میرنیوز

دبیر: برای انتخاب رنگرز از بنا مشورت گرفتیم

 دبیر: برای انتخاب رنگرز از بنا مشورت گرفتیم 2022-09-21T17:16:08+04:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا دبیر که در جلسه قرعه کشی لیگ برتر کشتی شرکت کرده بود، در ابتدای صحبت هایش گفت: خدا خیرتان بدهد که باعث گرم شدن مسابقات می‌شوید.  خیلی از مربیان با ما کاری ندارند ولی کارشان را می‌کنند و از همه ممنونم. یک عده مغرضند و کشتی را می‌زنند چون با علیرضا دبیر بدند.  از 2014 تا 2018 کشتی آزاد و فرنگی در جهانی دو طلا گرفته ولی همین دو سال 11 طلا گرفتیم.  هر کسی که دهانش را باز کرد نباید پخش کنید ببینید راست می‌گوید یا نه، اشاعه دروغ خودش گناه است. هر کسی از کشتی حمایت کند مخلصش هستم اما جلوی کسی که علیه کشتی کار می‌کند، می‌ایستم.

وی ادامه داد: من بد می‌گویم ولی دروغ نمی‌گویم و نیامدم جهان پهلوان شوم. من نه مجیزگوی وزیرم و نه می‌خواهم رئیس هیئت مجیز من را بگوید. همیشه به لیگ اعتقاد داشتم و هشت سال لیگ را تعطیل کردند ببینید وضعیت اقتصادی کشتی گیران چه شد. اگر جلوی لیگ را نگرفته بودند الان قراردادهای لیگ کشتی بالای پنج میلیارد بود.

وی تاکید کرد: در لیگ حق کشی هم می‌شود قهر نکنید و به خاطر کشتی بایستید. یک جایی اجحاف می‌شود اما عمدی نیست. من به کسی که دنبال پست می‌آید کاری ندارم، کسی که کار چاق کنی کند را رد می‌کنم، خودم باید بگردم  و آدم‌ها را پیدا کنم. ما کشتی هستیم و محکومیم به خوب بودن و سالم کار کردن. هرجا دیدید مربی از کشتی گیر درصد خواست مدیونید نگویید اما بدون سند آبروی کسی را نبرید. ما فردین معصومی را داشتیم عنوان جهانی داشت و کشتی گیر لیگ هم بود ولی علیرضا حیدری قهرمان جهان بود و کشتی گیر لیگ نبود. اگر حق کسی خورده شد ما هستیم شما شلوغ نکنید. در جهانی هم به بچه‌ها گفتم حق اعتراض ندارید هر چه سرمربی گفت همان است. حق یونس امامی را مقابل آمریکا خوردند من پیگیری کردم. طلای یونس افتاد گردن کشتی‌گیر آمریکایی.

دبیر تصریح کرد: تا قیامت هر شاگردی نتیجه گرفت برای شما، من ادعایی ندارم اما بگویید این دو سه سال حال کشتی خوب است یا نه. من حمال کشتی‌ام،  بدم نمی‌آید اینکه به من بگویند حمال کشتی، من خوشم می‌آید عشق می‌کنم به من بگویند کربلایی. حمالی هم برای من، جهان پهلوانی برای شما.  به یاری گفتم سازمان لیگ زمانی موفق است که مستقل بوده و درآمدزا باشد. دنبال استعفای من نباشید استعفا برای آدم‌های ضعیف است، من استعفا نمی‌دهم شاید مجمع من را بردارد و یا سری بعد ثبت نام نکنم. یاری باید با 16 تیمش لیگ را پیش ببرد. کشتی مملکت 10 مدال جهانی گرفته و بعد یک سری می‌گویند باختیم. سال 1999 فقط سه مدال گرفتیم.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: پارسال از انتخابی تیم ملی از چهار کشتی درآمدزایی کردیم نه از بلیت فروشی،  یک زمانی به یک بانکی همه اسپانسری را داده بودند، چرا.  این پول سر سفره بچه‌های مردم می‌آید. جز تیم‌های نظامی کسی ورودی را پرداخت نکند حذفش می‌کنیم.  مثلا پاس باید ورودی بدهد چون فقط یک تیم نظامی پول نمی‌دهد،  نه اینکه محتاج آن پول باشیم بلکه شان کشتی باید حفظ شود. از فدراسیون قبلی سر تبلیغات لیگ 50 میلیون ندادند شده یک و نیم میلیارد که من باید از پول بچه‌های مردم آن را بدهم، زیاد حرف بزنند همه اینها را می‌گویم. لیگ برای ما خیلی مهم است.

وی با اشاره به هیئت استان‌ها هم گفت: هیئت‌ها هر کدام مانع رفتن کشتی گیر به تیم استان دیگر شوند برخورد می‌کنم. اخطار می‌دهم به کشتی گیران که اگر امضا کردند پایش بایستند وگرنه محرومش می‌کنم.  آقایان قرارداد محکم ببیندید، بعد پولشان را بدهید.

دبیر در خاتمه تصریح کرد: لیگ را رفت و برگشتی نکنید هنوز ظرفیتش نیست. یا رفت و برگشت یک جا باشد و قرعه کشی کنید.  یا مرحله رفت یک دور باشد و برگشت هم یک دور،  فینال هم که تهران است.  سالن هفت تیر را هم خدا آزاد کرد و دعا کنید همانجا هم مسابقه برگزار کنیم. لیگ پیش از المپیک را در آن کرونا برگزار کردیم که توانستیم در المپیک کشتی بگیریم. کشتی بزرگ شود همه بزرگ می شوند و بالا می‌آیند. من با این مشکل دارم که برخی می‌خواهند خودشان را بالا بیاورند. به جان بچه‌هایم منفعتی در کشتی ندارم.

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سه سالی که در خدمت کشتی بودم، سعی کردیم لیگ را به روزهای اوجش بازگردانیم. متاسفانه برخی از دوستان حدود 7،8 سال به دلیل دیدگاه‌شان خیلی اعتقادی به لیگ نداشتند. به خاطر 5،6 کشتی‌گیر نمی‌توانیم قرارداد 3،4 هزار آدم را مستقیم یا غیرمستقیم از بین ببریم و از روز اول هم محکم گفتم که بعد از مسابقات المپیک و جهانی اعتقاد من به لیگ بیشتر است. آسیایی که برای ما خیلی مهم نیست و بازی‌های آسیایی برای وزارت ورزش مهم است اما در کشتی اینگونه نیست.

وی ادامه داد: درآمد خیلی از کشتی‌گیران درجه یک، دو، سه، چهار، پنج و حتی مربیان ما، گردش مالی ورزش کشتی از مسابقات لیگ است. امروز نیز سازمان لیگ مراسمی برگزار کرد و به دوستان گفتم من در سازمان لیگ هیچ‌کاره هستم. خودتان تصمیم بگیرید و محکم کار را پیش ببرید. همه تیم‌هایی که در لیگ برتر آزاد و فرنگی حضور دارند در لیگ مسئول هستند چون فکر می‌کنید فقط سازمان لیگ مسئول است؟ این موضوع دو طرفه است. سازمان لیگ فکر نکند فقط باید آنها تصمیم بگیرند.

رئیس فدراسیون کشتی افزود:  تصمیم‌گیری یک فرایند است، هرچند سازمان لیگ تصمیم آخر را‌ می‌گیرد ولی در این فرایند حتماً باید تیم‌ها نظر دهند و نظر آنها هم خواسته شود. گفته‌ام شاید در حق تیم‌ها اجحاف شود اما به خاطر کشتی بزرگی کنید. باید 16-17 نفر مسئول کار و سازمان لیگ با هم کار را پیش ببرند، نباید به تنهایی کار کرد. من هم به این دلیل تصمیم گرفتم در قرعه‌کشی نباشم تا راحت‌تر تصمیم بگیرند و بحثی نباشد، شاید جلوی من رو دربایستی کنند. امروز به عنوان مهمان در مراسم حضور داشتم و ‌در مسابقات نیز مهمان هستم. سازمان لیگ باید مستقل باشد. حتی به دوستان گفته‌ام یک قران از فدراسیون پول نخواهید بلکه باید به فدراسیون پول هم بدهید. باید سازمان لیگ به درآمدسازی هم برسد. از همه تیم‌هایی که در لیگ برتر و دسته اول شرکت می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که فدراسیون کشتی و سازمان لیگ برای جلوگیری از درگیری‌هایی که در سال‌های گذشته حتی با استفاده از سلاح سرد در لیگ برتر کشتی شاهد بودیم، چه برنامه‌ای دارند؟  عنوان کرد: به شخصه با هر کسی که سبب رفتن آبروی کشتی شود، برخورد خواهم کرد. در مراسم امروز هم گفتم هر کسی که به رشد مالی، اخلاقی و معنوی کشتی کمک کند مخلصش هستم و دست او را می‌بوسم، ولی اگر احساس کنم فردی در داخل یا بیرون از کشتی این رشته را در دید مردم بد می‌کند به عنوان نفر اول اجرایی کشتی محکم مقابلش می‌ایستم.

دبیر خاطرنشان کرد: فرقی نمی‌کند این آدم مربی، کشتی‌گیر یا یک آدم مغرض باشد. به دوستان گفتم کشتی‌گیران حق اعتراض ندارند. مربی هم تا جایی حق اعتراض دارد.  همان‌طور که ما حق نداریم در خارج از کشور برند جمهوری اسلامی را خراب کنیم در داخل نیز همین‌طور است. باید آبروی کشتی را حفظ کنیم. برخی موارد به من و کمیته انضباطی فدراسیون برمی‌گردد که محکم مقابل آنها می‌ایستیم. اما برخی مواقع برقراری امنیت با مسئولان شهری است که مسابقات در آن برگزار می‌شود. ناجا، نیروی انتظامی، پلیس امنیت و ... همه با هم هستند و باید به این موضوع کمک کنند.

 رئیس فدراسیون کشتی درباره موضوع  پول نگرفتن کشتی‌گیران لیگ یک و اینکه آیا برنامه‌ای برای بحث قراردادها در لیگ برتر و دسته اول دارد، تصریح کرد:‌ این موضوع دو طرفه است. از تیم‌ها خواهش می‌کنم به این مسئله نگاه نکنند که به فلان شخص پول ندهند، با هرکس قرارداد می‌بندند باید بنویسند که فلان مقدار بابت چهار کشتی یا همه کشتی‌ها دریافت می‌کنند، باید محکم بنویسند. حتی به دوستان گفتم سازمان لیگ باید این قابلیت را داشته باشد تا اگر باشگاهی بخواهد 2 ساله با کشتی‌گیر قرارداد بندد این اتفاق بیفتد، ما چنین قابلیت‌هایی داریم. از طرفی برخی تیم‌ها قرارداد می‌بندند و پول کشتی‌گیر را نمی‌دهند این مسائل دو طرفه است و از لحاظ اجرایی این موضوع را به دادگاه می‌فرستیم تا حکم بدهد. ای کاش ما خودمان می‌توانستیم پول را از حساب باشگاه‌ها برداریم اما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم و این موضوع یکی از ایرادهای اجرایی ما است.

دبیر در پاسخ به این سوال که آیا کشتی‌گیران کشورهای دیگر نیز قرار است امسال در لیگ کشتی ایران حاضر شوند؟ عنوان کرد: ما این موضوع را آزاد گذاشته‌ایم. سازمان لیگ اعلام کرد هر تیم می‌تواند سه  کشتی‌گیر خارجی جذب کند اما از یک یا دو نفر آنها می‌توانند استفاده کنند. ولی من مخالفت کردم و با استفاده از اختیارات خود گفتم اگر قرار است سه یا دو کشتی‌گیر خارجی بیایند باید همه آنها کشتی بگیرند. تیم‌ها که نمی‌روند کشتی‌گیر بد بیاورند همه آنها قهرمان جهان و المپیک می‌آورند. مردم ما این کشتی‌ها را می‌بینند و کشتی ارتقا پیدا می‌کند.

وی درباره اینکه آیا می‌توانند مانند مسابقات انتخابی تیم ملی برای رقابت‌های لیگ نیز درآمدزایی کنند، یادآور شد: باید به این سطح برسیم. به همه می‌گویم کشتی درآمدزا است، فکر نکنید که هزینه‌بر است. اگر سالم، درست و سلامت کار کنید مطمئن باشید کشتی‌ درآمدزایی می‌کند.

رئیس فدراسیون کشتی در واکنش به انتخاب حسن رنگز به جای محمد بنا برای سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد:  برای ما پس از المپیک رقابت‌های جهانی اهمیت دارد. شاید نظر من فاصله مسابقات جهانی تا المپیک هزار باشد و المپیک با این مسابقات قابل قیاس نیست، تا جایی که باید در خدمت تیم فرنگی بوده‌ایم. همیشه گفته‌ام باید کشتی فرنگی ما را به دوران قبل و بعد از محمد بنا تقسیم کنیم. قبل از بنا قهرمان‌هایی مثل رنگرز، رحیم علی‌آبادی، فیروز علیزاده، رضا سیم‌خواه و ... داشتیم اما تیم ما بعد از محمد بنا چهار طلای المپیک و مدال‌های زیادی در جهان دارد و خیلی فرنگی از کشتی آزاد ما جلوتر رفت. افرادی که به نتایج امسال تیم کشتی فرنگی اعتراض می‌کنند کارنامه خودشان را در مقابل محمد بنا ببینند، بنا خودش خسته شد. حمید سوریان پیگیری‌های زیادی کرد اما محمد بنا گفت نمی‌آیم. هنوز هم از او خواهش می‌کنیم کنار ما باشد. بنا سرمربی ما نیست بلکه رئیس و رفیق ما هست. خواهش می‌کنم کنارمان باشد. بنا آدم کوچکی نیست بلکه در این کار استاد است.

دبیر افزود: به عنوان یک کارشناس کشتی می‌گویم محمد بنا بی‌نظیر است. اخلاق درستی دارد و آدم سلامت و فنی است. هرچه از او بگویم کم است، حتی برای انتخاب رنگرز از بنا مشورت گرفتیم چون من و سوریان او را قبول داریم. بنا نمونه ندارد و باید افتخار دهد و کنار ما باشد.

وی در واکنش به اعتراض‌های پدر حسن یزدانی پس از بازگشت تیم ملی کشتی از مسابقات جهانی عنوان کرد: ممکن نیست که من در مورد هر موضوعی اظهارنظر کنم. پدر همه کشتی‌گیرها به برد و باخت آنها واکنش نشان می‌دهند. پدر من هم وقتی بازنده بودم ناراحت می‌شد ولی نمی‌توانم جواب همه را بدهم. فقط یک موضوع کلی را بگویم. بابت هر واوی که از دهان‌مان بیرون می‌آید باید در آن دنیا جواب بدهیم. برخی مواقع درباره یک جمله باید جواب بدهیم، خودم را می‌گویم و امیدوارم تمام حرف‌هایی که می‌زنم راست باشد تا بتوانم نزد خدا سرم را بلند کنم.  در این قضیه هم از خود حسن یزدانی بپرسید. من کارم را برای کس دیگری انجام می‌دهم و امیدوارم خدا از من راضی باشد. این موضوع برای من مهم است اگر خدا راضی باشد مردم هم راضی می‌شوند.

ادامه دارد...

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)