انجام شد.

جلسه کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی تکواندو برگزار شد

جلسه کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی تکواندو برگزار شد
2020-06-05T16:27:24+04:30
رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در جلسه آنلاین خود با اعضای کمیته ورزشکاران از اهمیت این کمیته سخن گفت.