میرنیوز

فتح‌الله‌زاده: بدهکار می‌شوم اما بهترین بازیکنان را می‌گیرم/ رونالدو برای آمدن به استقلال باید تست بدهد!

 فتح‌الله‌زاده: بدهکار می‌شوم اما بهترین بازیکنان را می‌گیرم/ رونالدو برای آمدن به استقلال باید تست بدهد! 2022-12-23T11:58:11+03:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ علی فتح‌الله‌زاده با حضور در برنامه «ورزشگاه»، درباره انتقاد ریکاردو ساپینتو از عدم جنگندگی بازیکنان استقلال در دربی 99 اظهار داشت: ساپینتو احساسی قوی نسبت به تیم دارد و درست می‌گوید. او می‌خواست بازیکنان جنگنده باشند و اگر در دربی محکم و پُرشور نباشید، لحظه‌ها تعیین‌کننده است. وقتی برخی صحبت‌ها را می‌خوانم، فکر می‌کنم انگار در دربی باخته‌ایم! حریف تا دقیقه 89 تلاش می‌کرد با ما مساوی کند. سرمربی تیمی که یک بر صفر عقب می‌افتد و 2 بر یک جلو می‌افتد، تفکرات عالی ورزشی دارد.

وی با تمجید از دربی 99 پایتخت تصریح کرد: همه می‌گفتیم دربی پس از بازی‌های باکیفیت جام جهانی به چشم نمی‌آید. با این حال یکی از بهترین بازی‌های این دهه را دیدیم. دو تیم بدون ترس بازی کردند. ما هم خوب کار نکردیم و بچه‌ها در دقایق آخر باید هوشیارتر می‌بودند. شاید ساپینتو می‌خواست با جابجایی، تمرکز مربی رقیب را به‌هم بریزد. شاید اگر رضاوند را از دست نمی‌دادیم، شرایط به گونه دیگری بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال راجع به غیبت شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا در ترکیب سرخپوشان بیان کرد: وقتی پرسپولیس دو مهاجم خود را از دست داد، شرایط سخت شد. شاید بازیکنان ما به مدافعان حریف فکر نمی‌کردند و تصور می‌کردند دو مهاجم پرسپولیس جلو باشند. این موضوع، کار استقلال را سخت کرد و ای کاش لوکادیا می‌ماند!

فتح‌الله‌زاده در مورد وضعیت اقتصادی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: از لحاظ مالی روزهای سختی را گذراندیم. سوءتفاهمی برای هواداران پیش آمده بود که آنها می‌گفتند مگر استقلال نباید خرج می‌کرد. اتفاقاً باید بیشتر از این ارقام را هم خرج کنند، اما خرج‌های بجا. چشمانم واقعاً خسته است. 25 روز از ساعت صبح 6 بیدار می‌شدم و تا ساعت 24 می‌دویدم تا 40، 30 میلیارد تومان بدهیم. همچنین ما دریافتی بازیکنان را از 18 درصد به 50 درصد رساندیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است محبی به سانتاکلارا بازگردد یا خیر، گفت: 50-50 است. دو بار مبلغ موردنظر را به حساب باشگاه سانتاکلارا فرستادیم و بخشی از آن به حساب باشگاه نشسته است. درصد دیگری از آن را هم برگرداندند. ما به باشگاه سانتاکلارا گفتیم اراده برای پرداخت پول را داریم. 230 هزار دلار از صرافی قرض کردم و آن را فرستادم که نیمی از آن برگشت خورد. این رقم هنوز به دست ما هم نرسیده است. کارهای حقوقی را انجام می‌دهیم و باید مشخص شود پرونده مورد قبول فیفاست یا خیر. فعلاً جنگ است و باید بجنگیم تا به جایی برسیم!

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وضعیت مهدی قایدی و شایعه بازگشت او به تیم شباب الاهلی تصریح کرد: قایدی الان به امارات برنمی‌گردد و اگر مبلغ موردنظر را پرداخت نکنیم، جریمه می‌شویم. من هم به مدت یک روز به امارات می‌روم تا با مسئولان شباب الاهلی صحبت کنم. با این حال قایدی در پایان فصل به شباب الاهلی برمی‌گردد.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا خطر جدایی محبی در میانه فصل، استقلال را تهدید می‌کند یا خیر، اظهار داشت: این خطر در پایان فصل وجود دارد.

وی در مورد بدهی باشگاه استقلال به آندره‌آ استراماچونی تصریح کرد: شماره حسابی از او گرفتیم و پولی به حساب استراماچونی واریز نشده است. او مربی ما بوده است و باید شرایط ما را بداند. یکی را مأمور کردم با استراماچونی مذاکره و موافقت او را جلب کند تا این پول را در دو یا سه قسط بدهیم. ارزش دلار هم افزایش یافت و بدهی ما به 57 میلیارد تومان رسید. اگر استراماچونی رضایت بدهد، توافق می‌کنیم و می‌توانیم پنجره را باز کنیم. سه بدهکار دیگر هم داریم، اما ان‌شاءالله پنجره ما حتماً تا نیم‌فصل باز می‌شود.

مدیرعامل استقلال درخصوص اینکه پیش‌تر گفته بود لیونل مسی را به جمع آبی‌پوشان می‌آورد و اینکه حالا برای جذب کریستیانو رونالدو اقدام می‌کند یا خیر، گفت: ساپینتو گفت اگر رونالدو بخواهد در تیم بزرگی چون استقلال بازی کند، باید تست بدهد. وقتی حرف از مسی زدم، سوژه شد. ما بدهکار هستیم و مرد باید بدهکار باشد، اما بدهکار موجه و درست هستیم! بدهکار می‌شوم، اما اجازه نمی‌دهم تیمم آسیب ببیند و بهترین بازیکنان را می‌گیریم. ما پیچ تندی داشتیم و باید 70 میلیارد فراهم می‌کردیم.

فتح‌الله‌زاده در ادامه عنوان کرد: گفتند 200 میلیارد تومان وام بگیریم که 60 میلیارد سود داشت. قبلاً 150 میلیارد تومان وام گرفته بودند که قسط ماهیانه هشت میلیارد تومان داشت. 24 میلیارد بابت این اقساط پرداخت نشده بود و ما 118 میلیارد داشتیم. من سند مجموعه مرغوبکار را به‌عنوان وثیقه گذاشتم تا بانک سپرده ما را برندارد. اقساط را پرداخت کردم. ما افتضاحی در قرادادهای ورزش داریم، چون ثبات نداریم و اجازه نمی‌دهیم ببینیم یک مدیر چه می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های اقتصادی خود در دوره‌های گذشته مدیریتش در استقلال خاطرنشان کرد: 15 سال پیش برای استقلال سیم‌کارت «آبی‌سل» گرفتم که تصاویر بزرگان فوتبال ایران را روی سیم‌کارت می‌زدیم. اگر آن موضوع را جلو می‌بردیم، می‌توانستیم پخش مستقیم داشته باشیم و درآمدزایی کنیم. وزیر ورزش شاهد است که چهار بار گفتم مدیر قبلی استقلال (آجورلو) را عوض نکنید و اجازه بدهید نواقص را حل کنیم. فوتبال ما تا زمانی که خصوصی نشود، به جایی نمی‌رسیم.

مدیرعامل استقلال درباره صحبت‌های مهدی تاج پیرامون موضوع صدور مجوز حرفه‌ای سرخابی‌های پایتخت عنوان کرد: ایراداتی که الان در نظر گرفته شده، بسیار سنگین و زمان‌بر است. به همین دلیل هفته گذشته ممبینی دبیرکل فدراسیون و زارعی (رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون) به دفتر من آمدند و جلسه گذاشتیم. همچنین کمیته حرفه‌ای‌سازی را ایجاد کردم و گفتم که خیلی کار داریم. بخشی از این ماجرا دست ما نیست، یعنی تغییر مجامع و ... در اختیار ما نیستند و افراد دیگری باید این کارها را انجام بدهند.

فتح‌الله‌زاده درباره اینکه تاج هزینه‌های راه‌اندازی سیستم VAR را بر عهده باشگاه‌ها گذاشته است، تصریح کرد: اگر ورزشگاهی به VAR تجهیز نشده باشد، چگونه باید آن استادیوم را اجاره کنیم؟ باید این را بپرسیم که باشگاه‌ها در دنیا ورزشگاه‌ها را تجهیز می‌کنند یا خیر. ما در ورزشگاه آزادی مستأجر هستیم، اما اگر واقعاً باشگاه‌ها در دنیا مسئولیت تجهیز را بر عهده دارند، ما هم همین کار را می‌کنیم. به هر حال همه باید همکاری کنیم تا این تکنولوژی به کشور بیاید.

وی درباره برگزاری مجمع باشگاه استقلال و تغییرات احتمالی اظهار داشت: این یک مجمع فوق‌العاده است و احتمالاً مشکلات را حل می‌کنند. ضمن اینکه فقط مدیرعامل به همراه اعضای مجمع در این مجمع حضور دارند و اعضای هیئت رئیسه در آن حاضر نخواهند بود.

مدیرعامل استقلال درباره ماجرای جعل سند در پرداخت مطالبات هروویه میلیچ گفت: پیش از من مبلغی فرستاده بودند و ما در حال پیگیری هستیم. میلیچ خیلی با استقلال دعوا نکرده و دنبال راه حل است. ما برای روز یکشنبه، نماینده شرکت پرداخت‌کننده پول را دعوت کرده‌ایم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است. اگر او نتوانسته باشد پول را بپردازد، باید آن پول را بدهد تا خودمان کار پرداخت را انجام بدهیم.

فتح‌الله‌زاده درباره مبلغ 40 میلیارد تومانی که به دست باشگاه نرسیده، اما در هزینه‌ها محاسبه شده است، خاطرنشان کرد: برای مدیریت قبلی 40 میلیارد تخلف محسوب کرده بودند و ما به قربان‌زاده (رئیس سازمان خصوصی‌سازی) گفتیم که این پول در اختیار باشگاه نبوده است. اعلام کردیم که این مبلغ از حساب باشگاه برداشت شده و آن را جزو هزینه‌ها حساب نکنند.

وی درباره اختلاف حساب 18 میلیاردی عنوان کرد: این مبلغ برای باشگاه هزینه شده، اما مجوزی برای هزینه‌ کردن آن گرفته نشده بود. من به این مسئله ورود نمی‌کنم و اجازه بدهید مدیریت قبلی و سازمان خصوصی‌سازی این مسئله را حل کنند.

مدیرعامل استقلال درباره پیدا شدن پیراهن پرسپولیس و استقلال در جریان تفحص شهدا بیان کرد: سردار باقرزاده، من و درویش مدیرعامل پرسپولیس را دعوت کرد تا این پیراهن‌ها را ببینیم. من گفتم که این یک درس است. ما دو رقیب هستیم، اما در برخی صحنه‌ها دوشادوش هم حرکت می‌کردیم. نکته مهم این است که هر دو شهید در یک گردان و گروهان بودند و این پیراهن‌ها در فاصله 200 متری از یکدیگر پیدا شده‌اند. خواهش کردیم که پیراهن را به ما بدهند تا در موزه خودمان نگهداری کنیم؛ چون بسیار ارزشمند است.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که اگر رئیس فدراسیون فوتبال بود، چه تصمیمی برای نیمکت تیم ملی ایران می‌گرفت، اظهار داشت: اگر فرصت داشتم، روی مربی ایرانی سرمایه‌گذاری می‌کردیم. با این حال فرصت نیست. پس ما یک مربی بسیار بزرگ می‌خواهیم. زمانی که از آسیا یک تیم در جام جهانی شرکت می‌کرد، با یک مربی ایرانی سهمیه گرفتیم. پس آبرو داریم و نمی‌توانیم آن را زمین بریزیم. اگر من بودم، ماندن کی‌روش را قبول نمی‌کردم؛ چون او از لحاظ سنی عقب می‌رود. به نظرم باید به دنبال یک مربی بزرگ بگردیم.

وی درباره عملکرد تیم داوری در دربی 99 تصریح کرد: داوری‌ها کم و کاستی دارند. البته من در این باره حرف نمی‌زنم و در مجموع نیز راضی بودیم.

مدیرعامل استقلال درباره توصیه به ساپینتو برای جذب بازیکن گفت: ممکن است چیزی در ذهنم باشد و پیشنهاد کنم، اما فعلاً چیزی در ذهنم نیست.

فتح‌الله‌زاده درباره گلایه‌های محمود فکری سرمربی سابق آبی‌پوشان عنوان کرد: ما آن زمان هم کمک می‌کردیم، ولی فکری نخواست. به هر حال ما در حد توان خودمان کمک می‌کنیم و این کار را الان انجام می‌دهیم.

وی در پایان گفت: ما قهرمان هستیم. هواداران حمایت کنند و بدانند در روزهای آینده خبرهای خوشی خواهند شنید.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)