میرنیوز

تکواندو در سال ۹۸؛ پایین آمدن از سکوی جهانی با بازی سیاسی انگلیس و کسب ۴ سهمیه المپیک و پارالمپیک

 تکواندو در سال ۹۸؛ پایین آمدن از سکوی جهانی با بازی سیاسی انگلیس و کسب ۴ سهمیه المپیک و پارالمپیک 2020-03-29T08:42:52+04:30

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سال 98 با برگزاری مسابقات جهانی تکواندو، مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020 و همچنین مسابقات آسیایی و جهانی رده‌های سنی پایه سال شلوغ و پرترافیکی برای تکواندوی ایران بود و همین موضوع باعث شد شاهد رقم خوردن اتفاقات تلخ و شیرینی در این رشته ورزشی باشیم. کسب دو سهمیه المپیک پس از یک ماراتن سنگین چهار ساله و پایین آمدن از سکوی مسابقات جهانی به دلیل اقدامات سیاسی انگلیس از مهمترین اتفاقات تکواندوی ایران در سال 98 بود که به بررسی مهمترین آنها در زیر خواهیم پرداخت:

تکواندو , تکواندو ایران , المپیک , رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران ,

کشیدن سکوی قهرمانی جهان از زیر پای تکواندو ایران پس از 18 سال
بیست‌وچهارمین دوره مسابقات جهانی تکواندو در اواخر اردیبهشت ماه سال گذشته در منچستر انگلیس به سیاسی‌ترین شکل ممکن برگزار شد و تیم ملی تکواندو کشورمان به دلیل کارشکنی انگلیسی‌ها موفق به حضور با ترکیب کامل در این مسابقات نشد. عدم صدور روادید برای میرهاشم حسینی پرامیدترین ملی‌پوش تکواندوی ایران و عرفان ناظمی و همچنین صدور روادید دیرهنگام برای آرمین هادی‌پور و سجاد مردانی باعث شد تا شاگردان فریبرز عسکری با وجود ماه‌ها آماده‌سازی برای این رویداد با بهترین شرایط در مسابقات جهانی حضور نداشته باشند.

با این وجود تیم کشورمان در بخش مردان توسط سروش احمدی موفق به کسب مدال نقره شد و آرمین هادی‌پور به مدال برنز رسید، اما پس از 18 سال حضور مداوم روی سکوی مسابقات جهانی (دو عنوان قهرمانی، پنج عنوان نایب قهرمانی و دو عنوان سومی) در مجموع مسابقات در جایگاه دوازدهم و در بخش مردان در جایگاه نهم قرار گرفت.

نکته جالب این مسابقات کسب تنها یک مدال طلا توسط انگلیس در بخش مردان بود که این مدال نیز در وزنی توسط «بردلی سیندون» کسب شد که میرهاشم حسینی به دلیل عدم صدور روادید در آن غایب بود، مدال طلایی که باعث شد تا در کنار دو مدال طلا و یک مدال برنز زنان این کشور برای نخستین بار انگلیس روی سکوی مسابقات جهانی بایستاد و تیم میزبان نایب قهرمانی شود.

تکواندو , تکواندو ایران , المپیک , رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران ,

کسب دومین مدال جهانی بانوان توسط مهلا مومن‌زاده
اما تیم بانوان کشورمان نیز در مسابقات جهانی با شش نماینده حضور داشت و توانست برای دومین بار در تاریخ تکواندوی بانوان ایران توسط مهلا مومن‌زاده به مدال نقره دست پیدا کند.

مومن‌زاده در شرایطی در این مسابقات موفق به کسب مدال جهانی شد که پیش از مسابقات، انتخاب او در ترکیب تیم کشورمان حرف و حدیث‌های فراوانی را به دنبال داشت، اما دختر 17 ساله تکواندوی ایران با حضور در دیدار نهایی موفق به تاریخ‌سازی شد تا با وجود حذف هر پنج نماینده دیگر کشورمان، بانوان ایران مسابقات جهانی را دست خالی ترک نکنند.

پیش از مهلا مومن‌زاده تنها کیمیا علیزاده موفق به کسب مدال در مسابقات جهانی شده بود و یک مدال نقره و یک مدال برنز جهان را در کارنامه خود داشت.

تکواندو , تکواندو ایران , المپیک , رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران ,

رم میدانی برای بازگشت میرهاشم حسینی
بعد از پایان مسابقات جهانی تکواندو، نخستین مرحله رقابت‌های گرندپری در سال 2019 در رم ایتالیا برگزار شد و تیم ملی تکواندوی کشورمان در مسیر کسب سهمیه المپیک با چهار نماینده در این مسابقات حاضر شد و به یک مدال طلا (میرهاشم حسینی) و یک مدال برنز (سجاد مردانی) دست یافت.

غیبت در مسابقات جهانی و از دست دادن 120 امتیاز این مسابقات باعث شده بود تا میرهاشم حسینی تنها 20 روز پس از پایان این مسابقات برای اثبات توانایی‌هایش و بازگشت به مسیر کسب سهمیه از انگیزه بسیار بالایی برخوردار باشد. انگیزه‌ای که باعث شد او مشکلات روحی عدم حضور در مسابقات جهانی را فراموش و با تمام توان در این مسابقات حاضر شود.

اوج کار حسینی در گرندپری رم نیز پیروزی مقابل «دایی هون لی»، اسطوره کره‌ای دنیای تکواندو بود که باعث شد تا نه تنها به مدال طلا دست پیدا کند، بلکه بعد از سال‌ها اولین ایرانی باشد که موفق به شکسب لی می‌شود.

سجاد مردانی، کاپیتان تیم ملی تکواندوی کشورمان نیز پس از اینکه مسابقات جهانی را دست خالی ترک کرد، در رم به مدال برنز رسید تا همچنان در کورس کسب سهمیه المپیک حضور داشته باشد.

تکواندو , تکواندو ایران , المپیک , رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران ,

درخشش نمایندگان تکواندوی ایران در گرندپری ژاپن
دومین مرحله مسابقات گرندپری در سال 2019 در دهه آخر شهریور ماه سال گدشته برگزار شد و نمایندگان تکواندوی کشورمان با کسب یک مدال طلا (میرهاشم حسینی)، یک مدال نقره (آرمین‌ هادی‌پور) و یک مدال برنز (سجاد مردانی) حضور در سالن تکواندو مسابقات المپیک را تجربه کرد.

حسینی که بعد از کسب مدال طلا مسابقات گرندپری رم در مسابقات دانشجویان جهان نیز به مدال طلا دست یافته بود، در ژاپن هت‌تریک خود در کسب مدال طلا را تکمیل کرد و با برتری مقابل «کریستین مک‌نیش» ضمن کسب 40 امتیاز المپیکی دیگر، انتقام خود را از انگلیسی‌ها گرفت.

آرمین هادی‌پور نیز پس از عدم کسب مدال در گرندپری رم در ژاپن به مدال نقره رسید و سجاد مردانی مدال برنز خود در گرندپری رم را دوباره تکرار کرد.

تکواندو , تکواندو ایران , المپیک , رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران ,

پاره شدن روند مدال‌آوری حسینی در بلغارستان و قطعی شدن تقریبی سهمیه هادی‌پور
صوفیه بلغارستان در مهر ماه میزبان سومین مرحله مسابقات گرندپری سال 2019 بود که با پاره شدن روند مدال‌آوری میرهاشم حسینی در مسابقات گرندپری و شکست او در مرحله یک چهارم نهایی مقابل «دایی هون لی» همراه بود. اتفاقی که باعث شد تا سروش احمدی بعد از کسب مدال در مسابقات جهانی، اولین مدال خود در مسابقات گرندپری را با کسب مدال برنز جشن بگیرد.

آرمین هادی‌پور نیز با کسب مدال برنز در مسابقات گرندپری بلغارستان تا حدود زیادی سهمیه المپیک خود را قطعی کرد تا اولین نماینده المپیکی تکواندوی کشورمان لقب بگیرد.

تکواندو , تکواندو ایران , المپیک , رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران ,

کسب 2 سهمیه المپیک در فینال گرندپری روسیه
فینال مسابقات گرندپری در سال 2019 و آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه از طریق رنکینگ المپیک در اواسط آذر ماه در روسیه پیگیری شد. پیش از حضور ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقات و با اعلام رنکینگ المپیک مشخص شده بود سجاد مردانی برای کسب سهمیه المپیک نیاز به کسب مدال طلا و میرهاشم حسینی به مدال برنز احتیاج خواهد داشت. موضوعی که فشار مضاعفی را به دو نماینده تکواندوی کشورمان وارد کرده و در عملکرد آنها تأثیرگذار بود.

مردانی با وجود تمامی این فشارها به دیدار نهایی صعود کرد اما با شکست مقابل «کیو دوم این» به مدال نقره دست یافت تا تنها به خاطر چند امتیاز سهمیه المپیک را از دست بدهد. اتفاقی که با توجه به از دست رفتن فرصت کسب کامل 40 امتیاز تورنمنت‌های بین‌المللی توسط مردانی، افسوس‌های فراوانی را به همراه داشت. تنها دلخوشی مردانی بعد از پایان این مسابقات شانس کسب سهمیه از طریق مسابقات گرنداسلم بود.

میرهاشم حسینی نیز که بعد از غیبت در مسابقات جهانی با چنگ و دندان برای کسب سهمیه المپیک تلاش کرده بود، در این مسابقات در مرحله نیمه نهایی برای دومین بار در سال 2019 و در مجموع چهارمین بار مغلوب «دایی هون لی» شد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. با وجودی که پیش از این عنوان شده بود میرهاشم برای کسب سهمیه حداقل به مدال برنز احتیاج خواهد داشت، اما قبل از برگزاری دیدار رده‌بندی مشخص شد که سهمیه حسینی به‌عنوان دومین نماینده المپیکی کشورمان قطعی شده است و همین موضوع باعث شد تا او با وجود پیروزهای متوالی مقابل «ژائو» قهرمان المپیک ریو در مسابقات اخیر، این بار مغلوب و بدون مدال موفق به کسب سهمیه المپیک شود.

آرمین هادی‌پور نیز که سهمیه خود را قطعی کرده بود در روسیه در جایگاه چهارم رسید تا در مجموع تیم تکواندوی کشورمان بدون مدال فینال گرندپری را به پایان برساند.

تکواندو , تکواندو ایران , المپیک , رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران ,

گرنداسلم پایانی بر رؤیاهای المپیکی مردانی
سومین دوره مسابقات گرنداسلم نیز با فاصله چند روزه از فینال مسابقات گرندپری در اواخر آذر ماه در «ووشی» چین برگزار شد و سجاد مردانی که سال گذشته موفق به کسب مدال طلا در این مسابقات شده بود، در دور نخست و با شکست مقابل حریفی از کره جنوبی شکست خورد تا شانس تنها سهمیه المپیک از طریق گرنداسلم را نیز از دست بدهد.

این اتفاق پایان رؤیاهای سجاد مردانی برای حضور در دومین المپیک دوران ورزشی او را رقم زد. تنها امید مردانی بعد از این مسابقات حفظ رنکینگ ششمی خود خواهد بود تا در صورت مصدومیت نفرات بالاتر رنکینگ تا برگزاری رقابت‌های المپیک شانس حضور در توکیو را داشته باشد.

تکواندو , تکواندو ایران , المپیک , رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران ,

درخشش تیم‌های پایه تکواندو ایران در مسابقات آسیایی و جهانی
اما در سال 98 تکواندوی ایران در بخش پایه به دستاوردهای بزرگی در مسابقات آسیایی و جهانی دست یافت و روند خوب موفقیت در رده‌های پایه را ادامه داد. ابتدا در تیر ماه تیم تکواندوی پسران نوجوان کشورمان برای اولین بار موفق شد با کسب پنج مدال طلا، چهار مدال نقره و یک مدال برنز بالاتر از کره جنوبی و ازبکستان قهرمانی آسیا را جشن بگیرد. روندی که تیم نوجوانان دختران کشورمان نیز با کسب پنج مدال طلا و دو مدال نقره موفق به تکرار آن شد و برای دومین بار به قهرمانی آسیا دست یافت. در بخش دختران تیم‌های چین و کره جنوبی به ترتیب دوم و سوم شدند.

عملکرد خوب دختران نوجوان تکواندوی ایران باعث شد تا در پایان مسابقات ندا زارع، سرمربی تیم کشورمان عنوان بهترین مربی آسیا را به خود اختصاص دهد.

اما پس از مسابقات رده سنی نوجوانان، تیم‌های نونهالان دختر و پسر کشورمان نیز با کسب 9 مدال طلا، دو نقره و پنج برنز برای سومین دوره متوالی به مقام قهرمانی آسیا دست یافتند. تیم پسران کشورمان در این مسابقات موفق به کسب چهار مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز شد و تیم دختران کشورمان نیز با کسب پنج مدال طلا و  دو مدال برنز در اردن به مقام قهرمانی رسید.

در پایان مسابقات نیز اعظم درستی، سرمربی تیم تکواندوی نونهالان دختر کشورمان به‌عنوان بهترین مربی مسابقات انتخاب شد.

تکمیل‌کننده موفقیت‌های تیم‌های پایه کشورمان قهرمانی تیم نونهالان دختر کشورمان در مسابقات جهانی ازبکستان بود و این تیم موفق شد با کسب شش مدال طلا و یک نقره سکوی قهرمانی جهان خود را مجدد باز پس گیرد و برای سومین بار به قهرمانی جهان برسد.

در بخش پسران تیم کشورمان با وجود کسب یک مدال طلا، یک نقره و چهار برنز موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد و بعد از تیم روسیه به مقام نایب قهرمانی رسید.

اعظم درستی بعد از کسب عنوان بهترین مربی آسیا، با قهرمانی شاگردانش در مسابقات جهانی به‌عنوان بهترین مربی جهان نیز انتخاب شد.

نکته مهم درباره تیم‌های نونهالان دختر و پسر کشورمان حضور این دو تیم با ترکیب تقریباً متفاوت در دو رویداد آسیایی و جهانی بود که باعث شد از لحاظ پشتوانه‌سازی نمره قابل قبولی برای فدراسیون تکواندو ثبت شود.

تکواندو , تکواندو ایران , المپیک , رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران ,

کسب سهمیه مسابقات میکس تیمی آزمایشی المپیک توکیو و پارالمپیکی شدن 2 شاگرد خانلرخانی
در شهریور ماه تیم میکس تیمی تکواندوی کشورمان با قهرمانی در دومین دوره مسابقات هنرهای رزمی موفق به کسب جواز حضور در مسابقات آزمایشی بازی‌های المپیک  توکیو شد.

تیم پاراتکواندوی کشورمان هم در سال 98 روند موفقیت‌های خود در مسابقات قهرمانی آسیا را تداوم بخشید و با کسب چهار مدال طلا و دو نقره برای پنجمین دوره متوالی قهرمان آسیا شد. در ادامه نیز شاگردان پیام خانلرخانی بعد از طی کردن پروسه کسب سهمیه پارالمپیک موفق به کسب دو سهمیه توسط مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی شدند.

تکواندو , تکواندو ایران , المپیک , رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران ,

بازگشت هادی ساعی
یکی از مهمترین اتفاقات تکواندوی ایران در سال 98 نیز انتخاب هادی ساعی به‌عنوان مدیرفنی تیم‌های ملی تکواندو در دی ماه بود تا مجدداً شاهد همکاری پرافتخارترین المپین ورزش کشورمان با فدراسیون تکواندو باشیم. انتخابی که با بازخورد مثبت جامعه تکواندو همراه شد و انتظارات را برای موفقیت زوج فریبرز عسکری و هادی ساعی در المپیک توکیو افزایش داد.


انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)