X نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

میرنیوز

آفاق در جمع برترین شوتیست‌های تاریخ بسکتبال کاپ آسیا

آفاق در جمع برترین شوتیست‌های تاریخ بسکتبال کاپ آسیا 2020-03-26T13:19:34+04:30

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA)، با منتشر کردن گزارشی به معرفی کردن بهترین شوتینگ گاردها و سه امتیازی زن‌های بسکتبال آسیا در تاریخ رقابت‌های آسیاکاپ پرداخته است که نام حامد آفاق ملی‌پوش سابق ایران نیز در جمع این نفرات دیده می‌شود.

فیبا در مورد آفاق نوشت: وقتی که از موفقیت‌های بسکتبال ایران در آسیا صحبت می‌شود، نام ستاره‌هایی چون حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی و مهدی کامرانی دیده می‌شود که در کنار آن‌ها باید نام حامد آفاق اسلامیه را نیز ثبت‌ کرد.

آفاق در هر سه قهرمانی ایران در آسیا نقش تاثیرگذاری داشت، به نحوی که در ۴۲ بازی خود طی رقابت‌های آسیاکاپ ۸۷ امتیاز را با برتاپ‌های ۳ امتیازی، برای تیم‌ ملی ایران کسب کرده است. او همچنین در جریان بازی سازی تیم ایران نیز تاثیرگذاری زیاده داشت.

او در رقابت‌های آسیاکاپ ۲۰۰۹ با ۴۷/۸ درصد پرتاب موفق از اقدام‌های سه امتیازی‌اش، آمار خیره کننده‌ای از خود بر جای گذاشت. این‌ موضوع در حالی است که صمد نیکخواه بهرامی با ۳۶/۸ درصد پرتاب موفق سه امتیازی، در رده دوم بازیکنان تیم ایران قرار دارد. بهنام یخچالی هم با ۲۲ پرتاب سه امتیازی موفق، سومین بازیکن برتر ایران در این زمینه است."

جمال ابوشمالا از فلسطین، تاکویا کاوامورا از ژاپن، سعد عبدالرحمان علی از قطر، لو چنگ جو از چین‌تایپه، جیمی آلاپاگ از فیلیپین، چو سونگ میر از کره‌جنوبی، امیر سعود از لبنان و ژو فانگ یو از چین نیز سایر بازیکنانی هستند که فیبا به تمجید از عملکرد آن‌ها در رقبت‌های کاپ‌آسیا پرداخته است.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

ادامه لیگ فرانسه همچنان در ابهام

ادامه لیگ فرانسه همچنان در ابهام
2020-03-28T11:46:04+04:30
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه تاکید کرد که هنوز به هیچ تاریخی برای ادامه فصل نرسیده اند و معلوم نیست که این رقابت ها در چه تاریخی هم به پایان خواهد رسید. ...

مدافع یوونتوس جانشین استونز در سیتی

مدافع یوونتوس جانشین استونز در سیتی
2020-03-28T11:46:04+04:30
پپ گواردیولا قصد دارد لئوناردو بونوچی را به عنوان جانشینی برای جان استونز به خدمت بگیرد.

اقدام فوق‌العاده امباپه در حمایت از افراد بی‌خانمان

 اقدام فوق‌العاده امباپه در حمایت از افراد بی‌خانمان
2020-03-28T11:49:33+04:30
ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن دست به اقدام جالبی در اوضاع بحرانی شیوع ویروس کرونا زد.

حرکت AFC به سوی تصمیم نهایی/ لیگ قهرمانان متمرکز برگزار می‌شود؟

حرکت AFC به سوی تصمیم نهایی/ لیگ قهرمانان متمرکز برگزار می‌شود؟
2020-03-28T11:29:30+04:30
بحث و بررسی نحوه برگزاری ادامه رقابت های فوتبال مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا همچنان ادامه دارد اما اینکه مسابقات به صورت متمرکز برگزار شود گزینه جدی تر...

کریستیچویچ: منتظر فرا رسیدن زمانی بهتر برای بازگشت به بوشهر هستم/ تمرین در این شرایط خیلی خطرناک است

 کریستیچویچ: منتظر فرا رسیدن زمانی بهتر برای بازگشت به بوشهر هستم/ تمرین در این شرایط خیلی خطرناک است
2020-03-28T11:36:16+04:30
میشو کریستیچویچ، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اعتقاد دارد آغاز تمرینات در شرایط فعلی، اتفاقی خطرناک محسوب می‌شود.

بهبودی فلاینی بعد از ابتلا به کرونا

بهبودی فلاینی بعد از ابتلا به کرونا
2020-03-28T11:06:04+04:30
بازیکن سابق اورتون و منچستریونایتد اعلام کرد توانسته است بهبودی خود را بعد از ابتلا به کرونا به دست بیاورد.

کمک مالی ۲۵ میلیون دلاری مالک کلیپرز برای کشف واکسن کرونا

 کمک مالی ۲۵ میلیون دلاری مالک کلیپرز برای کشف واکسن کرونا
2020-03-28T11:09:24+04:30
مالک متمول تیم بسکتبال لس‌آنجلس کلیپرز، کمک مالی قابل توجهی برای مبارزه با کرونا اختصاص داد.

ماجرای عجیب رأی‌گیری AFC درباره اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان/ جابه‌جایی مداوم حسینی و مجیدی + تصاویر

 ماجرای عجیب رأی‌گیری AFC درباره اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان/ جابه‌جایی مداوم حسینی و مجیدی + تصاویر
2020-03-28T10:56:05+04:30
نظرسنجی کنفدارسیون فوتبال آسیا درباره اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان آسیا بحث‌برانگیز شده و نکات جالبی در آن نهفته است.

IOC اعلام کرد: سهمیه ورزشکاران صعود کرده به المپیک حفظ می شود

IOC اعلام کرد: سهمیه ورزشکاران صعود کرده به المپیک حفظ می شود
2020-03-28T10:39:24+04:30
با تعویق بازیهای المپیک به سال ۲۰۲۱، سهمیه ورزشکاران صعود کرده به این رقابت ها حفظ می شود.

احتمال تعویق یکساله مسابقات جهانی دوومیدانی ۲۰۲۱

احتمال تعویق یکساله مسابقات جهانی دوومیدانی ۲۰۲۱
2020-03-28T10:26:04+04:30
رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی اعلام کرد که با توجه به برگزاری بازیهای المپیک در سال ۲۰۲۱، مسابقات جهانی دوومیدانی نیز احتمالا یکسال عقب خواهد افتاد و در سال ...

نقشه تکراری مدیران پرسپولیس برای برانکو/ ایوانکوویچ کوتاه می‌آید؟

نقشه تکراری مدیران پرسپولیس برای برانکو/ ایوانکوویچ کوتاه می‌آید؟
2020-03-28T10:22:53+04:30
باشگاه پرسپولیس با مدیران جدیدش قصد دارد شرایط را برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ فراهم کند تا شاید برای چندمین بار بر سر گرفتن تخفیف ویژه از این مرد کروات ...

تخفیف ۱۸ هزار دلاری برانکو به عمانی‌ها به خاطر کرونا

تخفیف ۱۸ هزار دلاری برانکو به عمانی‌ها به خاطر کرونا
2020-03-28T10:12:45+04:30
سرمربی تیم ملی فوتبال عمان اعلام کرد که به خاطر ویروس کرونا تصمیم گرفت که حقوق دو ماه خود را کم کند.

راهکار نهایی AFC برای لیگ قهرمانان آسیا؛ تک بازی به میزبانی یک کشور

راهکار نهایی AFC برای لیگ قهرمانان آسیا؛ تک بازی به میزبانی یک کشور
2020-03-28T10:12:44+04:30
کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد که ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به صورت تک بازی و در یک کشور برگزار کند.

ژیمناستیک ایران در سال ۹۸؛ جدال برای کسب سهمیه و صندلی!

 ژیمناستیک ایران در سال ۹۸؛ جدال برای کسب سهمیه و صندلی!
2020-03-28T10:16:05+04:30
ژیمناستیک ایران در سال ۹۸ سال پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت و البته در این میان ورزشکاران ایران برای حضور در المپیک تلاش کردند.

لژیونرهای فوتبال ایران در قرنطینه چه می‌کنند؟/ تمرین، چالش، سرگرمی!

 لژیونرهای فوتبال ایران در قرنطینه چه می‌کنند؟/ تمرین، چالش، سرگرمی!
2020-03-28T10:16:04+04:30
بازیکنان فوتبال کشورمان و شاغل در لیگ‌های خارجی مانند بسیاری از مردم دنیا در قرنطینه به سر می‌برند، اما فعالیت‌های ورزشی خود را دنبال می‌کنند.

سروی: می‌توانیم عملکرد تکواندوی بانوان در سال گذشته را قابل قبول بدانیم/ مهمترین برنامه ما در سال جدید کسب ۲ سهمیه المپیک است

 سروی: می‌توانیم عملکرد تکواندوی بانوان در سال گذشته را قابل قبول بدانیم/ مهمترین برنامه ما در سال جدید کسب ۲ سهمیه المپیک است
2020-03-28T10:16:03+04:30
نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: در مجموع و با وجود پتانسیل بالای بانوان تکواندوکار اعتقاد دارم می‌توانیم عملکردمان در سال ۹۸ را قابل قبول بدانیم.

فوتبال زیر سایه دیکتاتوری

فوتبال زیر سایه دیکتاتوری
2020-03-28T09:12:47+04:30
دیکتاتوری های آمریکای جنوبی در قرن بیستم روی فوتبال تاثیر گذاشته بودند و می خواستند از این ورزش به نفع خودشان بهره ببرند.

قلی‌پور: در خانه‌ با همسرم تمرین می‌کنم/ ووشو راه خود را پیدا کرده است

قلی‌پور: در خانه‌ با همسرم تمرین می‌کنم/ ووشو راه خود را پیدا کرده است
2020-03-28T08:46:07+04:30
کاپیتان سابق تیم ملی ووشوی ایران گفت: امسال شرایط خاصی در کشور حاکم است و نوروزی به آن شکل وجود ندارد، شخصا با همسرم و در خانه تمرین می‌کنم. ...

میرهاشم حسینی: با تعویق المپیک به لحاظ وزنی دچار مشکل می‌شوم/ قطعا به اهدافمان می‌رسیم

میرهاشم حسینی: با تعویق المپیک به لحاظ وزنی دچار مشکل می‌شوم/ قطعا به اهدافمان می‌رسیم
2020-03-28T07:39:27+04:30
دارنده مدال‌های نقره جهان و طلای بازی‌های آسیایی که یکی از شانس‌های اصلی مدال آوری برای تکواندوی ایران در رقابت‌های المپیک است، تاکید کرد: هر چند تعویق المپی...

طاهری: سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما به آینده امیدواریم

طاهری: سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما به آینده امیدواریم
2020-03-28T06:32:47+04:30
کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ابراز امیدواری کرد این تیم در سال ۱۳۹۹ در مسابقات بین المللی نتایج خوبی بگیرد.

نساجی ۹۸؛ شروع پر از هرج و مرج، پایان نسبتا آرام

نساجی ۹۸؛ شروع پر از هرج و مرج، پایان نسبتا آرام
2020-03-28T04:59:28+04:30
نساجی فصل جدید را در سال ۹۸ با مشکلات زیادی از نظر مالکیت و مالی آغاز کرد اما این مشکلات با تغییر وضعیت مالکیت باشگاه نسبتا بهبود پیدا کرد و در ماه‌های پایان...

چه چیزی سپاهان را از قهرمانی دور کرد؟

چه چیزی سپاهان را از قهرمانی دور کرد؟
2020-03-28T02:59:27+04:30
تنش همیشگی میان سپاهان و پرسپولیس در سال ۹۸ هم ادامه داشت و در دیدارهای مختلف باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای دو تیم شد، هرچند که جنجال در آخرین بازی این...

‌ پول فوتبال ایران را عوض کرد/ یکی از عجیب‌ترین عیدها رقم خورد

‌ پول فوتبال ایران را عوض کرد/ یکی از عجیب‌ترین عیدها رقم خورد
2020-03-28T01:22:56+04:30
‌ پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: از زمانی که پول وارد فوتبال ایران شد این رشته پرطرفدار به سرعت تغییر کرد.

تراکتور و سالی پر نوسان/ سرخ‌های تبریز امیدوار به شکستن طلسم قهرمانی

تراکتور و سالی پر نوسان/ سرخ‌های تبریز امیدوار به شکستن طلسم قهرمانی
2020-03-28T01:09:35+04:30
تیم فوتبال تراکتور تبریز در سال ۱۳۹۸ نیز با وجود حاشیه‌هایی که برای خود به وجود آورد همچنان در بین مدعیان بالای جدول برای قهرمانی تلاش می‌کند.

سه گانه اتفاقات مهم سال ۱۳۹۸ برای والیبال ایران

سه گانه اتفاقات مهم سال ۱۳۹۸ برای والیبال ایران
2020-03-28T00:32:47+04:30
در حالی که والیبال ایران فصل پر ترافیکی را در سال ۹۸ پیش رو داشت، صعود به المپیک و بازگشت محمدرضا داورزنی مهم ترین اتفاقات این فدراسیون بود. ...

پیام کرونایی زیدان

پیام کرونایی زیدان
2020-03-27T21:12:47+04:30
سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید با منتشر کردن پیامی، خواسته‌ای از هواداران تیمش در این روزهای سخت شیوع ویروس کرونا مطرح کرد. ...

روایت دیبالا از روزهای سخت ابتلا به کرونا

روایت دیبالا از روزهای سخت ابتلا به کرونا
2020-03-27T20:59:27+04:30
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس گفت که کرونا در روزهای نخست حسابی او را اذیت کرده اما الان حالش بهتر شده است.

دیاباته: با کرونا شوخی نکنید/پرسپولیسی‌ها هم من را دوست دارند

دیاباته: با کرونا شوخی نکنید/پرسپولیسی‌ها هم من را دوست دارند
2020-03-27T20:32:47+04:30
مهاجم گلزن تیم فوتبال استقلال، درباره فعالیت‌های خود و تجربه کار در ایران سخن گفت و به شیوع ویروس کرونا در ایران اشاره کرد.

جواب آزمایش کرونای احسان حدادی مثبت اعلام شد

 جواب آزمایش کرونای احسان حدادی مثبت اعلام شد
2020-03-27T20:22:47+04:30
جواب آزمایش کرونای احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا و نایب قهرمان المپیک مثبت اعلام شد.

پیروزی فیروزجا مقابل شطرنج‌باز آلمانی/حضور فیروزجا در بین هشت نفر برتر مسابقات اینترنتی

پیروزی فیروزجا مقابل شطرنج‌باز آلمانی/حضور فیروزجا در بین هشت نفر برتر مسابقات اینترنتی
2020-03-27T20:06:07+04:30
علیرضا فیروزجا موفق شد با پیروزی مقابل شطرنج‌باز آلمانی در بین هشت نفر برتر مسابقات اینترنتی بنتربلیتس قرار بگیرد.