میرنیوز

سجادی: از مقصران پرونده ویلموتس حمایت نمی‌کنیم/ درخصوص بازگشت کی‌روش صحبتی با من نشده است

 سجادی: از مقصران پرونده ویلموتس حمایت نمی‌کنیم/ درخصوص بازگشت کی‌روش صحبتی با من نشده است 2022-09-06T07:11:52+04:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی با حضور در برنامه تلویزیونی صف اول اظهار داشت: باعث خوشحالی است شرایطی ایجاد شده که توفیق خدمت را در دولت مردمی به دست آوردیم. فراز و فرودهایی در حین خدمت ایجاد می‌شود ولی وقتی به نتیجه می‌رسد و برنامه‌های ما محقق می‌شود خوشحال کننده است که توفیقاتی را به دست می‌آوریم. به عنوان مثال وقتی پروژه‌های نیمه تمام تکمیل می‌شود و 242 پروژه نیمه‌تمام در هفته دولت به بهره‌برداری رسید واقعا لذت بخش بود و در هفته تربیت بدنی و دهه فجر نیز چندین افتتاح دیگر را نیز خواهیم داشت.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: در یکی دو دهه اخیر این معمولا برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک با تاخیر همراه بوده است و در این دوره نیز به دلیل تغییرات صورت گرفته در اساسنامه و همچنین شرایط کرونایی که در کشور بود برگزاری انتخابات با تاخیر حدود یک ساله همراه شد. لازم به ذکر است که تغییر زمان برگزاری مسابقات المپیک توکیو نیز که با یک سال تاخیر برگزار شد یکی از دلایلی بود که این انتخابات سر موعد برگزار نشود.

وی افزود: در یک رقابت سالم و شفاف انتخابات کمیته المپیک برگزار شد و محمود خسروی‌وفا توانست با کسب بیشترین آرا رئیس جدید کمیته شود. همچنین کمیته اجرایی و نایب رئیسان نیز عوض شدند و تنها دبیرکل کمیته باقی مانده که فعلا آقای سعیدی تمایل دارند که ادامه همکاری را داشته باشند.

سجادی با اشاره به این موضوع که زمان زیادی تا برگزاری دو رویداد بازی‌های آسیایی و المپیک پاریس باقی نمانده خاطرنشان کرد: دو رویداد مهم را درپیش داریم، بازی‌های آسیایی به دلیل شرایط کرونایی به تاخیر افتاد و سال دیگر برگزار می‌شود و کمتر از دو سال دیگر نیز المپیک پاریس را خواهیم داشت. برنامه‌های زیادی برای موفقیت ورزش در این دو رویداد داریم و ستاد عالی بازی‌ها به ریاست بنده تشکیل شده و با حضور رئیس جدید کمیته ملی المپیک این جلسات ادامه پیدا خواهد کرد. همچنین رویدادهای دیگر و مسابقات کسب سهمیه را خواهیم داشت که باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان درخصوص موفقیت کاروان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عنوان کرد: قبل از حضور در قونیه کسب مقام سوم را پیش‌بینی می‌کردیم و در بدبینانه‌ترین حالت اینکه عنوان پنجمی مسابقات همبستگی را به دست آوریم. به دلیل کووید 19 این دوره از بازی‌ها در قونیه با یکسال تاخیر برگزار شد و تعداد رشته‌ها نیز کم شده بود. در 17 رشته شرکت کردیم و سهم قابل توجهی را به بانوان اختصاص دادیم. آنچه که باعث درخشان‌تر شدن نتیجه کاروان ایران شد درخصوص موفقیت بانوان بود. 91 نفر در قسمت بانوان و 166 نفر نیز در بخش آقایان بود و در بخش بانوان رشد 300 درصدی داشتیم. در بخش مدال‌ها 6 مدال طلا، 16 مدال نقره و 14 مدال برنز به دست آوردیم. در این دوره بانوان 72 درصد رشد مدال‌آوری داشتند.

سجادی با اشاره به درخشش بانوان ورزشکار ایران گفت: در سایر کشورها سهم مدال‌آوری بانوان نسبت به آقایان تقریبا برابر است ولی به خاطر رعایت شئونات اسلامی و قوانین اسلامی که نمی‌توانیم در برخی از رشته‌ها حضور داشته باشیم در بخش بانوان مدال‌آوری ما کمتر است. 49 فدراسیون ما در بخش بانوان فعال هستند. اولین برنامه ما در دولت عدالت محور این است که ورزش بانوان ما خودکفا و بی‌نیاز از ورزش آقایان شود. در بسیاری از مسیر به این هدف رسیده‌ایم ولی بازهم باید اقدامات دیگری انجام شود. در راستای تحقق اهداف ما درخصوص همگانی کردن ورزش یکی از اولویت‌های ما درخصوص اصلاح ساختار قامتی بانوان است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تدوین پیش‌نویس شرایط و کمک‌های مالی به تیم‌های ملی با رویکرد توسعه عدالت محور یکی دیگر از برنامه‌های ما است. در دیدار ورزشکاران با رئیس‌جمهور ایشان به ما تاکید داشتند که درخصوص معیشت و شغل ورزشکاران اقدامات لازم را انجام دهیم که دیگر ورزشکاران مشکلی نداشته باشند.

وی افزود: مشارکت در راه‌اندازی کانال اختصاصی رادیو ورزش بانوان یکی دیگر از اقدامات ما بود که خداراشکر این اتفاق افتاد و شبکه راه اندازی شد. این کار حاصل تلاش عزیزانمان در شبکه رادیویی و مسئولین صدا بود. این اتفاق نقطه عطفی است که تلاش‌های بانوان ورزشکاران بیشتر دیده شود.

سیدحمید سجادی همچنین با اشاره به تدوین و بازنگری قانون حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: به صورت آزمایشی این کار را انجام دادیم و به صورت محدود بانوان در ورزشگاه حاضر شدند. تا جایی که فرهنگ اسلامی و عرف جامعه به ما اجازه می‌دهد از این موضوع حمایت خواهیم کرد. تعداد بلیت‌فروشی که انجام شد با هجم افرادی که استقبال کردند همخوانی نداشت و خواهش ما از بانوان این است که خارج از ظرفیت به ورزشگاه مراجعه نکنند چون ممکن است با بی‌نظمی مواجه شویم. بعد از این صندلی‌های استادیوم شماره‌دار خواهد شد و هرکسی در صندلی خریداری شده خواهد نشست که با مراجعه بیش از حد تماشاگران بی‌نظمی‌هایی صورت خواهد گرفت.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه درخصوص موفقیت بانوان ورزشکار ایران اظهار داشت: 572 مدال بانوان در میادین آسیایی، جهانی و بین‌المللی کسب کردند که یک اتفاق بزرگ برای ورزش ایران است و این موفقیت را تبریک می‌گویم. همچنین 86 مورد اعزام بین‌المللی در بخش بانوان در رشته‌های مختلف داشتیم. یکی از اهداف دیگر ما درخصوص توسعه ورزش بانوان با استفاده از کسب میزبانی مسابقات بین‌المللی است.

وی خاطرنشان کرد: ما به تازگی مسابقات زیر 18 سال والیبال و بسکتبال آسیا را میزبانی کردیم که میزبانی خوبی بود و افتخار بزرگی برای ورزش ما است. ریاست فدراسیون والیبال و بسکتبال برای میزبانی این دو رویداد زحمت زیادی کشیدند. همچنین بعد از موفقیت والیبال بانوان در قونیه بازیکنان ما توانستند کره جنوبی قدرتمند را در مسابقات قهرمانی آسیا شکست دهند.

وی خاطرنشان کرد: بانوان ما در امر داوری نیز بسیار فعال هستند. بانوان ما در رشته‌های مختلف در این مدت در 53 رویداد بین‌المللی برای قضاوت اعزام شدند و عملکرد موفقی نیز داشتند.

سجادی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالتی دارد یا خیر عنوان کرد: ما نه تنها در فدراسیون فوتبال بلکه در همه فدراسیون‌ها و انجمن‌های ورزشی، سعی می‌کنیم کمترین دخالت فنی را داشته باشیم ولی پشتیبانی و حمایت خود را خواهیم کرد. یکی از متفاوت‌ترین و قوی‌ترین اساسنامه‌ها مربوط به فدراسیون فوتبال است و از طریق فیفا نیز ابلاغ شده است. طبق ضوابطی که در اساسنامه موجود است و طبق قانون وظایف و اختیارات به عنوان حاکمیت ناظر بر عملکردشان هستیم. فراهم کردن زیرساخت ها و پشتیبانی از آن وظایف ما است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال افزود: معاون ورزش قهرمانی به نیابت از بنده در جلسه انتخاباتی فدراسیون فوتبال شرکت کرد و از نوع برگزاری انتخابات گزارش خاصی مبنی براینکه تخلفی صورت گرفته باشد داده نشد. بعد از انتخابات گزارش‌هایی به ما ابلاغ شد که ما طبق وظیفه این گزارش‌ها را پیگیری خواهیم کرد. طبق قانون مجمع حرف اول را برای انتخابات می‌زند و مجمع تصمیم گرفت که انتخابات برگزار شود. بعد از این انتخابات در فضای عمومی نکاتی مبنی بر وجود تخلفات عنوان شد و اگر مشخص شود قانون‌گریزی انجام شده طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری خواهد شد. فعلا نمی‌توان پیش داوری کرد و درحال بررسی هستیم که آیا کاندیداها به صورت قانونی اجازه حضور داشته‌اند یا خیر.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: کسانی که مخالف انتخاب رئیس منتخب هستند این را می‌گویند که نقش نظارتی وزارت ورزش و جوانان کمرنگ بوده است. مقصران پرونده ویلموتس هنوز اعلام نشده است و ما نمی‌توانیم براساس حدس و گمان تصمیم‌گیری کنیم. با وجود اینکه پرونده ویلموتس مربوط به دوره ما نیست و در زمان وزارت قبل اتفاق افتاده ولی بالاخره باید جریمه‌هایی که اعلام شده را پرداخت کنیم. ما به صورت شفاف پرونده ویلموتس را اعلام کردیم و قطعا از کسی یا کسانی که درخصوص پرونده ویلموتس مقصر بوده‌اند حمایت نمی‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای فرایند انتخابات فدراسیون فوتبال ما اصرار داشتیم که همه چیز شفاف باشد و اطلاع رسانی شود. بنا به دلایلی برخی از دوستان حذف شدند و فقط سه نفر باقی ماندند. انتخابات فدراسیون فوتبال هم موافق داشت و هم مخالف. هیچ دستگاه نظارتی هم درخصوص کاندیداهای انتخاب شده نظری را ندادند و اعمال نظر نکردند.

سجادی درپاسخ به این سوال که صحبت‌های مبنی بر بازگشت کارلوس کی‌روش شنیده می‌شود، ادامه داد: ما به مسائل کادر فنی به هیچ عنوان دخالت نمی‌کنیم. با وجود اینکه رشته تخصصی من دوومیدانی است ولی هیچ گاه در این فدراسیون نیز دخالت نکردم. شاید راهنمایی شده باشد ولی دخالتی نمی‌کنم. هیچ صحبتی درخصوص بازگشت کی‌روش با بنده نشده است مضاف براینکه از نظر مدیریتی وقتی کادر فنی تثبیت شده باشد به نحوی عوض شدن آن شاید اشتباه باشد. ولی به هرحال وزارت ورزش و جوانان و بنده نمی‌توانیم درخصوص انتخاب سرمربی دخالتی کنیم.

سجادی همچنین با اشاره به موفقیت‌های رشته کشتی گفت: خوشبختانه در همه رده‌ها کشتی‌گیران ما در آسیا و جهان قهرمان شده‌اند و فقط گل کار باقی مانده است. خسته نباشید می‌گویم به رئیس فدراسیون و کادر فنی فرنگی و آزاد که واقعا زحمت می‌کشند. ماه‌ها است که ملی‌پوشان در اردو هستند و امیدوارم که در صربستان هم عنوان قهرمانی را به دست آوردند. کشتی رشته اول کشور ما است و همه این رشته را دوست دارند و در دل مردم جا دارند و امیدوارم که دست پر از مسابقات جهانی بازگردند و در بازی‌های آسیایی و المپیک نیز موفق عمل کنند.

وزیر ورزش و جوانان درخصوص موفقیت‌های حوزه جوانان نیز اظهار داشت: حدود یازده سال از ادغام سازمان تربیت‌بدنی و سازمان ملی جوانان می‌گذرد هرچند که خیلی تلاش شد که این ادغام صورت نگیرد. در سال‌های اول خیلی سخت بود ولی رفته رفته با اصلاح سازوکارها و مسائل بودجه‌ای زمینه برای پیش بردن کارها در دو حوزه ایجاد شد. موفقیت حوزه جوانان مربوط به عملکرد معاونت جوانان می‌شود که خود رئیس‌جمهور نیز از ما خواستند که برای انتخاب این معاونت با ایشان مشورت کنیم.

وی افزود: با تلاش‌های یامین‌پور و برنامه‌ریزی که در این مدت انجام دادند و استفاده از ظرفیت‌های دیگر سازمان‌ها برای بهبود قانون جوانی جمعیت و موضوع وام ازدواج و ساخت مسکن در دستور کار قرار گرفت. با پیشنهاد ما و با حکم رئیس جمهور معاونت جوانان به عنوان دبیر شورای عالی جوانان انتخاب شد و این نشان می‌دهد که حوزه جوانان تا چه اندازه برای دولت مردمی اهمیت دارد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: دنیای ورزش بسیار وسیع است و مخاطبان زیادی در کشور دارد و امیدوارم که با خطای کمتر و برنامه‌ریزی بهتر در خدمت مردم کشور باشیم. امیدوارم که عملکرد یک ساله دولت و به ویژه در حوزه ورزش و جوانان مورد رضایت مردم قرار گرفته باشد.

 

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها

 پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها
2024-02-26T08:13:55+03:30
در فاصله ۲۴ ساعت تا پایان فرصت نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر باشگاه ذوب‌آهن با درخواست انتقال بازیکنانش به استقلال و پرسپولیس مخالفت کرد.

بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر

 بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر
2024-02-26T08:13:55+03:30
کامران قاسم‌پور که به دلیل انجام عمل جراحی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، از دو هفته دیگر می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند.

منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم

 منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم
2024-02-26T08:13:55+03:30
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرمربی برزیلی سرخپوشان در حال حاضر نیاز به حمایت و زمان دارد تا تفکرات خود را در تیم پیاده کند.

سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود

 سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود
2024-02-26T08:13:54+03:30
مربی دوومیدانی ایران مدعی است، مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا که چندی پیش در کشورمان برگزار شد، سطح بالایی داشته است.

آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد

 آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد
2024-02-26T06:00:37+03:30
سومین سرمربی فولاد خوزستان در فصل بیست و سوم لیگ برتر به دنبال تکمیل دستیارانش در فولاد خوزستان است.

هموار شدن راه خروج آلوز از زندان

 هموار شدن راه خروج آلوز از زندان
2024-02-26T06:00:37+03:30
با اینکه هنوز زمان زیادی از محکومیت به حبس ۴.۵ سالدنی آلوز نگذشته؛ از هم اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر آزادی احتمالی او شنیده می‌شود.

گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند

 گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند
2024-02-26T06:00:35+03:30
نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.

آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز

 آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز
2024-02-26T06:00:34+03:30
عکس منتشر شده از سوی نواک جوکوویچ که در پرواز منتهی به آمریکا با رافائل نادال گرفته شده، حسابی سروصدا به پا کرد.

فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید

 فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید
2024-02-26T06:00:33+03:30
فاطمه همتی در دیدار نهایی مسابقات کامپوند کاپ آسیایی بغداد به مدال نقره دست یافت.

بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت

 بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت
2024-02-26T06:00:33+03:30
بازیکن نیم فصل اول گل‌گهر سیرجان به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد
2024-02-26T06:00:31+03:30
شاگردان رضا یزدانی با رسیدن به برد ششم در فینال و پیش از رسیدن به کشتی‌گیران ایرانی تیم هندی، قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی کردند.

رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!

 رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!
2024-02-26T06:00:31+03:30
رئیس باشگاه پورتوی پرتغال جدایی بدون هزینه مهدی طارمی در پایان فصل را اتفاقی طبیعی می‌داند.

شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس

 شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس
2024-02-26T06:00:31+03:30
باشگاه ذوب‌آهن در صورتی رضایتنامه مهاجم خود را صادر می‌کند که بتواند لوسیانو پریرا را جذب کند.

لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول

 لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول
2024-02-26T06:00:30+03:30
تیم‌های فولاد سیرجان، گیتی‌پسند، پیکان، ایفاسرام، نیان الکترونیک، شهداب و طبیعت در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد

 جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد
2024-02-26T06:00:29+03:30
دارنده مدال برنز تکواندو قهرمانی آسیا تاکید کرد که یک سال و نیم مصدومیت سختی داشتم اما حالا بازگشتم و برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد.

آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان

 آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان
2024-02-26T06:00:29+03:30
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

ارسلان مطهری به تراکتور پیوست

 ارسلان مطهری به تراکتور پیوست
2024-02-26T06:00:28+03:30
مهاجم استقلال با عقد قراردادی به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی

 جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی
2024-02-26T06:00:28+03:30
قرمزپوشان مرسی‌ساید با غلبه بر چلسی، اولین جام فصل جاری فوتبال انگلیس را بالای سر بردند.

نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک

 نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک
2024-02-26T06:00:27+03:30
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی آلمان دست یافت.

تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد

 تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد
2024-02-26T06:00:27+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان به تحلیل عملکرد اخیر این تیم و خصوصا خشونت زیاد زردپوشان اصفهان در فوتبالی که ارائه می‌دهند، پرداخت.

جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد

 جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد
2024-02-26T06:00:26+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با شکست ایتالیا در فینال؛ قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ امارات شد.

فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!

 فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!
2024-02-26T06:00:26+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که فرصت‌سوزی زیاد می‌تواند بلای جان آبی‌پوشان در مسیر قهرمانی باشد.

جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس

 جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس
2024-02-26T06:00:25+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست بلاروس توانست عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات را به دست بیاورد.

دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود

 دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود
2024-02-24T08:00:36+03:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم قطری‌های چطور به عنوان یک تیم آسیایی از تعداد زیادی بازیکن غیر قطری استفاده می‌کنند؟!

پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی

 پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی
2024-02-24T08:00:35+03:30
تیم پتروشیمی شازند دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است که از صبح امروز (شنبه) در تنکابن آغاز خواهد شد.

بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد

 بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد
2024-02-24T08:00:34+03:30
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم با پیروزی مقابل سپاهان در دیدار پیش رو جهش خوبی در راه دستیابی به قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T19:07:16+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T18:53:47+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت

 بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت
2024-02-23T18:53:47+03:30
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ موفق به پیروزی میلی‌متری مقابل قطر شد.

قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد

 قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد
2024-02-23T16:00:39+03:30
اتحادیه فوتبال قطر با تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی این کشور، پاداش قهرمانی او و شاگردانش در جام ملت‌های اسیا ۲۰۲۳ را داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)