میرنیوز

ساعی: دوستان وقتی رفتند فدراسیون را خالی تحویل دادند/ از روزی که حکم گرفتم، هنوز وزیر ورزش را ندیده‌ام

 ساعی: دوستان وقتی رفتند فدراسیون را خالی تحویل دادند/ از روزی که حکم گرفتم، هنوز وزیر ورزش را ندیده‌ام 2022-12-17T16:58:01+03:30

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در نشست خبری که بعدازظهر امروز (شنبه) در محل این فدراسیون برگزار شد، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جهان بزرگترین رویداد ما محسوب می‌شد که مسیر طولانی برای اعزام پست سر گذاشتیم و بچه‌ها 38 ساعت در راه بودند. تلاش کردیم تیم را به بهترین شکل اعزام کنیم و برای اولین بار نفرات را با بیزینس فرستادیم. اعزام پنج روز زودتر انجام شد، البته حاشیه‌هایی ایجاد شد که این حاشیه‌سازان درکی از ورزش ندارند.

ملی‌پوشان جوان حق خود را گرفتند و در انتخابی به حق‌شان رسیدند
وی در ادامه افزود: تیم باید حتماً چند روز جلوتر اعزام می‌شد تا شرایط خوبی در آنجا داشته باشد. خدا را شکر بچه‌ها به لحاظ فیزیکی کم نیاوردند و شرایط خوبی به لحاظ بدنی داشتند. پایین‌ترین نقطه مکزیک 1800 متر بالاتر از سطح دریاست و ما هم در جایی بودیم که نزدیک به دو هزار متر بالاتر از سطح دریا بود. تیمی که به مسابقات جهانی بردیم، خلاف نظر یکسری دوستان غیرکارشناس، جوان بود و به کادر فنی بابت این موضوع و جسارتی که داشت، تبریک می‌گویم. این جوانان توانسته بودند در مسابقات انتخابی، رقبای خود را شکست دهند و جای آنها را گرفتند. در واقع آنها حق خود را گرفتند و در انتخابی به حق‌شان رسیدند.

باید فراز و نشیب‌های برگزاری انتخابی با داوران رسمی را بپذیریم
رئیس فدراسیون تکواندو خاطر نشان کرد: ما می‌توانستیم به چند شکل نفرات را انتخاب کنیم؛ اول جوان‌گرایی بود و دوم برگزاری رقابت انتخابی که بهترین‌ها برگزیده شدند. وقتی اعتقاد به انتخابی با داوران رسمی داریم، باید فراز و نشیب‌هایش را هم بپذیریم. خوشحالم این ریسک را قبول کردیم و کادر فنی جسارت لازم را داشت. همچنین ما توانستیم سه پله در مسابقات بالا بیاییم که این روند رو به رشد بود و مطمئنم که این نفرات پاسخ خوبی به اعتماد کادر فنی و فدراسیون خواهند داد. من در مسابقات به این بچه‌ها افتخار کردم. دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی از من چند بار سؤال کرد که آیا تکواندوکار ایران 17 ساله است؟ او از این اتفاق خوشحال بود و همه کشورها تبریک می‌گفتند که ایران در حال بازگشت به اوج است. البته این مستلزم آن است که این اعتماد ادامه داشته باشد.

فدراسیون به دست کسانی می‌چرخد که خاک تکواندو را خورده‌اند
ساعی همچنین تصریح کرد: خوشحالم که اعضای کمیته فنی همه از قهرمانان هستند و خدا را شکر فدراسیون به دست کسانی می‌چرخد که خاک این رشته را خورده‌اند.

عقد قرارداد با «کوکی وان» به جلوگیری از خارج شدن ارز از کشور کمک می‌کند
وی در مورد عقد قرارداد همکاری فدراسیون ایران با سازمان جهانی «کوکی وان» گفت: ما اولین فدراسیون بودیم که با ما قرارداد بستند و این به جلوگیری از خارج شدن ارز از کشور کمک می‌کند. به همین واسطه، اولین دوره داوری بین‌المللی هانمادانگ در کشور برگزار شد، در حالی که این نفرات در گذشته باید از ایران خارج می‌شدند.

کمیته فنی مشخص می‌کند کادر فنی به چه شکل به کارش ادامه دهد
رئیس فدراسیون تکواندو راجع به ادامه همکاری با کادر فنی تیم ملی تکواندو اظهار داشت: من شخصاً از عملکرد کادر فنی راضی بودم. البته جلسه کمیته فنی تشکیل می‌شود و مقانلو در آنجا شرکت می‌کند و پس از بحث و تصمیم‌گیری در کمیته فنی، این کمیته مشخص می‌کند که کادر فنی به چه شکل به کارش ادامه دهد.

من هم در کمیته فنی فقط یک رأی دارم
وی ادامه داد: بنای ما این است که هر کادری باشد، کمیته فنی کمک کند، ولی اعضای کمیته فنی نفراتی هستند که حرف برای گفتن دارند و تشکیل جلسه نیز می‌تواند به کادر فنی و همچنین تکواندوی ما کمک کند. نکاتی هم شاید گوشزد شود. قطعاً هر اتفاقی در جلسه کمیته فنی بیفتد، به نفع تکواندوی ایران خواهد بود. من هم در کمیته فنی فقط یک رأی دارم.

نمی‌توانستیم مردانی را کنار بگذاریم
ساعی درباره وضعیت سجاد مردانی نیز گفت: ما نمی‌توانستیم مردانی را کنار بگذاریم، چون شرایط بهتری نسبت به سایرین داشت. ما در 58- کیلوگرم آرمین هادی‌پور را داشتیم که به جوانان باخت، اما مردانی حریفانش را برد و انتخاب شد. البته ما هیچ‌کس را رها نمی‌کنیم و حمایت لازم را از آنها می‌کنیم. من مطمئنم که بچه‌های ما سال آینده جایگاه خیلی بهتری خواهند داشت و از همان ابتدای مسابقات، قرعه سختی نخواهند داشت.

حاشیه‌سازی‌ها ادامه دارد و از خودی‌ها می‌خوریم
رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به حواشی ایجادشده برای تیم ملی تکواندو در داخل کشور تأکید کرد: ما این را در همین مسابقات جهانی حس کردیم. ما در آنجا با 140 کشور رقابت می‌کردیم و در داخل هم شرایطی وجود داشت که نمی‌خواستند به هدف و موفقیت برسیم. حتی پس از بازگشت هم حاشیه‌سازی‌ها ادامه دارد و از خودی‌ها می‌خوریم. اینها منت هم سر ما می‌گذارند که دارند کمک‌مان می‌کنند. ما هنوز تفاهم‌نامه امضا نکرده‌ایم و شفاف گفتم که امضا نمی‌کنم.

دوستان وقتی رفتند فدراسیون را خالی تحویل دادند
وی یادآور شد: در جلسه اخیر گفتند که دنبال 20 میلیارد از مجلس برویم. من گفتم «شما چقدر می‌دهید؟» که در تفاهم‌نامه عنوان کردند 22 میلیارد، در حالی که ما تا الان 42 میلیارد هزینه کرده‌ایم. به دوستان گفتیم که به ما بیشتر بدهند، ولی آنها گفتند که آن 20 میلیارد مجلس در دل همان 22 میلیارد است. فکر کردم با من شوخی می‌کنند. در واقع دو میلیارد به فدراسیون تکواندو می‌دهند. من به پولادگر (معاون وزیر ورزش) گفتم که در دوره قبل نزدیک به 12 میلیارد بود و 10 میلیارد گرفته بودند، آنهم در حالی که سال قبل رویداد خاصی وجود نداشت. روزی هم که دوستان رفتند، صندوق فدراسیون را خالی تحویل دادند.

قرار است 2 میلیارد به ما بدهند، تفاهم‌نامه را امضا نمی‌کنم
ساعی همچنین تأکید کرد: من تفاهم‌نامه با وزارت ورزش را امضا نمی‌کنم، چون قرار است فقط دو میلیارد به ما بدهند. ما در همین مدت 15 اعزام داشتیم که هزینه‌های سنگین داشتند.

از روزی که حکم گرفتم، هنوز وزیر ورزش را ندیده‌ام
رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: متاسفانه از روزی که حکم گرفته‌ام، هنوز وزیر ورزش را ندیده‌ام و شاید در برخی مراسم‌ها از دور با او سلام و علیک کرده‌ام. در واقع فرصت نشده است که من به‌عنوان رئیس فدراسیونی موفق با وزیر ورزش دیدار داشته باشم.

زمان پول دادن به مدال‌های ما اشاره نمی‌کنند
وی اظهار داشت: نمی‌دانم چطور در بیان افتخارات به مدال‌های ما اشاره می‌کنند، اما موقع پول دادن این کار را انجام نمی‌دهند. امیدوارم نگاه ویژه‌ای به رشته‌هایی داشته باشند که بار کاروان را به دوش می‌کشند و بگویند چقدر قرار است کمک کنند تا طبق آن، برنامه‌ریزی کنیم.

گاهی اوقات می‌ترسیم بازیکنی را با خودمان به مسابقات ببریم
ساعی افزود: گاهی اوقات می‌ترسیم بازیکنی را با خودمان به مسابقات ببریم که این بابت حضور یک کشور خاص است و نمی‌توانیم از آن اسم ببریم.

بعد از پایان المپیک، کارمان برای المپیک بعدی شروع می‌شود
رئیس فدراسیون تکواندو افزود: تکواندو به جایی رسیده که از پایان المپیک، کار برای المپیک بعدی شروع می‌شود. در واقع کار مثل یک بازی شطرنج است که باید نفرات را در جای خودشان قرار بدهیم.

وارد لجبازی نمی‌شویم و به خودمان لطمه نمی‌زنیم
ساعی درباره کنار گذاشتن ناهید کیانی و خانم زارع از تیم ملی تکواندو هم گفت: زارع خودش رفت، چون می‌خواهد در جای دیگری زندگی کند. درباره ناهید کیانی هم بحث فنی وجود دارد. او تقریباً هر ماه در یک مسابقه شرکت کرده بود و این احساس را داشتیم که روند خوبی ندارد و در حال اُفت است. اینکه می‌گویند من با او مشکل دارم، موضوع این است که دو بار به او تذکر دادم، ولی بحث کنار گذاشتنش نیست و وارد لجبازی نمی‌شویم و به خودمان لطمه نمی‌زنیم.

 

جایی که اشتباه کرده باشیم، شهامت بیان آن را داریم
وی در ادامه یادآور شد: دو هفته قبل اتفاقی در لیگ افتاد که من یکی دو کمیته فدراسیون تکواندو را توبیخ کردم. پس جایی که اشتباه کرده باشیم، شهامت بیان آن را داریم. اینجا هم هر جایی که اشتباه کنیم، دنبال جبران آن و عدم تکرار آن خواهیم بود.

در چند سال اخیر اتفاقات عجیبی برای میرهاشم رخ داده که او را خسته کرده است
ملی‌پوش پیشین تکواندو ایران در واکنش به انتقاد برخی ملی‌پوشان از پاداش فوتبالیست‌ها گفت: این موضع گیری‌ها بوده، هست و خواهد بود و زمان ما هم وجود داشت. آنها حق دارند. برای میرهاشم حسینی اتفاقات عجیبی در این چند سال رخ داده و او را خسته کرده است. من به او بابت صبری که دارد، تبریک می‌گویم. از مسئولان هم خواستم که او را به‌عنوان یک طلایی و قهرمان ببینند. او جایی که می‌توانست مدال بگیرد، از بیرون نظاره‌گر بود و امیدوارم خدا در جایی به او لطف کند که جبران همه این شرایط شود. میرهاشم قهرمان ملی است و باید در بحث جوایز به طور ویژه به او نگاه شود.

برخی ملی‌پوشان تکواندو کارهای بزرگی انجام می‌دهند و باید دیده شوند
ساعی افزود: نمی‌گوییم با فوتبالی‌ها ندهید، بلکه می‌گوییم حواس‌شان به سایر ورزشکاران هم باشد. وقتی چنین اتفاقی می‌افتد، تقابلی میان ورزشکاران ایجاد می‌شود. به هر حال ورود به جام جهانی فوتبال کار بزرگی است، ولی کار این بچه‌ها هم کارهای بزرگی انجام می‌دهند و باید دیده شوند.

فعلاً کسی را در حد و اندازه هدایت تیم ملی تکواندو بانوان نداریم
رئیس فدراسیون تکواندو درباره کادر فنی تیم تکواندوی بانوان ایران و احتمال تغییر در آنهم گفت: فعلاً کسی را در این حد و اندازه که بتواند تیم ملی را هدایت کند، نداریم. بیشتر نفرات این تیم نوجوانان و جوانان هستند و باید به آنها زمان داد. البته انتظار من کمی بیشتر از این نتایج بود که رقم خورد.

تکواندو , هادی ساعی , فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران ,

مهماندوست از هر کجا که پیشنهاد داشته باشد می‌تواند برود
ساعی درباره بازگرداندن نفراتی که از ایران رفته‌اند مثل مهماندوست و بیگی گفت: بحث مهماندوست جداست که او هر جا که پیشنهاد داشته باشد، می‌تواند برود. درباره تکواندوکاران نیز در تلاش هستیم تا برگردند. تکواندو برای تمام تکواندوکاران ایرانی است. در همین مسابقات جهانی مکزیک، در یک وزن چهار ایرانی حضور داشتند که هم باعث خوشحالی بود و هم باعث تأسف.

مردانی یک حُسن بد دارد که محجوب و مؤدب است
وی در واکنش به اینکه می‌گویند سجاد مردانی در مسابقات گرند پری ناک‌اوت شده و فدراسیون پنهان کرده است، گفت: این‌گونه نیست و آن یک اتفاق بود که رخ داد. سجاد یک حُسن بد دارد که محجوب و مؤدب است. او در رقابتش و در یک لحظه بی‌تجربگی کرد و حریفش جوانمردی نداشت.

داوران در این دوره از مسابقات جهانی خیلی ضعیف بودند
رئیس فدراسیون تکواندو وی درباره مسائل داوری در مسابقات جهانی هم گفت: در روز اول چیزی نگفتیم، در روز دوم دوباره رخ داد که دکتر چو هم سرش را به نشانه تأسف تکان داد. در رقابت کلهر، حتی تمام سالن عملکرد داوری را هو می‌کردند که البته آنجا هم کوتاه آمدیم، ولی در روز سوم و در مسابقه متین رضایی، هم ما و هم حریف که باخته بود، اعتراض می‌کردیم. حتی مربی ترکیه به صندلی لگد زد و بازی از دست داور در رفت. خود داوران هم متوجه شرایط شدند و این اتفاقات فقط برای ما هم نبود.

وی ادامه داد: کار در نهایت به جایی رسید که همه کشورها اعتراض داشتند و مجبور شدند که مربیان را جمع کنند و با آنها حرف بزنند و آرام‌شان کنند. داوران در این دوره از مسابقات خیلی ضعیف بودند و به نظر می‌رسید داوران جوان آمده بودند. من سرپرست تیم بودم و به‌عنوان سرپرست تیم محروم شدم. اگر محرومیت درباره ریاستم بود، نمی‌توانستم تفاهم‌نامه را نیز با «کوکی وان» امضا کنم.

ساعی در پایان گفت: اگر ورزشکاران ایرانی که رفته‌اند، بتوانند از فدراسیون خودشان رضایت‌نامه بگیرند، می‌توانند بلافاصله برای ما رقابت کنند، در غیر این صورت باید دو یا سه سال منتظر بمانند.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)