میرنیوز

وزارت ورزش وقت نداشت من را ببیند/ رد صلاحیت شدم چون پشتوانه سیاسی نداشتم!

وزارت ورزش وقت نداشت من را ببیند/ رد صلاحیت شدم چون پشتوانه سیاسی نداشتم! 2022-08-31T16:55:33+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو امروز چهارشنبه در محل این فدراسیون در یک نشست خبری حضور یافت و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ساعی در ابتدا گفت: کار سخت و فشرده‌ای از زمان حضور در فدراسیون داشتیم. ۴ رویداد سنگین قرار بود از قبل برگزار بشود. فقط یک هفته زمان داشتیم.

وی افزود: با انتقال مسابقات از کیش به تهران هزینه‌ها کمتر و تعداد تیم‌ها بیشتر شد. در مسابقات آزاد ورزشکاران بیشتری ثبت نام کردند و رضایتمندی بیشتری داشت. جوری شد که مجبور شدیم سایت را ببندیم.

وی رویدادها و مسابقات بین المللی مختلف تکواندو در این ماه ها را تشریح کرد و تاکید کرد: تیم بانوان ما برای اولین بار قهرمان آسیا شد که کار بزرگی بود چون در خاک کره جنوبی به دست آمد.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه نتایج این رشته در مسابقات بازیهای اسلامی قابل توجه بوده است گفت: به نظر من نتیجه تکواندو حتی بهتر از کشتی بود چون تکواندو ۱۵ ورزشکار داشت و ۱۳ مدال به دست آورد در حالی که کشتی ۲۰ ورزشکار داشت.

هادی ساعی در ادامه در خصوص تشکیل دو تیم ملی و استفاده از کادر فنی مجزا برای این تیم ها اظهارکرد: یکی از دلایل موفقیت تیم های ما، ایجاد رقابت بوده است. ما هم در تیم نونهالان و هم در تیم نوجوانان دو کادر فنی جداگانه گذاشتیم. در تیم بزرگسالان هم همینطور بود چون تعداد مسابقات زیاد و رقابت ها پشت سر هم بود و نمی شد با یک گروه در تمام مسابقات شرکت کرد. کمیته فنی تصمیم گرفت دو تیم با دو کادر فنی به مسابقات اعزام کند.

وی یادآور شد: در رده نونهالان و نوجوانان بعضی ها که قهرمان شدند حتی عضو تیم آسیایی هم شدند . این فرصت را به کسانی که در مسابقات قهرمانی جهان مدال گرفته بودند، دادیم تا به نوعی تشویق هم بشوند. مدال طلای مسابقات جهانی ۷۰ امتیاز داشت و برای اینکه امتیاز را بیشتر کنیم آنها را به مسابقات قهرمانی آسیا هم اعزام کردیم. اما اجازه ندادیم هیچ کسی بدون رقابت های انتخابی به مسابقات قهرمانی آسیا برود. ۴ نوجوان پسر که در مسابقات جهانی طلا گرفته بودند، در آسیا هم این مدال را تکرار کردند و در مجموع ۹۰ امتیاز گرفتند که می توانند رنکینگ آنها را جابجا کنند.

ساعی خاطرنشان کرد: این ورزشکاران حتی به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت می شوند تا خودشان را محک بزنند. کسانی که مدال طلا گرفته اند بعلاوه طلایی های مسابقات کشورهای اسلامی به اردوی انتخابی تیم ملی به تاریخ ۲ مهرماه دعوت می شوند. از این نفرات یک تعداد در اردو می مانند تا تیم اصلی مسابقات جهانی را انتخاب کنیم.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه این فدراسیون به دنبال پشتوانه سازی است اظهار کرد: ورزشکارانی که سن کمتری دارند اگر در اردوی انتخابی بزرگسالان موفق بشوند در این تیم می مانند اما حتی اگر شکست هم بخورند آنها را رها نمی کنیم. چرا که به تیم امید منتقل می شوند. ما دنبال پشتوانه سازی در تکواندو هستیم و تیم امید خود را حفظ می کنیم.

ساعی در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار کرد: رقابت های تکواندو در ماههای گذشته دست ما را باز کرد تا از رده نونهالان تا بزرگسالان چیزهای زیادی به دست بیاوریم. می دانیم شاکله تیم ما چیست و چه می خواهیم. اولین رقابت های پیش روی ما در منچستر است. بعد از آن کمیته فنی جلسه ای تشکیل می دهد تا کادر فنی تیم ملی برای مسابقات جهانی را انتخاب کنیم. رقابت در تیم ملی تا اینجا خوب بوده است و ان شاءالله به حاشیه کشیده نمی شود. دوستان می دانند از آنها چه می خواهیم. هدف این است که در المپیک نتیجه خوبی بگیریم.

خبرنگاری از رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص غیبت مربی بدنساز در یک مقطع در تیم ملی سوال کرد و همچنین استفاده از یک روانشناس در تیم. ساعی در واکنش گفت: به خاطر بعضی از مشکلات، مربی بدنساز نداشتیم ولی مربیانی بودند که در تیم ملی بدنسازی هم انجام می دادند. درباره روانشناس هم باید بگویم این جزو ملزومات است. با مربی بدنساز هم قرارداد بستیم که هر روز سر تمرینات حضور دارد هم در تمرینات فنی و هم در تمرینات بدنسازی. در گذشته مربی بدنساز در تمرینات فنی حضور نداشت که این یک ایراد بود چون بدنساز وقتی تمرین فنی را می بیند می تواند به ایرادات پی ببرد و آن را برطرف کند. بدنساز باید در مسابقات هم کنار تیم باشد.

ساعی ادامه داد: گاهی در شورای برون مرزی ایراد می گیرند که چیزی به نام مربی بدنساز برای اعزام به مسابقات لازم نیست در حالی که در ورزش حرفه ای، ورزشکار حتی تا یک روز قبل از مسابقه باید بدنسازی کند که شکل آن فرق می کند. در حال حاضر مربی بدنساز ما در بحث تغذیه هم به تیم کمک می کند و حضورش واجب است. قرارداد با بدنساز طوری است که در مسابقاتی که فدراسیون خودش اقدام به اعزام می کند با تیم باشد.

رئیس فدراسیون تکواندو درباره روند کاهش کسب مدال های المپیک این رشته که در نهایت در سال ۲۰۲۰ به بی مدال ماندن تکواندو ختم شد خاطرنشان کرد: بهترین عملکرد ما در سال ۲۰۰۴ بود. خیلی ها فکر می کنند تکواندو در سال ۲۰۰۸ با کسب یک مدال طلا موفق بودولی این طور نبود چون یک مدال را نسبت به المپیک ۲۰۰۴ از دست دادیم. با این حال چون رشته های دیگر در المپیک ۲۰۰۸ موفق نبوده اند این طلا دیده شد. از سال ۲۰۰۴ تا سال ۲۰۲۰ مدالهایمان کم رنگ شد تا جایی دیگر اصلا مدال کسب نکردیم. شرایط المپیک خیلی فرق می کند. ورزشکار باید آنقدر تجربه داشته باشد که بتواند نتیجه بگیرد. ما پتانسیل کسب مدال المپیک را داریم. امکانات خوبی مهیا کرده ایم و ورزشکارانمان هم بسیار خوب هستند. با این حال بچه های ما کمی جوان و بی تجربه هستند که امیدوارم در مسابقات به پختگی برسند. تجربه مربیان هم مهم است.

«مشکلی که فدراسیون تکواندو در شورای برون مرزی با آن مواجه است تقریبا مشکل مشترک تمام فدراسیون ها می باشد. برای حل این مشکل چه برنامه و راهکاری دارید؟» هادی ساعی در پاسخ به این سوال گفت: من هم می خواهم تیم هایم با کمترین هزینه به مسابقات اعزام بشوند. باور کنید هزینه ورزشکاران ما در اردو به ازای هر ورزشکار روزانه یک میلیون تومان است. نزدیک به ۶۰۰ هزار تومان پول غذا است بعلاوه هزینه اسکان، مربی و میان وعده. علاوه بر این بچه های بزرگسال حقوق هم می گیرند. اعزام یک نفر اضافه، هزینه زیادی دارد ولی ما این همه هزینه می کنیم تا نتیجه هم بگیریم.

وی یادآور شد: تا یک ماه گذشته نزدیک به ۲۱۵ نفر ورزشکار در رده های سنی مختلف در اردو داشتیم. اینجا دیگر جا نداشتیم و تیم ها را هب امکان دیگری می فرستادیم. خدا کمک مان کرد. دکتر «چو» رئیس فدراسیون جهانی به من می گفت هادی چقدر ورزشکاران شما خوب هستند و عوض شده اند ؟ وقتی به او گفتم ۲۱۵ ورزشکاران در اردو داریم تعجب کرد و پاسخ داد چکار می کنید! ما هم دوست داریم تیم هایمان با هزینه کمتر اعزام بشوند ولی گاهی حضور یک مربی یا فیزیوتراپ، رنکینگ و سکوی ما را عوض می کند.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: خود من گاهی به یک سری از مسابقات نرفتم تا هزینه ها کمتر بشود. آن اوایل شروع کارم خودم بعلاوه دو نفر دیگر را از تیم اعزامی کنار گذاشتیم که نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان صرفه جویی شد ولی یک جاهایی کار سخت است. برای مسابقات گرند پری سه ورزشکار داریم و متاسفانه یک مربی این تیم را همراهی می کند. به ما گفتند چه نیازی است سه ورزشکار، دو مربی داشته باشد؟ مسابقات همزمان بشود چکار کنیم؟ حتی در مسابقات پاراتکواندو تنها یک مربی داشتیم که به ما اعتراض کردند چرا با یک مربی به این رقابت ها آمده اید؟ باز هم مسابقات پاراتکواندو را در پیش داریم که همراه با ۴ ورزشکار فقط یک مربی اعزام می شود. بچه های پاراتکواندو مشکلاتی دارند که باید به آنها کمک شود. مربی این تیم می گوید اگر همزمان دو ورزشکار بازی داشته باشند چکار کنم؟ بعضی از ورزشکاران حتی نمی تواند به تنهایی لباس بپوشند یا کمربند خود را ببندند. باید به اینها کمک شود.

ساعی با اشاره به مشکل مشابه برای تیم تکواندو بانوان برای اعزام به مسابقات گرندپری گفت: در این اعزام هم همین مشکل را داریم. متاسفانه برای همان یک مربی که قرار بود به مسابقات اعزام بشوند، ویزا نیامده است و فقط ویزای یکی از ورزشکاران صادر شده است. اگر ویزا صادر نشود شاید تیم را اعزام نکنیم.

(در پایان نشست خبری اعلام شد که مشکل ویزای این تیم برطرف شده و بانوان تکواندوکار راهی مسابقات گرندپری خواهند شد)

به گزارش خبرنگار مهر، سوال دیگر خبرنگاران از رئیس فدراسیون تکواندو مربوط به عدم استفاده از رضا مهماندوست در تیم ملی بود. آن هم در حالی که این مربی با تیم ملی آذربایجان قطع همکاری کرده بود و ایران می توانست با او قرارداد امضا کند.

ساعی در پاسخ به این سوال گفت: وقتی من به فدراسیون آمدم مهماندوست تا سال ۲۰۲۴ با آذربایجان قرارداد داشت و در ادامه با این تیم قطع همکاری کرد. در حال حاضر ما در تیم ملی خودمان مربیان خوبی داریم که بی تجربه هم نیستند. آقای مغانلو بهترین مربی دنیا شده است. قرار نیست مثلا اگر فردا قرارداد یوسف کرمی هم با تیم خارجی تمام شد به تیم ملی ایران بیاید و چون قرارداد او دلاری بوده ما هم ده هزار دلار بدهیم. مربیان ایران اگر در کشور خودشان کار کنند نباید دلاری قیمت بدهند هر چند که ارزش آنها بیشتر از این حرف ها است. مغانلو هر جای دنیا برود ۱۰ هزار دلار حقوقش خواهد بود ولی ما نمی توانیم این پول را بدهیم. خوشبختانه مهماندوست قراردادش را با آذربایجان تمدید کرد و برای من جای خوشحالی دارد. حضور او یک جاهایی می تواند به ما کمک کند. یعنی زمانی که نیاز به رای و حمایت داریم. اینها نمایندگان ما هستند.

رئیس فدراسیون تکواندو درباره اختصاص بودجه ویژه مجلس به ورزش و سهم تکواندو از این بودجه گفت: قرار است ما هم ۲۰ میلیارد تومان از مجلس دریافت کنیم که ظاهرا یک مبلغی را واریز کرده اند اما تا امروز که ۹ شهریور هستیم وزارت ورزش تفاهم نامه ای را با ما امضا نکرده است و نمی دانیم بودجه امسال ما چقدر است. از روزی که در فدراسون حکم گرفته ام دو بار و آن هم برای حضور در شورای برون مرزی به وزارت ورزش رفته ام. از آن روز دوستان وقت نداشتند من را ببینند و تفاهم نامه ای امضا نشده است.

ساعی در خصوص عدم تایید صلاحیتش برای انتخابات کمیته ملی المپیک اظهار کرد: تا الان که چیزی اعلام نکرده اند. متاسفم که این را می گویم. ما قهرمان های المپیک شناسنامه ای کمیته ملی المپیک هستیم. اگر قرار است ما جایگاهی در این کمیته نداشته باشیم جای تاسف دارد. اگر مشکلی داریم بگویند. به نظرم دلیل آن است که من پشتوانه سیاسی نداشته ام و هر چه دارم از اسم و رسم خودم دارم. البته خوشحالم ولی فکر می کنم اگر پشتوانه سیاسی داشتم حتما نتیجه کمیته ملی المپیک یک چیز دیگر می شد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد مجمع فدراسیون تکواندو همراه او نیست اظهار کرد: من تابع تصمیمات مجمع هستم و گلایه ای ندارم ولی این باعث می شود کارهای ما عقب بیافتد. 

خبرنگار دیگری از رئیس فدراسیون تکواندو درباره زمان معرفی دبیر فدراسیون تکواندو سوال پرسید که وی در پاسخ گفت: سعی می کنیم زودتر تکلیف را روشن کنیم. مجبور بودیم بلافاصله تیم را به مسابقات بلغارستان و ترکیه اعزام کنیم و برای همین مجبور شدم برای این پست، سرپرست بگذارم. سرپرست دبیری فدراسیون یکی از اعضای هیئت رئیسه است و سعی می کنم زودتر تکلیف دبیر و حتی نایب رئیس را مشخص کنم.

ساعی در پاسخ به این سوال که چرا وزارت ورزش با این فدراسیون و همچنین فدراسیون کشتی مشکل دارد و سنگ اندازی می کند، خاطرنشان کرد: تا امروز مشکلی با وزارت نداشته ایم. نمی دانم اسمش را چه بگذارم ولی یک جاهایی کم لطفی می شود. مثلا دیروز برای همان بحث اعزام مربی تماس گرفتم چون مسابقات گرندپری بالاترین سطح مسابقات است. گفتم اگر مشکل خواهر من است، اسم او از لیست خط بزنید و نام خانم زارع را در لیست بگذارید. الان مربی من می گوید باید برای ورزشکار هم هتل بگیرم هم غذا تهیه کنم هم او را در زمین گرم کنم و هم در مسابقات کنارش باشم. نه می توانیم ماساژور اعزام کنیم، نه کمک مربی، نه سرپرست. این سخت است. خانم ساعی در کشورهای اسلامی هم کمک مربی بود هم سرپرست. متاسفانه باز هم موافقت نشد و خبر ندادند.

رئیس فدراسیون تکواندو درباره اینکه چه لزومی دارد وزارت ورزش حتی در تعیین تعداد نفرات اعزامی به رقابت ها دخالت کند تصریح کرد: تا امروز ۴ میلیارد از همان سهم بودجه ویژه دولت از طریق وزارت ورزش دریافت کردیم. فکر می کنم وزارت ورزش هم یک مقدار پول داده است در حالی که تا همین امروز ۳۲ میلیارد تومان هزینه کرده ایم. کمیته المپیک هم در سال احتمالا نزدیک به ۴ میلیارد تومان به ما پول می دهد. با این حال در همان مسابقات قهرمانی آسیا و پومسه ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پول بلیت دادیم.

رئیس فدراسیون تکواندو درباره اینکه آیا بهتر نبود کادر فنی تیم ملی از همین الان تعیین تکلیف می شد و کار به مسابقات منچستر گره نمی خورد گفت:  آنقدر مسابقات نزدیک به هم بود که نمی توانستیم یک تیم و یک کادر فنی داشته باشیم. اگر تنها یک کادر فنی داشتیم باید یک جت شخصی می گرفتیم تا از این طرف به آن طرف بروند. دو گروه تشکیل دادیم چرا که اگر یک تیم داشتیم نمی توانستیم در این تعداد مسابقه شرکت کنیم. با این کار تمرکز مربیان روی یک تعداد بازیکن و رویدادهای مشخص بود و فرسودگی ورزشکار هم نداشتیم. هم کادر فنی و هم بازیکن تا امروز رقابت سالمی داشتند.

«شانس کدام مربی برای هدایت تیم ملی بیشتر است؟» ساعی در پاسخ به این سوال گفت:  نمی توانم بگویم. باید کمیته فنی تشکیل جلسه بدهد. برای ما انتخاب از بین این دو مربی سخت است چون هر دو توانمند هستند.

رئیس فدراسیون تکواندو درباره اینکه آیا قول کسب مدال المپیک را می دهد اظهار کرد: سخت است تا آنجا برسیم. تیم ما جوان است ولی خیلی امیدواریم. بعد از مسابقات جهانی مسیر برای کسب سهمیه المپیک را پیدا می کنیم. نتیجه گرفتن در جهانی سخت است. اگر آنجا مدال بگیریم ۷۰ درصد راه کسب سهمیه را رفته ایم. تکواندو طوری است که وقتی المپیک تمام می شود از فردای آن المپیک بعدی شروع می شود. اگر دوره قبل در المپیک نتیجه نگرفتیم یکی از دلایل آن این بود که تعداد محدودی از ورزشکاران تمام مسابقات را شرکت کردند و کسانی که سهمیه المپیک گرفتند درب و داغان بودند. اینکه الان می گوییم برای هر وزن دو نفر داشته باشیم به خاطر این است که همدیگر را ساپورت کنند.  کسب سهمیه کار یک تیم فنی بزرگ است.

ساعی در پایان درباره وضعیت آرمین هادی پور ملی پوش تکواندو ایران گفت: های پور یک عمل کوچک دیگر انجام داد و مدتی هم برای ریکاوری و فیزیوتراپی اینجا بود. او الان مرخصی گرفته است و دوباره به تیم اضافه می شود. آرمین پتانسیل خوبی در وزن ۲ است. امیدوارم آسیب دیدگی او رفع بشود. از او حمایت می کنیم او حتی درخواست کرد به یک تورنمنت اعزام بشود و کارهایش را انجام داد ولی آسیب دیدگی آخر به او اجازه نداد. اگر لازم باشد به تنهایی در یک تورنمنت شرکت کند این کار را خواهیم کرد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)