میرنیوز

ساعی: هادی‌پور باخته و بهانه می‌آورد، او رضایت نامه می‌خواست/ کمیته فنی گفت گزینه‌ای بهتر از مداح نداریم

 ساعی: هادی‌پور باخته و بهانه می‌آورد، او رضایت نامه می‌خواست/ کمیته فنی گفت گزینه‌ای بهتر از مداح نداریم 2023-01-14T11:04:23+03:30

هادی ساعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص ابقای مقانلو تا المپیک 2024 پاریس اظهار داشت: مقانلو در جلسه کمیته فنی حضور پیدا کرد و گزارش عملکرد خود را ارائه کرد و به تمامی سوالات اعضای کمیته فنی پاسخ داد. همچنین نقاط ضعف و قوت خود را اعلام کرد و در نهایت کمیته فنی به این نتیجه رسید مقانلو بهترین گزینه است و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که همکاری با ایشان ادامه داشته باشد.

وی در مورد حواشی اضافه شدن نفجم به کادرفنی تیم ملی گفت: همه اعضای کمیته فنی به این نتیجه رسیده بودند که مقانلو نیاز دارد تا کادرفنی‌اش تقویت شود و اکثر اعضا موافق اضافه شدن نفجم به کادرفنی بودند.

 

رئیس فدراسیون تکواندو در مورد صحبت‌هایی که مبنی بر دور بودن نفجم از مربیگری در سالیان اخیر مطرح شده است، گفت: نفجم آدم فنی است و فقط رئیس هیئت تکواندو مازندران نیست. در مقطعی که مدیرفنی تیم‌های ملی بودم، نفجم سرمربی تیم نوجوانان بود. نفجم فقط به این دلیل که رئیس هیئت موفقی بود به کادرفنی تیم ملی اضافه نشد و در مقطعی که سرمربی تیم نوجوانان بود، 15 نفر از بازیکنان مازندران در اردوی تیم ملی بودند که 6، 7 نفر از آنها شاگرد خودش بودند. نفجم در بحث مدیریت توانمندی خود را نشان داده است و قهرمانی بزرگی بود که حضورش مطمئناً در کنار بچه‌ها می‌تواند کمک کند.

ساعی در مورد سرنوشت همکاری مداح با تیم بانوان تاکید کرد: مداح در جلسه کمیته فنی بحث‌های فنی را مطرح کرد و قبول داشت که عملکردش در مسابقات جهانی خوب نبوده است. البته تیم ملی تا پیش از مسابقات جهانی و در رقابت‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا با مداح بهترین نتایج را کسب کرده بود. انتظار ما از تیم ملی بانوان در مسابقات جهانی و مداح بیشتر بود، اما انتظار نداشتیم که چون در مسابقات آسیایی به مقام قهرمانی رسیده بود باید قهرمان جهان هم می‌شد.

وی در مورد اینکه برای مشخص شدن سرنوشت مداح نیاز به برگزاری دوباره جلسه کمیته فنی است یا او نیز مانند مقانلو ابقا شده است، گفت: مداح در حال انجام دادن کارش است. در جلسه کمیته فنی، مداح گزارش داد و اعضا گزارش را شنیدند. در جلسه یکی، دو نفر مخالف او بودند، اما همانجا اعلام کردم اگر گزینه بهتری هست را اعلام کنید گه هیچ گزینه‌ای را معرفی نکردند.

رئیس فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: ضمن اینکه بحث فنی در بانوان یک بخش است و بحث دیگر مدیریت بانوان است که فردی مانند ایشان را در این بخش کم داریم و واقعاً نداریم. با پیشنهاد اعضا گزینه‌های دیگر را نیز بررسی کردیم و دست روی هر کسی گذاشتیم دیدیم که کف ترازو به نفع مداح سنگین‌تر است و در آخر همه گفتند گزینه‌ای بهتر از مداح نداریم.

ساعی در خصوص خداحافظی هادی‌پور از تیم ملی و اینکه اعتقاد دارد نگاه حمایتی نسبت به او وجود ندارد، افزود: هادی‌پور  بعد از باخت در انتخابی قهرمانی آسیا،  به داوران و مربیان بی‌احترامی کرد. بعد آمد و با ادبیاتی بد عنوان کرد که می‌خواهید این بچه را به مسابقات جهانی ببرید؟ در پاسخ گفتم که مگر اعتقاد ندارد که حریفش بچه است؛ پس چرا به او باخته؟  گفتم  وقتی در انتخابی باخته نمی‌تواند تعیین تکلیف کند. حتی عنوان کردم که تو که خودت وقتی کم سن و سال بودی به تیم ملی دعوت شدی و با بردن بزرگان فیکس شدی؛ چرا این حر‌ف‌ها را می‌زنی؟ در جواب گفت که می‌دانم در اردو با او چکار کنم و او را لت و پار می‌کنم.

وی در ادامه افزود: بعد از چند روز آرام شد و عذرخواهی کرد. در حالی می‌گویدکه فدراسیون او را حمایت نکرده که بعد از آسیب دیدگی خواست که به یک تورنمنت بین‌المللی با هزینه‌های شخصی و با کمک اسپانسر اعزام شود که با این موضوع موافقت کردم. از بخش بین‌الملل فدراسیون خواستم که کارهایش را انجام بدهد که یکدفعه بدون هماهنگی پای خود را جراحی کرد. با او تماس گرفتم و پیگیر احوالش شدم و گفت عمل کوچکی انجام داده و از دو هفته دیگر شروع می‌کند. خواستم به ملاقاتش بروم که گفت نیاز نیست و فقط می‌خواهد دیگر به شمال نرود و برای کارهای بدنسازی و فیزیوتراپی در اردو بماند.

رئیس فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: با این درخواست هم موافقت کردم و به اردو آمد و کارهای خود را انجام داد. از او پرسیدم که وضعیت حضورش در تورنمنتی که خواسته بود چه می‌شود که گفت دیگر نمی‌توانم بروم و این موضوع منتفی شد. قبل از انتخابی  جهانی تصمیم گرفتیم به آرمین فرصتی بدهیم و با اعزامش به یک تورنمنت، هم امتیاز کسب کند و هم برای انتخابی آماده شود. از طرفی لطفی امتیازاتش پر بود و برای کاهش هزینه‌ها و  به خاطر اینکه آرمین را شکست می‌داد، او را اعزام نکردم. آرمین به مسابقات رفت و مدال طلا گرفت، اما در برگشت در انتخابی به لطفی باخت و از اعزام به مسابقات جهانی بازماند. 

وی در خصوص ادعای هادی‌پور که عنوان می‌کند بلافاصله بعد از بازگشت از مسابقات برای او به بهانه فرصت نداشتن برای ارسال اسامی، مسابقه گذاشتند، گفت: اصلاً 50 روز وقت برای ارسال اسامی داشتیم؛ اما به ورزشکار ربطی ندارد که چه روز انتخابی برگزار شود یا نشود. این‌ها بهانه است و فقط قصد توجیه باختش را دارد. دفعه اول باخت را به داوری ارتباط داد و این بار به دِدلاین ربط داده است. بعد از باخت در انتخابی در یک تصمیم احساسی عنوان کرد که رضایت‌نامه‌اش را بدهیم تا برود. به او گفتم برای چه چنین تصمیمی گرفته است که عنوان کرد دیگر نمی‌تواند به مسابقات جهانی برود. به او توضیح دادم که مسابقات جهانی را نمی‌رود، اما با توجه به رنکینگی که دارد این شانس را خواهد داشت تا به مسابقات گرندپری برود.

ساعی یادآور شد: همانجا به هادی‌پور پیشنهاد دادم که اصلاً نمی‌خواهد به مسابقات رسمی جهانی و آسیایی برود و تمام تمرکز خود را روی حضور در مسابقات گرندپری بگذارد. تا المپیک 4 مرحله مسابقات گرندپری وجود دارد و با موفقیت در این مسابقات سهمیه خواهد گرفت. پرسید که به تمام این مسابقات اعزام می‌شود که قول دادم به تمام گرندپری‌ها برود. گفت که امتیازاتش در حال افتادن است که  گفتم به مسابقات پاکستان برود و 20 امتیاز نیز آنجا بگیرد تا امتیازاتش افت نکند.  تشکر کرد و قرار شد تیم با هدایت افلاکی این تیم به پاکستان برود. تمام بچه‌های اعزامی به این مسابقات برای تمرین به جزیره خارک رفتند، اما این آقا نرفت و وقتی پیگیر شدیم گفت اگر امکان دارد در تهران تمرین کند که با این موضوع نیز موافقت شد و فقط در فرودگاه به تیم اضافه شد.

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان گفت: اینجا نیز بی‌نظمی انجام داد، اما باز با او کنار آمدیم. دو، سه روز قبل از شروع اردو مدام پیگیری اردوها بود، اما به یکباره  با انجام مصاحبه خبر از خداحافظی‌اش داد. بعد از این مصاحبه، بچه‌ها پرسیدند که با او چکار کنند که باز هم با وجود مصاحبه‌ای که انجام داده بود به مسئول اردوی گفتم با او تماس بگیرد. در جواب گفته بود که برای چه به اردو بیاید و در نهایت از دهنش پریده بود که دوباره به اردو بیایم تا به این پسره ببازم!

انتهای پیام/

 

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)