میرنیوز

حساب باشگاه پرسپولیس باز است/ برکناری «کالدرون» برنامه‌ریزی شده بود

حساب باشگاه پرسپولیس باز است/ برکناری «کالدرون» برنامه‌ریزی شده بود 2022-11-11T11:38:52+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رسول پناه مدیرعامل و رئیس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین مصاحبه خود به بهانه شکایتش از این باشگاه برای گرفتن مطالباتش و بسته شدن حساب پرسپولیس، به مسائل مختلفی پرداخت؛ از تلاش‌ها برای برکناری «گابریل کالدرون» سرمربی سابق سرخپوشان که به گفته او این اقدام «برنامه ریزی» شده بود تا اشتباهات زیادی که در قرارداد «آنتونی استوکس» مهاجم ایرلندی وجود داشت.

بله من دندانپزشک هستم

رسول پناه در ابتدا با تایید اینکه دندانپزشک است، در خصوص حضور بی ارتباطش در فوتبال و پرسپولیس گفت: مگر مدیران فوتبالی که ۳۰ سال تجربه داشتند چه کار کردند؟ این همه مدیر فوتبالی داشتیم. البته همه را نمی گویم. بعضی‌ها هم زحمت کشیدند.

دلیل اختلاف با مدیرعامل پرسپولیس

وی در پاسخ به این سئوال که چه عملکرد قابل دفاعی در پرسپولیس دارد؟ اظهار کرد: موقعی که وارد هیات مدیره پرسپولیس و وارد متن باشگاه شدم، تمام سلسله مراتب را طی کردم. در جریان تمام مسائل قرار داشتم. وقتی رئیس هیات مدیره بودم با مدیرعامل به مشکل خوردم که به این خاطر بود که پرسپولیس باید قانونی عمل کند. وقتی وارد پرسپولیس شدم بخصوص وقتی سرپرست شدم، به بحران شدید پرونده‌های داخلی و خارجی خوردیم و با یک امتیاز، تیم چهارم جدول بودیم. وقتی مدیرعامل شدم، تمام شرایط را می‌دانستم. نگفتم میراث دار -بدهی‌ها- هستم. البته که هیات مدیره قوی هم داشتیم.

به سلطانی‌فر گفتم زیر قرارداد کارگزار بزنیم

مدیرعامل سابق پرسپولیس ادامه داد: کارگزاری داشتیم که متاسفانه قراردادی بسته بود و انگیزه درآمدزایی نداشت. اختلاف ما آنجا شروع شد. وظیفه کارگزار این بود که پول بدهد. به سلطانی فر -وزیر وقت ورزش- گفتیم این‌طور نمی‌شود و باید پولی به باشگاه واریز کنید در حالی که شرایط واریز پول نبود. گفتم اگر من بخواهم سرپرست بشوم، اجازه بدهید قرارداد کارگزاری را اصلاح کنیم یا زیر این قرارداد بزنیم. اعضای هیات مدیره با اختیار خودشان این را پیگیری کردند و مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان قراردادی بستیم که در مطبوعات گفتند ترکمن چای است اما تا ریال آخرش را دادند. آیا در تاریخ پرسپولیس چنین قراردادی بوده است؟

تنها سالی بود که پرسپولیس به درآمدزایی رسید

رسول پناه تاکید کرد: در دوره مدیریتی، مالکیت دو ورزشگاه را به نام خودمان کردیم یکی شهدای گمنام و یکی درفشی فر. در قرارداد بازیکنان ۲۵ میلیارد کم کردیم. تیم را تا فینال آسیا بردیم. پاداش‌ها و قراردادها را دادیم. طبق گزارش سازمان خصوصی سازی، تنها سالی بود که پرسپولیس به درآمدزایی رسید. از ۱۳ پرونده خارجی، هشت تا را بستیم به ویژه پرونده برانکو ایوانکوویچ.

حساب پرسپولیس بسته نشده است

وی در خصوص بسته شدن حساب پرسپولیس و اینکه به خاطر هزینه‌هایی که شما انجام دادید و شکایتتان این اتفاق افتاده است، گفت: خیر. مدیرعامل پرسپولیس اظهاراتی کرده و گفته «شنیده‌ام و نمی دانم». این اظهارات بی پایه و اساس است. حساب پرسپولیس قابل بستن و مسدود شدن نیست. ایشان نیامد حداقل یک استعلام از بخش حقوقی کند که این حساب قابل انسداد است یا نه. کسانی که شکایت می‌کنند، مثلاً مبلغ ۱ میلیارد تومان، این مبلغ در حساب توقیف می‌شود ولی حساب باز است.

واریز ۲۵ میلیارد تومان به حساب پرسپولیس

مدیرعامل سابق پرسپولیس با تاکید مجدد بر باز بودن حساب این باشگاه، افزود: اخیراً ایرانسل مبلغ ۲۵ میلیارد واریز کرده و به بازیکنان -پرسپویس- داده‌اند که از همین حساب بوده است. نمی دانم چرا می‌گویند من حساب باشگاه را بسته‌ام.

موافق واگذاری باشگاه بودم اما به شکل صحیح

رسول پناه درباره نامه‌ای که پیش از واگذاری استقلال و پرسپولیس داده و برای خصوصی سازی این دو باشگاه اعلام مخالفت کرده بود، یادآور شد: ما خودمان موافق واگذاری هستیم ولی به شکل صحیح. این شکل صحیحی نیست. نامه زدیم و گفتیم هم اندیشی کنید و مدیران را دعوت کنید ولی بعد از آنکه کارشان را انجام دادند، اقدام کردند. «نوش دارو بعد از مرگ سهراب» بود.

سند تحول دولت؛ بهترین راهکاری واگذاری استقلال و پرسپولیس

وی با بیان اینکه در دوران مدیریتی اش ۲۷۰ میلیارد تومان از طریق برند پرسپولیس درآمدزایی کرده است، گفت: بهترین پیشنهاد برای واگذاری، سند تحول خود دولت بود که در تاریخ ۸ اسفند ۱۴۰۰ ابلاغ شد. در این سند به صراحت آمده است که این دو باشگاه با پیمان مدیریت در سه یا چهار سال واگذار بشود. به شرکت‌هایی بدهند که حیات خلوت دولت است. سه چهار سال چکش کاری و درآمدزایی کنند نه اینکه یکدفعه واگذار کنند. چرا به این توجه نشد؟ در همین واگذاری، فقط ۲۴ درصد مردم سهام باشگاه را خریداری کردند و استقبال نشد. بقیه اش هم دستوری و در فرابورس بود.

پرونده شجاع خلیل زاده راز ندارد

مدیرعامل سابق پرسپولیس که در دوران کاری اش چالشی با شجاع خلیل زاده مدافع این تیم داشت، در پاسخ به این سئوال که چرا از خلیل زاده شکایت نشد؟ تصریح کرد: باشگاه شکایت کرد. به کمیته تعیین وضعیت هم فرستادیم. این مسئله رازی ندارد. اسناد موجود است. این بازیکن سه سال قرارداد داشت. شجاع محبوب است و من خودم در پرسپولیس خیلی دوستش دارم. خودش می‌داند. در بحث مدیریت فرق می‌کند. نمی دانم مدیریت بعدی چه کار کرد. شجاع دو سال دیگر قرارداد داشت. تصمیم گرفتیم که دو سال را بماند ولی خودش فسخ کرد.

رویمان نمی‌شد قرارداد استوکس را برای فیفا ارسال کنیم

رسول پناه درباره دلیل شکست پرسپولیس در پرونده آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی گفت: این قرارداد دوران مدیریت من نبود. استوکس با تیم برای بازی با شارجه به امارات رفت و دیگر نیامد. در دوران مدیریتی ما بحث کرونا و بازی‌ها کنسل شد. او در این مدت نمی‌توانست به تهران بیاید. طبق قرارداد استوکس، کار حقوقی را انجام دادیم. در قرارداد استوکس آمده بود که باید به فدراسیون فوتبال ایران شکایت کنیم. این ایراد است. این قرارداد آنقدر «ان قلت» داشت که رویمان نمی‌شد برای فیفا ارسال کنیم. تاریخ‌ها هم اشتباه خورده بود. نمی دانم سهواً بوده یا عمداً ولی قرارداد ۲۰ یا ۳۰ غلط داشت. فقط توانستیم جوری وارد شویم که ۵۰ هزار دلار آخر به ما نخورد. بزرگترین ضربه را در پرسپولیس از بحث حقوقی خورده‌ایم.

کالدرون می‌خواست برگردد اما شرط او نبود انصاریفرد بود

به گزارش خبرنگار مهر، بحث دیگر رسول پناه در خصوص دلیل جدایی گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی از پرسپولیس بود که در زمان مدیرعاملی محمدحسن انصاریفرد رخ داد. رسول پناه در پاسخ به این سئوال که چرا به عنوان رئیس هیات مدیره مانع جدایی کالدرون نشد؟ اظهار کرد: در بحث کالدرون باورتان نمی‌شود. پیام‌هایش هست. او می‌خواست برگردد ولی شرط گذاشت که مدیرعامل یعنی انصاریفرد نباشد. گفتیم این در حیطه اختیار شما نیست. کاری کردند که بنده خدا دیگر نیاید. فضاسازی شده بود. نمی‌خواهم بگویم تهدید شده بود. ما خیلی کمک کردیم.

پیش کالدرون رفتیم و شوکه شدیم

وی با بیان اینکه این ماجرا مشکلی بین انصاریفرد مدیرعامل باشگاه و کالدرون بود، گفت: اگر قرارداد را بخوانید، متوجه می‌شوید وقتی او استعفا داد اگر یک سوم قراردادش را واریز می‌کردیم، می‌توانست برود چون او استعفا کرده بود. این مشکل بین مدیرعامل و او بود. وقتی پیش کالدرون رفتیم مسائلی پیش آمد که شوکه شدیم. حرف و حدیثی پیش آمد که اعضای هیات مدیره هم مانده بودند. کالدرون از بخشی از مبلغش هم گذشت و با پرسپولیس راه آمد ولی مسائل خاص پیش آمد که صلاح بود برنگردد. او مربی‌ای بود که دو هفته یکبار در هیات مدیره گزارش می‌داد که واقعاً شوکه کننده بود. برای باشگاه ارزش قائل بود.

حرف بزنیم از ما شکایت می‌کنند

«این اختلاف از کجا شکل گرفت که در نهایت منجر به جدایی کالدرون شد؟» رسول پناه که با برنامه «ورزشگاه» گفتگو می‌کرد، در پاسخ به این سئوال گفت: یکسری مسائل حقیقت دارد و قابل اثبات نیست. اگر یکسری حرف‌ها را بزنیم صبح می‌روند دادگاه شکایت می‌کنند.

برکناری کالدرون برنامه ریزی شده بود

«آیا خواسته‌ای برای تغییر سرمربی وجود داشت؟» رئیس سابق هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این پرسش یادآور شد: بله برنامه ریزی شده بود. اگر اخبار را رصد می‌کردید متوجه می شدید. می‌خواستند کالدرون نباشد ولی هیات مدیره می‌خواست بماند. کالدرون در یک برنامه تلویزیونی جان کلام را گفت. نباید به این مسئله بپردازیم. همه هواداران متوجه شدیم. برای ما چک‌هایی رو کردند و گفتند کالدرون دارد می‌رود. گفتیم پول‌ها چه شد. اگر پنج روز زودتر پولش را می‌دادند متحمل خسارت نمی‌شدند.

دیگر به پرسپولیس بر نمی‌گردم اما...

به گفته رسول پناه، علت حذف پرسپولیس از آسیا هم باز بودن پرونده کالدرون در فیفا بود. مدیرعامل سابق پرسپولیس همچنین با بیان اینکه دیگر دوست ندارد به این باشگاه برگردد، گفت: ولی اگر نیاز به کمک باشد حاضر به کمک هستم.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها

 پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها
2024-02-26T08:13:55+03:30
در فاصله ۲۴ ساعت تا پایان فرصت نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر باشگاه ذوب‌آهن با درخواست انتقال بازیکنانش به استقلال و پرسپولیس مخالفت کرد.

بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر

 بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر
2024-02-26T08:13:55+03:30
کامران قاسم‌پور که به دلیل انجام عمل جراحی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، از دو هفته دیگر می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند.

منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم

 منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم
2024-02-26T08:13:55+03:30
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرمربی برزیلی سرخپوشان در حال حاضر نیاز به حمایت و زمان دارد تا تفکرات خود را در تیم پیاده کند.

سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود

 سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود
2024-02-26T08:13:54+03:30
مربی دوومیدانی ایران مدعی است، مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا که چندی پیش در کشورمان برگزار شد، سطح بالایی داشته است.

آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد

 آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد
2024-02-26T06:00:37+03:30
سومین سرمربی فولاد خوزستان در فصل بیست و سوم لیگ برتر به دنبال تکمیل دستیارانش در فولاد خوزستان است.

هموار شدن راه خروج آلوز از زندان

 هموار شدن راه خروج آلوز از زندان
2024-02-26T06:00:37+03:30
با اینکه هنوز زمان زیادی از محکومیت به حبس ۴.۵ سالدنی آلوز نگذشته؛ از هم اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر آزادی احتمالی او شنیده می‌شود.

گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند

 گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند
2024-02-26T06:00:35+03:30
نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.

آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز

 آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز
2024-02-26T06:00:34+03:30
عکس منتشر شده از سوی نواک جوکوویچ که در پرواز منتهی به آمریکا با رافائل نادال گرفته شده، حسابی سروصدا به پا کرد.

فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید

 فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید
2024-02-26T06:00:33+03:30
فاطمه همتی در دیدار نهایی مسابقات کامپوند کاپ آسیایی بغداد به مدال نقره دست یافت.

بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت

 بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت
2024-02-26T06:00:33+03:30
بازیکن نیم فصل اول گل‌گهر سیرجان به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد
2024-02-26T06:00:31+03:30
شاگردان رضا یزدانی با رسیدن به برد ششم در فینال و پیش از رسیدن به کشتی‌گیران ایرانی تیم هندی، قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی کردند.

رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!

 رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!
2024-02-26T06:00:31+03:30
رئیس باشگاه پورتوی پرتغال جدایی بدون هزینه مهدی طارمی در پایان فصل را اتفاقی طبیعی می‌داند.

شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس

 شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس
2024-02-26T06:00:31+03:30
باشگاه ذوب‌آهن در صورتی رضایتنامه مهاجم خود را صادر می‌کند که بتواند لوسیانو پریرا را جذب کند.

لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول

 لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول
2024-02-26T06:00:30+03:30
تیم‌های فولاد سیرجان، گیتی‌پسند، پیکان، ایفاسرام، نیان الکترونیک، شهداب و طبیعت در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد

 جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد
2024-02-26T06:00:29+03:30
دارنده مدال برنز تکواندو قهرمانی آسیا تاکید کرد که یک سال و نیم مصدومیت سختی داشتم اما حالا بازگشتم و برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد.

آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان

 آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان
2024-02-26T06:00:29+03:30
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

ارسلان مطهری به تراکتور پیوست

 ارسلان مطهری به تراکتور پیوست
2024-02-26T06:00:28+03:30
مهاجم استقلال با عقد قراردادی به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی

 جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی
2024-02-26T06:00:28+03:30
قرمزپوشان مرسی‌ساید با غلبه بر چلسی، اولین جام فصل جاری فوتبال انگلیس را بالای سر بردند.

نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک

 نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک
2024-02-26T06:00:27+03:30
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی آلمان دست یافت.

تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد

 تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد
2024-02-26T06:00:27+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان به تحلیل عملکرد اخیر این تیم و خصوصا خشونت زیاد زردپوشان اصفهان در فوتبالی که ارائه می‌دهند، پرداخت.

جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد

 جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد
2024-02-26T06:00:26+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با شکست ایتالیا در فینال؛ قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ امارات شد.

فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!

 فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!
2024-02-26T06:00:26+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که فرصت‌سوزی زیاد می‌تواند بلای جان آبی‌پوشان در مسیر قهرمانی باشد.

جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس

 جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس
2024-02-26T06:00:25+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست بلاروس توانست عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات را به دست بیاورد.

دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود

 دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود
2024-02-24T08:00:36+03:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم قطری‌های چطور به عنوان یک تیم آسیایی از تعداد زیادی بازیکن غیر قطری استفاده می‌کنند؟!

پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی

 پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی
2024-02-24T08:00:35+03:30
تیم پتروشیمی شازند دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است که از صبح امروز (شنبه) در تنکابن آغاز خواهد شد.

بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد

 بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد
2024-02-24T08:00:34+03:30
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم با پیروزی مقابل سپاهان در دیدار پیش رو جهش خوبی در راه دستیابی به قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T19:07:16+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T18:53:47+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت

 بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت
2024-02-23T18:53:47+03:30
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ موفق به پیروزی میلی‌متری مقابل قطر شد.

قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد

 قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد
2024-02-23T16:00:39+03:30
اتحادیه فوتبال قطر با تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی این کشور، پاداش قهرمانی او و شاگردانش در جام ملت‌های اسیا ۲۰۲۳ را داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)