میرنیوز

قلعه نویی: درباره کرونا باید زودتر اطلاع رسانی می شد/ معصوم نیستم و اشتباهاتی داشته ام

قلعه نویی: درباره کرونا باید زودتر اطلاع رسانی می شد/ معصوم نیستم و اشتباهاتی داشته ام 2020-03-10T11:01:14+03:30

به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: به خانواده های داغدار تسلیت می گویم و امیدوارم این ویروس هر چه زودتر در دنیا نابود شود. من از پزشکان و پرستاران که در این راه ایثار می کنند، تشکر می کنم. باید اسم این عزیزان به عنوان قهرمانان ملی ثبت شود. بحث اول درباره مشکلات اخیر انتقادی به مسئولان کشور است که باید زودتر اطلاع رسانی می کردند از اول بهمن این کار انجام می شد و تمهیداتی که حالا انجام می شود آن موقع در نظر گرفته می شد این همه مشکل نداشتیم. وقتی ویروس کرونا به ایران آمد یک همیتی شکل گرفت و حالا دارند با این ویروس مبارزه می کنند. به نظر من باید به توصیه های پزشکی، بهداشتی و رفتاری مسئولان توجه کنیم. از صداوسیما تشکر می کنم که در این شرایط خوب اطلاع رسانی می کند. به نظر من امن ترین جای دنیا حالا خانه است. باید در خانه بمانیم و به توصیه ها عمل کنیم. اگر امسال سفر نرویم و هزینه آن را به قشر آسیب پذیر بدهیم هیچ اتفاقی نمی افتد. برخی استانها مثل گیلان و مازندران قرمز هستند و این عزیزان اگر یک سال مسافرت نروند هیچ اتفاقی نمی افتد. باید توجه کنیم. شرایط بسیار سختی داریم و نباید به سادگی از آن گذشت. با توجه به امکانات و شرایطی که داریم این ویروس دارد هر روز بیشتر می شود و اگر مردم رعایت نکنند شرایط سخت تر خواهد شد.
 

او درباره اینکه برخی از مردم با ایجاد یک چالش تصمیم گرفته اند این ماه از مستاجرانشان اجاره نگیرند، هم بیان کرد: ملت بزرگ  ایران در ادوار تاریخ نشان دادند در این شرایط چه انسان های بزرگی هستند، کشوری که ۹ هزار سال فرهنگ و تمدن دارد در این شرایط هم خودش را نشان می دهد. انسان بزرگی در تهرانسر یک ماه اجاره هایش را نگرفته است، این کار خیلی بزرگی است. من مبلغ آن را ندیدم اما از نظر رفتاری و انسانی و اخلاقی میلیاردها می ارزد. وظیفه همه ما است و ما باید حتما در این شرایط کار خیر بیشتری انجام بدهیم و به قشر آسیب پذیر جامعه بیشتر کمک کنیم. از دولت هم می خواهم به این قشر بیشتر توجه کنند. قشر ورزشی خیلی هایشان از پهلوان ها هستند و همیشه در این زمینه پیشگام بودند، آقای محمد نادی را ببینید که چه کار بزرگی انجام داده است و ما اگر کاری انجام دهیم وظیفه مان است.

سرمربی سپاهان که با برنامه "سلام، صبح بخیر" صحبت می کرد درباره شایعه توبیخش از سوی هیات مدیره این باشگاه هم توضیح داد: یک بنده خدایی چند سالی است که با ما مشکل دارد، این خبر را ایشان منتشر کرده است. ان شاءالله خدا در این شرایط به او کمک کند، اگر مراجعه کنید و ببینید ایشان قبلا کجا بوده و حالا چه شرایطی دارد متوجه می شوید. چنین خبری صحت ندارد و جا دارد از آقای مهندس تابش انسان شریف و بااصالت فوتبال ایران تشکر کنم. چنین چیزی نبوده است و تکذیب می کنم. دوستان کینه دارند. روحیات مرا می دانید. چنین مسئله ای نبوده است.
قلعه نویی درباره پرونده دیدار تیمش با پرسپولیس هم، گفت: درباره این پرونده زیاد بحث شده وما هم یک لایحه ای نوشته ایم و به کمیته محترم استیناف داده ایم و امیدوارم این عزیزان توجه بیشتری کنند. یکی از دوستان کمیته انضباطی که مسئولیتی در صداوسیما هم دارد ببینید چطور دارد تیکه می اندازد. کسی که این دو مسئولیت را دارد کنایه می زند و عدالت را در گفتارش رعایت نمی کند چطور توقع دارید او در رای خود عدالت را رعایت کند.

او ادامه داد: به هر حال بحث این بوده که امیدوارم کمیته استیناف توجه بیشتری به این لایحه کند و وقت بیشتری بگذارد. البته الان مهم ترین بحث کرونا است. کمیته انضباطی هم یقینا امیدواریم این کار را کرده باشد و کمیته استیناف وقت بیشتری بگذارد و از این رفتارها انجام ندهد. شما وقتی جایی مسئولیت دارید نمی توانید علایق رنگی تان را نشان بدهید. این کار خوبی نیست و شخصیت حقوقی باید رعایت شود اما در مملکت ما این چیزها عادی است. ما قرار بود بازی کنیم.

قلعه نویی اضافه کرد: من هرچیزی را که باید در زندگی ام بگویم، می گویم و برایم مهم نبوده و خیلی هم از این مسائل آسیب دیده ام. ما همه کارهایی که باید برای بازی با ذوب آهن انجام می دادیم برای بازی با پرسپولیس هم انجام دادیم. با احترامی که برای این تیم و طرفدارانش داریم و وقتی این دو تیم با هم بازی می کنند بعد از دربی بیشترین توجه را دارد. ما براساس شرایطی که اردویمان را انجام دادیم، تا یک ربع به دو دیدیم جمعیت غیرعادی است و تجمع بیشتری است. همیشه ۱۰۰ نفر ۲۰۰ نفر می آمدند اما این بار ۲، ۳ هزار نفر آمده و در هتل را هم بسته بودند با بند یا طنابی که در فیلم هم هست. من به آقای فتاحی گفتم برو ببین مشکل چیست؟ گفتند خواسته شان این است که تیم بازی نکند. ما همان موقع با مسئولان بالاتر تابش و نیک فرد تماس گرفتیم. می خواهم بگویم اصلا بحث آقای تابش این نیست. وقتی شرایط غیرعادی است و سلامت در خطر است. وظیفه همه نشاط و امنیت جامعه است. آقای تابش رفت از مقام بالاتر که استاندار بود کسب تکلیف کرد. 

سرمربی سپاهان همچنین، گفت: او رفت از آقای استاندار کسب تکلیف کند او هم با دو سه وزیر صحبت کرد و قرار شد به خاطر مسائل ملی این بازی انجام شود. من از دوستان سوال دارم چطور بعد از یک هفته همه بازی ها لغو شدند و چرا قوانین در روز و ساعت و هفته تغییر می کند.

او درباره ویدئویی که از او در رختکن تیمش قبل از بازی با پرسپولیس هم منتشر شد توضیح داد: بنده اعلام می کنم تا داوران و پرسپولیس نرفته اند. وقتی یک بازی می خواهد انجام شود قوانینی وجود دارد و قوانین این است که ناظر بازی و نماینده فدراسیون تیم ها را بخواهد، داورها باشد و دو تیم به همراه نماینده فدراسیون که جلوی داوران حرکت می کند وارد شوند. دوستان کم لطف هستند. ما با توجه به اینکه وقت نداشتیم و می خواستیم در راهرو بچه ها جمع کنند و نفسشان بالا بیاید.

قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند چه زمانی مسابقات لیگ از سر گرفته شود هم اظهار کرد: شرایط دنیا و کشور خاص است و اینکه هرکس هر تاریخی بدهد قطعیت ندارد. همه چیز به این ویروس بستگی دارد و معلوم نیست تا این تاریخ تمام شود یا خیر. کار خیلی خوبی که ما انجام دادیم جلسه ای با تیم پزشکی و کادر فنی گذاشتیم و با تمرینات تیممان را قرنطینه کردیم ما اول تمرین تب بازیکنان را می گیریم یک ساعت قبل از تمرین رختکن ها را ضدعفونی می کنیم بعد از آن همانطور. اگر ما تمرین ها را تعطیل کنیم بازیکنان به شهرستانها می روند. دو نفر برای گیلان و مازندران و تهران داریم که استانهای قرمزی هستند و اینها اگر بروند و برگردند چه اتفاقی می افتد. ما با اصول علم تمرین و مسائل بهداشتی آنها را نگه داشتیم. تمرین زیر یک ساعت هست که مقاومت بدن کم نشود ما با این راهکارها تمریناتمان را انجام می دهیم و تیم را قرنطینه کردیم.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: آخر سال است و مردم شرایط خوبی ندارند. من امیدوارم عزیزانی که می توانند در کار خیر بیشتر شرکت کنند بیشتر به هم محبت کنیم من هم انسان هستم و معصوم نیستم و اشتباهاتی داشته ام و از همه دوستان حلالیت می طلبم رنجشی از من دارند مرا حلال کنند. امیدوارم دست به دست هم بدهیم. ایران کشور ثروتمندی است و هم مردم عزیز ایران در نهایت شادی باشد و هم این ویروس لعنتی هرچه زودتر در دنیا نابود شود. باز هم از همه ایرانیان حلالیت می طلبیم.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها

 پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها
2024-02-26T08:13:55+03:30
در فاصله ۲۴ ساعت تا پایان فرصت نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر باشگاه ذوب‌آهن با درخواست انتقال بازیکنانش به استقلال و پرسپولیس مخالفت کرد.

بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر

 بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر
2024-02-26T08:13:55+03:30
کامران قاسم‌پور که به دلیل انجام عمل جراحی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، از دو هفته دیگر می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند.

منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم

 منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم
2024-02-26T08:13:55+03:30
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرمربی برزیلی سرخپوشان در حال حاضر نیاز به حمایت و زمان دارد تا تفکرات خود را در تیم پیاده کند.

سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود

 سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود
2024-02-26T08:13:54+03:30
مربی دوومیدانی ایران مدعی است، مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا که چندی پیش در کشورمان برگزار شد، سطح بالایی داشته است.

آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد

 آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد
2024-02-26T06:00:37+03:30
سومین سرمربی فولاد خوزستان در فصل بیست و سوم لیگ برتر به دنبال تکمیل دستیارانش در فولاد خوزستان است.

هموار شدن راه خروج آلوز از زندان

 هموار شدن راه خروج آلوز از زندان
2024-02-26T06:00:37+03:30
با اینکه هنوز زمان زیادی از محکومیت به حبس ۴.۵ سالدنی آلوز نگذشته؛ از هم اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر آزادی احتمالی او شنیده می‌شود.

گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند

 گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند
2024-02-26T06:00:35+03:30
نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.

آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز

 آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز
2024-02-26T06:00:34+03:30
عکس منتشر شده از سوی نواک جوکوویچ که در پرواز منتهی به آمریکا با رافائل نادال گرفته شده، حسابی سروصدا به پا کرد.

فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید

 فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید
2024-02-26T06:00:33+03:30
فاطمه همتی در دیدار نهایی مسابقات کامپوند کاپ آسیایی بغداد به مدال نقره دست یافت.

بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت

 بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت
2024-02-26T06:00:33+03:30
بازیکن نیم فصل اول گل‌گهر سیرجان به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد
2024-02-26T06:00:31+03:30
شاگردان رضا یزدانی با رسیدن به برد ششم در فینال و پیش از رسیدن به کشتی‌گیران ایرانی تیم هندی، قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی کردند.

رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!

 رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!
2024-02-26T06:00:31+03:30
رئیس باشگاه پورتوی پرتغال جدایی بدون هزینه مهدی طارمی در پایان فصل را اتفاقی طبیعی می‌داند.

شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس

 شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس
2024-02-26T06:00:31+03:30
باشگاه ذوب‌آهن در صورتی رضایتنامه مهاجم خود را صادر می‌کند که بتواند لوسیانو پریرا را جذب کند.

لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول

 لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول
2024-02-26T06:00:30+03:30
تیم‌های فولاد سیرجان، گیتی‌پسند، پیکان، ایفاسرام، نیان الکترونیک، شهداب و طبیعت در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد

 جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد
2024-02-26T06:00:29+03:30
دارنده مدال برنز تکواندو قهرمانی آسیا تاکید کرد که یک سال و نیم مصدومیت سختی داشتم اما حالا بازگشتم و برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد.

آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان

 آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان
2024-02-26T06:00:29+03:30
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

ارسلان مطهری به تراکتور پیوست

 ارسلان مطهری به تراکتور پیوست
2024-02-26T06:00:28+03:30
مهاجم استقلال با عقد قراردادی به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی

 جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی
2024-02-26T06:00:28+03:30
قرمزپوشان مرسی‌ساید با غلبه بر چلسی، اولین جام فصل جاری فوتبال انگلیس را بالای سر بردند.

نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک

 نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک
2024-02-26T06:00:27+03:30
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی آلمان دست یافت.

تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد

 تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد
2024-02-26T06:00:27+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان به تحلیل عملکرد اخیر این تیم و خصوصا خشونت زیاد زردپوشان اصفهان در فوتبالی که ارائه می‌دهند، پرداخت.

جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد

 جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد
2024-02-26T06:00:26+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با شکست ایتالیا در فینال؛ قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ امارات شد.

فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!

 فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!
2024-02-26T06:00:26+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که فرصت‌سوزی زیاد می‌تواند بلای جان آبی‌پوشان در مسیر قهرمانی باشد.

جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس

 جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس
2024-02-26T06:00:25+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست بلاروس توانست عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات را به دست بیاورد.

دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود

 دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود
2024-02-24T08:00:36+03:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم قطری‌های چطور به عنوان یک تیم آسیایی از تعداد زیادی بازیکن غیر قطری استفاده می‌کنند؟!

پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی

 پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی
2024-02-24T08:00:35+03:30
تیم پتروشیمی شازند دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است که از صبح امروز (شنبه) در تنکابن آغاز خواهد شد.

بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد

 بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد
2024-02-24T08:00:34+03:30
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم با پیروزی مقابل سپاهان در دیدار پیش رو جهش خوبی در راه دستیابی به قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T19:07:16+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T18:53:47+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت

 بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت
2024-02-23T18:53:47+03:30
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ موفق به پیروزی میلی‌متری مقابل قطر شد.

قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد

 قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد
2024-02-23T16:00:39+03:30
اتحادیه فوتبال قطر با تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی این کشور، پاداش قهرمانی او و شاگردانش در جام ملت‌های اسیا ۲۰۲۳ را داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)