X دانلود اهنگ نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

میرنیوز

از بازگشت دشتی تا تمرین آبی پوشان با مربی بدنساز

از بازگشت دشتی تا تمرین آبی پوشان با مربی بدنساز 2020-05-23T12:27:51+04:30

به گزارش ایسنا، تمرین تیم فوتبال استقلال امروز (شنبه) ساعت ۱۱ در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. این تمرین با صحبت‌های اولیه فرهاد مجیدی آغاز شد و بازیکنان در ادامه به نرم دوی زیر نظر ربانی مشغول شدند.

تمرین استقلال هم‌چنان با چند بازیکن غایب همراه بود. شیخ دیاباته و هرویه میلیچ هنوز برای بازگشت‌شان به تهران با مشکلاتی روبه‌رو هستند و محمد دانشگر غایب دیگر تمرین آبی‌پوشان بود که با تصمیم کادرفنی استقلال، این بازیکن آبی پوش به دلیل بازگشت با تاخیر به تهران با جریمه روبه‌رو شد.

علی دشتی در تمرین امروز (شنبه) تیم استقلال حاضر بود و در بخشی از تمرین زیر نظر ربانی به صورت اختصاصی کار کرد.

استقلالی‌ها در ادامه تمرینات خود حرکات کششی را زیر نظر مربی بدنساز خود پیش بردند.

بخش بعدی تمرین امروز آبی‌ها مرور یک تاکتیک تیمی بود و بازیکنان زیر نظر مجیدی به مرور این تاکتیک که شامل انتقال توپ از دفاع به حمله می‌شد، مشغول بودند.

بخش پایانی این تمرین را فوتبال درون تیمی با نظارت کادرفنی تشکیل داد و پس از برد دو بر یک تیمی که افرادی چون مهدی قایدی، ارسلان مطهری و سیاوش یزدانی حضور داشتند، تمرین استقلال پایان یافت.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

مذاکره‌ای برای دیدار با برزیل نداشتیم/ بازی با اسپانیا قطعی است

مذاکره‌ای برای دیدار با برزیل نداشتیم/ بازی با اسپانیا قطعی است
2020-05-30T08:05:02+04:30
رئیس کمیته فوتسال ایران گفت: برای بازی با تیم ملی فوتسال برزیل در مجارستان برنامه‌ای نداشتیم و مذاکره‌ای هم صورت نگرفته است.

دیاباته پس از بازگشت به ایران: هیچ‌چیز برای من سخت نیست

 دیاباته پس از بازگشت به ایران: هیچ‌چیز برای من سخت نیست
2020-05-30T08:11:15+04:30
مهاجم تیم فوتبال استقلال وارد تهران شد.

فعال شدن گزینه دوم AFC برای لیگ قهرمانان در صورت مخالفت فدراسیون‌ها

 فعال شدن گزینه دوم AFC برای لیگ قهرمانان در صورت مخالفت فدراسیون‌ها
2020-05-30T08:11:15+04:30
کنفدراسیون فوتبال آسیا در صورت مخالفت احتمالی فدراسیون‌های با از سرگیری لیگ قهرمانان در آگوست گزینه پیشنهادی دوم را اجرایی خواهد کرد.

بوندس‌لیگا|برتری بایرلورکوزن در خانه فرایبورگ

 بوندس‌لیگا|برتری بایرلورکوزن در خانه فرایبورگ
2020-05-30T07:57:55+04:30
روند خوب تیم فوتبال بایرلورکوزن با یک پیروزی دیگر ادامه یافت.

داور مشهور اهل اسلوونی دستگیر شد

 داور مشهور اهل اسلوونی دستگیر شد
2020-05-30T07:57:55+04:30
یکی از داوران مشهور فوتبال اسلوونی در دام پلیس افتاد و زندانی شد.

فعال شدن گزینه دوم AFC برای لیگ قهرمانان در صورت مخالفت فدراسیون‌های عضو

 فعال شدن گزینه دوم AFC برای لیگ قهرمانان در صورت مخالفت فدراسیون‌های عضو
2020-05-30T07:57:55+04:30
کنفدراسیون فوتبال آسیا در صورت مخالفت احتمالی فدراسیون‌های با از سرگیری لیگ قهرمانان در آگوست گزینه پیشنهادی دوم را اجرایی خواهد کرد.

کیهانی: کریمی با همان کیفیت قبلی به کشتی برمی‌گردد/ یزدانی مشکلی برای مبارزه در المپیک نداشت

 کیهانی: کریمی با همان کیفیت قبلی به کشتی برمی‌گردد/ یزدانی مشکلی برای مبارزه در المپیک نداشت
2020-05-30T07:44:35+04:30
متخصص جراحی استخوان و مفاصل و فوق تخصص جراحی زانو گفت: علیرضا کریمی می‌تواند با همان کیفیت قبلی‌اش به میدان برگردد و به کشتی ادامه دهد.

نظم, آرامش و وضعیت‌ بهتر برای برگزاری لیگ برتر با تست‌های مثبتی که منفی شدند

 نظم, آرامش و وضعیت‌ بهتر برای برگزاری لیگ برتر با تست‌های مثبتی که منفی شدند
2020-05-30T07:44:35+04:30
با تغییر نتیجه آزمایش کرونای برخی باشگاه‌ها که مخالف ادامه پیدا کردن مسابقات لیگ برتر بودند, این روند با نظم, آرامش و وضعیتی بهتری طی خواهد شد.

محمدیان: کشتی گرفتن با سعدالله‌یف را در شرایط برابر دوست دارم/ امیدوارم المپیک برگزار شود

 محمدیان: کشتی گرفتن با سعدالله‌یف را در شرایط برابر دوست دارم/ امیدوارم المپیک برگزار شود
2020-05-30T07:44:35+04:30
دارنده مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۴ ابراز امیدواری کرد، بازی‌های المپیک توکیو در تاریخ اعلام شده برگزار شود.

عربشاهی: مگر می‌خواهند اعلام خودمختاری کنند که به وزارت ورزش نامه زده‌اند؟!/ پرسپولیس درمانده جام نیست

 عربشاهی: مگر می‌خواهند اعلام خودمختاری کنند که به وزارت ورزش نامه زده‌اند؟!/ پرسپولیس درمانده جام نیست
2020-05-30T07:44:35+04:30
هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر قرار باشد لیگ را ادامه ندهند, اشکالی ندارد، ولی باید تیم قهرمان را مشخص کنند.

دو پیشنهاد نهایی AFC برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا

دو پیشنهاد نهایی AFC برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا
2020-05-30T07:27:55+04:30
کنفدراسیون فوتبال آسیا دو پیشنهاد نهایی به فدراسیون های فوتبال در غرب آسیا برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا داده که باید از بین آنها یکی انتخاب شود. ...

شهرداری تبریز زیر بار تسویه قرارداد دوچرخه سوارانش نمی‌رود/کار به شکایت رسید

شهرداری تبریز زیر بار تسویه قرارداد دوچرخه سوارانش نمی‌رود/کار به شکایت رسید
2020-05-30T03:54:35+04:30
کاپیتان تیم دوچرخه سواری منحل شده شهرداری تبریز می گوید با وجود این که قراردادهای ما با باشگاه رسمی بود اما زیر بار تسویه آن نمی روند و ما هم چاره ای جز شکای...

مهاجم شاهین بوشهر: انگار در فدراسیون برنامه‌ای وجود ندارند

مهاجم شاهین بوشهر: انگار در فدراسیون برنامه‌ای وجود ندارند
2020-05-30T02:34:35+04:30
مهاجم تیم شاهین بوشهر می‌گوید برنامه فدراسیون را نمی‌شود پیش بینی کرد و انگار هدف و برنامه مشخصی وجود ندارد و هر کس زورش بیشتر است، برنامه‌اش را اعمال می‌کند...

روایت دبیر کل پیشین کمیته المپیک از اتفاقات ریو؛ طلای بهداد قربانی اختلاف آیان و مرادی شد

روایت دبیر کل پیشین کمیته المپیک از اتفاقات ریو؛ طلای بهداد قربانی اختلاف آیان و مرادی شد
2020-05-30T01:41:15+04:30
دبیر کل پیشین کمیته ملی المپیک گفت: رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری با علی مرادی زاویه داشت و وقتی سهراب مرادی هم در المپیک ریو طلا گرفت، خطر بهداد سلیمی را ...

بانوی پرچمدار المپیک: دو ماه قرنطینه بودم/ افت کردم اما تلاش می‌کنم

بانوی پرچمدار المپیک: دو ماه قرنطینه بودم/ افت کردم اما تلاش می‌کنم
2020-05-30T01:14:35+04:30
سمانه بیرامی باهر در مورد کاهش آمادگی خود در شرایط تعطیلی فعالیت‌های ورزشی گفت: قدرت بدنی و آمادگی جسمانی‌ام در این مدت به ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد، البته به ت...

ابتلای نورافکن به ویروس کرونا

ابتلای نورافکن به ویروس کرونا
2020-05-29T23:14:35+04:30
بازیکن تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد که به ویروس کرونا مبتلا شده است.

تراکتور مشکل مالی ندارد/ درحسرت جام فلزی نیستیم/ به فیفا نامه می‌نویسیم

تراکتور مشکل مالی ندارد/ درحسرت جام فلزی نیستیم/ به فیفا نامه می‌نویسیم
2020-05-29T21:24:41+04:30
مالک باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه هواداران این تیم به دنبال جام‌های فلزی نیستند، گفت: ما در حسرت جام‌های فلزی نیستیم چرا که سه بار به عناوین مختلف جام را...

زنوزی:۳ بار قهرمانی را از ما گرفتند،‌ یک دسته پایین‌تر برویم چه اتفاقی می‌افتد؟!/ پسران مسئولان به دنبال برگزاری لیگ هستند تا سود ببرند

 زنوزی:۳ بار قهرمانی را از ما گرفتند،‌ یک دسته پایین‌تر برویم چه اتفاقی می‌افتد؟!/ پسران مسئولان به دنبال برگزاری لیگ هستند تا سود ببرند
2020-05-29T20:51:14+04:30
مالک باشگاه تراکتور تبریز تأکید کرد، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تنها به خاطر یک تیم خاص تصمیم به ادامه مسابقات لیگ برتر دارند.

زنوزی: عدالت فوتبال در کشور ما جاری است؟

زنوزی: عدالت فوتبال در کشور ما جاری است؟
2020-05-29T20:34:35+04:30
مالک باشگاه تراکتور می‌گوید، هواداران این تیم تبریزی به دنبال جام فلزی نیستند.

زنوزی: اسم لیگ برتر را از انگلیس گرفتیم و رسمش را از مالدیو!/ پسران مسئولان به دنبال برگزاری لیگ هستند تا سود ببرند

 زنوزی: اسم لیگ برتر را از انگلیس گرفتیم و رسمش را از مالدیو!/ پسران مسئولان به دنبال برگزاری لیگ هستند تا سود ببرند
2020-05-29T20:24:34+04:30
مالک باشگاه تراکتور تبریز تأکید کرد، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تنها به خاطر یک تیم خاص تصمیم به ادامه مسابقات لیگ برتر دارند.

تمدید مسابقات انتخابی المپیک وزنه‌برداری به نفع سهراب مرادی شد

تمدید مسابقات انتخابی المپیک وزنه‌برداری به نفع سهراب مرادی شد
2020-05-29T20:07:55+04:30
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری برگزاری مسابقات انتخابی المپیک را تا پایان ماه آوریل ۲۰۲۱ تمدید کرد.

تست کرونای ۴ عضو پارس جنوبی مثبت شد

تست کرونای ۴ عضو پارس جنوبی مثبت شد
2020-05-29T19:41:15+04:30
باشگاه پارس جنوبی جم خبر داد که نتیجه تست کرونای سه بازیکن و یک عضو کادر مربی‌گری این تیم مثبت اعلام شده است.

نباید حداقل های بهداشتی فعلی را برای برگزاری لیگ برتر نادیده گرفت

نباید حداقل های بهداشتی فعلی را برای برگزاری لیگ برتر نادیده گرفت
2020-05-29T17:38:03+04:30
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به رعایت حداقل استانداردهای بهداشتی برای برگزاری رقابت های لیگ برتر گفت: نمی‌توان برای مقابله با کرونا در ورزش نسخه دقیقی پیچید.

حضور ایران، تایلند و ژاپن در جام جهانی فوتسال قطعی است

حضور ایران، تایلند و ژاپن در جام جهانی فوتسال قطعی است
2020-05-29T16:31:23+04:30
بازیکن تیم ملی فوتسال ویتنام گفت: سه سهمیه از پنج سهمیه قاره آسیا برای جام جهانی فوتسال به ایران، تایلند و ژاپن می‌رسد.

بالاخره فوتبال باید از یک جا شروع شود/ این ۹ هفته تمرین آینده است

بالاخره فوتبال باید از یک جا شروع شود/ این ۹ هفته تمرین آینده است
2020-05-29T16:04:41+04:30
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نمی‌توان فوتبال را برای همیشه یا برای مدت زیادی تعطیل کرد و بالاخره باید این رشته جذاب ورزشی از یک جایی مجددا آغاز شود.

بی‌برنامگی سرخپوشان تبریزی برای شروع تمرینات/ بلیت بازگشت فقط برای تراکتوری‌ها وجود ندارد؟

 بی‌برنامگی سرخپوشان تبریزی برای شروع تمرینات/ بلیت بازگشت فقط برای تراکتوری‌ها وجود ندارد؟
2020-05-29T15:57:55+04:30
باشگاه تراکتور تبریز با وجود شروع تمرینات برخی از تیم‌های لیگ برتری هنوز هیچ برنامه‌ای برای شروع تمرینات ندارد.

تمدید قرارداد مجید حسینی با ترابزون‌اسپور

 تمدید قرارداد مجید حسینی با ترابزون‌اسپور
2020-05-29T15:57:55+04:30
باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه در فاصله یک ماه مانده به پایان قرارداد مجید حسینی نسبت به تمدید قرارداد این بازیکن اقدام کرد.

احتمال برگزاری متمرکز بازی‌های لیگ قهرمانان در خاک آلمان

 احتمال برگزاری متمرکز بازی‌های لیگ قهرمانان در خاک آلمان
2020-05-29T15:31:15+04:30
اتحادیه فوتبال اروپا همچنان موافق ایده برگزاری بازی‌‌های مراحل نهایی لیگ قهرمانان است و امکان دارد این بازی‌های را در محلی متفاوت برگزار کند.

احکام دبیران ۲ فدراسیون‌ تنیس روی میز و کوهنوردی صادر شد

احکام دبیران ۲ فدراسیون‌ تنیس روی میز و کوهنوردی صادر شد
2020-05-29T14:58:03+04:30
وزیر ورزش و جوانان در احکامی جداگانه دبیران دو فدراسیون تنیس روی میز و کوهنوردی و صعودهای ورزشی را منصوب کرد.

طعنه مالک باشگاه شهرخودرو به افشین پیروانی با «دو گونی عشق»

طعنه مالک باشگاه شهرخودرو به افشین پیروانی با «دو گونی عشق»
2020-05-29T14:44:45+04:30
مالک باشگاه شهرخودرو به اظهارات مدیر تیم فوتبال پرسپولیس مبنی بر عشق به فوتبال طعنه زد.