میرنیوز

دستیار: امیدوارم دیگر اتفاقات پارالمپیک رخ ندهد/ باید از رتبه چهارمی‌مان در جهان دفاع کنیم

 دستیار: امیدوارم دیگر اتفاقات پارالمپیک رخ ندهد/ باید از رتبه چهارمی‌مان در جهان دفاع کنیم 2022-11-05T08:05:24+03:30

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین چند روز قبل تصمیم به ایجاد تغییراتی در کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گرفت که بر همین اساس، محمدرضا دستیار به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب و جایگزین مسعود فلاح شد. انتخاب دستیار در حالی بود که او سه سال قبل نیز هدایت تیم ملی را بر عهده داشت، یعنی در زمان حضور تیم ملی در بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا که با قهرمانی ایران همراه شد. دستیار پس از این قهرمانی از تیم ایران جدا شد و مازیار میرعظیمی، عباس آقاکوچکی و مسعود فلاح پس از او روی نیمکت تیم ملی بسکتبال با ویلچر نشستند، اما یکبار دیگر قرعه برای هدایت تیم ایران به نام محمدرضا دستیار افتاد تا او شانس خود را برای کسب موفقیت در رویدادهای مهم سال 1402 بیازماید.

 

دستیار در گفت‌وگویی با خبرگزاری تسنیم شرکت کرد که متن آن به شرح زیر است:

جوان هستیم، کار می‌کنیم، قرض‌مان را می‌دهیم!
وی ابتدا درباره دلایل بازگشتش به تیم ملی ایران اظهار داشت: من در تیم تایلند هدفی را برای تیم‌های جوانان و بزرگسالان این کشور ترسیم کرده بودم که آنها به رقابت‌های جهانی برسند. این اتفاق برای اولین بار در تاریخ این کشور رخ داد و هم تیم جوانان و هم تیم بزرگسالان به مسابقات جهانی صعود کردند. قرارداد من با تایلند تا پایان شهریور بود و در همین روزها رقابت‌های جام جهانی لغو شد و یک وقفه‌ای به وجود آمد. با توجه به اینکه من در سال‌های گذشته با ایران بودم و این پتانسیل را می‌شناختم و با توجه به اینکه این بار کسب سهمیه پارالمپیک نسبت به دوره‌های قبل خیلی سخت شده است و فقط هشت تیم فقط سهمیه می‌گیرند، می‌خواستم کمک کنم و راه قبلی‌ها را ادامه دهم. ان‌شاءالله با قدرت نیروی جوانی بیشتری که داریم، به قول بازاری‌ها «جوان هستیم، کار می‌کنیم و قرض‌مان را می‌دهیم». پس تلاش می‌کنیم این تیم به جایگاه اصلی‌اش برسد. تیم ایران لژیونرهای زیادی داشته و این جای خوشحالی دارد. باید از پتانسیل داخلی و خارجی مربیان و بازیکنان استفاده کنیم تا یک تیم خوب را به رقابت‌های جهانی بفرستیم.

شرط کرده بودم وقتی پیشنهاد ایران برسد، بدون مشکل از تایلند بروم
وی در پاسخ به این سؤال که «آیا مشکلی برای جدایی از تایلند وجود نداشت؟»، گفت: برنامه‌های آنها با من چیده شده بود، ولی یکی از شروطم این بود که اگر پیشنهادی از سوی ایران برسد، بدون مشکل از تایلند جدا شوم. این برای هرکسی قابل قبول است که وقتی کشورش خواستار حضور او باشد، با افتخار تن به این مسئله بدهد. من نیز همان روزی که دبیر فدراسیون موضوع را با من مطرح کرد، قبول کردم که به تیم ملی کمک کنم.

9 سال از خانواده‌ام دور بودم، می‌خواهم بزرگ شدن دخترم را ببینم
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در پاسخ به این پرسش که «شرایط مالی و اختلافی که بین قرارداد با تایلند و ایران وجود دارد، او را در بازگشت به تیم ملی کشورمان دچار تردید نکرد؟»، یادآور شد: مسائل مالی وجود دارد، ولی این مسئله دیگر به دوری از خانواده نمی‌ارزید، چون من 9 سال از خانواده دور بودم و همیشه در مسیر رفت و آمد بودم و شاید بزرگ شدن دخترم را ندیدم. شاید تیم ملی ایران و افتخار حضور در کنار این تیم یک شرایط را ایجاد کند که بتواند از این به بعد بزرگ شدن دخترم را ببینم و کنار او باشم. مسائل مالی هم ان‌شاءالله فراهم می‌شود و می‌توانیم با قهرمانی در بازی‌های پاراآسیایی، باز هم پاداش وزارت ورزش را بگیریم.

قدرت‌مان به اندازه سال 2018 نیست ولی ...
دستیار درباره شرایط تیم ملی ایران گفت: دورادور با بچه‌ها آشنا هستم. من در جریان مسابقات قهرمانی آسیا-اقیانوسیه، تیمی که به پوکت آمده بود را از نزدیک دیده بودم. باید یک مهره‌هایی را به تیم اضافه و یک آنالیز بیشتر روی حریفان کرد. تیم خوبی داریم، شاید نتوانم بگویم که قدرت‌مان مانند سال 2018 باشد، چون چند بازیکن به دلایل مختلف دیگر نیستند، ولی نفرات جوانی داریم که باتجربه و توانمند هستند و توانایی کمک به تیم ملی را دارند.

هماهنگی، نیاز اصلی تیم ملی است
وی در پاسخ به این سؤال که «اصلی‌ترین نیاز تیم ایران تا زمان برگزاری رقابت‌های جهانی در خرداد 1402 چیست؟»، اظهار داشت: یکی از نیازهای اصلی هماهنگی بین بازیکنان است، ولی متأسفانه مشکل حضور لژیونرها را داریم. اکثر نفرات در کشورهای اروپایی هستند. آنهایی که در کشورهایی بازی می‌کنند که به جام جهانی راه یافته‌اند، به نظر نمی‌رسد مشکلی داشته باشیم، چون لیگ‌های‌شان زودتر تعطیل می‌شود، ولی کشورهایی مثل ترکیه که به مسابقات جهانی راه پیدا نکرده‌اند، به نظر می‌رسد مسابقات داخلی خود را تا آخرین روزها ادامه می‌دهند و برای اختیار گرفتن لژیونرهای‌مان در ترکیه مشکل خواهیم داشت. با این وجود سعی می‌کنیم اردوهای متصل به اعزام را طولانی‌تر کنیم تا این بچه‌ها برسند و زمان طولانی‌تری را در کنار هم داشته باشند. اگر فدراسیون بتواند در اعزام‌ها کمک کند، امیدوارم بتوانیم در یک مسابقات برون‌مرزی به‌عنوان یک رویداد تدارکاتی شرکت کنیم و اگر هم نشد، چند روز زودتر به امارات برویم و با تیم‌هایی که زودتر برای رقابت‌های جهانی می‌آیند، بتوانیم بازی تدارکاتی داشته باشیم.

لژیونرها باتجربه هستند، فقط باید هماهنگ شوند
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر درباره دوری لژیونرها و عدم استفاده طولانی‌تر از آنها در اردوها گفت: هماهنگ کردن نفرات کار ما را سخت می‌کند. البته اگر بتوانیم سه چهار بازی دوستانه انجام دهیم، این هماهنگی هم به وجود می‌آید. ما سابقه این شرایط را داریم، یعنی در گذشته نیز بازیکنان دیر به کادر فنی رسیده‌اند. این نفرات باتجربه هستند، فقط باید بتوانند هماهنگی لازم برای اجرای سیستم‌های موردنظرم در دفاع و حمله را انجام بدهند. امیدوارم با مشکل خاصی در این موضوع مواجه نشویم.

ویلچر‌های ما توان زیادی از بازیکنان می‌گیرد
دستیار درباره بحث امکانات سخت‌افزاری و ویلچرها و تجربیاتی که در زمان حضورش در تایلند در این مورد به دست آورده است، عنوان کرد: ویلچرهای ژاپنی جزو بهترین‌ها در دنیا هستند. همچنین ویلچرهایی که در آلمان تولید می‌شوند، جزو نامبروان‌های دنیاست. به نظرم ویلچرهای ما حتی از ویلچرهای تایلندی هم ضعیف‌تر است، چون تایلندی‌ها ویلچرهای خود را با کیفیتی بسیار نزدیک به برند ژاپنی تولید می‌کنند. حتی باشگاه‌هایی استرالیایی، مالزی، افغانستان، آفریقای جنوبی سفارش ویلچر را به تایلند می‌دهند. ویلچرهای ما برای حرکت نیاز به صرف توان بیشتری دارند و این باعث گرفته شدن توان بدنی بازیکنان می‌شود. آن ویلچری که در تایلند تولید می‌شود، حداکثر هزار دلار است. ضمن اینکه ویلچرها باید اندازه‌گیری شود تا مناسب با سایر فرد استفاده کننده باشد، به همین دلیل هماهنگ کردن برای سفارش سخت است. ضمن اینکه هزینه حمل زیاد است.

باید با همین ویلچرهای داخلی بسوزیم و بسازیم
وی با اشاره به اینکه قیمت ویلچرهای ژاپنی‌ حدوداً پنج تا شش هزار دلار است، خاطر نشان کرد: ما باید با همین ویلچرهای داخلی بسوزیم و بسازیم. این ویلچرها جواب کار ما را می‌دهد، ولی توان بیشتری از بچه‌ها می‌گیرد و کار سخت می‌شود. برای مثال در دیدارهایی که شرایط برابر باشد، همین وضعیت ویلچرها کار را برای ما سخت می‌کند. مثلاً در رویداد قبلی و دیدار با استرالیا، نیمه اول با چند اختلاف پیش بودیم، ولی بدن‌های بچه‌ها با وجود تمرینات خوب بدنسازی که داشتیم، در نیمه دوم تحلیل رفت و شکست خوردیم. 

لژیونرها ویچلرهای مدرن دارند؛ کمیته پارالمپیک کمک هزینه بدهد
دستیار در این باره ادامه داد: البته لژیونرها شرایط بهتری در این باره دارند، چون با کمک باشگاه‌های خود توانسته‌اند ویلچرهای روز دنیا را خریداری کنند و از آن استفاده می‌کنند. در واقع مشکل بیشتر درباره نفرات داخلی است. ما حتی در لاستیک‌ها هم دچار مشکل هستیم. البته شنیده‌ام لاستیک‌های خوب وارد شده، ولی قیمتش بالاست و خودِ بچه‌ها توان خریداری‌اش را ندارند. امیدوارم کمیته پارالمپیک با توجه به اینکه مسابقات پیش رو در راستای بازی‌های پاراآسیایی است، بتواند کمک هزینه را بدهد تا ملی‌پوشان بتوانند از ویلچر داخلی نو استفاده کنند.

باید از رتبه چهامی در جهان دفاع کنیم/ گربه سیاه ژاپن هستیم
«سال آینده مسابقات جهانی، پاراآسیایی و کسب سهمیه در پیش است. هدف‌گذاری‌تان با توجه به انتظاراتی که از تیم ایران وجود دارد، چگونه خواهد بود؟»، دستیار در پاسخ به این سؤال گفت: برای مسابقات جهانی که باید بتوانیم از رتبه چهامی در دوره قبلی دفاع کنیم و بازی‌هایی در شأن بسکتبال با ویلچر ایران داشته باشیم. برای بازی‌های پاراآسایی هم نباید فراموش کنیم که ما ژاپنی را در فینال 2018 شکست دادیم تیمی که در پارالمپیک توکیو نایب قهرمان شد. ژاپن تیم فوق‌العاده خوب و یکدستی است، تیمی که برخلاف ما که یکسری محدودیت‌ها در استفاده از برخی نفرات در کنار کادر فنی داریم، از کادر فنی قوی استفاده می‌کند. فکر می‌کنم حداقل روی نیمکت این تیم شش نفر می‌نشینند و به سرمربی کمک می‌کنند. ضمن اینکه باید فیزیوتراپ، ماساژور و تعمیرکار را نیز اضافه کرد. دو دوربین تمام بازی‌ها را ضبط می‌کنند تا آنالیز کنند. در واقع ژاپن یک تیم کاملاً حرفه‌ای است و ما قرار است با یک تیم کاملاً حرفه‌ای بجنگیم، ضمن اینکه از ویلچرهای مدرن و به‌روز استفاده می‌کند. با تمام این تفاسیر ما تجربه شکست این تیم در بازی‌های مختلف را داشته‌ایم و این اتفاق در دوران سرمربیگری میرعظیمی، من و فلاح رخ داد. ما به نوعی گربه سیاه ژاپن هستیم و ان‌شاءالله فینال خوبی داشته باشیم. مطمئنم که فینال باز هم با ژاپن هستیم، چون تیم فوق‌العاده خوب و قابل‌احترامی است. امیدوارم جایگاه بسکتبال با ویلچر ما یک روز آنقدر بالا برود که بتوانیم جایگاهی از نظر امکاناتی مثل ژاپن داشته باشیم.

امیدوارم اتفاقات پارالمپیک رخ ندهد
وی در پایان درباره تیم استرالیا نیز گفت: تیمی که استرالیا در مسابقات قهرمانی آسیا-اقیانوسیه آورده بود، متشکل از جوانان و باتجربه‌ها بود. استرالیا تیم خیلی خوبی است و سال‌ها در بین چهار تیم برتر پارالمپیک بوده و حتی چندین دوره صاحب رتبه و سکو نیز شده است. اگر ما بتوانیم از پتانسیل خودمان استفاده کنیم، مطمئناً شکست‌شان می‌دهیم. من شناخت خوبی از این تیم دارم، در واقع زمانی که در تایلند بودم، فقط با اختلاف یک پنالتی نتیجه را به استرالیا واگذار کردیم. برتری مقابل این حریف دور از دسترس نیست، ولی همه اینها منوط به این است که اتفاقات خاصی که در زمان سرمربیگری آقاکوچکی در پارالمپیک رخ داد و چند بازیکن جدا شدند، نیفتد و بتوانیم از تمام پتانسیل‌مان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)