میرنیوز

ساعی: روند خوب تکواندو به‌خاطر مقانلو و بسحاق است؛ افلاکی هم برمی‌گردد/ برای نایب رئیسی به خواهرم التماس کردم

 ساعی: روند خوب تکواندو به‌خاطر مقانلو و بسحاق است؛ افلاکی هم برمی‌گردد/ برای نایب رئیسی به خواهرم التماس کردم 2022-10-15T08:52:04+03:30

هادی ساعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو اظهار داشت: بچه‌ها خوب بودند، اما احساس کردم یک مقدار خسته هستند. تازه از تورنمنت لبنان بازگشته بودند که این مسابقات سنگین بود و گرمی هوا نیز باعث شده بود که دو، سه نفر از بچه‌ها مریض شوند.

وی عنوان کرد: رقابت‌ها خوب بود و تا لحظه آخر نتایج مشخص نبود. در برخی مسابقات در ثانیه آخر نتیجه عوض شد که این نشان می‌دهد بچه‌ها خیلی خوب و نزدیک به هم هستند و این پشتوانه تکواندو ایران را نشان می‌دهد. خوشبختانه آسیب دیدگی نداشتیم و مهم بود بچه‌ها بدون آسیب دیدگی این انتخابی را پشت سر بگذارند و در نهایت نیز ترکیب تیم مشخص شد.

حرف و حدیثی در انتخابی تیم ملی وجود ندارد

رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سؤال که چرا به نتایج انتخابی اول استناد نشد و مجدداً رقابت در 5 وزن برگزار شد تا حرف و حدیث‌هایی ایجاد شود، گفت: چه حرف و حدیثی وجود دارد وقتی ما مسابقات را با سیستم داوری برگزار کردیم. در مرحله اول نیز اعلام کرده بودیم که احتمال برگزاری مرحله دوم وجود دارد. در اوزانی که سه بازیکن داشتیم نفر برتر انتخابی اول یک بازی استراحت کرد.

ساعی تصریح کرد: تورنمنت لبنان محک خیلی خوبی برای مقانلو بود و از حضور در این مسابقات ابراز رضایت کرد. نفرات برخی اوزان فیکس شده بودند و مربی ما در اوزان دیگر که دچار تردید بود نفرات را به تورنمنت لبنان اعزام کرد و محک زد و در نهایت نیز با انتخابی دوم ترکیب تیم را مشخص کرد. اگر می‌خواستیم بعد از انتخابی اول تیم را فیکس کنیم خیلی زود بود و احتمال آسیب دیدگی وجود داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا در برخی اوزان مانند وزن 74- کیلوگرم تنها با یک مبارزه نفر برتر فیکس شد، گفت: به خاطر اینکه رقیبی وجود نداشت. در برخی اوزان رقابت بیشتر بود و از روز اول گفته بودیم که انتخابی مرحله دوم را خواهیم داشت. حتی برای نفر برتر انتخابی اول یک پوئن قائل شده بودیم و در مرحله دوم در بازی اول استراحت کرد و با برنده دو ورزشکار دیگر مبارزه انجام داد.

تکواندو , تکواندو ایران , هادی ساعی ,

به عنوان یک آدم فنی فقط مدال را نمی‌بینم

رئیس فدراسیون تکواندو در مورد ترکیب تیم اعزامی به قهرمانی جهان گفت: با نگاهی به اسامی تیم اعزامی متوجه می‌شویم که میانگین سنی تیم ما زیر 20 سال است. 7 بازیکن ما زیر 20 سال هستند و سه نفر از بازیکنان اعزامی به آخرین دوره قهرمانی نوجوانان جهان و آسیا فیکس شدند. در تیم فعلی فقط سجاد مردانی باتجربه است.

ساعی در خصوص اتهامات به فدراسیون مبنی بر عدم اعتماد به مقانلو و تلاش برای حضور بسحاق به عنوان سرمربی بعد از مسابقات جهانی گفت: سال‌های سال به عنوان بازیکن در تیم ملی و بعد از دوران قهرمانی مدیرفنی و عضو کمیته فنی  بودم و در حال حاضر نیز رئیس فدراسیون هستم. کسی نیستم که از بیرون آمده باشم و همه چیز را خوب بلدم. بسحاق نتیجه و مدال‌های خوبی گرفت، اما به عنوان آدم فنی فقط مدال را نگاه نمی‌کنم و روند کار را می‌بینم.

تکواندو , تکواندو ایران , هادی ساعی ,

روند خوب ما به خاطر مقانلو، بسحاق و مربیان تیم‌های ملی پایه است

وی افزود: روند ما خیلی خوب بوده و ان‌شاءالله سال آینده در مسابقات گرندپری در هر وزن دو، سه بازیکن خواهیم داشت و این خیلی مهم است. این اتفاق به دست مقانلو، بسحاق و مربیان پایه اتفاق افتاده است. از تمام اعضای کادرفنی که در این مدت انتخاب کردیم در تمامی رده‌ها راضی هستم و همه این نفرات نمره قبولی گرفتند.

رئیس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: در این 8-7 ماه کاشتیم و ان‌شاءالله سال آینده میلادی برداشت خواهیم کرد و  در هر وزن گرندپری چند بازیکن خواهیم داشت تا دست‌مان باز شود. در سالیان اخیر چهار بازیکن داشتیم و مجبور بودیم در تمامی گرندپری‌ها آنها را اعزام کنیم که کار اشتباهی بود. موضوعی که باعث شد بچه‌های ما در آن مسابقات سخت، سنگین و با استرس بالا خرد و خمیر شوند و له شده به المپیک بروند.

ماموریت بسحاق فعلاً کار با تیم امید است

ساعی در پاسخ به این پرسش که بعد از جهانی احتمال تغییر کادرفنی وجود خواهد داشت، گفت: مقانلو تا مسابقات جهانی کار می‌کند و روند کار را نگاه می‌کنیم. مدال برای ما مهم است، اما چون آدم فنی هستم متوجه خواهم شد تیم از کجا به کجا رسیده است. بازخورد این روند مثبت را دیدیم و در هر مسابقه‌ای که اعزام می‌شویم این بازخورد را از کشورهای دیگر و فدراسیون جهانی داریم. در گرندپری پاریس که تیم پسران را اعزام نکرده بودیم، مسئولان فدراسیون جهانی عنوان کردند که خیلی دوست دارند تیم ما را در مسابقات جهانی مکزیک ببینند.

وی افزود: در تورنمنت لبنان به ما گفتند که تیم ایران در حال نزدیک شدن به روزهای اوج خود است. این برای ما یک بازخورد خوب از عملکرد کادرفنی است. ضمن اینکه می‌دانیم اعضای کادرفنی کجا می‌توانند به ما کمک کنند. ماموریت بسحاق این است که فعلاً با تیم امید کار کند و خیلی نیز به تیم ملی کمک کرده است. وقتی می‌بینم که در تیم امید از عملکرد بسحاق نتیجه می‌گیرم، او را در این پست نگه می‌دارم.

رئیس فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: تیم امید فقط قرار نیست تمرین کند و قرار است در تورنمنت‌های اطراف ایران که هزینه کمتری دارد شرکت کند تا بچه‌هایی که در تیم اصلی نیستند اینجا باشند و با حضور در تورنمنت‌ رنکینگ خود را حفظ کنند. احساس می‌کردیم بچه‌های نوجوان ما با توجه به 90 امتیازی که در جهانی و آسیایی کسب کرده بودند اگر در تیم بزرگسالان جا نداشته نباشند، باید به تیم امید بروند.

تکواندو , تکواندو ایران , هادی ساعی ,

فشارها را تحمل می‌کنم تا تیم ملی لَنگ پول نباشد

ساعی درباره اینکه با این تصمیمات از لحاظ مالی کار سختی خواهد داشت، گفت: در گزارشی که هفته قبل تهیه شد تا امروز 32 میلیارد تومان و 260 هزار دلار هزینه کرده‌ایم. از وزارت ورزش 2 میلیارد خرده‌ای و از کمیته المپیک نیز یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان دریافتی داشتیم. از بودجه‌ای که مجلس برای ما در نظر گرفته چهار میلیارد گرفتیم که دقیقاً پول یک اعزام می‌شود. مسابقات جهانی در مکزیک برگزار می‌شود که خیلی دور است و برای هر نفر باید نزدیک به 100 میلیون تومان پول بلیت بدهیم و کارمان را سخت کرده است. این فشار را تحمل می‌کنم تا خدایی نکرده تیم ملی لَنگ پول نباشد.

افلاکی حتماً برمی‌گردد

وی در این باره که شنیده شد مشکل افلاکی برطرف شده، اما در انتخابی غیبت داشت، گفت: با افلاکی مشکل نداشتیم و او دلخوری کوچکی داشت. هیچ مشکلی نداریم و با هم صحبت کردیم و مشکلی نبود که بگوییم برطرف شده است. حتماً از افلاکی استفاده می‌کنیم. او از نیروهایی است که نمی‌توانیم از دست بدهیم. حتماً افلاکی باز خواهد گشت. خدا را شکر امروز که اینجا هستم، کاری که باید انجام می‌دادم را انجام دادم و تمام کسانی که برای تکواندو ایران زحمت کشیده و خاکش را خورده‌اند، در فدراسیون هستند و فدراسیون دست قهرمانان است.

تکواندو , تکواندو ایران , هادی ساعی ,

قهرمانان را تحریک می‌کنند

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص مصاحبه یکی از قهرمانان سابق تیم ملی علیه فدراسیون عنوان کرد: با تمامی این قهرمانان زندگی کرده‌ام و روحیه تک‌تک بچه‌ها را می‌شناسم و می‌دانم در دلشان چیزی نیست، اما از جاهایی آنها را تحریک می‌کنند که دفعه گذشته شما بودید و چرا حالا نیستند. همه خوب کار کردند، اما مگر ما چند تیم ملی داریم؟ زمانی تعداد مسابقات زیاد بود و از همه بچه‌ها استفاده و محدود به چند نفر نکردیم و باز هم از همه بچه‌ها استفاده خواهیم کرد.

ساعی تاکید کرد: اصلاً از این صحبت‌ها ناراحت نمی‌شوم و پاسخی هم نمی‌دهم و حتماً باز هم از بچه‌هایی که علیه فدراسیون مصاحبه کردند، استفاده خواهم کرد. هیچ منافعی ندارم و  برایم منافع تکواندو مهم است. سر منافع تکواندو  جلوی همه می‌ایستم. اینجا خانه این قهرمانان است و تکواندو برای نفراتی است که در حال حاضر اینجا هستند. این کار را انجام دادم و اگر فردا نباشم نیز خیالم راحت است که تکواندو را دست کسانی دادم که برای آن زحمت کشیده‌اند.

تکواندو , تکواندو ایران , هادی ساعی ,

خواهرم همیشه زیر سایه من بوده است

وی در مورد انتقادات به حضور مهروز ساعی گفت: همیشه خواهرم زیر سایه من بوده و خیلی اوقات چوب من را خورده است. او زمانی که بازی می‌کرد در تمامی انتخابی‌ها شرکت و با پیروزی عضو تیم ملی می‌شد و اتفاقاً در تیم‌هایی که اعزام می‌شد نیز به مدال می‌رسید. او اولین خانمی است که در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه مدال گرفته و در بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا نیز موفق به کسب مدال شده است. مهروز در اکثر تورنمنت‌ها با مدال بازگشته؛ هر چند مدال برنز بوده، اما در زمانی مدال گرفته که سطح بانوان ما خیلی پایین بود.

پرافتخارترین المپین تاریخ تکواندو ایران گفت: بعد از دوران قهرمانی خیلی جاها به خاطر اسم من  و اینکه فدراسیون گذشته با من بد بود، حق او ضایع شد. یکی، دو بار حق مهروز ساعی بود که مربی تیم ملی شود، اما به خاطر رابطه بد فدراسیون  با من حق او نیز ضایع شد. در حال حاضر نیز حقش است که مربی تیم ملی باشد، نه به خاطر اینکه خواهر هادی ساعی است، بلکه سال گذشته دو تیم در لیگ داشت که هر دو تیم روی سکو قرار گرفتند. رزومه او مشخص است.

بهترین گزینه نایب رئیسی خواهرم است، اما قبول نمی‌کند

ساعی ادامه داد: مشخص است که این حرف‌ها و داستان‌ها از کجا هدایت می‌شود. افرادی در فدراسیون درآمد و منافع داشتند و تکواندو را حیاط خلوت خودشان کرده بودند و امروز منافعشان به خطر افتاده و هر روز داستانی را درست می‌کنند. یک روز خواهرم  و یک روز من را سیبل و مربی و بازیکنان تیم ملی را تحریک می‌کنند، اما با عملکردمان به آنها تودهنی زدیم. زیاد دوست ندارم جواب این افراد را بدهم. آنها در اندازه‌ای نیستند که وقتم را برای‌شان بگذارم و باید فکر و وقتم را برای کار و اهداف بزرگمان بگذاریم.

وی در خصوص احتمال نایب رئیسی مهروز ساعی گفت: قرار نیست این اتفاق بیفتد. خیلی به او التماس کردم و از وزارت ورزش نیز گفتند که بهترین گزینه او است، اما خودش قبول نمی‌کند و بیشتر دوست دارد در بحث فنی باشد. باید گزینه‌ای دیگر پیدا کنیم. بهترین گزینه خواهرم بود و اگر برای حضور در این پست راضی نشود در کارشناس خبره از او استفاده خواهم کرد.

تکواندو , تکواندو ایران , هادی ساعی ,

دستوری برای کنار گذاشتن فتح صدر البرز ندادم

وی در مورد ادعای فاطمه نورملکی مربی تیم فتح صدر البرز مبنی بر کنار گذاشتن این تیم از لیگ برتر بانوان با دستور رئیس فدراسیون تکواندو گفت: از این تیم شکایت قضایی و داخلی زیادی شده و این باشگاه به تعهدات خود نسبت به بازیکنان و مربیان عمل نکرده است. کمیته قضایی جلسه تشکیل داده و این تیم را محکوم کرده و دستوری از طرف من نبوده است.

ساعی در مورد اینکه این مربی مدعی است طبق سایت لیگ برتر این باشگاه تعهدات خود را پرداخت کرده است، گفت: همان را هم پرداخت نکرده‌اند. مسائل دیگری نیز بیرون از تکواندو دارد که به ما ارتباطی ندارد، اما مرتبط با خانواده تکواندو است و تعدادی از مربیان و ورزشکاران ما را درگیر کرده است. این باشگاه با ورزشکاران کار اقتصادی انجام داده و پول این نفرات را نداده است که به فدراسیون ارتباطی ندارد. از تیم بزرگسالان این باشگاه شکایت زیاد بوده و تعهدات خود را انجام نداده‌اند.

مربی فتح صدر ادعای باج دادن کرده است

رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سؤال که این مربی مدعی است چرا ساعی به عنوان مشاور مدیرعامل وقت فتح صدرالبرز جلوی این اقدامات را نگرفته است، گفت: سال گذشته که من با این باشگاه ارتباطی نداشتم و سال قبل‌تر از آن بودم که همه را پرداخت کردم. ضمن اینکه من مشاور فنی تیم بودم و مگر مشاور فنی باید به کسی پول بدهد؟

ساعی در این باره که راهکاری برای حضور این تیم در لیگ وجود نداشت، عنوان کرد: خیلی کمک کردیم، اما همکاری نمی‌کنند. بازیکنان این تیم بازی نمی‌کردند که خودم گفتم چِک بدهید که متاسفانه رفتند و گفتند به فلانی باج دادیم. 90 میلیون چک دادند که به بازیکنان پرداخت شده است. تازه خواهر من به این باشگاه لطف کرده و تا بازیکنی بازی نکرد پولی نداد.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)