میرنیوز

هندبال به بازی‌های آسیایی نرود از مدار قهرمانی دور خواهد شد

هندبال به بازی‌های آسیایی نرود از مدار قهرمانی دور خواهد شد 2023-05-15T13:20:27+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال صبح امروز (دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه) در نشست خبری پیرامون برنامه‌های چهار سال دوم ریاست خود، حضور تیم‌ها در بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا و جهان، میزبانی باشگاه‌های جهان در اصفهان، نحوه تخصیص بودجه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به این رشته و … به سوالات رسانه‌ها پاسخ داد.

پاکدل در ابتدا پیرامون اعزام تیم هندبال مردان و زنان به بازی‌های آسیایی چین گفت: هنوز خبری در مورد حضور تیم بانوان در بازی‌های آسیایی را منتشر نکرده‌ایم چرا که هنوز نامه‌ای به ما ابلاغ نشده است. این خبر در ستاد بازی‌ها اطلاع رسانی شده و در حالی بوده که قرار بوده تیم هندبال مردان به بازی‌های آسیایی اعزام شود اما در نهایت خروجی امر به این ترتیب بود که اعزام تیم مردان مجدداً بررسی خواهد شد و ما از این خبر شوکه شدیم.

وی افزود: حتی در جلسه با ووسلین سرمربی تیم ملی مردان هم مطرح شده بود که کمیته از هندبال حمایت خواهد کرد. درخواست مربی هم این بود که قبل از بازی‌ها در یک تورنمنت اروپایی شرکت کنیم. ما قول مدال نداده‌ایم اما گفته‌ایم که جزو چهار تیم خواهیم بود. باید بر اساس واقعیت صحبت کنیم. در مسابقات قهرمانی آسیا هم چهارم شدیم. در رنکینگ جهانی نیز در بین تیم‌های آسیایی سوم بودیم، در مسابقات قهرمانی آسیا در دور مقدماتی برابر عربستان بردیم اما در دیدار رده بندی به این تیم باختیم. با توجه به اینکه ژاپن را در مسابقات جهان ندیده‌ایم اطلاعی از وضعیت این تیم نداریم با این شرایط در ستاد بازی‌ها گفتم برای مدال برنز تیم‌های ژاپن، کره، عربستان و کویت می‌جنگند ما به سمتی حرکت می‌کنیم که دنبال مدال باشیم و برنامه ریزی ما برای این مساله است.

رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: آیا همه رشته‌هایی که وارد بازی‌های آسیایی می‌شوند، مدال کسب می‌کنند؟ برخی از رشته‌ها هنوز مربی خود را نمی‌شناسند، هندبال در تمامی بازی‌های آسیایی حاضر و مدال آور بوده ما از اعزام تیم هندبال بانوان به این بازی‌ها خوشحال هستیم اما نمی‌دانیم چرا برای تیم مردان چنین تصمیمی گرفته شده است. ما با مسئولان صحبت کرده‌ایم. هندبالی که همیشه در مسیر پیشرفت بوده است و در حال حاضر هم بازیکنان جدیدی به تیم تزریق شده نباید از بازی‌ها دور بماند. نگاه ما تنها به بازی‌های آسیایی چین نیست. نگاه ما به بازی‌های دور بعد خواهد بود اگر تیم هندبال مردان به این رقابت‌ها نرود از مدار آمادگی و قهرمانی دور خواهیم ماند.

وی افزود: واقعیت این است ما در اعزام به تورنمنت‌های بین المللی مشکل داریم. حتی نتوانسته‌ایم تورنمنتی را در روسیه هماهنگ کنیم. در اروپا هم تقویمشان از یک سال قبل بسته شده و همین مساله کار ما را سخت کرده است. امیدواریم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در مورد این تصمیم تجدید نظر کنند.

پاکدل در مورد اعزام تیم هندبال بانوان و تصمیمی که کمیته ملی المپیک برای اعزام این تیم گرفته است خاطرنشان کرد: بحث بر این بوده که تیم مردان مدال آوری خواهد کرد و بانوان در جمع شش تیم برتر قرار بگیرد و مدال آوری شان در این رویداد مهم نیست. این مساله هم با توجه به نتایج مسابقات اخیر و بررسی مرکز نظارت بر تیم‌های ملی صورت گرفته است. تیم هندبال بانوان شاهد حضور نسلی جدید است و قطعاً در رقابت‌های آینده شاهد موفقیت‌های این تیم خواهیم بود.

رئیس فدراسیون هندبال در پاسخ به سوالی در خصوص عدم اعزام تیم هندبال نوجوانان دختر به مسابقات قهرمانی آسیا هم گفت: گزارشی را از کادر فنی این تیم دریافت کردیم مبنی بر اینکه بیش از ۲۰۰ نفر از بازیکنان جوان را استعدادیابی کرده‌ایم و این تیم آمادگی لازم را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ندارد در کنار اینکه تلاش می‌شود این تیم اردوهای خود را ادامه دهد بحث کیفی سازی برای ما مهم است. ما این تیم را برای دو سال آینده آماده می‌کنیم. همین طور برای رده نونهالان برنامه داریم تا این زنجیره پیوسته ادامه پیدا کند.

رئیس فدراسیون هندبال در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر پیرامون انتخاب کادر فنی تیم ملی زنان و برگزاری دیدارهای تدارکاتی پیش از حضور در بازی‌های آسیایی گفت: لیگ هندبال زنان چند روز گذشته و با کیفیت بسیار خوبی به پایان رسید. لیگ کمی طولانی شد اما بازیکنان در آمادگی خوبی به سر می‌برند. باید زودتر تدارکات را برای تیم فراهم کنیم تلاش کردیم یک بازی تدارکاتی با تیم روسیه داشته باشیم اما این مساله میسر نشد. به طور قطع برای حضور در بازی‌های آسیایی کادر فنی تیم ملی هندبال زنان ایرانی بوده و خارجی نخواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر تیم ملی هندبال مردان به بازی‌های آسیایی اعزام شود با همین کادر فنی ادامه خواهد داد، کادر فنی ما تا انتخابی المپیک همین خواهد بود انتخابی المپیک در قطر و ده روز بعد از مسابقات آسیایی چین است.

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص وضعیت قرارداد سرمربی خارجی تیم ملی هندبال اظهار کرد: ووسلین تا پایان قهرمانی بازی‌های آسیایی و انتخابی جهان با ما قرارداد دارد این مساله که یک مربی تیم ملی همزمان در یک تیم باشگاهی مربیگری کند اتفاق جدیدی در هندبال جهان نیست. سرمربی تیم ملی بحرین و خیلی کشورهای دیگر این شرایط را دارند. این مساله اتفاق جدیدی نبوده و قطعاً خللی ایجاد نمی‌کند اعزام‌ها و اردوهای تیم ملی ما در زمانی است که بازی‌های لیگ تعطیل است.

وی در ادامه به شرایط بودجه و حامیان مالی خود نیز اشاره کرد و گفت: ما در سال گذشته بیش از ۱۰ اعزام جهانی و آسیایی داشتیم که با این شرایط قطعاً حمایت‌های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای این تعداد برنامه کافی نبود اما خوشبختانه ایرانسل و چند حامی دیگر در این مسیر به ما کمک کردند قطعاً برای حضور موفق در مسیر خود نیازمند این هستیم با منابعی که جذب می‌کنیم خللی در کار ما ایجاد نشود.

پاکدل در ادامه پیرامون نامه سرگشاده علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به کمیته ملی المپیک نیز خاطرنشان کرد: در مورد این نامه چون ندیده‌ام توجهی هم به آن نکرده‌ام خطاب این نامه کمیته ملی المپیک بوده و پاسخ آن را هم مسئولان کمیته ملی خواهند داد و من نمی‌توانم اظهار نظری کنم. آقای دبیر از دوستان ما هستند اگر نامه را به من داده بودند من جواب را می‌دادم.

عضو هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر همزمانی مسئولیتش در آکادمی ملی المپیک و فدراسیون هندبال گفت: مسئولیتی بر عهده من گذاشته شده و اصلاً بحث دو شغله بودن مطرح نیست. من سرپرست آکادمی ملی المپیک هستم. یک ریال از این بحث پول نگرفتم. خارج از هندبال مسئولیت‌های خود را انجام می‌دهم. کارهای خوبی صورت گرفته و تلاش می‌کنم کارنامه خوبی بر جا بگذارم. در این خصوص تابع تصمیمات کمیته ملی المپیک هستم. تا زمانی که جایگزین من معرفی شود و بد از آن هم تجربیات خود را با توجه به حساسیت این مرکز در ورزش کشور به نفر بعدی منتقل خواهم کرد.

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه در پاسخ به انتقادات مطرح شده پیرامون حضور وی در هیأت اجرایی و بهره از منابع مالی گفت: هیچ مصوبه‌ای در مورد اینکه چه عددی و به چه فدراسیونی پول تخصیص داده شود مطرح نشده اینکه می‌گویند پول مربیان خارجی کمیته ملی المپیک بین چند فدراسیون تقسیم شده درست نیست. قرارداد سرمربی خارجی ما قبل از نشست هیأت اجرایی منعقد شده و حتی یک برگ کتبی و شفاهی نیز برای پرداخت هزینه‌ها به کمیته ملی المپیک نداشته‌ایم. توافقات ما بعد از مسابقات جهانی بوده حتی در جلسه آخر هیأت اجرایی نیز این مساله مطرح شد اما مقرر شد تا این پول و عددها به صورت عادلانه و شاخص محور بین تمامی فدراسیون‌ها تقسیم شود. بحث دوم در این موضوع این است که من به عنوان عضو هیأت اجرایی اعلام می‌کنم از این حوزه هیچ پولی دریافت نخواهم کرد تا امروز هم هیچ بحث شخصی نداشته و پیگیری نیز نداشته‌ام. یکی از خطوط قرمز آقای خسروی وفا در هیأت اجرایی و همین طور خود من این است که بخواهیم در این موقعیت از کمیته ملی المپیک امتیاز بگیریم. ما به رسم اعتماد اعضای مجمع در این هیأت قرار داریم و این مساله را ملاک کار خود قرار خواهیم داد.

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه به ریز جزئیات بودجه فدراسیون اشاره داشت و گفت: در بحث بودجه تلاش زیادی شده تا شاهد افزایش رقم‌ها باشیم در هیأت اجرایی نیز نگاه درستی به این مساله شد و توانستیم نظر مثبت دولت و مجلس را برای افزایش بودجه کمیته المپیک و وزارت ورزش دریافت کنیم و این مساله جای تشکر دارد برای هندبال بودجه عملیاتی عادلانه نبوده است ما در سال قبل هم به این مساله اعتراض کردیم و آقای صالحی امیری هم در این خصوص تأیید کردند که بودجه مصوب هندبال در سال قبل نسبت به عملکرد این فدراسیون درست نبوده است. امسال عدد بودجه ما ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌باشد و تنها شاهد افزایش ۱۷ درصدی بودجه بودیم من باید خارج از جلسات هیأت اجرایی به عنوان رئیس فدراسیون هندبال از کیان رشته هندبال دفاع کنم. اگر بودجه‌ای اضافه می‌شود باید برای همه رشته‌ها باشد جدولی که توسط هیأت اجرایی تصویب شده بود ۶۰۰ میلیون کمتر از مقداری بود که اکنون به تصویب رسیده است. بودجه سال قبل ما یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود در حالی که ما در ۶ اعزام خود نتیجه منطقی و قابل قبول گرفته بودیم و قطعاً این عدد با توجه به شرایط اعزام‌های تیم در سال جاری باید افزایش پیدا می‌کرد.

وی در خصوص انتخاب دبیر فدراسیون هندبال به خبرنگاران گفت: این مساله تا هفته آینده تکلیفش مشخص خواهد شد و نفر را قطعاً اعلام خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه پیرامون میزبانی ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا هم تصریح کرد: ما فقط چند استان را داریم که از نظر زیرساخت و شرایط میزبانی همچون فرودگاه بین المللی، هتلینگ و سالن استاندارد برای برگزاری مسابقات بین المللی دارا می‌باشد. باشگاه سپاهان در این رقابت‌ها حاضر بود و شهر اصفهان هم از این لحاظ می‌توانست میزبان خوبی برای این رقابت‌ها باشد حضور موفق ما به عنوان میزان در این رویداد مهم است چراکه می‌تواند زمینه ساز دریافت میزبانی‌های مهمی در آینده برای کشورمان باشد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که اگر بنا بر انتخاب یک تیم از مردان و زنان به اعزام به بازی‌های آسیایی باشید کدام تیم را انتخاب می‌کنید، گفت: بنای من برابری است و نمی‌توانم انتخاب کنم. ترجیح من اعزام هر دو تیم است. نگاه ما به همه رشته‌ها باید یک شکل باشد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)