X دانلود اهنگ نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

میرنیوز

عذرخواهی سرمربی عربستان از ملی‌پوش مراکش

عذرخواهی سرمربی عربستان از ملی‌پوش مراکش 2020-05-23T07:01:15+04:30

به گزارش ایسنا و به نقل از العاجل، هرو رنار سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال عربستان از ترکیب بهترین شاگردان خود در قاره آفریقا سخن به میان آورد که در این ترکیب نامی از حکیم زیاش بازیکن خوش تکنیک تیم ملی مراکش و آژاکس خبری نیست که این علامت سوال های زیادی را به وجود آورد.

زیاش بهترین بازیکن آژاکس در سه فصل اخیر بوده و بعد از درخشش با این تیم هلندی مورد توجه چلسی قرار گرفت و در نهایت به این تیم پیوست.

هرو رنار به خاطر این تصمیم خود مجبور به عذرخواهی از حکیم زیاش شد. او در این باره نوشت: به خاطر قرار ندادن زیاش در این ترکیب شدیدا از او عذرخواهی می‌کنم. زیاش از بهترین بازیکنانی است که با او کار کرده‌ام. او یک استعداد ناب است و برایش بهترین ها را آرزو می‌کنم.

حکیم زیاش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تیم ملی فوتبال مراکش را همراهی کرد و برابر ایران هم به میدان رفت.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آقاکوچکی: برای اجرای برنامه‌ها منتظر تکلیف انجمن بسکتبال با ویلچر هستیم

آقاکوچکی: برای اجرای برنامه‌ها منتظر تکلیف انجمن بسکتبال با ویلچر هستیم
2020-06-06T05:54:34+04:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان گفت: منتظر مشخص شدن تکلیف انجمن بسکتبال با ویلچر هستیم تا با هماهنگی فدراسیون جانبازان و معلولان برنامه‌های خود را آغاز...

ما همه بخشی از قرارداد ویلموتسیم!

ما همه بخشی از قرارداد ویلموتسیم!
2020-06-06T04:47:54+04:30
طنز ورزشی - محمدرضا بلندی

وقتی تکلیف فوتبال دسته سه مردان مشخص می‌شود اما لیگ برتر بانوان نه!

وقتی تکلیف فوتبال دسته سه مردان مشخص می‌شود اما لیگ برتر بانوان نه!
2020-06-06T04:21:14+04:30
وضعیت ادامه یا پایان لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی مشخص نیست که سازمان لیگ تکلیف دسته دو و سه فوتبال مردان را هم مشخص کرده است. ...

کریستیچوویچ: دوست دارم به ایران برگردم اما سلامتی‌ام بسیار مهم است

کریستیچوویچ: دوست دارم به ایران برگردم اما سلامتی‌ام بسیار مهم است
2020-06-06T03:41:14+04:30
سرمربی شاهین بوشهر می‌گوید: دوست دارم برگردم اما باید به این توجه کنم که ۶۲ سال سن دارم و سلامتی‌ام بسیار مهم است.

افزایش ۱۵ درصدی نرخ استخرها در سال ۹۹/ احتمال بازگشایی از اواخر خرداد

افزایش ۱۵ درصدی نرخ استخرها در سال ۹۹/ احتمال بازگشایی از اواخر خرداد
2020-06-06T03:01:14+04:30
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: آماده بازگشایی استخرها از اواخر خرداد هستیم در صورتی که ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش و جوانان مجوز بازگشایی را به...

پایان برچسب دولتی بودن فوتبال/ توافق بزرگ!

پایان برچسب دولتی بودن فوتبال/ توافق بزرگ!
2020-06-06T02:34:34+04:30
نهاد عمومی غیردولتی خیر، اما حذف وزیر ورزش از اساسنامه به منظور حضور و حفظ حق رای وی در مجمع انتخاباتی مسئله‌ای بود که در نهایت مورد توافق وزارت ورزش و جوانا...

یک شکایت تا ابطال اساسنامه فدراسیون فوتبال/ برگی دیگر از تخلفات دوره تاج!

یک شکایت تا ابطال اساسنامه فدراسیون فوتبال/ برگی دیگر از تخلفات دوره تاج!
2020-06-06T01:41:14+04:30
فدراسیون فوتبال بدون داشتن تایید هیات وزیران برای اساسنامه کنونی، اقدام به ارائه آن به سازمان ثبت شرکت‌ها کرده و تخلف قانونی را مرتکب شده که می‌تواند تبعات ب...

رکابزنان قربانی فرهنگ غلط رانندگی در ایران

رکابزنان قربانی فرهنگ غلط رانندگی در ایران
2020-06-06T01:27:55+04:30
آمار تلفات دوچرخه سواران در جاده‌های ایران در حال افزایش است بدون اینکه فکر اساسی برای این معضل شود.

رشوه چندهزار دلاری «آیان» برای پیروزی در انتخابات وزنه‌برداری

رشوه چندهزار دلاری «آیان» برای پیروزی در انتخابات وزنه‌برداری
2020-06-06T01:27:54+04:30
مبلغی که رییس مستعفی فدراسیون جهانی به عنوان رشوه برای پیروزی در کنگره انتخاباتی پرداخت کرده بود، مشخص شد.

افشاگری مهدی تاج درباره قرارداد ویلموتس/ از نقش وزیر ورزش تا استخدام بادیگارد در تهران!

افشاگری مهدی تاج درباره قرارداد ویلموتس/ از نقش وزیر ورزش تا استخدام بادیگارد در تهران!
2020-06-05T21:27:54+04:30
مهدی تاج می‌گوید، وزیر ورزش در نامه دریافتی از مرکز فرهنگی ایران و هلند، مارک ویلموتس را به فدراسیون فوتبال معرفی کرده است.

تساوی پرسپولیس و سایپا در دیداری تدارکاتی

تساوی پرسپولیس و سایپا در دیداری تدارکاتی
2020-06-05T20:58:01+04:30
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر تیم سایپا به تساوی رسید.

تساوی بدون گل پرسپولیس و سایپا در دیداری دوستانه

تساوی بدون گل پرسپولیس و سایپا در دیداری دوستانه
2020-06-05T19:54:34+04:30
دیدار دوستانه پرسپولیس و سایپا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مجلس به شروع لیگ فوتبال ورود می کند/ انتقاد از رویه وزارت ورزش

مجلس به شروع لیگ فوتبال ورود می کند/ انتقاد از رویه وزارت ورزش
2020-06-05T18:14:07+04:30
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان برای ادامه رقابت های لیگ برتر تحت فشار هستند گفت: در صورت نیاز مجلس به شروع لیگ برتر ورود خ...

داماد تاماش آیان هم رفتنی می‌شود؟

داماد تاماش آیان هم رفتنی می‌شود؟
2020-06-05T18:03:59+04:30
ادامه فعالیت آتیلا آدامفی مدیر اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری که داماد تاماش آیان نیز هست قرار است بعد از انجام تحقیقات دیگر مشخص شود. ...

مورد عجیب باشگاه صنعت نفت در فیفا/ یک پرونده شاکی؛ سه پرونده متشاکی!

مورد عجیب باشگاه صنعت نفت در فیفا/ یک پرونده شاکی؛ سه پرونده متشاکی!
2020-06-05T16:54:04+04:30
باشگاه صنعت نفت آبادان به موازات شکایتی که از دراگان اسکوچیچ به فیفا برده است، در سه پرونده متشاکی است و این پرونده‌ها را هم پیگیری می‌کند.

پرداخت ۸۰ درصدی به اعضا شهرخودرویی‌ها

پرداخت ۸۰ درصدی به اعضا شهرخودرویی‌ها
2020-06-05T16:30:39+04:30
با دستور مالک باشگاه شهرخودرو پرداختی اعضا این باشگاه تا سقف ۸۰درصد از قراردادهایشان انجام شد.

جلسه کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی تکواندو برگزار شد

جلسه کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی تکواندو برگزار شد
2020-06-05T16:27:24+04:30
رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در جلسه آنلاین خود با اعضای کمیته ورزشکاران از اهمیت این کمیته سخن گفت.

تمرین شنبه پرسپولیس تعطیل شد

تمرین شنبه پرسپولیس تعطیل شد
2020-06-05T15:47:25+04:30
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس فردا تعطیل است.

تکلیف لیگ‌های کاراته مشخص می‌شود

تکلیف لیگ‌های کاراته مشخص می‌شود
2020-06-05T15:47:24+04:30
جلسه هم اندیشی سازمان لیگ با نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ‌های کاراته آزاد و کنترلی روز دوشنبه در محل سازمان لیگ برگزار می‌شود.

صدور رای فیفا برای سرمربی تیم ملی فوتبال به زودی

صدور رای فیفا برای سرمربی تیم ملی فوتبال به زودی
2020-06-05T15:34:07+04:30
فدراسیون جهانی فوتبال به زودی رای خود را درباره سرمربی تیم ملی فوتبال ایران صادر می‌کند.

محرومیت چهار ساله ۲ بانوی دوچرخه سوار ایران تایید شد

محرومیت چهار ساله ۲ بانوی دوچرخه سوار ایران تایید شد
2020-06-05T15:34:06+04:30
اتحادیه جهانی دوچرخه سواری پس از گذشت دو سال از اعلام مثبت بودن تست دوپینگ دو بانوی رکابزن ایران، حکم محرومیت چهارساله این نفرات را تأیید کرد.

جهانبخش و قوچان‌نژاد کاندیدای بهترین بازیکن آسیایی اردویژه+ لینک نظرسنجی

 جهانبخش و قوچان‌نژاد کاندیدای بهترین بازیکن آسیایی اردویژه+ لینک نظرسنجی
2020-06-05T15:27:18+04:30
نام دو بازیکن ایرانی در نظرسنجی انتخاب بهترین بازیکن آسیایی تاریخ لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی هلند دیده می‌شود.

ابراز نگرانی IOC از یافته‌های مربوط به فساد در فدراسیون جهانی وزنه‌برداری

 ابراز نگرانی IOC از یافته‌های مربوط به فساد در فدراسیون جهانی وزنه‌برداری
2020-06-05T15:13:58+04:30
کمیته بین‌المللی المپیک از یافته‌های مربوط به تحقیقات در زمینه فساد در فدراسیون جهانی وزنه‌برداری ابراز نگرانی کرده است.

رقم پرداختی شرکت آریا برتر به استقلال مشخص شد+ تصاویر

 رقم پرداختی شرکت آریا برتر به استقلال مشخص شد+ تصاویر
2020-06-05T15:13:58+04:30
شرکت آریا برتر، کارگزار قبلی باشگاه استقلال به دنبال اظهارات مدیرعامل استقلال اسناد پرداختی به این باشگاه را منتشر کرد.

نخستین واکنش سماک به پیشنهادهای اروپایی سردار آزمون

 نخستین واکنش سماک به پیشنهادهای اروپایی سردار آزمون
2020-06-05T15:13:58+04:30
سرمربی تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ به پیشنهادهای ایتالیایی سردار آزمون برای نخستین‌بار واکنش نشان داد.

وزارت ورزش به دادِ فوتبال رسید!

 وزارت ورزش به دادِ فوتبال رسید!
2020-06-05T15:13:58+04:30
اقدامات اخیر درخصوص اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال، نه تنها این رشته ورزشی، بلکه ورزش ایران را از چالش بزرگ نجات داد.

عکس روز/ حال خوش

عکس روز/ حال خوش
2020-06-05T14:43:59+04:30
خبرگزاری دانشجویان ایران- ایسنا

لیگ برتر از هفته آخر خرداد برگزار می‌شود

لیگ برتر از هفته آخر خرداد برگزار می‌شود
2020-06-05T14:30:39+04:30
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌گوید اگر خطر ابتلا به کرونا در کشور و همچنین بخش ورزشی افزایش پیدا کند مسابقات متوقف می‌شود.

روزنامه قطری: عربستان و امارات از ما سیلی خوردند

روزنامه قطری: عربستان و امارات از ما سیلی خوردند
2020-06-05T14:27:26+04:30
یک روزنامه قطری با انتشار گزارشی به اقدامات و کارشکنی‌های کشورهای امارات، عربستان و بحرین برای گرفتن جام جهانی از قطر پرداخت و به شدت از این کشورها انتقاد کرد.

مسی مصدوم است

مسی مصدوم است
2020-06-05T14:17:19+04:30
باشگاه بارسلونا اعلام کرد ستاره آرژانتینی اش آسیب دیدگی دارد.