میرنیوز

دعوت قهرمانان و روسای فدراسیون‌های ورزشی برای حضور در انتخابات

دعوت قهرمانان و روسای فدراسیون‌های ورزشی برای حضور در انتخابات 2024-07-04T13:23:01+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران به دور دوم کشید و فردا (۱۵ تیرماه) جامعه ورزش به همراه آحاد مردم ایران پای صندوق‌های رأی می‌روند تا رئیس جمهور منتخب خود را انتخاب کنند. جامعه ورزش هم با دیگر آحاد مردم برای خلق حماسه‌ای پرشور همراه خواهد بود.

روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان با انتشار بیانیه‌ای نوشت:

جامعه ورزش و جوانان در استمرار حضور باصلابت در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حضور پر شور و شعوری را در مرحله دوم برای خلق حماسه‌ی باشکوه همراه با مردم ایران خلق خواهد کرد. وعده‌ی ما جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۹ الی ١٢ در صندوق سیار مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران و سایر شعب اختصاصی جامعه ورزش و جوانان در سراسر کشور

* دعوت شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان برای شرکت در انتخابات

غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان به مناسبت دور دوم انتخابات ریاست جمهوری از جامعه ورزش کشور دعوت کرد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک امر ضروری و شرعی شرکت کنند.

وی افزود: بدون تردید، مشارکت حداکثری و حضور همه‌جانبه آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران در دور دوم انتخابات، تأثیر شگرفی در پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی، تحقق ایران قوی و آبادتر خواهد داشت.

به طور قطع جامعه بزرگ ورزش کشور و خانواده فدراسیون تیراندازی با کمان مثل همیشه و در کنار مردم غیور ایران اسلامی روز جمعه با حضور خود در انتخابات بار دیگر حماسه آفرینی کرده و در تعیین آینده خود مشارکت خواهند کرد.

دعوت سجاد انوشیروانی برای حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

امروز یک بار موظف هستیم وحدت خود را حفظ کنیم و در این مناسبت‌ها مانند انتخابات که در استقلال کشور، امنیت، عظمت، جلال و شکوه این مملکت دخیل هستند حضور فعال داشته باشیم. حضور همه آحاد ملت و به خصوص ورزشکاران در پای صندوق‌های رأی، نشانه حضور مردم شریف ایران در صحنه‌های مهم و حساس اداره کشور است. مشارکت حداکثری مردم باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت کشور در عرصه‌های بین الملل خواهد شد. من این پیام را می‌دهم که خانواده وزنه‌برداری مانند دفعه قبل با تمام ظرفیت خودش در دور دوم انتخابات شرکت خواهد کرد. بنده از آحاد مردم ایران به ویژه اهالی ورزش که خواهان عزت و پیشرفت ایران هستند دعوت می‌کنم تا برای خلق حماسه‌ای دیگر پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده و بار دیگر دشمنان را از چشم طمع به این سرزمین ناامید کنند.

پیام علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در مورد شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

انتخابات اگر با مشارکت حداکثری و انتخاب فردی شایسته همراه شود، اثری شگرف در پیشرفت و آبادانی کشور خواهد داشت. امروز تصمیم گیری مسئولانه ملت ایران در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری تجلی‌گر دوباره مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. این بار نیز همچون مرحله اول انتخابات، ملت بزرگ ایران با حضور با شکوه در پای صندوق‌های رأی، حماسه حضور را تفسیر خواهند کرد. انتخابات ریاست جمهوری فرصتی است تا به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) لبیک گفته و طبق فرموده ایشان که تاکید داشتند مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خیلی مهم است و کسانی که اسلام و جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور را دوست دارند، این موضوع را با حضور خود در انتخابات نشان دهند، انشالله باید حضوری پر شور تر از دور اول داشته باشیم.

فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران از همه اقشار ورزش ایران بویژه جامعه فهیم هندبال کشور، دعوت می‌نماید یک بار دیگر با حضور پرشکوه خود پای صندوق‌های رأی، ضمن تجدید بیعت با امام و رهبری، دشمنان ملت را ناکام و نا امید کنند.‌
* دعوت امیررضا قربانی عضو تیم ملی تکواندو برای شرکت در انتخابات

امیررضا قربانی عضو تیم ملی تکواندو از مردم و جامعه ورزش برای شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

* دعوت محمد کاظمیان رئیس فدراسیون سوارکاری برای شرکت در انتخابات

محمد کاظمیان رئیس فدراسیون سوار کاری مردم و جامعه ورزش را برای شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیر دعوت کرد و گفت: با حضور در مرحله دوم انتخاب ریاست جمهوری با اتحاد و همدلی برای ایرانی پویا و پیشرفته هم قسم شویم.

وی گفت: انتخابات یک فرصت برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور توسط عموم مردم است، بنابراین این فرصت را مغتنم شمرده، هم قسم شده با حضور پای صندوق‌های رأی و با انتخابی آگاهانه و خردمندانه سرنوشت ایران عزیز را به زیبایی تعیین کنیم. تا در آینده، تاریخ نگاران از مردمانی با فرهنگی غنی و سرافراز یاد کنند که اتحاد و همدلی پیشه کرده و با گام‌های استوار، کشورشان ایران بزرگ را مقتدرانه به سمت رشد، توسعه و پیشرفت هدایت کردند. روز جمعه ۱۵ تیر برای ایرانی آباد و سربلند رأی می‌دهیم.

* دعوت مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت برای شرکت در انتخابات

مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت ز جامعه ورزش برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد و افزود: حضور حماسی و یکپارچه آحاد ملت شریف ایران خصوصاً جامعه ورزشی کشورمان در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با احترام به هر نوع گرایش فکری، حزبی و سلیقه‌ای نشان دهنده عمق وحدت، اعتقاد و همدلی تک تک ما نسبت به سرنوشت و آینده‌ای درخشان‌تر برای ایران عزیزمان است. امید است همچون گذشته با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر اقتدار و همبستگی خود را با انتخاب فرد اصلح به جهانیان نشان دهیم.

* دعوت محمد انصاری بازیکن پیشین پرسپولیس برای شرکت در انتخابات

محمد انصاری بازیکن پیشین پرسپولیس و مربی تیم ملی جوانان از مردم و فوتبالیست‌های کشور برای شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و گفت: فردا جمعه ۱۵ تیر مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم، هر کسی یک حق رأی را دارد و از این حق برای خودش و کشورش استفاده کند و کسی که می‌تواند در روند موفقیت کشور تأثیرگذار باشد انتخاب کند. معتقدم باید فردی را انتخاب کرد که ادامه دهنده مسیر شهید بزرگوار آیت الله رئیسی باشد و خستگی ناپذیری را در عملکرد خود داشته باشد و هر اتفاقی که می‌افتد در مصلحت مملکت باشد.

* دعوت محمد گنجی‌نژاد قهرمان ووشو جهان برای شرکت در انتخابات

محمد گنجی نژاد دارنده مدال طلای جهانی ووشو در بخش تالو از مردم و جامعه ورزش برای شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و گفت: خداوند متعال، سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودشان، سرنوشتشان را تغییر دهند بنابراین اگر به دنبال رشد و پیشرفت کشور هستیم و از شرایط کنونی رضایت کامل نداریم باید در انتخابات شرکت کنیم.

وی افزود: باید فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که مطابق نظر رهبر معظم انقلاب در سیاست داخلی و خارجی عمل کرده و با ایجاد امید به جوانان و نسل‌های آینده، مشکلات کشور را به سمت بهبود سوق دهد و رشد و شکوفایی را هر روز در کشور شاهد باشیم.

گنجی نژاد دارنده مدال طلای ووشوی جهان گفت: مشارکت حداکثری به معنای این است که مردم ایران همچنان پای آرمان‌های انقلاب هستند و می‌توانند اتحاد خود را به نمایش بگذارند تا از سو استفاده‌ها و جولان دروغ گویان جلوگیری کنند.

* دعوت زهرا نعمتی قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته تیروکمان برای شرکت در انتخابات

زهرا نعمتی قهرمان سه دوره پارالمپیک و پرچمدار المپیک ریو و پرچمدار پارالمپیک توکیو در رشته پاراتیروکمان از مردم برای شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد و گفت: وظیفه خود می دانم که در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کنم زیرا این بار یک انتخاب شایسته می‌تواند در آینده کشورمان تأثیر بسزایی داشته باشد. می‌خواهم از تمام ایرانیان که قلبشان برای آینده کشور می تپد در مرحله دوم انتخابات مشارکت داشته باشند و نظر خود را اعلام کنند زیرا نظر تک تک شما خیلی می‌تواند در انتخاب درست تأثیرگذار باشد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

درویش: گزینه ای در شان باشگاه پرسپولیس انتخاب کردیم

درویش: گزینه ای در شان باشگاه پرسپولیس انتخاب کردیم
2024-07-07T11:03:03+03:30
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: گزینه ای را برای هدایت تیم فوتبال باشگاه انتخاب کردیم که در شان پرسپولیس باشد.

گاریدو: افتخار بزرگی است که سرمربی پرسپولیس شده ام

گاریدو: افتخار بزرگی است که سرمربی پرسپولیس شده ام
2024-07-07T11:03:02+03:30
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از این که به عنوان سرمربی تیم بزرگی مثل پرسپولیس انتخاب شدم به خودم افتخار می کنم.

تقویت احتمال تمدید مدافع ناراضی با پرسپولیس

تقویت احتمال تمدید مدافع ناراضی با پرسپولیس
2024-07-07T09:36:24+03:30
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس خواستار دریافت سقف قرارداد از باشگاه برای تمدید قرارداد است.

تمایل عبدالکریم حسن به حضور در العربی/پرسپولیس خواهان عمر سوما شد

تمایل عبدالکریم حسن به حضور در العربی/پرسپولیس خواهان عمر سوما شد
2024-07-07T09:36:24+03:30
در مذاکرات بین باشگاه العربی و پرسپولیس برای انتقال عبدالکریم حسن، پیشنهاد معاوضه با عمر سوما مطرح شده است اما این بازیکن هنوز در مورد انتقال به لیگ ایران تر...

نکته‌ای که متقاضیان استفاده از تسهیلات موتورهای ورزشی باید بدانند

نکته‌ای که متقاضیان استفاده از تسهیلات موتورهای ورزشی باید بدانند
2024-07-07T09:09:43+03:30
فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با انتشار اطلاعیه ای در مورد شرایط ورزشکاران و متقاضیان استفاده از تسهیلات موتورهای ورزشی توضیح داد.

جدایی قطعی دو بازیکن پرسپولیس با خداحافظی تلفنی

جدایی قطعی دو بازیکن پرسپولیس با خداحافظی تلفنی
2024-07-07T09:09:42+03:30
دو بازیکن تأثیرگذار در قهرمانی فصل گذشته پرسپولیس راهی تراکتور شدند.

سپاهان عامل منصرف شدن تراکتور/ گلر تیم ملی در آستانه فروپاشی!

سپاهان عامل منصرف شدن تراکتور/ گلر تیم ملی در آستانه فروپاشی!
2024-07-07T09:09:42+03:30
مذاکره ای که دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با سپاهانی ها داشته، مالک تراکتور را از عقد قرارداد با دروازه بان تیم ملی ایران منصرف کرده است.

پایان دوران «هری مگوایر» در منچستر/«تن هاخ» به دنبال مدافع جدید

پایان دوران «هری مگوایر» در منچستر/«تن هاخ» به دنبال مدافع جدید
2024-07-07T08:43:00+03:30
دوران هری مگوایر در منچستر یونایتد به پایان نزدیک شده است؛ با کاهش فرصت‌های بازی و تصمیم باشگاه برای خرید مدافع جدید، آینده او در تیم نامشخص است.

حذف برزیل از کوپا آمریکا/ اروگوئه به جمع ۴ تیم پایانی رسید

حذف برزیل از کوپا آمریکا/ اروگوئه به جمع ۴ تیم پایانی رسید
2024-07-07T08:02:59+03:30
تیم ملی فوتبال اروگوئه موفق شد در یک چهارم نهایی کوپا آمریکا بامداد امروز از سد برزیل عبور کند.

حضور در پرسپولیس باعث افتخارم است/ تلاش می‌کنیم جام‌ها را کسب کنیم

حضور در پرسپولیس باعث افتخارم است/ تلاش می‌کنیم جام‌ها را کسب کنیم
2024-07-07T07:49:38+03:30
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز امیدواری نسبت به آینده، گفت: همه تلاشمان را می کنیم تا هواداران از ما رضایت داشته باشند و کنار همدیگر بتوانیم جام‌ها را ک...

چهار تیم پایانی جام ملت‌های فوتبال اروپا مشخص شدند + برنامه مسابقات

چهار تیم پایانی جام ملت‌های فوتبال اروپا مشخص شدند + برنامه مسابقات
2024-07-07T07:36:18+03:30
با پایان مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های فوتبال اروپا، چهره چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند که غیبت آلمان میزبان و پرتغال بیش از هر تیم دیگری احس...

تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند + برنامه مسابقات

تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند + برنامه مسابقات
2024-07-07T07:22:58+03:30
با پایان مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های فوتبال اروپا، چهره چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند که غیبت آلمان میزبان و پرتغال بیش از هر تیم دیگری احس...

بازگشت شکوهمندانه هلند برابر ترکیه/ لاله‌های نارنجی صعود کردند

بازگشت شکوهمندانه هلند برابر ترکیه/ لاله‌های نارنجی صعود کردند
2024-07-07T00:56:18+03:30
تیم ملی فوتبال هلند با برتری برابر ترکیه در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا راهی نیمه نهایی شد.

«سه شیرها» از دام سوییس گریختند/ برتری انگلیس در ضیافت پنالتی‌ها

«سه شیرها» از دام سوییس گریختند/ برتری انگلیس در ضیافت پنالتی‌ها
2024-07-06T22:02:58+03:30
تیم ملی فوتبال انگلیس در دیداری سخت و نفس گیر موفق شد در ضربات پنالتی از سد سوییس عبور کند و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

ابراز رضایت گاریدو از امکانات ورزشگاه شهید کاظمی

ابراز رضایت گاریدو از امکانات ورزشگاه شهید کاظمی
2024-07-06T18:56:19+03:30
سرمربی اسپانیایی پرسپولیس از امکانات و شرایط ورزشگاه شهید کاظمی دیدن و نسبت به آن ابراز رضایت کرد.

تمرین عصر نوجوانان با حضور رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال

تمرین عصر نوجوانان با حضور رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال
2024-07-06T18:56:18+03:30
تمرین عصر امروز تیم ملی نوجوانان با حضور مجید جلالی برگزار شد.

چهار تیم برتر مشخص شدند

چهار تیم برتر مشخص شدند
2024-07-06T16:43:01+03:30
تیم‌های ژاپن، کره‌جنوبی، تایلند و چین به جمع چهار تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی زنان زیر ۲۰ سال آسیا راه یافتند.

تیکدری: هنوز با استقلال قرارداد نبستم

تیکدری: هنوز با استقلال قرارداد نبستم
2024-07-06T16:16:20+03:30
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: مذاکره خوبی با مدیران باشگاه استقلال داشتم و ظرف یکی، دو روز آینده تکلیفم مشخص خواهد شد.

ترکیب تیم ملی فرنگی نوجوانان مشخص شد

ترکیب تیم ملی فرنگی نوجوانان مشخص شد
2024-07-06T15:09:40+03:30
رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان برگزار و ملی‌پوشان راه یافته به مسابقات جهانی مشخص شدند.

زمان آغاز تمرینات تیم فوتبال خیبر مشخص شد/ برگزاری اردو در تهران

زمان آغاز تمرینات تیم فوتبال خیبر مشخص شد/ برگزاری اردو در تهران
2024-07-06T15:09:39+03:30
تیم فوتبال خیبر خرم آباد تمرینات خود را برای حضور در رقابت های لیگ برتر در فصل بیست و چهارم به زودی آغاز خواهد کرد.

تاکید مجدد تاج به استفاده از VAR در مسابقات فوتبال

تاکید مجدد تاج به استفاده از VAR در مسابقات فوتبال
2024-07-06T14:29:42+03:30
رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که مسابقات از این پس باید با حضور سیستم کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

رسانه ایتالیایی از آینده سردار آزمون خبر داد

رسانه ایتالیایی از آینده سردار آزمون خبر داد
2024-07-06T14:29:42+03:30
یک رسانه ایتالیایی در گزارشی به آینده سردار آزمون پرداخته و تیم آینده او را پیش بینی کرده است.

احمد نوراللهی و یارانش راهی صربستان می شوند

احمد نوراللهی و یارانش راهی صربستان می شوند
2024-07-06T14:16:22+03:30
تیم فوتبال الوحده امارات که احمد نوراللهی را در اختیار دارد اردوی پیش فصل خود را در کشور صربستان برگزار خواهد کرد.

گاریدو: بی‌صبرانه منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم

گاریدو: بی‌صبرانه منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم
2024-07-06T13:36:21+03:30
سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در باشگاه با مدیرعامل و معاون ورزشی دیدار و گفت‌وگو کرد.

ترکیب تیم ملی فرنگی نوجوانان برای مسابقات مشخص شد

ترکیب تیم ملی فرنگی نوجوانان برای مسابقات مشخص شد
2024-07-06T13:36:21+03:30
رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان برگزار و ملی‌پوشان راه یافته به مسابقات جهانی مشخص شدند.

ترکیب پارالمپیکی تیم ملی گلبال مشخص شد

ترکیب پارالمپیکی تیم ملی گلبال مشخص شد
2024-07-06T13:09:41+03:30
ترکیب ۶ نفره تیم ملی گلبال برای اعزام به بازی‌های پارالمپیک پاریس نهایی شد.

برگزاری نخستین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال نوجوانان

برگزاری نخستین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال نوجوانان
2024-07-06T12:43:03+03:30
نخستین تمرین انتخابی گروه اول دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور برگزار شد.

گردن‌کشی دلال‌های غیرقانونی برای قانون جدید نقل‌وانتقالاتی فوتبال

گردن‌کشی دلال‌های غیرقانونی برای قانون جدید نقل‌وانتقالاتی فوتبال
2024-07-06T12:16:22+03:30
ابلاغ آیین نامه مقرراتی کارگزاران خشم دلال های بدون مدرک را به همراه داشته است.

تیم ملی غواصی آزاد راهی مسابقات قهرمانی جهان صربستان شد

تیم ملی غواصی آزاد راهی مسابقات قهرمانی جهان صربستان شد
2024-07-06T12:03:03+03:30
تیم‌های ملی غواصی آزاد آقایان و بانوان ایران در بخش استخری به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان‌ عازم بلگراد صربستان شد.

جلسه گاریدو و درویش/ صحبت پیرامون برنامه های پرسپولیس

جلسه گاریدو و درویش/ صحبت پیرامون برنامه های پرسپولیس
2024-07-06T11:49:40+03:30
سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس امروز شنبه ۱۶ تیر جلسه ای را با رضا درویش برگزار کرد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)