X دانلود اهنگ نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

میرنیوز

ناگلزمن: پیشنهاد رئال را در ۲۰۱۸ رد کردم

ناگلزمن: پیشنهاد رئال را در ۲۰۱۸ رد کردم 2020-02-15T08:23:56+03:30

به گزارش ایسنا و به نقل از ایندیپندنت، یولیان ناگلزمن یکی از بهترین و موفق ترین مربیان حال حاضر فوتبال جهان است. این مربی جوان در فصل جاری با لایپزیگ نتایج درخشانی به دست آورده و تیمش در رده دوم جدول رده بندی بوندسلیگا است.

او از پیشنهاد رئال مادرید در سال ۲۰۱۸ سخن به میان آورد و گفت: در تابستان ۲۰۱۸ خوزه آنخل سانچس مدیر باشگاه رئال با من تماس گرفت. در ابتدا غافلگیر شدم اما بعد از آن احساس کردم که در رئال راحت نخواهم بود. به خودم گفتم که اگر راهی رئال شوم زمان کافی به من نخواهند داد تا خودم را اثبات کنم و به همین خاطر پیشنهاد آنها را در کردم.

ناگلزمن ادامه داد: در رئال باید بهترین باشی و زمان تبدیل شدن به بهترین را به یک مربی نمی دهند. من بهترین مربی نبودم و نیستم اما دوست دارم که در آینده به بهترین مربی تبدیل شوم. در تیم‌های بزرگی مثل بارسلونا و رئال مادرید زمان تبدیل شدن به بهترین مربی را به شما نمی‌دهند. در این تیم ها باید بهترین باشی تا به کار خود ادامه دهید.

سرمربی موفق لایپزیگ در پایان گفت: در تیم های بزرگی مانند رئال و بارسلونا یک مربی باید تیم را در همه بازی ها پیروز از میدان خارج کند و اگر نتواند با انتقاد مواجه می‌شود. مربیگری کردن در رئال و بارسلونا برای من زود است و هنوز خودم را مربی جوان و در حال یادیگیری می دانم. باید بیشتر پیشرفت کنم.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

بازار پول‌ساز اینستاگرام فارسی برای خارجی‌های فوتبال ایران

بازار پول‌ساز اینستاگرام فارسی برای خارجی‌های فوتبال ایران
2020-04-06T02:34:09+04:30
تعداد زیاد هواداران تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس یکی از دلایل حضور بازیکنان و مربیان خراجی در این تیم‌ها بوده است. اما آیا هواداران از آنها فقط در ورزشگاه...

سارا شیربیگی: بهترین اتفاق ۹۸، حضور در جمع برترین‌های فوتسال جهان بود

سارا شیربیگی: بهترین اتفاق ۹۸، حضور در جمع برترین‌های فوتسال جهان بود
2020-04-06T02:20:49+04:30
ملی‌پوش فوتسال بانوان قرار گرفتن در لیست برترین بازیکنان جهان را بهترین خاطره خود از سال ۹۸ می‌داند.

فرزامی: ۸ میلیارد پول استقلال در ۲ روز گم شد!/ این باشگاه‌داری نیست

فرزامی: ۸ میلیارد پول استقلال در ۲ روز گم شد!/ این باشگاه‌داری نیست
2020-04-06T01:40:49+04:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید برای بدهی‌های آبی‌پوشان پایتخت باید کمیته‌ای تشکیل شود تا به صورت جزئی رسیدگی‌های لازم صورت بگیرد. ...

پیروزی درخشان شطرنج بازان ایران مقابل روسیه

پیروزی درخشان شطرنج بازان ایران مقابل روسیه
2020-04-06T01:00:49+04:30
تیم شطرنج آنلاین ایران طی دیداری در لیگ جهانی مقابل روسیه درخشید و موفق شد این حریف قدرتمند را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

سازمان لیگ فوتسال مترصد برگزاری فینال لیگ برتر

سازمان لیگ فوتسال مترصد برگزاری فینال لیگ برتر
2020-04-06T00:34:09+04:30
با وجودی که قهرمان لیگ برتر فوتسال تنها در دو بازی دیگر مشخص می‌شود سازمان لیگ فوتسال مترصد فرصتی برای برگزاری آن است.

الهام کاکلی: دوومیدانی ایران از سطح جهانی دور است

الهام کاکلی: دوومیدانی ایران از سطح جهانی دور است
2020-04-05T23:54:10+04:30
دونده ۴۰۰ متر بانوان ایران گفت: دوومیدانی ایران از سطح جهانی دور است و باید این حقیقت را بپذیریم چون هیچوقت شرایط مورد نیاز وجود نداشته است. ...

خودکشی پزشک تیم رمس به خاطر ابتلا به کرونا

خودکشی پزشک تیم رمس به خاطر ابتلا به کرونا
2020-04-05T23:20:53+04:30
برناردو گونزالز، پزشک تیم فوتبال رمس فرانسه پس از ابتلا به ویروس کرونا خودکشی کرد.

پیام توماس باخ به مردم جهان: قوی و سالم بمانید

پیام توماس باخ به مردم جهان: قوی و سالم بمانید
2020-04-05T22:54:13+04:30
رییس کمیته بین المللی المپیک از همه مردم جهان خواست در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا ورزش کنند تا سالم و قوی بمانند.

فان خال: بعضی تیم‌ها از کرونا سواستفاده می کنند و می گویند لیگ را تعطیل کنید

فان خال: بعضی تیم‌ها از کرونا سواستفاده می کنند و می گویند لیگ را تعطیل کنید
2020-04-05T20:27:33+04:30
سرمربی سابق منچستریونایتد و بایرن مونیخ به انتقاد از رفتار بعضی تیم‌ها در دوران کرونا پرداخت.

کریمی: اگر کرونا ادامه‌دار باشد، بهتر است لیگ از تقویم برداشته شود

کریمی: اگر کرونا ادامه‌دار باشد، بهتر است لیگ از تقویم برداشته شود
2020-04-05T18:54:13+04:30
بازیکن تیم استقلال می‌گوید با ادامه یافتن شیوع ویروس کرونا، بهتر است که لیگ برتر پایان بابد.

جلسه ویدیویی نمایندگان AFC و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره دبیرکل

جلسه ویدیویی نمایندگان AFC و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره دبیرکل
2020-04-05T17:47:33+04:30
پس از حضور مدیران فدراسیون فوتبال در محل این فدراسیون، جلسه ای ویدئو کنفرلانسی اینترنتی با شرکت نمایندگان AFC برگزار شد.

سرپرست فدراسیون فوتبال پاسخ AFC را داد/ در انتظار تاییدیه انتخاب «نبی»

سرپرست فدراسیون فوتبال پاسخ AFC را داد/ در انتظار تاییدیه انتخاب «نبی»
2020-04-05T17:04:21+04:30
سرپرست فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به کنفدراسیون آسیا در مورد انتخاب مهدی محمدنبی به عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون توضیحاتی ارائه کرد و خواستار پذیر...

فوتسالی‌ها منتظر موضع فیفا در مورد جام جهانی

فوتسالی‌ها منتظر موضع فیفا در مورد جام جهانی
2020-04-05T16:40:53+04:30
فدراسیون جهانی فوتبال هنوز در مورد وضعیت برگزاری جام جهانی فوتسال تصمیم گیری نکرده است.

۳ ماه حبس خانگی برای بازیکن الاتحاد عربستان

۳ ماه حبس خانگی برای بازیکن الاتحاد عربستان
2020-04-05T16:27:33+04:30
الکساندر پریوویچ به دلیل نقض قوانین مربوط به کرونا به سه ماه حبس خانگی محکوم شد.

گاراژ قدیمی محل تمرین ستاره جهان تنیس

گاراژ قدیمی محل تمرین ستاره جهان تنیس
2020-04-05T16:14:13+04:30
دنیل مدودف در روزهای قرنطینه در یک گاراژ قدیمی در مسکو به تمرین می‌پردازد.

رونی: چشمک رونالدو اهمیتی برایم نداشت/ شاید من هم مثل او رفتار می‌کردم

 رونی: چشمک رونالدو اهمیتی برایم نداشت/ شاید من هم مثل او رفتار می‌کردم
2020-04-05T16:17:36+04:30
کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس اخراج شدنش در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۰۶ را یکی از بدترین خاطرات دوران بازیگری‌اش دانست.

تمرین خانگی ملی پوش ژیمناستیک ایران به امید المپیک

تمرین خانگی ملی پوش ژیمناستیک ایران به امید المپیک
2020-04-05T16:00:53+04:30
سعید رضا کیخا ملی پوش ژیمناستیک ایران به چالش ورزش در خانه پیوست. کیخا که یکی از فینالیست های مسابقات کسب سهمیه المپیک است همچنان با تمرین در خانه آمادگی جسم...

ارائه خدمات از راه دور آکادمی به ورزشکاران و مربیان تیم های ملی 

ارائه خدمات از راه دور آکادمی به ورزشکاران و مربیان تیم های ملی 
2020-04-05T15:44:21+04:30
نخستین جلسه شورای مدیران آکادمی ملی المپیک در سال ۹۹، با حضور دکتر قراخانلو برگزار شد.

ماجرای قرارداد عجیب در باشگاه پرسپولیس و شروع جنگ جدید مدیران

ماجرای قرارداد عجیب در باشگاه پرسپولیس و شروع جنگ جدید مدیران
2020-04-05T15:30:59+04:30
باشگاه پرسپولیس که با مشکلات مالی و پرونده های حقوقی ریز و درشت دست به گریبان است، به خاطر اظهار نظرهای اخیر در مورد یک پرونده جنجالی، روزهای پرخبری را پیش ر...

مدیرعامل رایکا بابل: فدراسیون هر تصمیمی برای مسابقات بگیرد ما اطاعت می‌کنیم

مدیرعامل رایکا بابل: فدراسیون هر تصمیمی برای مسابقات بگیرد ما اطاعت می‌کنیم
2020-04-05T14:54:14+04:30
بازیکنان رایکا در منزل تمرینات انفرادی انجام می‌دهند و از خانه خارج نمی‌شوند.

ارائه خدمات از راه دور آکادمی ملی المپیک به ورزشکاران

ارائه خدمات از راه دور آکادمی ملی المپیک به ورزشکاران
2020-04-05T14:54:13+04:30
آکادمی ملی المپیک اعلام کرد در صورت افزایش تعطیلات، خدمات خود را به صورت از راه دور به ورزشکاران و مربیان تیم های ملی ارائه می کند. ...

درودگر: شرایط اجازه دهد اواخر اردیبهشت بازی‌ها را شروع می‌کنیم

درودگر: شرایط اجازه دهد اواخر اردیبهشت بازی‌ها را شروع می‌کنیم
2020-04-05T14:54:13+04:30
مسئول کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال می‌گوید با تمام مشکلاتی که در سال گذشته به وجود آمد و با وجود تمام این بحران‌ها توانستیم روند صعودی و رو به ر...

مهدی: احتمال پایان لیگ برتر بدون مشخص شدن قهرمان خیلی کم است

 مهدی: احتمال پایان لیگ برتر بدون مشخص شدن قهرمان خیلی کم است
2020-04-05T14:57:41+04:30
سرپرست کمیته مسابقات‌ سازمان لیگ فوتبال ایران می‌گوید اولویت‌شان از سرگیری مسابقات و به پایان رسیدن لیگ برتر است.

آصفی: برخی اطلاعات داخلی را به فیفا و AFC می‌دهند/ مجمع درباره اساسنامه تصمیم درستی بگیرد

 آصفی: برخی اطلاعات داخلی را به فیفا و AFC می‌دهند/ مجمع درباره اساسنامه تصمیم درستی بگیرد
2020-04-05T14:57:32+04:30
عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به نامه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت که برخی از ایران به AFC اطلاعات می‌دهند.

راهکار ژرمن‌ها برای ادامه بوندسلیگا

راهکار ژرمن‌ها برای ادامه بوندسلیگا
2020-04-05T14:40:53+04:30
مسئولان برگزاری بوندسلیگا قصد دارند این رقابت‌ها در ماه می با اتخاذ تدابیر خاص از سرگرفته شود.

عکس روز/ خرگوش‌های خطرناک!

عکس روز/ خرگوش‌های خطرناک!
2020-04-05T14:40:53+04:30
خبرگزاری دانشجویان ایران - ایسنا

افاضلی: بازیکنان هیچ تیمی در ایران از وضعیت مالی تیمشان راضی نیستند

افاضلی: بازیکنان هیچ تیمی در ایران از وضعیت مالی تیمشان راضی نیستند
2020-04-05T14:27:33+04:30
سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید کدام تیم است که در ایران از نظر مالی شرایط ایده آل دارد و به تعهدات مالی‌اش عمل کرده است؟ ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم اما ب...

لوکارلی به سری‌A ایتالیا پیوست

لوکارلی به سری‌A ایتالیا پیوست
2020-04-05T14:00:54+04:30
دریافت کننده تیم ملی والیبال برزیل، به تیم ترنتینو در سریA ایتالیا پیوست.

انتشار بیش از ۳۹ هزار فایل آموزشی با موضوع ورزش همگانی در فضای مجازی

انتشار بیش از ۳۹ هزار فایل  آموزشی با موضوع ورزش همگانی در فضای مجازی
2020-04-05T14:00:53+04:30
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: سعی داریم امسال متناسب با شرایط کنونی کشور که با بحران ویروس کرونا مواجه است برنامه ورزش همگانی را ...

ضرر یک میلیارد پوندی در انتظار تیم‌های لیگ جزیره

ضرر یک میلیارد پوندی در انتظار تیم‌های لیگ جزیره
2020-04-05T14:00:53+04:30
باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس به دلیل بحران ناشی از بیماری همه‌گیر کرونا می‌توانند حدود ۱.۱۳۷ میلیارد پوند از دست بدهند.