میرنیوز

ربیعی: بعضی از بازیکنان ذوب‌آهن خاطره هستند و به سبک کارم نمیخورند/ در کارم با هیچ احدی تعارف ندارم

 ربیعی: بعضی از بازیکنان ذوب‌آهن خاطره هستند و به سبک کارم نمیخورند/ در کارم با هیچ احدی تعارف ندارم 2023-08-30T22:56:38+03:30

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم  از اصفهان، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی ذوب‌آهن مقابل هوادار در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: فکر می‌کنم امروز که کاملاً مستحق پیروزی بودیم، بازی را با مساوی تمام کردیم. مخصوصاً در نیمه اول، حتی تا دقیقه 70، 75 بازی دست تیم ما بود. بدون اینکه کتمان کنیم در 15 دقیقه آخر با توجه به تعویض‌هایی که کردیم، بازی اُفت کرد. البته موضوع اُفت بعد تعویض‌ها را بررسی می‌کنیم. در سه چهارم زمان مسابقه مسلط بر بازی بودیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. از لحاظ مالکیت، بازپس‌گیری توپ و ... بهتر بودیم. در نیمه اول موقعیت‌های خیلی خوبی داشتم و در نیمه دوم یکی دو موقعیت خوب را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: در مسابقه‌ای که باید برنده می‌شدیم، نزدیک بود در دقایق پایانی روی اشتباه خودمان بازنده شویم. به بچه‌های تیم خسته نباشید می‌گویم، مسیر نظم تیم، بهتر شده است. مدل فوتبال تیم‌های تحت هدایت من اینطوری است. هر جا که کار کنم سعی می‌کنم مدل بازی خودم را پیاده کنم و فکر می‌کنم بچه‌ها به این مدل نزدیک شدند.

وی درباره چرایی عدم موفقیت ذوب‌آهن در امر گلزنی گفت: در مربیگری، تولید کار من است، تمام کردن (گلزنی) کار بازیکنان. خودم نمی‌توانم بروم آنجا ضربه بزنم داخل دروازه! امروز بازیکن در یک قدمی توپ را به تیر دروازه زده است. در بازی برابر سپاهان هم به تیر دروازه زدیم.

ربیعی با انتقاد از اُفت کیفیت بعضی بازیکنان قدیمی ذوب‌آهن و اصرار هواداران برای بکارگیری این بازیکنان، تصریح کرد:‌ یک تعدادی بازیکن اینجا هستند که هواداران با آنها رابطه خوبی دارند، اما آنها خاطره هستند، باید حتماً این بازیکنان بازی کنند تا مردم بدانند با آن چیزی که در ذهن‌شان نقش بسته، فاصله دارند. قبول دارم در یک ربع آخر ما خوب نبودیم، چرا که روی نیمکت همین بازیکنان را داشتم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اعلام نیازش به بازیکن در بخش هجومی گفت: بارها به باشگاه اعلام کردم که در بخش تهاجمی چند بازیکن نیاز دارم. جلوی پرسپولیس و سپاهان این را نشان دادیم و قبول دارم که این شرایط باید تمام شود. شانس امید گل تیم ما بالای یک بود. یعنی حداقل باید گل می‌زدیم، اما وقتی گل نمی‌زنیم من باید کیفیت را افزایش بدهم و این وظیفه من است.

وی ذوب‌آهن درباره بحث کلامی‌اش با هواداران در آخر مسابقه خاطر نشان کرد: من این موارد را تنش نمی‌دانم. به هر حال هوادار حق دارد. من بازیکن (اسلامی) را از زمین بیرون کشیدم، چون راضی نیستم. با اینکه اسلامی بازیکن خوب و آینده داری است اگر حرف و کار مرا در زمین انجام ندهد، بازی بعدی به او بازی نمی‌دهم و اگر ادامه پیدا کند باید روی سکو بنشیند. نه ایشان، هر بازیکن دیگری همین وضعیت را خواهد داشت. بازیکن باید در مسیر نظر سرمربی‌اش فعالیت کند.

ربیعی توضیح داد: اسلامی در بخش جلوی زمین خیلی توپ از دست داد. دو سه موقعیت به دست او رسید، اما تعلل کرد. اسلامی در دقیقه دو باید پشت دفاع کار را تمام کند. من از محمدحسین اسلامی انتظار دارم. وقتی اسلامی دو سه موقعیت تک به تک را به گل تبدیل نمی‌کند، کار در آخر بازی سخت می‌شود. محمدجواد محمدی و  نفرات دیگر هم همینطور.

ربیعی راجع به چرایی نارضایتی‌اش از عملکرد بعضی بازیکنان ذوب‌آهن تصریح کرد: مدل بازی  مدنظر من همراه با پرسینگ و دوندگی زیاد است. بازیکن حتی اگر مارادونا باشد، پرسینگ را انجام ندهد، جایش بیرون زمین است. در کارم با هیچ احدی تعارف ندارم. سهمیه بزرگسالان کاهش پیدا کرده است. بازیکن جوان هم هفته گذشته به زمین آوردم.

وی درباره علت ناراحتی‌اش از نتیجه بازی مقابل هوادار تهران در هفته چهارم لیگ برتر گفت: امروز به دلیل مصدومیت تعویضی اجباری داشتیم. مصلح از همان نیمه اول نمی‌توانست بازی کند، دم او گرم که تا دقیقه 65، 70 خودش را کشاند و واقعاً در زمین به دلیل مصدومیت لنگ می‌زد. هوادار نتیجه می‌خواهد، قبول دارم، ولی کیفیت بازی تیم بالا بود. هر کسی که بازی را دیده باشد متوجه این کیفیت می‌شود، ولی ناراحتی من از این است که از این کیفیت باید امتیاز بگیریم. در این وقفه لیگ برتر برای ترمیم تیم تصمیم می‌گیریم. قطعاً برای ترمیم خط جلو یک مورد بحث فنی است و یک موضوع جذب بازیکن. ما این کار را کردیم و تا چند ساعت دیگر کارش انجام می‌شود.

سرمربی تیم ذوب‌آهن راجع به آخرین وضعیت کمال کامیابی‌نیا، اظهار داشت: دوران مصدومیت کمال کامیابی‌نیا رو به اتمام است و باید به شرایط آرمانی برسد. ان‌شاءالله کار آقای حسینی هم به‌زودی تمام می‌شود، چرا که به تازگی قراردادش با سپاهان را فسخ کرده و باید مذاکراتش با باشگاه ذوب‌آهن تمام شود. هر کسی در مسیر نظم، تاکتیک و استراتژی من باشد، استفاده می‌شود. اگر نه جایی در تیم ندارد. حضور بازیکنان باتجربه‌ای مانند کامیابی‌نیا و حسینی در شرایط آرمانی‌شان، قطعاً به ما کمک خواهد کرد.

وی دوباره دلیل ناراحتی‌اش از نتیجه مسابقه را اینطور تشریح کرد: این تیم جوان است. الان ناراحت هستم، چون در مسابقه‌ای که باید برنده باشیم نتوانستیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم. این از ارزش تیم هوادار چیزی کم نمی‌کند، چرا که تیم باتجربه و کاربلدی است، ولی من ناراحتی‌ام از این است که نفرات جایگزین نتوانستند کار خودشان را درست انجام بدهند و تیم اُفت کرد و اجازه دادند که بعد از دقیقه 70 به سمت دروازه ما حمله کند، در صورتی که تا قبل آن اجازه ندادیم ضربه به سمت دروازه ما داشته باشد.

ربیعی ادامه داد: هوادار تقصیری ندارد، اما من به آنها می‌گویم مگر اسم بازیکن را صدا نمی‌زنید؟ اینها را به زمین آوردم بازی کنند تا شما ببینید از شرایط آرمانی دور هستند یا به سبک من نمی‌خورند، ولی روند تیم را بسیار رو به جلو می‌بینم.

وی با اشاره به مشکلات تیم ذوب‌آهن گفت: مشکلات برای همه تیم‌ها است. برای تیم ما خیلی زیاد است. آنها که از نزدیک شرایط ذوب‌آهن را می دانند به این مسائل واقف هستند. در همان ابتدا در  نشست خبری گفتم که با اطلاع از چالش‌های موجود مسئولیت هدایت این تیم را قبول کردم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره از دست رفتن فرصت نقل‌وانتقالاتی این تیم گفت: کادر مدیریتی باشگاه در تلاش است مشکلات را حل کند، اما زمان طلایی نقل‌وانتقالات که ابتدای آن است، با توجه به محدودیت‌های ذوب‌آهن از دست رفت. تیم‌هایی در لیگ حضور دارند که از نصف موقعیت ما گل در می‌آورند. فرایند جلوی زمین نیمی خلاقیت و مهارت است و نیم دیگر اکتساب، تاکتیک و ایجاد موقعیت. البته قبول دارم در جلوی زمین و ضربه نهایی ضعف داریم.

ربیعی راجع به برنامه‌ریزی سازمان لیگ و وقفه لیگ برتر گفت: هنوز سازمان لیگ به ما برنامه بازی‌ها و زمان برگزاری هفته پنجم را اعلام نکرده است. اگر بدانیم می‌توانیم بهتر و راحت‌تر برنامه‌ریزی کنیم. ما هم مثل تیم‌های دیگر چند روزی به تعطیلات می‌رویم و بعد از آن  دور جدید تمرینات را پیگیری می‌کنیم. بازی تدارکاتی را به‌صورت هفتگی خواهیم داشت و سعی می‌کنیم شکلی را که تیم دارد، حفظ کنیم. امیدوارم باشگاه مقدمات بازی‌های تدارکاتی مناسب را فراهم کند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره چرایی محدودیت‌های برنامه‌ریزی سازمان لیگ گفت: بازی‌های عقب افتاده نظم تیم را به‌هم می‌ریزد. من جزو کسانی هستم که تمایل دارد سازمان لیگ بازی‌ها را منظم برگزار کند، اما  تیم امید، تیم ملی، بازی‌های آسیایی و لیگ قهرمانان آسیا در پیش است و این موارد در هم تنیده شده. چون به سازمان لیگ رفتم و برنامه‌ریزی‌ها را مشاهده کردم می دانم که کار برای سازمان لیگ سخت  است. یک مقداری به آقای مهدی حق می دهم اما بهتر است ما برنامه را بدانیم تا میزان استراحت، برنامه تمرینات را مشخص کنیم و بقیهموارد را حل کنیم. البته سعی می کنیم  با سازمان لیگ تعامل داشته باشیم و با انعطاف نسبت به برنامه سازمان لیگ خودمان را  آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان گفت:  بعضی ها می گویند ما نتیجه می‌خواهیم و  فوتبال زیبا نمی خواهیم. اگر اینطور است به آنها می گویم اشتباه کردید دنبال ربیعی آمدید! کار من بلند مدت است و تا آنجایی که در توانم باشد به کارم ادامه می‌دهم. در مورد افت تیم بعد از تعویض‌ها، شرایط  بازیکنانی که به عنوان جانشین آمدند، را بررسی خواهم کرد. حتی اگر نیاز باشد در پیگیری این موضوع  برخورد شدید در حد کنار گذاشتن با بازیکنانی که به عنوان جایگزین آمدند، انجام خواهم داد.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)