میرنیوز

دمبله:سخت کوشیدم تا دوباره به تیم ملی فرانسه دعوت شوم

 دمبله:سخت کوشیدم تا دوباره به تیم ملی فرانسه دعوت شوم 2022-09-22T13:56:10+03:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عثمان دمبله که با حضور ژاوی هرناندس در بارسلونا به روزهای خوب خود بازگشته و همین باعث شد تا پس از یک سال غیبت توسط دیدیه دشان به اردوی تیم ملی فوتبال فرانسه دعوت شود تا خروس‌ها را در بازی با تیم‌های اتریش و دانمارک در لیگ ملت‌های اروپا همراهی کند، در گفت‌وگو با «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه گفت: بازگشت به تیم ملی فرانسه باعث خوشحالی‌ام شد. فصل گذشته سخت کار کردم تا دوباره به تیم ملی فرانسه بازگردم، اما در نهایت دعوت نشدم. این موضوع مهم نیست و به سختکوشی‌ام ادامه دادم تا دوباره در لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی کشورم باشم.

وی همچنین درباره وضعیتش در رده باشگاهی افزود: تغییرات زیادی در بارسلونا صورت گرفته است و با آمدن ژاوی ما کاری جدید را با او آغاز کرده‌ایم و دوباره احساس می‌کنم که عضو مهمی از این تیم هستم. خوشبختانه به مصدومیتی هم دچار نشده‌ام و احساس خوبی در بارسلونا دارم. من به باشگاه و کل اعضای تیم اعتماد دارم و از بودن در بارسلونا خوشحالم.

بال فرانسوی بارسلونا تصریح کرد: داشتن مربی‌ای که به بازیکنش اعتماد دارد، برای بازیکن سطح بالا خیلی مهم است. زمانی که در تیم رن فرانسه بودم، حمایت رولاند کوربیس را داشتم، در دورتموند توماس توخل چنین رفتاری در قبال من داشت و حالا ژاوی در بارسلونا به من اعتماد دارد. مهمترین چیز هم همین است که مربی به شما اعتماد داشته باشد.

دمبله در پایان اظهار داشت: از سال 2017 تا 2021 زمان بسیار زیبادی را بیشتر به خاطر مصدومیت از دست دادم. در بارسلونا آنها به من گفتند که سخت‌تر تلاش کن و خود را قویتر کن، در غیر اینصورت لطمه خواهی خورد. من بازیکن جوانی بودم و رفته‌رفته در بارسلونا تجربیاتی به دست آوردم. در ماه دسامبر هم ملاقاتی با ژاوی داشتم و همانجا به او گفتم که می‌خواهم قراردادم را تمدید کنم.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

تیم ٤ در ۵۰ متر بامانع ایران فینالیست شد

تیم ٤ در ۵۰ متر بامانع ایران فینالیست شد
2022-09-28T10:29:43+03:30
تیم ملی نجات غریق مردان ایران در جریان مسابقات قهرمانی جهان در ماده ۴ در ۵۰ متر بامانع تیمی به فینال B رقابت ها راه یافت.

آذرباد: نباید صنعت نفت را دست‌کم بگیریم/ به‌زودی پاس گل‌های من هم شروع می‌شود

 آذرباد: نباید صنعت نفت را دست‌کم بگیریم/ به‌زودی پاس گل‌های من هم شروع می‌شود
2022-09-28T10:09:38+03:30
هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است که اگر آنها صنعت نفت را دست‌کم بگیرند ضربه خواهند خورد.

شکایت رئیس پیشین فدراسیون همگانی از وزارت ورزش به دیوان عدالت اداری

 شکایت رئیس پیشین فدراسیون همگانی از وزارت ورزش به دیوان عدالت اداری
2022-09-28T10:09:37+03:30
رئیس پیشین فدراسیون همگانی از وزارت ورزش و جوانان به دیوان عدالت اداری شکایت کرده است.

تیم ٤ در ۵۰ متر بامانع ایران با جابه‌جایی فینالیست شد

تیم ٤ در ۵۰ متر بامانع ایران با جابه‌جایی فینالیست شد
2022-09-28T09:49:41+03:30
تیم ملی نجات غریق مردان ایران در جریان مسابقات قهرمانی جهان در ماده ۴ در ۵۰ متر بامانع تیمی به فینال B رقابت ها راه یافت.

یک دیدار هفته اول لیگ برتر والیبال به تعویق افتاد

یک دیدار هفته اول لیگ برتر والیبال به تعویق افتاد
2022-09-28T09:49:41+03:30
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دیدار هفته نخست لیگ برتر مردان در شهر آمل امروز (چهارشنبه ششم مهرماه) برگزار نمی‌شود.

دادمرز: بدنم مشکل نداشت، خودم اشتباه کردم/ قول می‌دهم در اسپانیا طلا بگیرم

 دادمرز: بدنم مشکل نداشت، خودم اشتباه کردم/ قول می‌دهم در اسپانیا طلا بگیرم
2022-09-28T09:56:17+03:30
عضو تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید که در مسابقات جهانی بلگراد از نظر بدنی هیچ مشکلی نداشته و با اشتباه خودش مقابل حریف قزاق کسب مدال را از دست داده است.

خبرنگار دویچه وله: شکست دادن تیم‌ کی‌روش بسیار دشوار است

 خبرنگار دویچه وله: شکست دادن تیم‌ کی‌روش بسیار دشوار است
2022-09-28T09:56:17+03:30
خبرنگار یک شبکه تلویزیونی آلمان پس از بازی دوستانه شب گذشته دو تیم ایران و سنگال از کار سخت رقبا برای شکست شاگردان کی‌روش سخن گفت.

تیم ٤ در ۵۰ متر بامانع ایران با جابه‌جایی رکورد ملی فینالیست شد

تیم ٤ در ۵۰ متر بامانع ایران با جابه‌جایی رکورد ملی فینالیست شد
2022-09-28T09:09:44+03:30
تیم ملی نجات غریق مردان ایران در جریان مسابقات قهرمانی جهان موفق با جابه جایی رکورد ملی در ماده ۴ در ۵۰ متر بامانع تیمی به فینال B رقابت ها راه یافت.

حضور هفت تکواندوکار در منچستر/ مبارزه تکواندوکاران ۶۳ کشور

حضور هفت تکواندوکار در منچستر/ مبارزه تکواندوکاران ۶۳ کشور
2022-09-28T09:09:44+03:30
تیم ملی تکواندو ایران با هفت تکواندوکار در سومین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۲ حضور پیدا می کند.

طارمی نیازی به دفاع مربی پورتو ندارد/ او آخرین قربانی نخواهد بود

طارمی نیازی به دفاع مربی پورتو ندارد/ او آخرین قربانی نخواهد بود
2022-09-28T09:09:44+03:30
مفسر و کارشناس تلویزیونی فوتبال پرتغال گفت: به نظر من مهدی طارمی بهترین مهاجم فوتبال پرتغال است.

امینیان: تصمیم‌گیران فدراسیون پشت سرمربی پرتغالی پنهان شده‌اند/ لیگ سه‌گانه تعطیل شده است

 امینیان: تصمیم‌گیران فدراسیون پشت سرمربی پرتغالی پنهان شده‌اند/ لیگ سه‌گانه تعطیل شده است
2022-09-28T09:16:17+03:30
بازیکن و مربی سابق تیم ملی سه گانه می‌گوید: حدود یکسال و نیم آقای سرجیو حتی به مدت دو روز هم به ایران نیامده است پس چطور می‌شود ورزشکاری در سطح ملی را فقط ب...

خیال راحت کی‌روش با درخشش دو ستاره سرخابی/ فقط یک جای خالی در خط دروازه؟!

 خیال راحت کی‌روش با درخشش دو ستاره سرخابی/ فقط یک جای خالی در خط دروازه؟!
2022-09-28T09:16:16+03:30
عملکرد درخشان دروازه‌بانان تیم ملی در دو بازی اخیر مقابل اروگوئه و سنگال می‌تواند خیال کی‌روش و فوتبالدوستان را تا حدود زیادی از این پست راحت کند.

ابراز رضایت کی‌روش از عملکرد تیم ملی در اردوی اتریش

 ابراز رضایت کی‌روش از عملکرد تیم ملی در اردوی اتریش
2022-09-28T08:49:36+03:30
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از عملکرد شاگردانش در اردوی اتریش ابراز رضایت کرد.

اظهارات کی‌روش بعد از پایان اردوی اتریش و رضایت از ملی‌پوشان

اظهارات کی‌روش بعد از پایان اردوی اتریش و رضایت از ملی‌پوشان
2022-09-28T08:16:21+03:30
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی این تیم برابر سنگال و پایان اردوی اتریش، از عملکرد بازیکنانش اظهار رضایت کرد.

لیگ ملت‌های اروپا| اسپانیا با غلبه بر پرتغال به نیمه نهایی رسید

 لیگ ملت‌های اروپا| اسپانیا با غلبه بر پرتغال به نیمه نهایی رسید
2022-09-28T08:22:57+03:30
تیم ملی اسپانیا به‌عنوان آخرین تیم راهی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا شد.

فرزام: شکست برابر رقبای بزرگ با اختلاف کم باعث پیشرفت می‌شود/ به پیش‌بینی خود درباره ملایی رسیدیم

 فرزام: شکست برابر رقبای بزرگ با اختلاف کم باعث پیشرفت می‌شود/ به پیش‌بینی خود درباره ملایی رسیدیم
2022-09-28T08:22:57+03:30
سرمربی تیم روئینگ کشورمان تأکید کرد، شکست شاگردانش برابر رقبای بزرگ با اختلاف کم در نهایت باعث پیشرفت آنها خواهد شد.

رضایی: وقتی داوران زحمات تیم را به هدر می‌دهند چرا اعتراض نکنیم؟

 رضایی: وقتی داوران زحمات تیم را به هدر می‌دهند چرا اعتراض نکنیم؟
2022-09-28T08:22:57+03:30
سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان می‌گوید: داوران بازی برابر هیئت فوتبال نطنز را برای نخستین بار می‌دیدیم و از داوری ضربه خوردیم.

جام ملت‌های فوتسال آسیا| کار دشوار جانشینان نسل طلایی برای کسب سیزدهمین قهرمانی

 جام ملت‌های فوتسال آسیا| کار دشوار جانشینان نسل طلایی برای کسب سیزدهمین قهرمانی
2022-09-28T08:22:56+03:30
تیم ملی فوتسال ایران از امروز (چهارشنبه) وارد جام ملت‌های آسیا می‌شود تا از دو عنوان قهرمانی خود در دو دوره قبلی مسابقات دفاع کند.

معصومی: حریفان با کشتی ایرانی، ما را بردند/ عموزاد، حسن یزدانی دوم می‌شود

 معصومی: حریفان با کشتی ایرانی، ما را بردند/ عموزاد، حسن یزدانی دوم می‌شود
2022-09-28T08:22:56+03:30
پیشکسوت کشتی گفت که رحمان عموزاد سال به سال بهتر می‌شود و بدون شک در آینده تبدیل به حسن یزدانی دوم خواهد شد.

نصرتی: تیم ملی شادابی و طراوت بازی با اروگوئه را نداشت/ کی‌روش دستش را «رو» نکرد

 نصرتی: تیم ملی شادابی و طراوت بازی با اروگوئه را نداشت/ کی‌روش دستش را «رو» نکرد
2022-09-28T08:22:56+03:30
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد کارلوس کی‌روش با توجه به حضور سرمربی انگلیس در ورزشگاه، در دیدار مقابل سنگال دستش را رو نکرده است.

صدرنشینی کویت در روز باخت عراق/ کار مربی ایران در گروه مرگ سخت شد

صدرنشینی کویت در روز باخت عراق/ کار مربی ایران در گروه مرگ سخت شد
2022-09-28T08:03:00+03:30
تیم ملی فوتسال کویت، میزبان مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا کارش را با برد در این رقابت‌ها آغاز کرد.

غیبت صداوسیما در فهرست خریداران حق پخش فوتسال قهرمانی آسیا!

غیبت صداوسیما در فهرست خریداران حق پخش فوتسال قهرمانی آسیا!
2022-09-28T07:23:01+03:30
نامی از ایران و سازمان صدا و سیما در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای خرید حق پخش مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا دیده نمی‌شود.

سایت گل: مانه مقابل دفاع سرسخت ایران ناامید شد

 سایت گل: مانه مقابل دفاع سرسخت ایران ناامید شد
2022-09-27T22:16:16+03:30
سایت معتبر گل به دفاع سرسخت تیم ملی ایران مقابل قهرمان جام ملت‌های آفریقا اشاره کرد.

پیراهن بازیکن مشهور سنگال به کدام ملی‌پوش فوتبال ایران رسید؟

پیراهن بازیکن مشهور سنگال به کدام ملی‌پوش فوتبال ایران رسید؟
2022-09-27T21:29:42+03:30
مدافع تیم ملی فوتبال ایران در پایان دیدار با سنگال پیراهن بازیکن مشهور تیم بایرن مونیخ را دریافت کرد.

سرمربی سنگال: تساوی مقابل ایران مرا نگران نمی‌کند/ باید به کی‌روش امیدوار بود

 سرمربی سنگال: تساوی مقابل ایران مرا نگران نمی‌کند/ باید به کی‌روش امیدوار بود
2022-09-27T21:22:56+03:30
سرمربی تیم ملی سنگال از مربی ۶۹ ساله یوزهای ایرانی تمجید کرد و گفت باید به او امیدوار بود.

گفت‌وگوی جالب کی‌روش با سرمربی سنگال؛ موهایم را به خاطر تو از دست دادم!

 گفت‌وگوی جالب کی‌روش با سرمربی سنگال؛ موهایم را به خاطر تو از دست دادم!
2022-09-27T20:42:57+03:30
سرمربی تیم ملی ایران در صحبت کوتاهی که با همتای خود در تیم سنگال داشت،‌ به شکستش همراه با مصری‌ها در فینال جام ملت‌های آفریقا اشاره کرد.

دروازه‌بان استقلال کار کی‌روش را سخت کرد/ قلم قرمز کجا می‌نشیند؟

دروازه‌بان استقلال کار کی‌روش را سخت کرد/ قلم قرمز کجا می‌نشیند؟
2022-09-27T19:56:20+03:30
کاپیتان تیم فوتبال استقلال در دیدار تیم ملی ایران برابر سنگال مرد شماره یک زمین بود و نمایش قابل قبولی داشت.

تصاویری از دیدار دوستانه ایران - سنگال

 تصاویری از دیدار دوستانه ایران - سنگال
2022-09-27T19:49:36+03:30
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی اتریش به مصاف سنگال رفت و در نهایت به نتیجه تساوی بسنده کرد.

مقاومت برابر قهرمان آفریقا با درخشش حسینی/ زنگ خطر برای جام‌جهانی

مقاومت برابر قهرمان آفریقا با درخشش حسینی/ زنگ خطر برای جام‌جهانی
2022-09-27T19:29:40+03:30
تیم ملی فوتبال ایران که نخستین دیدار تدارکاتی با اروگوئه با را پیروزی پشت سرگذاشته بود، در دومین دیدار برابر قهرمان آفریقا و یکی از تیم های حاضر در جام جهانی...

فرار ایران از شکست مقابل سنگال با تعویض طلایی کی‌روش و واکنش‌های حسینی

 فرار ایران از شکست مقابل سنگال با تعویض طلایی کی‌روش و واکنش‌های حسینی
2022-09-27T19:36:16+03:30
ایران به لطف تعویض طلایی کادر فنی و نیز واکنش‌های تماشایی دروازه‌بان کشورمان، از شکست مقابل سنگال گریخت.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)