میرنیوز

فکر نمی‌کردم روزی جانشین کی‌روش شوم/ من را سرمربی تیم ملی کردند!

فکر نمی‌کردم روزی جانشین کی‌روش شوم/ من را سرمربی تیم ملی کردند! 2020-02-15T15:00:40+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ روز پنجشنبه ۱۷ بهمن به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی جدید تیم ملی به جای مارک ویلموتس معرفی شد. نشست خبری و معارفه اسکوچیچ امروز شنبه در هتل آکادمی فوتبال برگزار شد و سرمربی جدید تیم ملی به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

تبریک روز مادر 
اسکوچیچ در ابتدای این نشست خبری گفت: روز مادر را به همه بانوان تبریک می گویم چون بدون حضور مادران ما در این سالن نبودیم. ابتدا درباره برنامه آماده سازی تیم ملی صحبت می کنم.

احساس می کنم یک مربی ایران هستم
وی گفت: انتخاب بنده به عنوان سرمربی تیم ملی ایران افتخار بزرگی است. یک مربی خارجی بعد از ۵ سال حضور در عرصه باشگاهی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می شود و این مسئولیتم را سنگین می کند.

تیم ملی در مسیر درستی نیست
اسکوچیچ تاکید کرد: تیم ملی در بازی های انتخابی جام جهانی در مسیر درستی قرار نگرفته است ولی بنده اینجا هستم تا با تمام انرژی مثبت و دانش و تجربه‌ای که به کار می گیرم برای موفقیت تیم ملی تصمیم بگیرم.

بازی به بازی برد می خواهیم 
سرمربی تیم ملی یادآور شد: دوست دارم به صورت شفاف درباره اهدافم صحبت کنم. بعد از اظهاراتی که در رسانه های ایران مطرح شده است باید بگویم می خواهیم مسابقات را بازی به بازی با برد پشت سر بگذاریم که در نهایت منجر به صعودمان به جام جهانی می شود.

تعامل سازنده با باشگاه ها
وی ادامه داد: در رابطه با باشگاه هایی که خواهم داشت، با آغوش باز به پیشنهاد مربیان لیگ برتری گوش می دهم. تعامل سازنده ای با باشگاه ها خواهم داشت. هر موردی که باشگاه ها نیاز داشته باشند و پیشنهاد بدهند ۲۴ ساعته در خدمت آنها خواهم بود.

بازیکنان ایرانی را درک می کنم
اسکوچیچ افزود: یکی از فوایدی که حضور بنده در تیم ملی دارد این است که با فوتبال باشگاهی ایران آشنا هستم و بعد از پنج سال حضور در ایران،  ذهنیت بازیکنان ایرانی را درک می کنم. قطعا این موضوع می تواند یک نکته مثبت باشد. من کارم را شروع کرده ام و اولین مرحله به پایان رسیده است. مرحله اول تجزیه و تحلیل مسابقات تیم ملی و زیر نظر داشتن باشگاه هایی که ملی پوشان در آن حضور دارند، بوده است. عملکرد بازیکنان را بررسی کرده ام. همچنین بازی های لیگ قهرمانان آسیا را. 

تمرکز روی بازیهای پیش رو
وی اظهار کرد: تمام نکات مثبت و منفی تیم ملی را در نمایش های قبلی استخراج کرده ایم و باید تمرکز بیشتری روی بازی های پیش رو انجام بدهیم؛ روی بازیکنانی که در تیم های بین المللی توپ می زنند. از همینجا پیامی را به بازیکنان ایران می دهم و آن این است که همه شانس مساوی برای حضور در تیم ملی دارند و دعوتشان بستگی به عملکردشان دارد.

نمی توانم همه بازیها را ببینم
سرمربی تیم ملی ایران اظهار کرد: طی چند روز آینده برنامه ما به این شکل خواهد بود. تمرکزمان روی لژیونرها است. باتوجه به پراکندگی لیگ هایی که ایرانی ها در آن هستند برایم میسر نیست که بازی همه را از نزدیک تماشا کنم ولی تا جایی که امکان داشته باشد تلاش می کنم حتما از طریق تماس تلفنی با آنها ارتباط بگیرم. با آنها صحبت و سعی می کنم انرژی مثبتم را به بازیکنان منتقل کنم.

انتظار تغییر بزرگ نداشته باشید
اسکوچیچ گفت: بررسی ما ادامه خواهد داشت تا به مرحله بعد برسیم. باتوجه به زمان باقی مانده تا بازی بعدی تیم ملی نباید انتظار تغییر بزرگ داشته باشیم ولی رفته رفته تزریق افکار و شخصیتم را شاهد خواهید بود.

نیازمند ارتباط نزدیک هستیم
وی ادامه داد: قبل از اینکه به مرحله انتخاب بازیکن برسیم مدل بازی تیم را انتخاب خواهیم کرد. به طور کلی باید بگویم ساماندهی تیم را زیر نظر خواهیم داشت و سپس یک تیم ملی توانا و پویا را شاهد خواهیم بود. در مورد ارتباط با باشگاه ها باید بیشتر توضیح بدهم. شاید از یک بازیکن در باشگاه خواسته های متفاوتی نسبت به تیم ملی باشد. این نیازمند ارتباطی پایدار بین کادر فنی تیم ملی و مربی باشگاهی است.. نمی خواهم درباره ارتباط تیم ملی با باشگاه ها در زمان کی روش صحبت کنم ولی آنچه که می گویم این است که باید بازیکنی که من انتخاب می کنم، مربی باشگاهی بداند از او چه می خواهم و من هم این را متوجه بشوم. همچنین ارتباطات اروپایی بسیار گسترده ای برای لژیونرهای ایرانی دارم. خیلی از مربیان لژیونرهای ایرانی، دوستان من هستند.

بعد از اظهارات ابتدایی اسکوچیچ، خبرنگاران برای سئوال از سرمربی تیم ملی پشت تریبون قرار گرفتند. خبرنگاری از اسکوچیچ پرسید که چقدر امیدوار است تیم ملی ایران مجددا به دوران اقتدار زمان کارلوس کی روش برگردد و به جام جهانی صعود کند.

از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم
اسکوچیچ گفت: همه اینجا هستیم تا حمایت از تیم ملی را نشان بدهیم. با القای جو مثبتی که در تیم ملی داریم کار را پیش می بریم. با شناختی که از فوتبال ایران داریم برنامه ها را اجرایی می کنیم. از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم. امیدوارم بازیکنان هم پیام مرا گوش بدهند. آنها را تشویق می کنم تا دست به دست هم بدهیم تا فصل جدیدی را از نتیجه گیری رقم بزنیم البته برای کسب این موفقیت نیاز به تمام جامعه فوتبال نظیر شما رسانه ها داریم.

با لژیونرها در ارتباط نزدیک هستم
سرمربی تیم ملی در پاسخ به سئوالی مبنی بر برنامه هایش برای مدیریت لژیونرها و همچنین دستیارانش در تیم ملی گفت: مدیریت بازیکنان لژیونر بخشی از شخصیت بنده است تا انگیزه بازیکنان را بالا ببرم. بازیکنان آنقدر حرفه ای هستند که بدانند این افتخار بزرگی است. از نزدیک با لژیونرها در ارتباط خواهم بود.

در حال بررسی گزینه های دستیاری هستم
وی درباره دستیارانش در تیم ملی تصریح کرد: این روزها درگیر مذاکرات گوناگون برای انتخاب دستیاران هستیم. قطعا از دانش و تجربه در این کادر استفاده می شود. کاری که می کنیم ادامه راهی است که رفته ایم. درچند روز آینده مشخص می شود چه کسانی به تیم ملی اضافه می شوند. در کرواسی یک ضرب المثل داریم که معادل فارسی آن این می شود که هر سری یک عقلی دارد. باید مشورت کنیم.

نمی توانم در مورد اتفاقات پشت صحنه صحبت کنم
سرمربی تیم ملی درباره نقش افراد غیر فوتبالی در انتخابش به عنوان سرمربی ایران تاکید کرد: نمی توانم راجع به اتفاقات پشت صحنه اظهارنظر کنم. فدراسیون باید بگوید. شناخت من از فوتبال ایران عاملی بود که فدراسیون مرا انتخاب کرد.

انتخابم خبرساز شد!
اسکوچیچ درباره اینکه پنجمین مربی کروات فوتبال ایران است و اینکه آیا مشورتی با دیگر مربیان خارجی ایران برای حضور در تیم ملی داشته است؟ گفت: من مفتخر هستم که ارتباط تنگاتنگی بین ایران و کرواسی وجود دارد. چند روز پیش خدمت سفیر کرواسی در ایران بودم و این را به او هم گفتم. افتخار می کنم به عنوان یک مربی کروات دیگر در تیم ملی ایران هستم. قبل از اینکه بنده انتخاب شوم صحبتی با مربیان هموطنم نداشتم ولی برانکو ایوانکوویچ اولین نفری بود که بعد از انتشار خبر، به من تبریک گفت. همچنین بلاژوویچ هم درباره من در رسانه ها صحبت کرد ولی شخصا با ایشان صحبتی نداشتم. خبر انتصاب بنده به عنوان سرمربی تیم ملی بسیار خبرساز بود چرا که برای اکثر رسانه های کروات هم مهم است که هموطنشان سرمربی تیم ملی دیگری شده است.

اردوهای تیم ملی در ایتالیا و اسپانیا
سرمربی تیم ملی درباره مشکلات مالی و اینکه آیا توانایی برگزاری بازی های تدارکاتی باتوجه به ارتباطاتان دارید؟ گفت: تقویم بازی های من مشخص است. همانطور که گفتم ارتباطات بسیار خوبی دارم که بیشتر آنها در ایتالیا و اسپانیا است. امیدوارم بتوانیم از این موضوعاتی که گفتید سود ببریم. فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

بیماری ام معالجه شد!
اسکوچیچ در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره جدایی اش از صنعت نفت و اینکه گفته بود به خاطر مشکلات خانوادگی و بیماری از این تیم جدا می شود، اظهار کرد: درباره بیماری باید بگویم مدام در رسانه ها می خوانم که مشکل قلبی دارم. از طریق رسانه ها متوجه شدم مشکل قلبی دارم! من مشکل آلرژی به هوا داشتم که در آبادان بیشتر بود. خوشبختانه درمان و معالجه شد!

از حضور در تیم ملی خبر نداشتم
وی افزود: وقتی بنده صنعت نفت را ترک کردم اطلاعی از حضور در تیم ملی نداشتم. حتی این بحث از طرف مدیرعامل باشگاه صنعت نفت مطرح شد و مرا تشویق کردند حالا که با نفت آبادان قرارداد ندارم به تیم ملی بروم. پنج، شش باشگاه مهم با من تماس گرفتند ولی طبق تعهد اخلاقی به صنعت نفت قول داده بودم که به تیم دیگری نروم ولی تیم ملی ایران قطعا موضوعی متفاوت است. باعث افتخارم خواهد بود که می توانم در تیم ملی خدمت کنم.

دفاع از کارنامه اش
سرمربی تیم ملی همچنین درباره اینکه گفته می شود وزن او از وزن تیم ملی ایران کمتر است و با  مربیان سابق تیم ملی فوتبال ایران مقایسه می شود، گفت: تحصیلات بنده مرتبط با کاری است که انجام می دهم. مسابقات بزرگی مربی بوده ام. در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته ام. دانش و تجربه ام به من کمک می کند. در چهار کشور به فینال رسیدم که اینها تجارب ارزشمندی است. من در ایران مربی تیم هایی بودم که شاید بازیکنان صاحبنام نداشتند ولی الان بهترین های ایران را در اختیار دارم تا آن مدلی که مدنظرم است را در زمین پیاده کنند.

خودم را با بقیه مقایسه نمی کنم
سرمربی تیم ملی در پاسخ به پرسشی که وی را با مربیان دیگر مقایسه کرد، گفت: به همه نظرات احترام می گذارم. خودم را با سایر مربیان مقایسه نمی کنم بلکه با گذشته خودم مقایسه می کنم و می گویم دراگان قبلا چطور بوده و الان چطور است. همه صحبت ها را با آغوش باز پذیرا هستم. حتی  با افراد منتقد با احترام برخورد می کنم. فکر می کنم جمعی که قرار است من در آن فعالیت کنم، خیلی مهم است.

حضور در جام جهانی برای همه خوب است
اسکوچیچ افزود: هدفمان بالا بردن سطح استانداردها و نمایش بهتر است. انتظاری که دارم ارتباطات مستمر و سازنده با مربیان است. هر زمانی پذیرای نظرات مربیان لیگ هستم. باید محیط خوبی را برای بازیکنان فراهم کنیم تا بنده بتوانم به اهدافی که می خواهم با تیم ملی برسم. الان من بخشی از شما هستم. اگر کشور ما در جام جهانی موفق شود، این اتفاق خوبی برای همه خواهد بود.

درگیر بازی دلال ها نمی شوم
وی درباره شائبه انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی و احتمال دعوت از نفرات جدید به تیم ملی ایران گفت: انتظار چنین سئوالی نداشتم! نمی خواستم درباره خودم صحبت کنم ولی سئوال شما بنده را مجاب می کند، صحبت کنم. من در دو دانشگاه و یک آکادمی فعالیت داشته ام. در کرواسی و اسلوونی 4 جام بردم. النصر عربستان و فولاد را در جام باشگاه های آسیا هدایت کردم. من درباره تجاربم در ایران صحبت کردم. بگذارید روشن‌تر بگویم. اگر قرار است کارگزاران و اینجنت ها مرا به شمال و سپس به جنوب ایران ببرند، باید بگویم کارشان را بد انجام داده اند. من اگر بخواهم داخل پارک به مسیر دیگری بروم، روی گل ها پا نمی گذارم و از مسیر مشخصی می روم. من درگیر این بازی ها نمی شوم و فوتبال را فقط با تجربه و دانش خودم دنبال می کنم.

آنهایی که لیاقت دارند را دعوت می کنم
سرمربی تیم ملی درباره امکانات کمپ تیم های ملی و همچنین نظر داشتن روی دیگر لژیونرهای فوتبال از جمله لیگ آذربایجان گفت: امکانات خوبی داریم که به ما کمک می کند به هدفمان نزدیک شویم. با تمام بازیکنان حرفه ای برخورد می کنم چه می خواهند در لیگ آذربایجان باشند چه در لیگ های دیگر. قطعا شجاعت این را دارم که هرکسی که لیاقت تیم ملی دارد را دعوت کنم.

مشکلات مالی دردسر می شود؟
خبرنگاری به اسکوچیچ گفت که مشکلات مالی برای دیگر مربیان خارجی مشکل ساز شد و اینکه چه برنامه ای برای مدیریت این مشکل در تیم ملی دارد.

اسکوچیچ در پاسخ تاکید کرد: در کل بنده مطلع از موقعیت فعلی هستم که به خاطر تحریم ها ایجاد شده است. در مورد صنعت نفت شاید صبح و شب وقتم را گذاشتم تا بازیکن خارجی مناسبی را پیدا کنم ولی به خاطر همین معضل نتوانستند به ایران بیایند. البته چالش دیگر من در صنعت نفت این بود که چهار ماه حقوقی را دریافت نکردم و خودم هم نمی خواستم تا پول بازیکنان پرداخت شود. در نهایت به من قول دادند دو روز بعد از اینکه حق الزحمه بازیکن پرداخت شد، پولم را بدهند.

همه چیز بستگی به نتایج دارد
وی گفت: آن موقع این اتفاق رخ نداد و دو ماه گذشت تا شرایط سخت تر شد چون از یک سو باید به قراردادم پایبند می شدم و از سوی دیگر به کارم می رسیدم. در تیم ملی اگر صحبت کنم همه از این شرایط آگاه هستند. همه باید کمک کنند تا با بهترین شکل آماده شویم. در مورد شخص خودم هم باید بگویم تمرکزم روی کارم است. در مورد مدت قراردادم باید بگویم همه چیزی به نتایج بستگی دارد. اگر خوب باشد قطعا می توانم بمانم و اگر خوب نباشد قطعا فرد دیگری جایگزین من می شود.

«آیا شما توان جمع کرن تیم ملی را دارید؟ ویلموتس نتوانست این حواشی را جمع کند، شما می توانید؟» وی در پاسخ به این پرسش گفت: باید همه چیز به صورت تعاملی انجام شود. البته که این موضوع هم انجام می شود. در این مورد به خودم اطمینان می د هم.

سیستم تیم ملی تهاجمی خواهد بود
«کی روش فوتبالی را در نظر گرفت که در طول هشت سال سیستم تدافعی را پیاده کرد اما ویلموتس به دنبال فوتبال تهاجمی بود. شما چه شیوه ای دارید؟ ». اسکوچیچ در پاسخ به این پرسش گفت: تیم من تیمی است که فوتبال پویا برای رسیدن به گل تلاش می کند. من این اشتباه را مرتکب نمی شوم که تغییر ناگهانی در مسابقات پیش رو داشته باشم. مربی بیش فعالی هستم و دوست دارم تهاجمی بازی کنیم. اگر کارها خوب پیش برود برنامه‌هایی برای بهبود در سیستم دفاعی و حمله ای خواهیم داشت.

دو روش را برای بازیکنان خواهیم داشت
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد رفتاری که با بازیکنان خواهد داشت و انتظاری که از آنها دارد گفت: تاکید می‌کنم ارتباط بسیار خوب و دوجانبه ای باید بین هر دو نفر بازیکن و مربی وجود داشته باشد. بازیکن باید فعل خواستن را به بهترین شکل انجام دهد که فکر می کنم تیم ملی در چند بازی ابتدایی خود در این مرحله دچار ضعف بود. می توانم دو روش داشته باشم، یا اینکه با همان بازیکنان قدیمی کار را دنبال کنیم یا اینکه بازیکنان جدیدی را به اردو دعوت کنم. 

بازیکن باید لیاقت حضور در تیم ملی را داشته باشد
وی در مورد واکنش بازیکنان به حضورش در تیم ملی گفت: مربی هستم که کسی نمی تواند مرا بخرد. در مورد لیست سیاهی هم که گفته می شود این است که بازیکنانی به اردوی تیم ملی دعوت می شوند که لیاقت حضور در تیم ملی را داشته باشند. 

من را سرمربی تیم ملی کردند!
سرمربی تیم ملی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه با کدام یک از مسئولان فدراسیون فوتبال مذاکره کردید و چرا بیرون از فدراسیون و در یک خانه شخصی این مذاکرات را دنبال کردید گفت: فقط می توانم بگویم من را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کردند. همین! من با آقای بهاروند قرارداد بستم. 

آیا می توان به صعود امیدوار بود؟
وی در مورد اینکه آیا می توان با شما به صعود امیدوار بود گفت: چند روز است که کار ما به صورت جدی شروع شده. اگر بخواهیم در مورد هدف مان صحبت کنیم این است که بازی بعدی را ببریم. بردن در هر بازی باعث می شود ما به سمت صعود به جام جهانی حرکت کنیم. این آرزو و خواسته مشترک همه ماست. هر کاری که ممکن است در این راستا انجام می دهیم. با هماهنگی که در این زمینه وجود دارد می توانیم به هدف مان برسیم.  من فرهنگ مردم ایران را می شناسم و مربی نیستم که یک هفته است به ایران آمده. من مربی خارجی نیستم که دنبال قراردادی با فدراسیون فوتبال باشم که دنبال منافع شخص باشم. 

خودم باشم مشکلی نخواهیم داشت
«در زمان کی روش رختکن تیم ملی در اختیار او بود اما ویلموتس این شرایط را نداشت، شما برای همدلی تیم ملی چه برنامه ای دارید؟» وی در پاسخ به این پرسش گفت: فقط باید خودم باشم. اگر این شرایط را داشته باشم قطعا هیچ مشکلی در رختکن با بازیکنان نخواهم داشت. البته در هر تیم ملی لژیونرها شرایط متفاوتی خواهند داشت. این هم با صحبت هایی که با هم خواهیم داشت حل می شود و همدلی ایجاد می شود.

نگران چالش با رئیس بعدی نیستید؟
وی در پاسخ به این پرسش که آیا نگران نیستید که رئیس بعدی فدراسیون با شما دچار چالش شود و آیا دوستان اروپایی شما برای دیدارهای تدارکاتی می توانند کمک حال باشند، گفت: قطعا از ارتباط خودم برای مهیا کردن بازی های تدارکاتی استفاده خواهم کرد اما باید بگویم که تقویم بازیهای دوستانه توسط فیفا برنامه ریزی می شود. در مورد حمایت فدراسیون هم باید بگویم که شما چه حمایتی بیشتر از این می خواهید که من را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرده است. من تمرکزم روی توانایی خودم خواهد بود.

بهتر است بازیکن بازی کند
اسکوچیچ در مورد احتمال دعوت از بازیکنانی که در زمان حضور ویلموتس به اردوی تیم ملی دعوت نمی شدند گفت: خیلی مهم است که بازیکنان در تیم های خودشان بازی کنند اما اگر بازیکن مهمی باشد حتی اگر در تیم خودش هم بازی نکند دعوت خواهد شد. 

فکر نمی کردم روزی جانشین کی روش شوم
وی در پاسخ به این پرسش که شما در زمان حضور در ملوان آرزو کرده بودید سرمربی تیم ملی شوید گفت: باید بگویم که تلاش کردم تا به هدفم برسم. در بازی النصر و استقلال ایران کی روش را در هتل دیدم و فکر نمی کردم روزی جانشین او شوم. من از مسیر درستی به اینجا رسیدم. 

دوبار پیشنهاد تیم امید را رد کردم
اسکوچیچ در مورد پیشنهاد سرمربیگری در تیم فوتبال امید ایران نیز گفت: من در این مدت پیشنهادات زیادی داشتم. در مورد تیم امید هم دو بار به من پیشنهاد شده بود که نپذیرفتم. 

ماجرای پرداخت غرامت به صنعت نفت
وی در مورد غرامتی که باید به باشگاه صنعت نفت پرداخت کند گفت: هیچ تخطی از قول و قراری که با باشگاه صنعت نفت داشتیم انجام نشده است. 

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها

 پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها
2024-02-26T08:13:55+03:30
در فاصله ۲۴ ساعت تا پایان فرصت نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر باشگاه ذوب‌آهن با درخواست انتقال بازیکنانش به استقلال و پرسپولیس مخالفت کرد.

بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر

 بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر
2024-02-26T08:13:55+03:30
کامران قاسم‌پور که به دلیل انجام عمل جراحی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، از دو هفته دیگر می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند.

منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم

 منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم
2024-02-26T08:13:55+03:30
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرمربی برزیلی سرخپوشان در حال حاضر نیاز به حمایت و زمان دارد تا تفکرات خود را در تیم پیاده کند.

سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود

 سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود
2024-02-26T08:13:54+03:30
مربی دوومیدانی ایران مدعی است، مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا که چندی پیش در کشورمان برگزار شد، سطح بالایی داشته است.

آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد

 آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد
2024-02-26T06:00:37+03:30
سومین سرمربی فولاد خوزستان در فصل بیست و سوم لیگ برتر به دنبال تکمیل دستیارانش در فولاد خوزستان است.

هموار شدن راه خروج آلوز از زندان

 هموار شدن راه خروج آلوز از زندان
2024-02-26T06:00:37+03:30
با اینکه هنوز زمان زیادی از محکومیت به حبس ۴.۵ سالدنی آلوز نگذشته؛ از هم اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر آزادی احتمالی او شنیده می‌شود.

گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند

 گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند
2024-02-26T06:00:35+03:30
نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.

آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز

 آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز
2024-02-26T06:00:34+03:30
عکس منتشر شده از سوی نواک جوکوویچ که در پرواز منتهی به آمریکا با رافائل نادال گرفته شده، حسابی سروصدا به پا کرد.

فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید

 فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید
2024-02-26T06:00:33+03:30
فاطمه همتی در دیدار نهایی مسابقات کامپوند کاپ آسیایی بغداد به مدال نقره دست یافت.

بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت

 بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت
2024-02-26T06:00:33+03:30
بازیکن نیم فصل اول گل‌گهر سیرجان به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد
2024-02-26T06:00:31+03:30
شاگردان رضا یزدانی با رسیدن به برد ششم در فینال و پیش از رسیدن به کشتی‌گیران ایرانی تیم هندی، قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی کردند.

رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!

 رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!
2024-02-26T06:00:31+03:30
رئیس باشگاه پورتوی پرتغال جدایی بدون هزینه مهدی طارمی در پایان فصل را اتفاقی طبیعی می‌داند.

شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس

 شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس
2024-02-26T06:00:31+03:30
باشگاه ذوب‌آهن در صورتی رضایتنامه مهاجم خود را صادر می‌کند که بتواند لوسیانو پریرا را جذب کند.

لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول

 لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول
2024-02-26T06:00:30+03:30
تیم‌های فولاد سیرجان، گیتی‌پسند، پیکان، ایفاسرام، نیان الکترونیک، شهداب و طبیعت در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد

 جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد
2024-02-26T06:00:29+03:30
دارنده مدال برنز تکواندو قهرمانی آسیا تاکید کرد که یک سال و نیم مصدومیت سختی داشتم اما حالا بازگشتم و برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد.

آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان

 آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان
2024-02-26T06:00:29+03:30
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

ارسلان مطهری به تراکتور پیوست

 ارسلان مطهری به تراکتور پیوست
2024-02-26T06:00:28+03:30
مهاجم استقلال با عقد قراردادی به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی

 جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی
2024-02-26T06:00:28+03:30
قرمزپوشان مرسی‌ساید با غلبه بر چلسی، اولین جام فصل جاری فوتبال انگلیس را بالای سر بردند.

نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک

 نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک
2024-02-26T06:00:27+03:30
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی آلمان دست یافت.

تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد

 تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد
2024-02-26T06:00:27+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان به تحلیل عملکرد اخیر این تیم و خصوصا خشونت زیاد زردپوشان اصفهان در فوتبالی که ارائه می‌دهند، پرداخت.

جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد

 جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد
2024-02-26T06:00:26+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با شکست ایتالیا در فینال؛ قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ امارات شد.

فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!

 فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!
2024-02-26T06:00:26+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که فرصت‌سوزی زیاد می‌تواند بلای جان آبی‌پوشان در مسیر قهرمانی باشد.

جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس

 جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس
2024-02-26T06:00:25+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست بلاروس توانست عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات را به دست بیاورد.

دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود

 دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود
2024-02-24T08:00:36+03:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم قطری‌های چطور به عنوان یک تیم آسیایی از تعداد زیادی بازیکن غیر قطری استفاده می‌کنند؟!

پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی

 پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی
2024-02-24T08:00:35+03:30
تیم پتروشیمی شازند دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است که از صبح امروز (شنبه) در تنکابن آغاز خواهد شد.

بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد

 بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد
2024-02-24T08:00:34+03:30
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم با پیروزی مقابل سپاهان در دیدار پیش رو جهش خوبی در راه دستیابی به قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T19:07:16+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T18:53:47+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت

 بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت
2024-02-23T18:53:47+03:30
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ موفق به پیروزی میلی‌متری مقابل قطر شد.

قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد

 قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد
2024-02-23T16:00:39+03:30
اتحادیه فوتبال قطر با تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی این کشور، پاداش قهرمانی او و شاگردانش در جام ملت‌های اسیا ۲۰۲۳ را داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)