میرنیوز

از برکناری ام شوکه شدم/ برای عزل من تحت فشار بودند

از برکناری ام شوکه شدم/ برای عزل من تحت فشار بودند 2020-03-26T13:56:21+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، آغاز فعالیت مهدی مبینی به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی با تغییر عجیب رئیس یک هیات استانی همراه بود. اکبر ورودی که تنها کمتر از سه ماه از ریاستش در هیات دوومیدانی استان اردبیل نمی گذشت برکنار و منصفی جایگزینش شد.

اکبر ورودی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اتفاقات رخ داده اخیر و ارتباطش با عدم شرکت وی در انتخابات فدراسیون گفت: در خصوص انتخابات دوومیدانی که در تاریخ ۱۹ اسفند برگزار شد من و بسیاری از روسای هیات های استانی در نامه ای به سرپرست فدراسیون عنوان کردیم که به علت شیوع کرونا قادر نیستیم به تهران بیاییم.

وی افزود: من برای وزارت ورزش و جوانان احترام ویژه ای قائلم اما کاش آن مجمع را برگزار نمی کردند. تمام اماکن ورزشی و فعالیت های ورزشی در روزهای شیوع کرونا تعطیل شد و مدام از ما خواسته می شد تا در خانه بمانیم. همسر من کارمند علوم پزشکی است و نگرانی و وضعیت قرنطینه ما بیشتر از سایرین هم بود.

رئیس سابق هیات دوومیدانی استان اردبیل گفت: متاسفانه در اظهاراتی غیرمنصفانه و ناجوانمردانه به من می گویند شما به خاطر فلان کاندیدا یه مجمع نیامده ای، آیا سایرین که نیامده اند هم به خاطر فلان کاندیدا نیامده اند؟ همه افرادی که به درخواست مسئولان گوش داده و در خانه مانده اند هم برای یک کاندیدا این کار را کرده اند؟

وی با اشاره به برکناری اش از ریاست هیات استان تصریح کرد: ۲۸ اسفند آقای مبینی به عنوان سرپرست فدراسیون معارفه شدند و ظهر همان روز نامه عزل من را فرستادند یعنی اولین کاری که آقای مبینی در فدراسیون انجام دادند برکناری من بود.

ورودی ادامه داد: مقاومت اداره کل ورزش و جوانان که برای برکناری من تحت فشار بود تا ۵ فروردین ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام حکم سرپرست جدید را زدند در حالی که ایشان بازنشسته است.

وی افزود: کاش دوستان حداقل یک بار با من صحبت می کردند و بعد عزلم می کردند. رونوشت این نامه به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان زده شده است در حالی که من تاکنون چنین چیزی را ندیده ام. واقعاً از تصمیم دوستان شوکه شدم. کاش می گذاشتند ما کارمان را در هیات شروع کنیم و اگر عملکردمان بد بود عزلم می کردند.

رئیس سابق هیات دوومیدانی استان اردبیل گفت: من خودم دوومیدانی کارم و مقام کشوری هم دارم. در زمان مسئولیت های سابقم نیز دغدغه زیادی برای این رشته داشتم و در افتتاح و استانداردسازی چند پیست پیش قدم بودم. این نحوه برخورد با من شایسته نبود و کاش حداقل من را صدا می کردند تا پس از صحبت با من تصمیمشان را بگیرند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

الرایه: انتظار می‌رفت پرسپولیس به الشارجه ببازد یا مساوی کند!

الرایه: انتظار می‌رفت پرسپولیس به الشارجه ببازد یا مساوی کند!
2020-09-26T08:32:22+03:30
یک روزنامه قطری به تحلیل سناریویی پرداخت که با برد پرسپولیس ایران و التعاون عربستان در دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حذف الدحیل قطر را در پی داشت.

الوطن: بونجاح راه گلزنی به پرسپولیس را می‌داند

 الوطن: بونجاح راه گلزنی به پرسپولیس را می‌داند
2020-09-26T08:38:53+03:30
یک رسانه قطری اعلام کرد مهاجم الجزایری السد می‌داند چگونه به پرسپولیس گل بزند.

زارع: ضعیف بودن احتمال برگزاری مسابقات جهانی کشتی به من انگیزه داد/ بعد از اعلام برنامه لیگ بهتر تمرین می‌کنم

 زارع: ضعیف بودن احتمال برگزاری مسابقات جهانی کشتی به من انگیزه داد/ بعد از اعلام برنامه لیگ بهتر تمرین می‌کنم
2020-09-26T08:38:53+03:30
قهرمان کشتی آزاد امیدهای جهان گفت: اعلام تاریخ آغاز لیگ ما را خوشحال کرد، از آن وقت با امید و برنامه بهتری تمرین می‌کنیم.

پاشازاده: نامجومطلق شجاعت داشت و قدردان او هستیم/ قائدی از لحاظ اخلاقی و فنی پخته شده است

 پاشازاده: نامجومطلق شجاعت داشت و قدردان او هستیم/ قائدی از لحاظ اخلاقی و فنی پخته شده است
2020-09-26T08:38:53+03:30
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که مهدی قائدی هم از لحاظ اخلاقی و هم فنی پخته‌تر شده است.

لیگ قهرمانان آسیا| ادامه مانور قدرت استقلال یا پایان رویا

 لیگ قهرمانان آسیا| ادامه مانور قدرت استقلال یا پایان رویا
2020-09-26T08:38:53+03:30
تیم فوتبال استقلال پس از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا این بار قصد دارد قدرت خود را مقابل پاختاکور ازبکستان نشان دهد.

مقانلو: خواسته‌هایم فراهم شود به تکواندو بازمی‌گردم/ زمانی ایده‌پرداز بودیم، حالا کپی‌کار شدیم

 مقانلو: خواسته‌هایم فراهم شود به تکواندو بازمی‌گردم/ زمانی ایده‌پرداز بودیم، حالا کپی‌کار شدیم
2020-09-26T08:38:53+03:30
سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: تا زمانی که ایران باشم حاضر به همکاری با فدراسیون تکواندو هستم، البته به شرطی که خواسته‌هایم فراهم شود.

رسول‌پناه: سوءتفاهم با قطری‌ها برطرف شد

رسول‌پناه: سوءتفاهم با قطری‌ها برطرف شد
2020-09-26T08:22:15+03:30
سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد سوءتفاهم با قطری‌ها برطرف شده است.

دیاباته: تا جایی که ممکن است در لیگ قهرمانان پیش می رویم

دیاباته: تا جایی که ممکن است در لیگ قهرمانان پیش می رویم
2020-09-26T08:22:14+03:30
مهاجم گلزن استقلال عنوان کرد این تیم تا جایی که ممکن است در لیگ قهرمانان پیش خواهد رفت و او به وضعیت تیمش خوشبین است.

مدیران استقلال دنبال سرمربی نباشند/ راه پیروزی برابر پاختاکور

مدیران استقلال دنبال سرمربی نباشند/ راه پیروزی برابر پاختاکور
2020-09-26T08:19:03+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال، گفت: نامجومطلق بهترین گزینه برای هدایت استقلال است در فصل آینده است و مدیران باشگاه نباید دنبال فرد دیگری برای این مسئولیت ب...

روزنامه قطری: بازی با پرسپولیس محک جدی السد است

روزنامه قطری: بازی با پرسپولیس محک جدی السد است
2020-09-26T08:05:42+03:30
روزنامه «الرایه» قطر دیدار با پرسپولیس را اصلی‌ترین محک و آزمون تیم السد و «ژاوی هرناندز» در لیگ قهرمانان آسیا دانست.

درخواست «ژاوی» از بازیکنان السد و آنالیز ویدئویی پرسپولیس

درخواست «ژاوی» از بازیکنان السد و آنالیز ویدئویی پرسپولیس
2020-09-26T08:05:41+03:30
ژاوی هرناندز سرمربی تیم فوتبال السد قطر قبل از دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از بازیکنانش خواست از انجام اشتباهات فردی خودداری کنند.

پیام روشن رئیس لیون برای بارسلونا و آرسنال

پیام روشن رئیس لیون برای بارسلونا و آرسنال
2020-09-26T07:55:34+03:30
رئیس باشگاه لیون تاکید کرد که اجازه جدایی به مثلث خطرناک این تیم که مورد توجه بارسلونا و آرسنال هستند نخواهد داد.

زورآزمایی اتحادیه جهانی کشتی با موج سوم کرونا

زورآزمایی اتحادیه جهانی کشتی با موج سوم کرونا
2020-09-26T07:52:20+03:30
شمارش معکوس اتحادیه جهانی کشتی تا روز تصمیم گیری برای برگزاری رقابت‌های جهانی در حالی رو به پایان است که موج سوم کرونا همچنان در دنیا قربانی می گیرد.

تعیین تکلیف سرمربی المپیکی تیم ملی بسکتبال تا پایان هفته

تعیین تکلیف سرمربی المپیکی تیم ملی بسکتبال تا پایان هفته
2020-09-26T07:52:20+03:30
فدراسیون بسکتبال قصد دارد تا پایان هفته پیش رو تکیف کادر فنی تیم ملی را برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو مشخص کند.

تاکید بر تسویه حساب برای شرکت در لیگ بسکتبال/حضور پتروشیمی قطعی نیست

تاکید بر تسویه حساب برای شرکت در لیگ بسکتبال/حضور پتروشیمی قطعی نیست
2020-09-26T07:39:03+03:30
رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه به جز دو تیم سایر تیم‌ها بدهی خود را در مهلت تعیین شده پرداخت نکردند، گفت که کوتاهی در این زمینه منجر به حذف تیم‌ها ا...

بازیکنان استقلال نباید مغرور شوند/ «قایدی» نقش کلیدی خواهد داشت

بازیکنان استقلال نباید مغرور شوند/ «قایدی» نقش کلیدی خواهد داشت
2020-09-26T07:39:02+03:30
مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت: نباید دچار غرور شویم و فکر کنیم چون الاهلی را بردیم پاختاکور را هم به راحتی خواهیم برد.

بغداد بونجاح، آشنا با دروازه پرسپولیس

بغداد بونجاح، آشنا با دروازه پرسپولیس
2020-09-26T07:28:56+03:30
مهاجم الجزایری السد قطر راه گل زدن به پرسپولیس را خیلی خوب بلد است و امید نخست تیم ژاوی برای گلزنی در این دیدار است.

هشدار ژاوی به بازیکنان السد قبل از رویارویی با پرسپولیس

هشدار ژاوی به بازیکنان السد قبل از رویارویی با پرسپولیس
2020-09-26T07:28:55+03:30
سرمربی السد قطر قبل از رویارویی با پرسپولیس هشدار جدی به شاگردانش در خط دفاعی داد.

السد بدون محروم و مصدوم برابر پرسپولیس

السد بدون محروم و مصدوم برابر پرسپولیس
2020-09-26T07:28:55+03:30
نماینده قطر در دیدار پرسپولیس بدون محروم و مصدوم به میدان خواهد رفت.

السد- پرسپولیس، تقابل بهترین خط حمله با بهترین خط دفاع

السد- پرسپولیس، تقابل بهترین خط حمله با بهترین خط دفاع
2020-09-26T07:28:54+03:30
روزنامه قطری از رویارویی پرسپولیس با السد به عنوان تقابل بهترین خط دفاعی با بهترین خط حمله یاد کرد.

بغداد بونجاح؛ آشنا با دروازه پرسپولیس

بغداد بونجاح؛ آشنا با دروازه پرسپولیس
2020-09-26T07:15:35+03:30
مهاجم الجزایری السد قطر راه گل زدن به پرسپولیس را خیلی خوب بلد است و امید نخست تیم ژاوی برای گلزنی در این دیدار است.

السد- پرسپولیس؛ تقابل بهترین خط حمله با بهترین خط دفاع

السد- پرسپولیس؛ تقابل بهترین خط حمله با بهترین خط دفاع
2020-09-26T07:15:34+03:30
روزنامه قطری از رویارویی پرسپولیس با السد به عنوان تقابل بهترین خط دفاعی با بهترین خط حمله یاد کرد.

رسول‌پناه: سوتفاهم با قطری‌ها برطرف شد

رسول‌پناه: سوتفاهم با قطری‌ها برطرف شد
2020-09-26T06:48:56+03:30
سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد سوتفاهم با قطری‌ها برطرف شده است.

توضیحات پزشک استقلال درباره بازیکنان آسیب‌دیده آبی‌پوشان

توضیحات پزشک استقلال درباره بازیکنان آسیب‌دیده آبی‌پوشان
2020-09-26T06:48:55+03:30
پزشک تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین وضعیت مصدومان تیم توضیحاتی را ارائه داد.

استقلال پاختاکور را می‌برد/ باید دید چقدر روی نامجومطلق حساب باز می‌کنند

استقلال پاختاکور را می‌برد/ باید دید چقدر روی نامجومطلق حساب باز می‌کنند
2020-09-26T06:48:54+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان مقابل پاختاکور پیروز میدان خواهند بود.

گلایه پرافتخارترین دختر دوچرخه سوار: خارج از مسابقات برای فدراسیون مهم نیستم

گلایه پرافتخارترین دختر دوچرخه سوار: خارج از مسابقات برای فدراسیون مهم نیستم
2020-09-26T04:08:54+03:30
بانوی ملی پوش دوچرخه سواری کوهستان گفت: فدراسیون باید در کنار ورزشکار خود باشد نه مقابلش اما پاسخ به تمام درخواست های من منفی بوده است. ...

کشاورز: بازی کردن را بیشتر دوست دارم اما شاید فقط مربی باشم

کشاورز: بازی کردن را بیشتر دوست دارم اما شاید فقط مربی باشم
2020-09-26T03:15:34+03:30
مربی بازیکن تیم فوتسال راگای تهران با بیان اینکه هدف اول این تیم در لیگ برتر فوتسال ماندن در مسابقات است گفت: بازی کردن را بیشتر دوست دارم و منتظرم تیم تکمیل...

جلالی: اعتقادی به پروسه مربیگری در فوتبال ایران وجود ندارد

جلالی: اعتقادی به پروسه مربیگری در فوتبال ایران وجود ندارد
2020-09-26T01:55:34+03:30
کارشناس فوتبال ایران می گوید در فوتبال ایران پروسه مربیگری به طور کامل طی نمی شود.

استقلال – پاختاکور؛ نخستین فینال آبی‌ها در مرحله حذفی

استقلال – پاختاکور؛ نخستین فینال آبی‌ها در مرحله حذفی
2020-09-26T01:02:14+03:30
استقلال ایران و پاختاکور ازبکستان امشب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان می روند.

کاپیتان استقلال دیدار با پاختاکور را از دست داد

کاپیتان استقلال دیدار با پاختاکور را از دست داد
2020-09-26T00:19:04+03:30
تیم فوتبال استقلال در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.