X دانلود اهنگ نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

میرنیوز

عرفان نورانی: با ثبت ۱۲ حرکت در فدراسیون جهانی ژیمناستیک رکورددار جهان شدم

عرفان نورانی: با ثبت ۱۲ حرکت در فدراسیون جهانی ژیمناستیک رکورددار جهان شدم 2020-03-27T14:19:27+04:30

عرفان نورانی رکورددار ثبت حرکت در جهان در شاخه ایروبیک ژیمناستیک در گفت‌وگو با ایسنا، درباره فعالیت خود در ژیمناستیک گفت: از سال ۸۷ به تیم ملی نونهالان با حضور مربیان فرانسوی دعوت شدم و در تمام اردوها و ترکیب اصلی تیم ملی حضور داشتم. در سال‌های ۹۴-۹۵ کاپیتان تیم ملی جوانان بودم که در سال ۲۰۱۵ موفق به کسب  مدال برنز جهانی در  مسابقات جمهوری چک شدم.

او افزود: در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور ویتنام، ژیمناست برتر مسابقات شدم و پس از آن وارد تیم ملی بزرگسالان شدم. در آخرین اعزام تیم ملی به مسابقات پرتغال بالاترین نمره کاروان ایران را گرفتم تا نفر اول تیم ملی باشم.

او ادامه داد: در سال ۲۰۱۵-۲۰۱۶ موفق شدم اولین زیر ۱۸ سال دنیا باشم که حرکت ثبت می‌کند. من توانستم با ثبت یک حرکت این به این مقام برسم. همچنین در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۸ در فدراسیون جهانی تنها شش حرکت به ثبت رسید که تماماً برای ایران و من بود. در سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰ موفق شدم پنج حرکت به ثبت برسانم تا در مجموع ۱۲ حرکت به نام «ERFAN» در فدراسیون جهانی به ثبت برسانم.

او افزود: پیش از من امین ارباب با هشت حرکت رکورددار بیشترین حرکت بود و پشت سر او بنجامین گاراول فرانسوی قرار داشت.

عرفان نورانی: با ثبت ۱۲ حرکت در فدراسیون جهانی ژیمناستیک رکورددار جهان شدم

نورانی گفت: در مقطعی یک آسیب دیدگی داشتم که باید با دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کردم اما خانم درگاهی، رییس فدراسیون من را درمان کرد. از او برای حمایت جهت اعزام تیم ملی به مسابقات پرتغال و پیگیری‌هایشان برای ارسال حرکات به فدراسیون جهانی تشکر و قدردانی می‌کنم.

او در پاسخ به اینکه حال بعد از رکورددار شدن چه فعالیت‌هایی را انجام خواهد داد؟ پاسخ داد: چند پیشنهاد برای مربیگری دارم که سال‌های آینده آنها را بررسی خواهم کرد. در حال حاضر در آکادمی تخصصی خودم فعالیت می‌کنم و در حال تربیت ورزشکار هستم.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

انتقاد یک نماینده طرفدار تراکتور از شروع لیگ برتر فوتبال

انتقاد یک نماینده طرفدار تراکتور از شروع لیگ برتر فوتبال
2020-06-06T22:31:19+04:30
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به انتقاد از شروع مجدد رقابتهای لیگ برتر در شرایط شیوع کرونا پرداخت.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان همچنان در قرنطینه است

بازیکن تیم فوتبال سپاهان همچنان در قرنطینه است
2020-06-06T22:31:19+04:30
پزشک تیم فوتبال سپاهان از منفی شدن تست کرونای تمام اعضای این تیم اصفهانی خبر داد.

یزدانی: بی مهری می‌بینم اما برای مردم کشتی می‌گیرم

یزدانی: بی مهری می‌بینم اما برای مردم کشتی می‌گیرم
2020-06-06T20:47:55+04:30
دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک تاکید کرد: به دنبال کسب دومین طلای المپیک در توکیو هستم.

بایرن‌مونیخ یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد

بایرن‌مونیخ یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد
2020-06-06T20:47:54+04:30
بایرن مونیخ با پیروزی قاطع برابر بایر لورکوزن یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی در بوندسلیگا نزدیک‌تر شد.

دوری دو هفته ای بازیکن استقلال از تمرینات

دوری دو هفته ای بازیکن استقلال از تمرینات
2020-06-06T20:18:00+04:30
با اعلام پزشک تیم استقلال فرشید اسماعیلی دو هفته از تمرینات دور خواهد بود.

دوری دو هفته‌ای اسماعیلی از استقلال

دوری دو هفته‌ای اسماعیلی از استقلال
2020-06-06T19:14:34+04:30
هافبک استقلال دو هفته از این تیم دور خواهد بود.

سعادتمند: قصد فروش هیچ بازیکنی را نداریم/ در استقلال با کسی تعارف ندارم

سعادتمند: قصد فروش هیچ بازیکنی را نداریم/ در استقلال با کسی تعارف ندارم
2020-06-06T18:34:34+04:30
مدیرعامل استقلال می گوید برای فصل آینده قصد فروش هیچ بازیکنی را ندارد.

هیچ بازیکنی از استقلال جدا نمی‌شود/ یک ورزشگاه به سرمایه‌های باشگاه اضافه شد

هیچ بازیکنی از استقلال جدا نمی‌شود/ یک ورزشگاه به سرمایه‌های باشگاه اضافه شد
2020-06-06T18:04:46+04:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از افزایش تعداد رشته های ورزشی در این باشگاه خبر داد داد و گفت: هدف‌مان این است که در کنار فوتبال، سایر رشته‌های ورزشی را هم در باشگا...

پارگی رباط صلیبی انصاری تأیید شد/ دوری ۶ ماهه مدافع پرسپولیس از میادین

 پارگی رباط صلیبی انصاری تأیید شد/ دوری ۶ ماهه مدافع پرسپولیس از میادین
2020-06-06T18:11:13+04:30
پزشک پرسپولیس از دوری شش ماهه محمد انصاری از فوتبال به دلیل پارگی رباط صلیبی خبر داد.

یزدانی: خوشحال کردن مردم بیشتر از حضور در جمع بهترین‌های تاریخ کشتی ایران مهم است

 یزدانی: خوشحال کردن مردم بیشتر از حضور در جمع بهترین‌های تاریخ کشتی ایران مهم است
2020-06-06T18:11:13+04:30
قهرمان کشتی آزاد المپیک ریو گفت: اینکه جزو ۵ کشتی گیر برتر تاریخ ایران باشم، اول یا دوم باشم، مهم نیست، این برای من اهمیت دارد که مردم را خوشحال کنم.

سعادتمند: استقلال تا تیر ماه ۱۴۰۰ مشکلی برای زمین تمرین ندارد/ تمام تلاش ما حفظ سرمایه‌های باشگاه است

 سعادتمند: استقلال تا تیر ماه ۱۴۰۰ مشکلی برای زمین تمرین ندارد/ تمام تلاش ما حفظ سرمایه‌های باشگاه است
2020-06-06T18:11:13+04:30
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: . الان دو زمین چمن استاندارد و یک سالن بدنسازی به صورت رایگان و VIP در اختیار داریم و تا تیر‌ماه سال ۱۴۰۰ مشکلی از این بابت وجو...

پارگی رباط صلیبی انصاری تایید شد/ مدافع پرسپولیس ۶ ماه دور از میادین

پارگی رباط صلیبی انصاری تایید شد/ مدافع پرسپولیس ۶ ماه دور از میادین
2020-06-06T17:54:34+04:30
پزشک پرسپولیس از دوری ۶ ماهه محمد انصاری از فوتبال به دلیل پارگی رباط صلیبی خبر داد.

سرآسیایی: تابع تصمیمات باشگاه هستیم/ صدور چک‌های بازیکنان مسایل زیادی را روشن کرد

سرآسیایی: تابع تصمیمات باشگاه هستیم/ صدور چک‌های بازیکنان مسایل زیادی را روشن کرد
2020-06-06T17:54:34+04:30
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی تمرینات‌ تیمش را ادامه می‌دهد.

اقدام قابل تقدیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس

اقدام قابل تقدیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس
2020-06-06T17:51:23+04:30
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی فرهنگی به دیدار خانواده یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس رفت.

رباط صلیبی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پاره شد

رباط صلیبی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پاره شد
2020-06-06T17:51:22+04:30
پزشک پرسپولیس از دوری ۶ ماهه محمد انصاری از فوتبال به دلیل پارگی رباط صلیبی خبر داد.

اسکوچیچ در گفت‌و‌گو با یک سایت ایتالیایی: امیدوارم سردار آزمون به یک تیم بزرگ اروپایی برود

 اسکوچیچ در گفت‌و‌گو با یک سایت ایتالیایی: امیدوارم سردار آزمون به یک تیم بزرگ اروپایی برود
2020-06-06T17:44:33+04:30
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است شایعات حاکی از احتمال پیوستن مهاجم زنیت به یکی از تیم‌های سری A صحت داشته باشد.

سعادتمند: قصد فروش هیچ بازیکنی را نداریم/ سند مرغوبکار به مرحله نهایی رسیده

سعادتمند: قصد فروش هیچ بازیکنی را نداریم/ سند مرغوبکار به مرحله نهایی رسیده
2020-06-06T17:27:54+04:30
مدیرعامل استقلال می گوید برای فصل آینده قصد فروش هیچ بازیکنی را ندارد.

فعالیت در رشته‌های غیرفوتبالی و گرفتن ورزشگاه قدیمی/ هیچ بازیکنی از استقلال جدا نمی‌شود

فعالیت در رشته‌های غیرفوتبالی و گرفتن ورزشگاه قدیمی/ هیچ بازیکنی از استقلال جدا نمی‌شود
2020-06-06T17:24:40+04:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از افزایش تعداد رشته های ورزشی در این باشگاه خبر داد داد و گفت: هدف‌مان این است که در کنار فوتبال، سایر رشته‌های ورزشی را هم در باشگا...

استقلال در رشته های غیرفوتبالی هم تیمداری خواهد کرد

استقلال در رشته های غیرفوتبالی هم تیمداری خواهد کرد
2020-06-06T17:11:22+04:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از افزایش تعداد رشته های ورزشی در این باشگاه خبر داد داد و گفت: هدف مان این است که در کنار فوتبال، سایر رشته های ورزشی را هم در باشگا...

مطرح شدن درخواست استقلال برای حضور در فوتسال در نشست آینده هیئت‌ رئیسه

 مطرح شدن درخواست استقلال برای حضور در فوتسال در نشست آینده هیئت‌ رئیسه
2020-06-06T17:04:33+04:30
سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت که درخواست باشگاه استقلال برای شرکت در مسابقات فوتسال، در نشست بعدی هیئت‌رئیسه این سازمان مطرح می‌شود.

آزمون مهاجم ویرانگری است/ درباره حضور سردار در ناپولی نظری ندارم

آزمون مهاجم ویرانگری است/ درباره حضور سردار در ناپولی نظری ندارم
2020-06-06T16:44:40+04:30
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن تمجید از سردار آزمون به احتمال حضور این مهاجم ایران در تیم ناپولی واکنش نشان داد.

مبینی: رسولی پیگیر ازدواج در بلاروس است و سه هفته دیگر به ایران بازمی‌گردد

 مبینی: رسولی پیگیر ازدواج در بلاروس است و سه هفته دیگر به ایران بازمی‌گردد
2020-06-06T16:24:33+04:30
سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: پدر حسین رسولی گفت که فرزندش پیگیر ازدواج در بلاروس است و تا سه هفته آینده به ایران باز می‌گردد.

مهدی مبینی: حسین رسولی پیگر ازدواج در بلاروس است/ سه هفته دیگر برمی‌گردد

مهدی مبینی: حسین رسولی پیگر ازدواج در بلاروس است/ سه هفته دیگر برمی‌گردد
2020-06-06T16:07:54+04:30
سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: حسین رسولی پیگیر کارهای ازدواج خود در بلاروس است و تا سه هفته آینده به کشور برمی‌گردد.

وزیر ورزش پذیرفت از مجمع فدراسیون فوتبال کنار برود

وزیر ورزش پذیرفت از مجمع فدراسیون فوتبال کنار برود
2020-06-06T16:04:43+04:30
سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: وزیر ورزش از مجمع فدراسیون حذف شد که این موضوع قطعا مشکلات فیفا و کنفدراسیون در اساسنامه را حل خواهد کرد.

پیشنهاد ریوالدو به PSG و بارسلونا برای معاوضه بزرگ

پیشنهاد ریوالدو به PSG و بارسلونا برای معاوضه بزرگ
2020-06-06T15:41:15+04:30
ستاره برزیلی سابق بارسلونا یک پیشنهاد خاص به پاری سن ژرمن و آّبی اناری ها داد.

دی لیخت قصد ندارد یوونتوس را ترک کند

دی لیخت قصد ندارد یوونتوس را ترک کند
2020-06-06T15:41:15+04:30
مدافع هلندی می‌خواهد حداقل تا پایان قراردادش در یوونتوس بماند.

سوارس بلاخره بهبود یافت

سوارس بلاخره بهبود یافت
2020-06-06T15:41:14+04:30
مهاجم بارسا پس از پنج ماه آسیب دیدگی اش به طور کامل بهبود یافت.

اقدامات انجام شده در شناسایی مستعدین تیراندازی بسیار ارزشمند است

اقدامات انجام شده در شناسایی مستعدین تیراندازی بسیار ارزشمند است
2020-06-06T15:38:02+04:30
سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی در بازدید از فدراسیون تیراندازی گفت: این فدراسیون با برگزاری موفق المپیاد استعدادهای برتر و شناسایی مستعدین ا...

دومین حریف تدارکاتی لیگ برتری پرسپولیس مشخص شد

دومین حریف تدارکاتی لیگ برتری پرسپولیس مشخص شد
2020-06-06T15:24:40+04:30
شاگردان یحیی گل محمدی در دومین بازی تدارکاتی خود به مصاف گل گهر سیرجان می‌روند.

جزئیات دریافتی خارجی‌های پرسپولیس مشخص شد

جزئیات دریافتی خارجی‌های پرسپولیس مشخص شد
2020-06-06T15:24:39+04:30
سه بازیکن خارجی تیم فوتبال پرسپولیس مبلغ مالی قرارداد خود را تا ظهر دوشنبه دریافت می کنند.