میرنیوز

رحمتی: فوتبال کثیف و اینکه بازیکنم وقت تلف کند را دوست ندارم/ نگران داوری بازی فردا هستم

 رحمتی: فوتبال کثیف و اینکه بازیکنم وقت تلف کند را دوست ندارم/ نگران داوری بازی فردا هستم 2023-01-31T14:49:11+03:30

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سید مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک اظهار داشت: در حساس‌ترین برهه زمانی آلومینیوم در لیگ برتر امسال قرار داریم. همه دیدارها سخت و نزدیک به هم هستند و در این برهه چهار بازی حساس در لیگ برتر و یک دیدار حساس در جام حذفی پیش رو داریم.

بازیکنانم به بلوغ فکری و تکامل تاکتیکی رسیده‌اند و شرایط را درک می‌کنند
وی با اشاره به کار دشوار شاگردانش ظرف هفته‌های اخیر بیان کرد: در هفته‌های آینده لیگ برتر با پرسپولیس، مس رفسنجان، تراکتور و سپاهان بازی می‌کنیم و دیدار (با نساجی) در جام حذفی نیز حساسیت خودش را دارد. بازی‌های نزدیک و حساسی داریم و تلاش کردیم شرایط موجود را به بازیکنان‌مان تفهیم کنیم. خدا را شکر بازیکنانم نشان داده‌اند به بلوغ فکری و تکامل تاکتیکی رسیده‌اند و شرایط را درک می‌کنند.

آلومینیوم نشان داده در دیدارهای بزرگ همیشه خوب بازی می‌کند
سرمربی آلومینیوم اراک ضمن تمجید از سرخپوشان تصریح کرد: تیم خوب پرسپولیس کادر فنی و بازیکنان بسیار خوب در سطح ملی در اختیار دارد، اما آلومینیوم هم در این فصل نشان داده در دیدارهای بزرگ همیشه خوب بازی می‌کند. ظرف هفته‌های گذشته تمام تلاش خود را کرده‌ایم و همه سعی خودمان را می‌کنیم که بازی خوب و تماشاگرپسندی با پرسپولیس داشته باشیم. امیدوارم با تلاش بازیکنان، از این مسابقه سربلند بیرون بیاییم.

مشکلی برای رویارویی با پرسپولیس نداریم و تمام انرژی خود را می‌گذاریم
رحمتی در مورد حساسیت دیدار با پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی گفت: افتخار داشتم در تیم پدیده شاگرد گل‌محمدی باشم و حساسیتی نداریم. سال گذشته در حساس‌ترین زمان، در جام حذفی با پرسپولیس بازی کردیم و در لیگ برتر هم به مصاف این تیم رفتیم. مشکلی نداریم و تمام انرژی خودمان را می‌گذاریم. به بازیکنان گفتیم با تمرکز کامل بازی کنند.

در دیدارهای گذشته به اندازه کافی از داوری ضرر دیده‌ام
وی با اشاره به حاشیه‌های رخ داده در دیدار فولاد خوزستان - پرسپولیس خاطرنشان کرد: هر مربی دیگری جای من بود، با توجه به اتفاقات دیدار قبلی پرسپولیس و مسائل داوری، نسبت به این موضوع نگران بود. این مسئله تنها نگرانی من است. من در سه چهار بازی گذشته به اندازه کافی از داوری ضرر دیده‌ام. مقابل فولاد گلی زدیم که کاملاً آفساید بود و مقابل هوادار توپی که 1.5 متر خارج از محوطه جریمه قرار داشت، پنالتی گرفته شد.

ان‌شاءالله فردا داور بهترین فرد حاضر در زمین باشد
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم درباره داوری دیدار با صنعت نفت آبادان یادآور شد: در بازی قبلی، صداوسیمای اراک با یک دوربین تصویربرداری می‌کرد و صحنه‌ها کاملاً مشخص نبود. با این حال پنالتی صنعت نفت درست نبود که این پنالتی را کمک داور گرفت. گل تیم صنعت نفت هم با دست به ثمر رسید و تمام هم و غم ما این است که ان‌شاءالله داور بهترین فرد حاضر در زمین باشد. ان‌شاءالله هیچ مشکلی برای او پیش نیاید و همکاری لازم را می‌کنیم که اتفاقی نیفتد. امیدوارم عدالت رعایت شود.

تصمیم گرفتیم در تیم آلومینیوم تحول ایجاد کنیم
رحمتی در مورد وضعیت آلومینیوم اراک از ابتدای لیگ بیست‌ودوم اظهار داشت: در ابتدای فصل تصمیم گرفتیم که در تیم آلومینیوم تحول ایجاد کنیم. بازیکنان جوان زیادی به خدمت گرفتیم و تلاش کردیم به آنها بازی بدهیم. این مسئله به شعار محدود نمی‌شد و جوانگرایی موضوعی زمان‌بر است. ابتدای فصل هم با تیم‌هایی بازی کردیم که الان از آن نام بردم و آلومینیوم دچار مشکل شده بود.

بازی بدون تماشاگر کیفیت آنچنانی ندارد
وی در ادامه تصریح کرد: رفته رفته با هماهنگی ایجادشده بین بازیکنان، نتایج بهتری گرفتیم و روند صعود خوبی داشتیم. در تعطیلات جام جهانی 2022، بازیکنان از شرایط بازی دور شدند و بازی بدون تماشاگر هم کیفیت آنچنانی ندارد. وقتی تیم ما در خانه خودش تماشاگر داشته باشد، می‌توانیم حریف را بیشتر تحت فشار بگذاریم و بازیکنان در حضور تماشاگران، حس مسئولیت بیشتری دارند.

 

4.5 میلیارد تومان برای نقل‌وانتقالات نیم‌فصل دوم هزینه کردیم
سرمربی آلومینیوم اراک در مورد فعالیت این باشگاه در نقل‌وانتقالات زمستانی بیان کرد: با توجه به شرایط فعلی و بودجه‌ای که داشتیم، در نقل‌وانتقالات ابتدای فصل سر و صدایی نکردیم و 4.5 میلیارد تومان برای نیم‌فصل دوم هزینه کردیم. دو بازیکن رده امید و یک بازیکن رده جوانان به تیم بزرگسالان اضافه شدند و نام 12 بازیکن پایه را برای تیم آلومینیوم ثبت کرده‌ایم. این بازیکنان جوان در تمرینات حضور دارند و هر کدام که شرایط خوبی داشته باشد، از او استفاده می‌کنیم.

بازیکنان جوان بیشتری را به تیم اضافه می‌کنیم
رحمتی با اشاره به استفاده کادر فنی آلومینیوم از بازیکنان جوان خاطرنشان کرد: خردمند، وطن‌دوست، هوشمند، احسان حسینی، شکیب‌خو و یونس اکبرپور از ابتدای فصل برای ما بازی کرده‌اند. تلاش کردیم به این جوانان بها بدهیم و بازیکنان جوان بیشتری را به تیم اضافه می‌کنیم. از بازیکنان بزرگتر و باتجربه که تجربیات خود را بدون چشمداشت در اختیار جوانان می‌گذارند و به پیشرفت تیم کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی درباره بلاتکلیفی کادر فنی تیم ملی ایران و تیم امید کشورمان عنوان کرد: مسئولان باید این کار را برای تیم ملی انجام بدهند. با این حال آیا وضعیت فعلی برای تیم امید جدید است؟ این تیم بیشتر از 40 سال است که به المپیک صعود نکرده و هر دوره که حذف می‌شویم، می‌گوییم برای دور بعد خیلی زود برنامه‌ریزی می‌کنیم. با این حال بازیکنان تیم یک هفته مانده به مسابقات دور هم جمع می‌شود. همه جای کشورمان اینگونه است و فقط فوتبال چنین شرایطی ندارد.

امیدوارم مسئولان بهترین تصمیم را برای تیم ملی بگیرند
سرمربی آلومینیوم اراک در مورد داخلی یا خارجی بودن سرمربی آتی تیم ملی خاطرنشان کرد: من در مسئله‌ای که در حوزه اختیاراتم نیست، دخالت نمی‌کنم و نظری در این باره ندارم. امیدوارم مسئولان بهترین تصمیم را برای تیم ملی بگیرند و این تیم همیشه موفق باشد. از تاج درخواست می‌کنم به وضعیت تیم ملی سر و سامان بدهد. از لحاظ میانگین سنی جزو بالاترین لیگ‌ها هستیم و پیرترین تیم جام جهانی 2022 بودیم.

مشکل ما از زیرساخت و تیم‌های پایه است و روی سرمربی فشار وجود دارد
رحمتی با اشاره به ضعف فوتبال ایران در رده‌های سنی مختلف گفت: ما در فوتبال پایه ضعیف عمل می‌کنیم و به بازیکنان جوان، کمتر بها داده می‌شود. مشکل ما از زیرساخت و تیم‌های پایه است و روی سرمربی فشار وجود دارد که تیمش نتیجه بگیرد. ایران جزو معدود کشورهایی است که استعدادهای زیادی در فوتبال دارد و می‌توانیم آنها را به تیم‌های امید و بزرگسالان اضافه کنیم. می‌توانیم با برنامه‌ریزی درست و به‌موقع نتایج خوبی بگیریم.

باید به داوران کمک کنیم تا فشار را از روی آنها برداریم
وی درباره جلسات مدیران فدراسیون فوتبال برای ورود سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) اظهار داشت: پیش‌تر گفته بودم که VAR تا 10 سال آینده هم به کشورمان نمی‌آید. باید به داوران کمک کنیم تا فشار را از روی آنها برداریم. داوران هم باید مصمم شوند تا اشتباهات کمتری مرتکب شوند و به فوتبال ایران کمک کنند.

تصویربرداری بازی قبلی ما جای تأسف داشت
سرمربی آلومینیوم اراک با گلایه از کیفیت پخش تلویزیونی دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان تصریح کرد: تصویربرداری بازی قبلی را دیدم که جای تأسف داشت. گفتند بازی به این دلیل با یک دوربین فیلمبرداری شد که زیرساخت نداشتند. پس چگونه دیدارهای نیم‌فصل اول با چند دوربین فیلمبرداری می‌شد؟

لذت فوتبال به حضور تماشاگران و کُری‌های میان آنهاست
رحمتی راجع به حضور تماشاگران در دیدار پرسپولیس - آلومینیوم اراک بیان کرد: ما خودمان هم داریم فرسوده و از دسترس خارج می‌شویم. لذت فوتبال به حضور تماشاگران و کُری‌های میان آنهاست. امیدوارم همین تعداد اندک تماشاگران نیز شور و حالی به مسابقه بدهند که بازی خیلی خوبی ببینیم.

لفظ دیوار و دفاع اتوبوسی را متوجه نمی‌شوم
وی در مورد سبک بازی آلومینیوم اراک و اینکه آیا ممکن است تیمش روی به بازی تدافعی بیاورد یا خیر، خاطرنشان کرد: از روزی که به آلومینیوم آمدیم، تلاش کردیم بازی تماشاگر‌پسندی ارائه کنیم. لفظ دیوار و دفاع اتوبوسی را متوجه نمی‌شوم و ممکن است شما در شرایطی مجبور به بازی دفاعی می‌شوید. فوتبال کثیف را دوست ندارم که بازیکنم وقت تلف کند.

مگر تیم ملی ایران مقابل انگلیس چگونه بازی کرد؟
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم با بیان اینکه تیمش فردا می‌خواهد بازی خوبی ارائه کند، گفت: می‌دانم که پرسپولیس هم برای بازی خوب به زمین می‌آید. مگر تیم ملی ایران مقابل انگلیس چگونه بازی کرد؟ نمی‌توان از سرمربی خرده گرفت که چرا تیمش را با سبک تدافعی به زمین فرستاده است. امیدوارم بتوانیم فوتبال خوبی مقابل پرسپولیس به نمایش بگذاریم و مردم از این مسابقه راضی باشند.

دوست ندارم بدون منطق، مشورت و آگاهی تصمیم بگیرم
رحمتی درباره اینکه آجورلو مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال، او را به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی سرمربیگری آبی‌ها در نظر داشت، عنوان کرد: آجورلو لطف داشت که این بحث را مطرح کرد. من برای خودم اهدافی دارم و دوست ندارم بدون منطق، مشورت و آگاهی تصمیم بگیرم. دوست دارم بعد از اینکه سالیان سال در این پست (سرمربیگری) فعالیت کردم و توانستم خودم را اثبات کنم، به جاهای بالاتر فکر کنم.

آزادی سال به سال بهتر می‌شود
سرمربی آلومینیوم اراک راجع به وضعیت محمدرضا آزادی، مهاجم گلزن تیمش اظهار داشت: او 23 ساله است و سال به سال بهتر می‌شود. همه بچه‌ها به هم کمک می‌کنند و مطمئن باشید در سال‌های آینده، از آزادی در تیم‌‌های بزرگ و تیم ملی خواهید شنید.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها

 پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها
2024-02-26T08:13:55+03:30
در فاصله ۲۴ ساعت تا پایان فرصت نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر باشگاه ذوب‌آهن با درخواست انتقال بازیکنانش به استقلال و پرسپولیس مخالفت کرد.

بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر

 بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر
2024-02-26T08:13:55+03:30
کامران قاسم‌پور که به دلیل انجام عمل جراحی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، از دو هفته دیگر می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند.

منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم

 منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم
2024-02-26T08:13:55+03:30
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرمربی برزیلی سرخپوشان در حال حاضر نیاز به حمایت و زمان دارد تا تفکرات خود را در تیم پیاده کند.

سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود

 سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود
2024-02-26T08:13:54+03:30
مربی دوومیدانی ایران مدعی است، مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا که چندی پیش در کشورمان برگزار شد، سطح بالایی داشته است.

آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد

 آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد
2024-02-26T06:00:37+03:30
سومین سرمربی فولاد خوزستان در فصل بیست و سوم لیگ برتر به دنبال تکمیل دستیارانش در فولاد خوزستان است.

هموار شدن راه خروج آلوز از زندان

 هموار شدن راه خروج آلوز از زندان
2024-02-26T06:00:37+03:30
با اینکه هنوز زمان زیادی از محکومیت به حبس ۴.۵ سالدنی آلوز نگذشته؛ از هم اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر آزادی احتمالی او شنیده می‌شود.

گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند

 گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند
2024-02-26T06:00:35+03:30
نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.

آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز

 آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز
2024-02-26T06:00:34+03:30
عکس منتشر شده از سوی نواک جوکوویچ که در پرواز منتهی به آمریکا با رافائل نادال گرفته شده، حسابی سروصدا به پا کرد.

فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید

 فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید
2024-02-26T06:00:33+03:30
فاطمه همتی در دیدار نهایی مسابقات کامپوند کاپ آسیایی بغداد به مدال نقره دست یافت.

بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت

 بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت
2024-02-26T06:00:33+03:30
بازیکن نیم فصل اول گل‌گهر سیرجان به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد
2024-02-26T06:00:31+03:30
شاگردان رضا یزدانی با رسیدن به برد ششم در فینال و پیش از رسیدن به کشتی‌گیران ایرانی تیم هندی، قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی کردند.

رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!

 رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!
2024-02-26T06:00:31+03:30
رئیس باشگاه پورتوی پرتغال جدایی بدون هزینه مهدی طارمی در پایان فصل را اتفاقی طبیعی می‌داند.

شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس

 شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس
2024-02-26T06:00:31+03:30
باشگاه ذوب‌آهن در صورتی رضایتنامه مهاجم خود را صادر می‌کند که بتواند لوسیانو پریرا را جذب کند.

لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول

 لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول
2024-02-26T06:00:30+03:30
تیم‌های فولاد سیرجان، گیتی‌پسند، پیکان، ایفاسرام، نیان الکترونیک، شهداب و طبیعت در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد

 جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد
2024-02-26T06:00:29+03:30
دارنده مدال برنز تکواندو قهرمانی آسیا تاکید کرد که یک سال و نیم مصدومیت سختی داشتم اما حالا بازگشتم و برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد.

آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان

 آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان
2024-02-26T06:00:29+03:30
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

ارسلان مطهری به تراکتور پیوست

 ارسلان مطهری به تراکتور پیوست
2024-02-26T06:00:28+03:30
مهاجم استقلال با عقد قراردادی به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی

 جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی
2024-02-26T06:00:28+03:30
قرمزپوشان مرسی‌ساید با غلبه بر چلسی، اولین جام فصل جاری فوتبال انگلیس را بالای سر بردند.

نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک

 نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک
2024-02-26T06:00:27+03:30
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی آلمان دست یافت.

تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد

 تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد
2024-02-26T06:00:27+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان به تحلیل عملکرد اخیر این تیم و خصوصا خشونت زیاد زردپوشان اصفهان در فوتبالی که ارائه می‌دهند، پرداخت.

جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد

 جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد
2024-02-26T06:00:26+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با شکست ایتالیا در فینال؛ قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ امارات شد.

فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!

 فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!
2024-02-26T06:00:26+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که فرصت‌سوزی زیاد می‌تواند بلای جان آبی‌پوشان در مسیر قهرمانی باشد.

جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس

 جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس
2024-02-26T06:00:25+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست بلاروس توانست عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات را به دست بیاورد.

دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود

 دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود
2024-02-24T08:00:36+03:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم قطری‌های چطور به عنوان یک تیم آسیایی از تعداد زیادی بازیکن غیر قطری استفاده می‌کنند؟!

پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی

 پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی
2024-02-24T08:00:35+03:30
تیم پتروشیمی شازند دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است که از صبح امروز (شنبه) در تنکابن آغاز خواهد شد.

بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد

 بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد
2024-02-24T08:00:34+03:30
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم با پیروزی مقابل سپاهان در دیدار پیش رو جهش خوبی در راه دستیابی به قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T19:07:16+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T18:53:47+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت

 بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت
2024-02-23T18:53:47+03:30
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ موفق به پیروزی میلی‌متری مقابل قطر شد.

قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد

 قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد
2024-02-23T16:00:39+03:30
اتحادیه فوتبال قطر با تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی این کشور، پاداش قهرمانی او و شاگردانش در جام ملت‌های اسیا ۲۰۲۳ را داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)