X دانلود اهنگ نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

میرنیوز

اشتباه ممنوع!

اشتباه ممنوع! 2020-05-23T12:01:10+04:30

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، در شرایط کنونی بوندسلیگا با توجه به بازی حیاتی در روز سه‌شنبه که قرار است در سیگنال پارک برگزار شود، لغزش هر تیم برایش گران تمام می‌شود. دورتموند و بایرن مونیخ در یکی از حساس‌ترین بازی‌های کلاسیک آلمان به مصاف هم می‌روند. این بازی تعیین کننده خواهد بود چون میزبان تنها چهار امتیاز از بایرن صدرنشین کم‌تر دارد. به همین خاطر نتیجه روی قهرمان این فصل لیگ تاثیر خواهد گذاشت. این دو تیم باید در شروع هفته وظایف خود را به خوبی عمل کنند تا به استقبال دیدار حساس سه شنبه بروند. بایرن امروز برابر فرانکفورت قرار می‌گیرد و دورتموند به ولفسبورگ سفر می‌کند. اشتباه ممنوع است!

بایرن بیش از همه باید مراقب باشد. این تیم پس از توقف لیگ به خاطر کرونا توانست یونین برلین را در یک بازی خارج از خانه شکست دهد اما نشان داد که با سطح اصلی اش فاصله دارد. امروز (شنبه) باید برابر تیمی قرار بگیرد که خاطره خوبی از آن ندارد. فرانکفورت در بازی رفت شکست سختی را به بایرن وارد کرد و پس از پیروزی ۵ بر یک، نیکو کواچ از هدایت تیم مونیخی برکنار شد. با این حال فرانکفورت نسبت به آن زمان افول کرده و از چهار بازی امتیازی کسب نکرده است. این روند منفی موجب شده است در فاصله پنج امتیازی با سقوط قرار بگیرد. تیاگو و گنباری حضورشان در این دیدار مشخص نیست.

در جایی که شکی وجود ندارد دورتموند است چون ارلینگ هالند حضور دارد. پسر روی مد دهمین گلش را در نهمین بازی‌اش در بوندسلیگا به ثمر رساند و در پیروزی ۴ بر یک تیمش مقابل شالکه نقش کلیدی داشت. او تهدیدی برای بایرن محسوب می‌شود. مهاجم نروژی پیش از آن باید روند خود را برابر ولفسبورگ باثبات حفظ کند. سبز و سفیدپوشان هفت بازی است که شکست نخورده‌اند. آن‌ها می‌دانند فرصت طلایی است به دورتموندی ضربه بزنند که بازیکنان مصدوم زیادی دارد. رویس، ویتسل، زاگاندو و نه شوتز حضور دارند.

انتهای پیام 

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

کشورهای غرب آسیا خواهان برگزاری لیگ قهرمانان در زمین بی طرف هستند

کشورهای غرب آسیا خواهان برگزاری لیگ قهرمانان در زمین بی طرف هستند
2020-06-06T08:17:58+04:30
روزنامه عربستانی مدعی شد کشورهای غرب آسیا خواهان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی طرف هستند.

مخالفت فدراسیون‌های فوتبال غرب آسیا با میزبانی قطر و امارات از دیدارهای تجمیعی لیگ قهرمانان

 مخالفت فدراسیون‌های فوتبال غرب آسیا با میزبانی قطر و امارات از دیدارهای تجمیعی لیگ قهرمانان
2020-06-06T08:24:33+04:30
یک روزنامه عربستانی از پیشنهاد فدراسیون‌های فوتبال غرب آسیا برای برگزاری دیدارهای تجمیعی لیگ قهرمانان در زمین بی‌طرف خبر داد.

اعلام رسمی تاریخ‌های پیشنهادی AFC برای برگزاری دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲

 اعلام رسمی تاریخ‌های پیشنهادی AFC برای برگزاری دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲
2020-06-06T08:24:33+04:30
کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به فدراسیون‌های عضوش تاریخ‌های پیشنهادی برای برگزاری دیدارهای معوقه مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را اعلام کرد.

واکنش وزارت ورزش به صحبت‌های تاج: ویلموتس را وزیر معرفی نکرد/ عبارت «بررسی» به معنای دستور اقدام نیست

 واکنش وزارت ورزش به صحبت‌های تاج: ویلموتس را وزیر معرفی نکرد/ عبارت «بررسی» به معنای دستور اقدام نیست
2020-06-06T08:24:33+04:30
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در مورد مصاحبه رئیس سابق فدراسیون فوتبال مبنی بر معرفی ویلموتس توسط وزیر ورزش توضیحاتی را ارائه کرد.

درخشان: اختیارات رئیس را برعهده نمی‌گیرم و قرار نیست یک تنه تعلیق جودو را برطرف کنم/ ویزر از بازگشتم استقبال می‌کند

 درخشان: اختیارات رئیس را برعهده نمی‌گیرم و قرار نیست یک تنه تعلیق جودو را برطرف کنم/ ویزر از بازگشتم استقبال می‌کند
2020-06-06T08:24:33+04:30
رئیس شورای راهبردی فدراسیون جودو گفت: به فدراسیون جودو نرفتم که رئیس فدراسیون شوم یا بخشی از اختیارات رئیس فدراسیون را برعهده بگیرم.

وزارت ورزش: ویلموتس را وزیر معرفی نکرد، انجمن فرهنگی ایران و هلند معرفی کرد/ عبارت «بررسی» به معنای دستور اقدام نبوده است

 وزارت ورزش: ویلموتس را وزیر معرفی نکرد، انجمن فرهنگی ایران و هلند معرفی کرد/ عبارت «بررسی» به معنای دستور اقدام نبوده است
2020-06-06T08:11:13+04:30
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در مورد مصاحبه رئیس سابق فدراسیون فوتبال مبنی بر معرفی ویلموتس توسط وزیر ورزش توضیحاتی را ارائه کرد.

واسعی: اگر سقوط کنیم، هرگز خودمان را نمی‌بخشیم/ امیدوارم از پیکان ترانسفر شوم

 واسعی: اگر سقوط کنیم، هرگز خودمان را نمی‌بخشیم/ امیدوارم از پیکان ترانسفر شوم
2020-06-06T07:57:53+04:30
سعید واسعی هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارم ولی امیدوارم از این تیم ترانسفر شوم و بازی در خارج از ایران را تجربه کنم.

کاوه: اگر کرونا اجازه دهد لیگ را برگزار می‌کنیم/ بازگشایی سالن‌های کشتی تکلیف را مشخص می‌کند

 کاوه: اگر کرونا اجازه دهد لیگ را برگزار می‌کنیم/ بازگشایی سالن‌های کشتی تکلیف را مشخص می‌کند
2020-06-06T07:57:53+04:30
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: اگر مجوزهای لازم را بگیریم، پیشنهاد این است که لیگ برتر از اول مرداد شروع شود.

مطرح شدن گزینه‌های عجیب برای هیئت مدیره استقلال

 مطرح شدن گزینه‌های عجیب برای هیئت مدیره استقلال
2020-06-06T07:57:53+04:30
در روزهای اخیر نام افراد مختلفی برای حضور در هیئت مدیره باشگاه استقلال مطرح شده‌اند.

درخشان: به جودو بازنگشتم که اختیارات رئیس را برعهده بگیرم/ قرار نیست یک تنه تعلیق را برطرف کنم/ ویزر از بازگشتم استقبال می‌کند

 درخشان: به جودو بازنگشتم که اختیارات رئیس را برعهده بگیرم/ قرار نیست یک تنه تعلیق را برطرف کنم/ ویزر از بازگشتم استقبال می‌کند
2020-06-06T07:57:53+04:30
رئیس شورای راهبردی فدراسیون جودو گفت: به فدراسیون جودو نرفتم که رئیس فدراسیون بشوم یا بخشی از اختیارات رئیس فدراسیون را برعهده بگیرم.

پاروزنان از تمرینات آبی عقب هستند/ باید به خودمان سخت بگیریم

پاروزنان از تمرینات آبی عقب هستند/ باید به خودمان سخت بگیریم
2020-06-06T07:38:01+04:30
سرمربی تیم ملی روئینگ مردان کشورمان به دنبال صدور مجوزهای لازم برای برپایی اردوهای قایقرانان با رعایت پروتکل ها گفت: پاروزنان از تمرینات آبی عقب هستند.

ظهرابی: از رقبای اصلی عقب افتاده‌ایم/ باید فکری برای تمرینات کرد

ظهرابی: از رقبای اصلی عقب افتاده‌ایم/ باید فکری برای تمرینات کرد
2020-06-06T07:38:01+04:30
سرمربی تیم هندبال جوانان ایران معتقد است به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا و تعطیلی تمرینات و اردوها از رقبای اصلی خود عقب افتاده ایم.

واکنش وزارت ورزش به اظهارات تاج/ ویلموتس جهت «بررسی» پیشنهاد شد!

واکنش وزارت ورزش به اظهارات تاج/ ویلموتس جهت «بررسی» پیشنهاد شد!
2020-06-06T07:38:00+04:30
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در مورد مصاحبه رییس سابق فدراسیون فوتبال مبنی بر معرفی ویلموتس توسط وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی را ارائه کرد.

زمان برگزاری انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شد

زمان برگزاری انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شد
2020-06-06T07:27:54+04:30
روزنامه استاد الدوحه مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به جمع بندی نهایی برای ادامه انتخابی جهانی ۲۰۲۲ رسیده است.

قمری: مجوزها دریافت شده است/ لزومی به تامین غذا و خوابگاه نیست

قمری: مجوزها دریافت شده است/ لزومی به تامین غذا و خوابگاه نیست
2020-06-06T07:24:43+04:30
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری به دنبال دریافت مجوزهای لازم برای برگزاری اولین مسابقه این رشته به صورت جایزه بزرگ در تهران پروتکل ها و شرایط برگزاری این رویداد ر...

میزبانی جام ملت‌های آسیا «شعار» است/ فوتبال نیاز به زیرساخت «فرهنگی» دارد

میزبانی جام ملت‌های آسیا «شعار» است/ فوتبال نیاز به زیرساخت «فرهنگی» دارد
2020-06-06T07:24:42+04:30
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: فدراسیون به جای شعار برای گرفتن جام ملت های ۲۰۲۷ آسیا به فکر فراهم کردن زیرساخت های فرهنگی و هواداری باشد تا شرایط بهت...

ملی‌پوش سابق قایقرانی در گذشت

ملی‌پوش سابق قایقرانی در گذشت
2020-06-06T07:14:34+04:30
ملی‌پوش سابق قایقرانی ایران دار فانی را وداع گفت.

پیشنهاد جدید کشورهای غرب آسیا برای لیگ قهرمانان

پیشنهاد جدید کشورهای غرب آسیا برای لیگ قهرمانان
2020-06-06T07:14:34+04:30
کشورهای غرب آسیا مخالف برگزاری ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در قطر و امارات هستند و پیشنهاد جدیدی را به AFC ارائه داده‌اند. ...

آقاکوچکی: برای اجرای برنامه‌ها منتظر تکلیف انجمن بسکتبال با ویلچر هستیم

آقاکوچکی: برای اجرای برنامه‌ها منتظر تکلیف انجمن بسکتبال با ویلچر هستیم
2020-06-06T05:54:34+04:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان گفت: منتظر مشخص شدن تکلیف انجمن بسکتبال با ویلچر هستیم تا با هماهنگی فدراسیون جانبازان و معلولان برنامه‌های خود را آغاز...

ما همه بخشی از قرارداد ویلموتسیم!

ما همه بخشی از قرارداد ویلموتسیم!
2020-06-06T04:47:54+04:30
طنز ورزشی - محمدرضا بلندی

وقتی تکلیف فوتبال دسته سه مردان مشخص می‌شود اما لیگ برتر بانوان نه!

وقتی تکلیف فوتبال دسته سه مردان مشخص می‌شود اما لیگ برتر بانوان نه!
2020-06-06T04:21:14+04:30
وضعیت ادامه یا پایان لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی مشخص نیست که سازمان لیگ تکلیف دسته دو و سه فوتبال مردان را هم مشخص کرده است. ...

کریستیچوویچ: دوست دارم به ایران برگردم اما سلامتی‌ام بسیار مهم است

کریستیچوویچ: دوست دارم به ایران برگردم اما سلامتی‌ام بسیار مهم است
2020-06-06T03:41:14+04:30
سرمربی شاهین بوشهر می‌گوید: دوست دارم برگردم اما باید به این توجه کنم که ۶۲ سال سن دارم و سلامتی‌ام بسیار مهم است.

افزایش ۱۵ درصدی نرخ استخرها در سال ۹۹/ احتمال بازگشایی از اواخر خرداد

افزایش ۱۵ درصدی نرخ استخرها در سال ۹۹/ احتمال بازگشایی از اواخر خرداد
2020-06-06T03:01:14+04:30
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: آماده بازگشایی استخرها از اواخر خرداد هستیم در صورتی که ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش و جوانان مجوز بازگشایی را به...

پایان برچسب دولتی بودن فوتبال/ توافق بزرگ!

پایان برچسب دولتی بودن فوتبال/ توافق بزرگ!
2020-06-06T02:34:34+04:30
نهاد عمومی غیردولتی خیر، اما حذف وزیر ورزش از اساسنامه به منظور حضور و حفظ حق رای وی در مجمع انتخاباتی مسئله‌ای بود که در نهایت مورد توافق وزارت ورزش و جوانا...

یک شکایت تا ابطال اساسنامه فدراسیون فوتبال/ برگی دیگر از تخلفات دوره تاج!

یک شکایت تا ابطال اساسنامه فدراسیون فوتبال/ برگی دیگر از تخلفات دوره تاج!
2020-06-06T01:41:14+04:30
فدراسیون فوتبال بدون داشتن تایید هیات وزیران برای اساسنامه کنونی، اقدام به ارائه آن به سازمان ثبت شرکت‌ها کرده و تخلف قانونی را مرتکب شده که می‌تواند تبعات ب...

رکابزنان قربانی فرهنگ غلط رانندگی در ایران

رکابزنان قربانی فرهنگ غلط رانندگی در ایران
2020-06-06T01:27:55+04:30
آمار تلفات دوچرخه سواران در جاده‌های ایران در حال افزایش است بدون اینکه فکر اساسی برای این معضل شود.

رشوه چندهزار دلاری «آیان» برای پیروزی در انتخابات وزنه‌برداری

رشوه چندهزار دلاری «آیان» برای پیروزی در انتخابات وزنه‌برداری
2020-06-06T01:27:54+04:30
مبلغی که رییس مستعفی فدراسیون جهانی به عنوان رشوه برای پیروزی در کنگره انتخاباتی پرداخت کرده بود، مشخص شد.

افشاگری مهدی تاج درباره قرارداد ویلموتس/ از نقش وزیر ورزش تا استخدام بادیگارد در تهران!

افشاگری مهدی تاج درباره قرارداد ویلموتس/ از نقش وزیر ورزش تا استخدام بادیگارد در تهران!
2020-06-05T21:27:54+04:30
مهدی تاج می‌گوید، وزیر ورزش در نامه دریافتی از مرکز فرهنگی ایران و هلند، مارک ویلموتس را به فدراسیون فوتبال معرفی کرده است.

تساوی پرسپولیس و سایپا در دیداری تدارکاتی

تساوی پرسپولیس و سایپا در دیداری تدارکاتی
2020-06-05T20:58:01+04:30
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر تیم سایپا به تساوی رسید.

تساوی بدون گل پرسپولیس و سایپا در دیداری دوستانه

تساوی بدون گل پرسپولیس و سایپا در دیداری دوستانه
2020-06-05T19:54:34+04:30
دیدار دوستانه پرسپولیس و سایپا با تساوی بدون گل به پایان رسید.