میرنیوز

عنایتی: اولین گزینه سرمربیگری در تیم امید بودم/ اختلافی بین کمیته و فدراسیون فوتبال وجود ندارد/ دنبال بهانه نیستم

 عنایتی: اولین گزینه سرمربیگری در تیم امید بودم/ اختلافی بین کمیته و فدراسیون فوتبال وجود ندارد/ دنبال بهانه نیستم 2023-06-01T12:07:23+03:30

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال امید در نخستین نشست خبری خود اظهار داشت: خیلی خوشحالم که شما دوستان را در کنار خودم می‌بینم و امیدوارم که در کنار هم یک کار خوب و بزرگ را انجام دهیم. تمام سعی من و همکارانم این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم و از روزی که مسئولیت تیم امید به من محول شد سعی کردیم با توجه به اتفاقاتی که در گذشته برای این تیم افتاد و زمان را از دست رفت و می‌توانستیم برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: حدود 10-12 روز است که قبول مسئولیت کردم و از ساعت 8 صبح اینجا هستیم و تا حدودی موفق شدیم کمبودها و زمانی که از دست دادیم را جبران کنیم. مسیر بسیار سختی در پیش داریم و امیدواریم به کمک شما و مسئولان جلو برویم. من این دغدغه و همت را در مسئولان دیدم و عزمشان را جزم کردند که اتفاق خوبی بیفتد. من هم تمام توانم را به کار می‌گیرم تا با یک برنامه ریزی خوب جلو برویم.

 

وی ادامه داد: ما قول‌هایی از دوستان گرفتیم که همه پای کار باشند چون راه سختی در پیش داریم، نزدیک به نیم‌قرن است که تیم امید موفقیت نداشته است و باید همه دست به دست هم بدهیم. از دست من تنها کاری بر نمی‌آید و همه از کمیته ملی المپیک و فدراسیون تا اصحاب رسانه باید دست به دست هم بدهیم تا به سمت موفقیت برویم. برنامه خیلی فشرده‌ای داریم و زمانی را تا بازی‌های مقدماتی ازبکستان نداریم. میزبان ما تیمی است که در چند سال گذشته با برنامه‌ریزی و با قدرت کار کرده است. ما در بدو ورود یک برنامه‌ای گرفتیم که سریعا باید به عراق برویم و این تورنمنت خیلی می‌تواند در راه آماده‌سازی ما کمک کند تا آشنایی بیشتری با بازیکنان پیدا کنیم. 35 نفری که معرفی شدند از فردا در خدمت آنها هستیم و در 2-3 روز تمرین آینده به 25 نفر کاهش پیدا می‌کنند و در نهایت با 23 نفر به تورنمنت عراق می‌رویم. در طول این نشست از برنامه‌های تیم امید می‌گویم تا همه متوجه کارهایی که در طول چندماه آینده انجام دهیم شوند.

سرمربی تیم فوتبال امید در چند دوره گذشته همواره مشکل ناهماهنگی بین تیم امید و باشگاه‌ها وجود داشته است، گفت: من اول صحبتم هم گفتم که کار سخت است اگر همه در یک جهت کار نکنیم. در دوره‌های قبل هم ناهماهنگی وجود داشته است، تیم امید شرایط خاصی دارد به لحاظ تقویم مسابقاتش که در فیفادی هم نیست و با مسئولان سازمان لیگ هم صحبت کردیم تا بتوانیم یکسری تغییراتی انجام دهیم. به هر حال سال مهمی در پیش داریم تا بتوانیم پرچم ایران را بالا ببریم. من از شخص وزیر ورزش قول گرفتم که همه پای کار باشند و کمک کنند و همه قول کمک دادند ان‌شاءالله این قول‌ها اجرا هم شود چون چالش‌های ما همیشه در نزدیکی مسابقات بوده و هماهنگی تیم امید و تیم بزرگسالان انجام شده است و با توجه به شرایط موجود، آقای قلعه‌نویی خیلی به ما کمک کرده است و حتی چند بازیکن که در لیست بزرگسالان بودند خواهش کردیم که در اختیار تیم امید باشند تا با تمام توان کارمان را شروع کنیم.

عنایتی در واکنش به این موضوع در چند ماه گذشته نامی از او در بین گزینه‌های سرمربیگری تیم امید نبود، چه فعل و انفعالی انجام شد که پس از انصراف مجتبی حسینی، به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید انتخاب شد؟ گفت: ببینید من درباره فعل و انفعالات نباید جواب بدهم ولی فکر می‌کنم اگر یک مقدار به عقب برگردیم من اولین گزینه تیم امید بودم. ما نمی‌خواهیم به عقب برگردیم که چه کسی گزینه بوده و یا نبوده، من یک مسئولیتی را قبول کردم که خیلی پرچالش است. تمام فکرم را می‌گذارم تا با مجموعه‌ای که دارم و با کمک همه دوستان به موفقیت برسیم. اینکه چه کسی گزینه بوده یا نبوده در حیطه وظیفه من نیست و از فدراسیون باید بپرسید که چرا فلان شخص انتخاب شد، ضمن اینکه من خودم از ابتدا گزینه اول سرمربیگری تیم امید بودم.

وی در واکنش به اینکه با توجه به اینکه در سال‌های گذشته رزومه خوبی در میدان دادن به جوان‌ها داشته است و مردم از انتخاب او برای تیم امید استقبال کردند، تصریح کرد:  یک مشکل بزرگی که فوتبال ما دارد، ما چند تیم داریم که جوانان را خیلی جدی می‌گیرند و باید از ساختار این باشگاه‌ها تشکر کنیم. در این وضعیت که همه به دنبال نتیجه هستند بعضی از باشگاه‌ها جوانان را پرورش می‌دهند. چالش بزرگ فوتبال ما این است که بازیکنان جوان کم میدان می‌بینند و این اتفاقی است که در حال تکرار است و بایک برنامه‌ریزی خوب می‌توان هم انرژی را وارد لیگ‌مان کنیم و هم جوانان بیایند و افتخار کسب کنند.

سرمربی تیم فوتبال امید درباره عدم هماهنگی بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال که بزرگترین ضربه را به تیم امید وارد کرده است، خاطرنشان کرد: صحبت‌‌های شما این‌طور پاسخ می‌دهم که ما طی جلسه‌ای که با کمیته المپیک داشتیم همدلی را کاملا دیدیم و دوستان تمام قد قول دادند که کمک کنند و من اختلاف زیادی را هم در فدراسیون و هم کمیته المپیک ندیدم و همه دوستان قول دادند که اتفاقات خوبی در این دوره رقم بخورد چون فکر می‌کنم دوره حساسی قرار داریم و اولین بار است که این‌قدر حساسیت روی تیم امید است و یک عزم خوبی بین مردم و مسئولان و حتی رسانه‌ها می‌بینیم. من اختلاف جدی‌ ندیدم و برخی اختلافات کوچک است و بیشتر اختلاف نظر است و در چند روز آینده من امیدوارم این مسائل حل می‌شود و با تمام قدرت به سمت بازی‌های  آسیایی و مقدماتی المپیک می‌رویم.

عنایتی در پاسخ به این سوال که همکاری بین تیم بزرگسالان و تیم امید چقدر می‌تواند به موفقیت او کمک کند، گفت: من از قبل نسبت به قلعه‌نویی شناخت دارم، چه زمانی که در استقلال بودم و هم زمانی که مربیگری کردم همیشه یکی از مشاوران من آقای قلعه‌نویی بوده است. هر دو ما می‌دانیم که چه مسئولیت سنگینی را قبول کردیم و قلعه‌نویی هم اینقدر تجربه دارد که می‌داند شرایط تیم امید شرایط ویژه‌ای است و ما هر صحبتی که درباره هر بازیکنی کردیم قلعه‌نویی قبول کرده است و امیدوارم که تا آخر همینطور هماهنگ جلو برویم.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان لژیونری داریم مانند الهیار صیادمنش که در رده 23 سال هستند، آیا او قصد دعوت آنها را در آینده خواهد داشت؟ تصریح کرد: سوال بسیار خوبی پرسیدید که من قصد داشتم درباره آن صحبت کنم. تورنمنت عراق خیلی عجله‌ای بود و ما زمانی برای فکر کردن نداشتیم فقط خواستیم این موقعیت را از دست ندهیم، مجبور شدیم یک لیست که در اختیار داشتیم و بازیکنانی که در لیگ برتر و لیگ یک بازی کردند را دعوت کنیم، مطمئنا در ادامه مسیر از همه ظرفیت فوتبالی‌مان استفاده می‌کنیم. بازیکنانی مثل الهیار را من با او صحبت کردم، یادگار رستمی را در لهستان داریم که آمار او را هم گرفته‌ام، امیرحسین حسین‌زاده به بازی‌های مقدماتی المپیک نمی‌رسد ولی برای آسیایی می‌توانیم از او استفاده کنیم. آرمین کالمرزی هم که در لیگ هلند و سلیم توماج که در فنرباغچه بازی می‌کنند را هم رصد کردیم. قبول کنید که در این زمان کم نمی‌توانستیم کار زیادی انجام دهیم ولی از تمام ظرفیت فوتبال‌مان استفاده می‌کنیم و ان‌شاءالله بعد از آمدن از عراق مینی‌کمپ‌هایی را برگزار می‌کنیم تا از استعدادهای خوب‌مان استفاده کنیم. 3 یا 4 مینی کمپ را تدارک دیدیم شاید به روسیه برویم و یا یک کشور دیگر یک هفته‌ای اردو برگزار کنیم و تمام توان‌مان را به کار می‌گیریم تا بازیکنان باکیفیتی را در لیست‌مان داشته باشیم. ما به جنگجو نیاز داریم و به اسم‌ها به هیچ عنوان نگاه نمی‌کنیم و تمام تمرکزمان روی بازیکنانی هستند که برای کشورمان بجنگند.

عنایتی در واکنش به این موضوع که انتخاب او به عنوان سرمربی تیم امید، با انتقادهایی مواجه شد که او رزومه بین‌المللی نداشته است، گفت: شما وقتی یک انتخابی را انجام می‌دهید، نمی‌توانید همه دوستان‌تان را راضی نگه دارید. اینکه موافق و مخالف داشته باشید همیشه هست، هر کار بزرگی هم انجام دهید و شاید 90 درصد از جامعه به شما رای مثبت بدهند 10 درصد مخالف شما هستند و نمی‌توانید همه را به سمت خود بکشانید. من به همه دوستانم احترام می‌گذارم. به هر حال برای رزومه بین‌المللی از یک جایی باید وارد شوید تا داشته باشید. اگر قرار باشد درباره این موضوع همیشه صحبت کنید هیچ مربی نمی‌تواند رزومه بین‌المللی داشته باشد. من به مخالفانم احترام می‌گذارم و تلاش و کارم را انجام می‌دهم. من همیشه دوست داشتم که بجنگم چه زمانی که بازی می‌کردم و چه زمانی که مربیگری کرده‌ام و خودم را روبه مثبت و جلو می‌بینم و برایم اهمیتی ندارد. شاید نظرات مخالفانم را خوب استفاده کنم و به نکات مثبت تبدیل کنم و نگران این موضوع نیستم.

سرمربی تیم فوتبال امید در پاسخ این سوال که تجربه بازی در خارج از کشور چقدر می‌تواند به او کمک کند، گفت: ما علی‌رغم اینکه با مربیان زیادی کار کردم، در 6،7 ماهی هم که مسئولیتی نداشتم در کلاس‌هایی شرکت کردم که خیلی به درد ما می‌خورد. ما ایستا نیستیم و باید روبه جلو حرکت کنیم. با تکنولوژی که وجود دارد می‌توانیم اطلاعات خوبی به دست بیاوریم.

عنایتی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است که تیم امید پس از چند دهه به المپیک صعود کند؟ تصریح کرد: با توجه به اتفاقاتی که افتاده است من دنبال بهانه نیستم و اگر دنبال بهانه بودم از اول درباره از دست رفتن زمان صحبت می‌کنم. تیم امید ما ظرفیت خیلی بالایی دارد و اسامی بازیکنان را که ببینیم همه آنها تجربه خوبی دارند و بازیکنان خوبی هستند، ما درخواستی که داریم این است که همه دست به دست هم دهیم و همه امکانات باید در اختیار باشد. چالش بزرگ ما شروع لیگ برتر است که اگر اردویی داشته باشیم باید بازیکنان‌مان در اختیار‌مان باشند و با بازی‌های دوستانه به مرز هماهنگی برسیم و این تنها نگرانی من است و همه دوستان قول دادند که این اتفاق بیفتد. درباره موضوع تجربه بین‌المللی خودم هم یک نکته‌ای را باید یادآوری کنم، کسانی که در گذشته سرمربی تیم امید بودند، هیچکدام کارنامه بین‌المللی نداشتند، مربیان خارجی هم که قضیه‌شان متفاوت هستند. سعی می‌کنیم همه توان‌مان را برای کشورمان بگذاریم تا به موفقیت برسیم.

وی در واکنش به این موضوع که رضا عنایتی چه وجه تمایزی با مربیان گذشته تیم امید دارد که همه را به صعود این تیم به المپیک امیدوار کند و اینکه  نقاط ضعف و قوت مربیان گذشته را بررسی کرده است، گفت: آنچه که شفاف و در دید هست، این است که همه مربیان با مشکل کمبود بازیکن درگیر بودند و اتفاقاتی که مثل یک سریال تکرار شده است تا به موفقیت برسند. مربیانی که در گذشته کار کردند من یاد ندارم که از این موضوع گلایه نداشتند که بازیکنان‌شان را در اختیار ندارند، چون ابزار یک مربی بازیکنانش است و اگر ابزار در اختیارش نگذارید نباید توقع نتیجه داشته باشید و این موضوع بزرگترین مشکل چند دوره گذشته بوده است و همه از این موضوع ناراحت بودند و عدم همکاری باشگاه‌ها با تیم امید وجود داشته است و امیدواریم که در این دوره اتفاق نیفتد و بتوانیم با تمام ظرفیت جلو برویم. مشکل بزرگی که ما بعد از بازی‌های مقدماتی داریم، این است که به فاصله 5-6 روز به بازی‌های آسیایی برویم که در فیفا دی هم نیست و باید از بازیکنان لژیونر صرف‌نظر کنیم و با بازیکنان داخلی شرکت کنیم و یک همت بزرگ می‌طلبد، در حین برگزاری بازی‌های آسیایی، لیگ قهرمانان هم انجام می‌شود و ما نمی‌توانیم از 3 تیم پرسپولیس، سپاهان و تراکتور 3 بازیکن سهمیه بزرگسال‌مان را به خدمت بگیریم و مجبوریم 3 بازیکن بزرگسال‌مان را از تیم‌های دیگر انتخاب کنیم و باید ببینیم چه تصمیمی می‌توانیم بگیریم تا با قدرت کامل شرکت کنیم. بازیکنان سهمیه بزرگسال را هم ان‌شاءالله پس از اینکه به جمع‌بندی برسیم اسامی‌شان را اعلام می‌کنیم.

ادامه دارد...

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها

 پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها
2024-02-26T08:13:55+03:30
در فاصله ۲۴ ساعت تا پایان فرصت نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر باشگاه ذوب‌آهن با درخواست انتقال بازیکنانش به استقلال و پرسپولیس مخالفت کرد.

بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر

 بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر
2024-02-26T08:13:55+03:30
کامران قاسم‌پور که به دلیل انجام عمل جراحی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، از دو هفته دیگر می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند.

منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم

 منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم
2024-02-26T08:13:55+03:30
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرمربی برزیلی سرخپوشان در حال حاضر نیاز به حمایت و زمان دارد تا تفکرات خود را در تیم پیاده کند.

سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود

 سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود
2024-02-26T08:13:54+03:30
مربی دوومیدانی ایران مدعی است، مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا که چندی پیش در کشورمان برگزار شد، سطح بالایی داشته است.

آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد

 آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد
2024-02-26T06:00:37+03:30
سومین سرمربی فولاد خوزستان در فصل بیست و سوم لیگ برتر به دنبال تکمیل دستیارانش در فولاد خوزستان است.

هموار شدن راه خروج آلوز از زندان

 هموار شدن راه خروج آلوز از زندان
2024-02-26T06:00:37+03:30
با اینکه هنوز زمان زیادی از محکومیت به حبس ۴.۵ سالدنی آلوز نگذشته؛ از هم اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر آزادی احتمالی او شنیده می‌شود.

گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند

 گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند
2024-02-26T06:00:35+03:30
نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.

آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز

 آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز
2024-02-26T06:00:34+03:30
عکس منتشر شده از سوی نواک جوکوویچ که در پرواز منتهی به آمریکا با رافائل نادال گرفته شده، حسابی سروصدا به پا کرد.

فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید

 فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید
2024-02-26T06:00:33+03:30
فاطمه همتی در دیدار نهایی مسابقات کامپوند کاپ آسیایی بغداد به مدال نقره دست یافت.

بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت

 بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت
2024-02-26T06:00:33+03:30
بازیکن نیم فصل اول گل‌گهر سیرجان به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد
2024-02-26T06:00:31+03:30
شاگردان رضا یزدانی با رسیدن به برد ششم در فینال و پیش از رسیدن به کشتی‌گیران ایرانی تیم هندی، قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی کردند.

رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!

 رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!
2024-02-26T06:00:31+03:30
رئیس باشگاه پورتوی پرتغال جدایی بدون هزینه مهدی طارمی در پایان فصل را اتفاقی طبیعی می‌داند.

شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس

 شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس
2024-02-26T06:00:31+03:30
باشگاه ذوب‌آهن در صورتی رضایتنامه مهاجم خود را صادر می‌کند که بتواند لوسیانو پریرا را جذب کند.

لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول

 لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول
2024-02-26T06:00:30+03:30
تیم‌های فولاد سیرجان، گیتی‌پسند، پیکان، ایفاسرام، نیان الکترونیک، شهداب و طبیعت در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد

 جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد
2024-02-26T06:00:29+03:30
دارنده مدال برنز تکواندو قهرمانی آسیا تاکید کرد که یک سال و نیم مصدومیت سختی داشتم اما حالا بازگشتم و برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد.

آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان

 آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان
2024-02-26T06:00:29+03:30
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

ارسلان مطهری به تراکتور پیوست

 ارسلان مطهری به تراکتور پیوست
2024-02-26T06:00:28+03:30
مهاجم استقلال با عقد قراردادی به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی

 جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی
2024-02-26T06:00:28+03:30
قرمزپوشان مرسی‌ساید با غلبه بر چلسی، اولین جام فصل جاری فوتبال انگلیس را بالای سر بردند.

نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک

 نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک
2024-02-26T06:00:27+03:30
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی آلمان دست یافت.

تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد

 تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد
2024-02-26T06:00:27+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان به تحلیل عملکرد اخیر این تیم و خصوصا خشونت زیاد زردپوشان اصفهان در فوتبالی که ارائه می‌دهند، پرداخت.

جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد

 جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد
2024-02-26T06:00:26+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با شکست ایتالیا در فینال؛ قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ امارات شد.

فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!

 فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!
2024-02-26T06:00:26+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که فرصت‌سوزی زیاد می‌تواند بلای جان آبی‌پوشان در مسیر قهرمانی باشد.

جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس

 جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس
2024-02-26T06:00:25+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست بلاروس توانست عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات را به دست بیاورد.

دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود

 دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود
2024-02-24T08:00:36+03:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم قطری‌های چطور به عنوان یک تیم آسیایی از تعداد زیادی بازیکن غیر قطری استفاده می‌کنند؟!

پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی

 پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی
2024-02-24T08:00:35+03:30
تیم پتروشیمی شازند دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است که از صبح امروز (شنبه) در تنکابن آغاز خواهد شد.

بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد

 بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد
2024-02-24T08:00:34+03:30
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم با پیروزی مقابل سپاهان در دیدار پیش رو جهش خوبی در راه دستیابی به قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T19:07:16+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T18:53:47+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت

 بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت
2024-02-23T18:53:47+03:30
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ موفق به پیروزی میلی‌متری مقابل قطر شد.

قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد

 قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد
2024-02-23T16:00:39+03:30
اتحادیه فوتبال قطر با تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی این کشور، پاداش قهرمانی او و شاگردانش در جام ملت‌های اسیا ۲۰۲۳ را داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)