میرنیوز

حضور «ساکت» همه چیز را بهم می‌ریزد/ ماجرای عزیزی‌خادم برای تاج تکرار نشود!

حضور «ساکت» همه چیز را بهم می‌ریزد/  ماجرای عزیزی‌خادم برای تاج تکرار نشود! 2022-08-31T12:42:12+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال روز سه شنبه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد که رقابت برای رسیدن به صندلی ریاست بین مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی بود. در پایان این رقابت انتخاباتی، مهدی تاج با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد. در مجمع فدراسیون فوتبال ۸۰ نفر حق رأی داشتند که از این جمع مهدی تاج ۵۱ رأی کسب کرد، میرشاد ماجدی ۲۵ رأی کسب کرد و عزیز محمدی ۴ رأی را به خود اختصاص داد.

این انتخابات البته چندان بی حاشیه هم نبود و اعلام خبر لغو و سپس برگزاری آن به فاصله چند ساعت در شب مجمع، جنجال زیادی به پا کرد.

امیر عابدینی رئیس پیشین و عضو سابق مجمع فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر، به ارزیابی این انتخابات و بازگشت مهدی تاج به فدراسیون پرداخت و تاکید کرد که انتخاب تاج در واقع تلاش اعضای مجمع برای پایان دادن به تصمیمات «بچگانه» در فدراسیون بوده است.

وی همچنین از حضور محمدرضا ساکت در هیات رئیسه اظهار تعجب کرد و گفت که حضور ساکت در این بخش، جو فوتبال را به هم می‌زند.

حضور «ساکت» همه چیز را بهم می‌ریزد/ ماجرای عزیزی‌خادم تکرار نشود!

مشروح گفتگوی عابدینی با خبرنگار مهر در ادامه می‌آید:

اعضای مجمع عملکرد ماجدی و هیات رئیسه را برنتابید

انتخابات این دوره پر از تنش بود و با آرامش پیش نرفت. من در انتخابات مختلفی حضور داشتم ولی این بار جو انتخابات، عجیب و غریب بود که دلایل مختلفی داشت. فکر می‌کنم همه چیز از روزی شروع شد که هیات رئیسه سناریویی را پیش برد تا عزیزی خادم را از ریاست عزل کند و یکی از خودشان را به عنوان رئیس بگذارد. از آن زمان میرشاد ماجدی داعیه ریاست فدراسیون داشت ولی اعضای مجمع این اتفاقات را بر نتابیدند و سراغ عملکرد هیات رئیسه و سرپرست فدراسیون یعنی ماجدی.

دادکان قبول نکرد در انتخابات شرکت کند

اتفاقاتی که برای تغییر رئیس بعضی از هیات‌های فوتبال استانی رخ داد، چالش جدیدی بود. اعضای مجمع با دیدن این اتفاقات مصمم شدند گزینه جدیدی برای ریاست فدراسیون فوتبال پیدا کنند. آنها سراغ گزینه‌های زیادی هم رفتند که قبول نکردند. با خیلی‌ها تماس گرفته شد اما پاسخشان منفی بود؛ امثال محمد دادکان ها و… یعنی فوتبالی‌هایی که کنار بودند.

تاج با فشار برای ریاست فدراسیون ثبت نام کرد!

این فشار به مهدی تاج هم آمد. او قصد ورود به انتخابات فدراسیون فوتبال را نداشت ولی به چند دلیل آمد. اولین دلیل، اعاده حیثیت بود. تاج مصمم است تا هر پرونده‌ای که در فدراسیون فوتبال به نامش وجود دارد را پاک کند. اگر کسی را دوست نداشته باشند، بی جهت به خاطر پرونده‌هایش کاندیدا نمی‌شود. یعنی چوب در سوراخ زنبور نمی‌کند که نیش بخورد ولی تاج این نیش را نوش می‌دانست!

درگیری فوتبال با تصمیمات بچگانه

دومین دلیل درخواست هیات‌ها و اعضای مجمع برای پایان دادن به تصمیمات بچگانه در فوتبال بود؛ تصمیماتی که صبح گرفته می‌شد و شب لغو می‌شد یا شب گرفته می‌شد و صبح آن را کنسل می‌کردند. سرمربی تیم ملی را برکنار می‌کردند و بعد از چند روز دوباره ابقا می‌شد. کمیته فنی یک تصمیم می‌گرفت و سرپرست فدراسیون آن را «وتو» می‌کرد. جوری شده بود که همه شریک فوتبال بودند اما کسی حاضر نبود پاسخگو باشد. دلیل دیگری که به نظرم می‌آید این است که تاج استنباط کرد که اگر بیاید از او استقبال می‌شود. او با خودش گفته اگر مثلاً در پرونده ویلموتس آن اتفاقات رخ داده، خودم می آیم و آن را جمع می‌کنم.

حضور «ساکت» همه چیز را بهم می‌ریزد/ ماجرای عزیزی‌خادم تکرار نشود!
مهدی تاج در مجمع فدراسیون فوتبال

مو را از ماست کشیدند و نگذاشتند ثبت نام کنم

مبانی ثبت نام ریاست فدراسیون درست بود و حرف و حدیثی نبود. مثلاً بنده به آقای کامرانی فر (دبیر کل فدراسیون فوتبال) گفتم خارج از ایران هستم و چهار روز دیرتر می‌رسم اما کارهای ثبت نام را انجام داده‌ام. او قبول نکرد و می‌گفت شرایطم باید احراز بشود. گفتم نیازی به احراز ندارم. اگر نگاهی به عکس‌های روسای فدراسیون فوتبال در این فدراسیون بیاندازید، عکس من، دادکان، مصطفوی، کفاشیان و… وجود دارد. ما دیگر نیازی به احراز نداشتیم. این مثال را زدم تا بدانید برای انتخابات «مو را از ماست کشیدند» ولی چطور یکباره بعد از جوسازی‌ها، شب انتخابات مجمع را تعطیل کردند؟

هر سه کاندیدا پرونده داشتند

برای مهدی تاج هم دو نوع جوسازی وجود داشت. یکسری‌ها از روی دلسوزی انتقاد می‌کردند و بعضی از صحبت‌ها از روی بغض و عداوت بود. آنها برای فوتبال دل نمی‌سوزاندند. هر روز گفته می‌شد به تاج گفته می‌شود که از انتخابات کنار برود ولی این اتفاق هم نیفتاد. هر سه کاندیدای ریاست فدراسیون دارای پرونده باز بودند. معنی پرونده باز هم مشخص است. همه می‌توانند متهم باشند اما از اتهام تا اثبات جرم راه زیادی وجود دارد.

خدا کند ماجرای عزیزی خادم برای تاج تکرار نشود

مجمع می‌خواست نشان بدهد استقلال دارد و تحت فشار قرار نمی‌گیرد. اعضای مجمع به تجربه و مهمتر از آن به «تیم» تاج رای داد. گزینه‌های معرفی شده از سوی تاج شناخته شده هستند. الان ترکیب هیات رئیسه فدراسیون همان نفرات قبل هستند منهای چهار نفر. خدا کند اینها دوباره سراغ همان قانونی که برای عزیزی خادم رفتند، نروند و تاج را دو ماه دیگر برکنار نکنند. اجازه بدهند فوتبال شکل بگیرد. هیچکس حق ندارد حق دیگری را پایمال کند. اگر حرفی هم هست، قانون پیگیری می‌کند. اگر حب و بغض داریم، آن را بگذاریم برای دشمن. چرا باید به جان هم بیافتیم؟ سیستم خودش نظارت می‌کند و با هیچکس هم تعارف ندارد.

«ساکت» جو هیات رئیسه را به هم می‌زند

حضور محمدرضا ساکت در هیات رئیسه و در کنار تاج جو را به هم می‌زند. شاید خود تاج هم این باور را پیدا کرده باشد. جو مطلوب‌تر این بود که ساکت کنار برود. الان تاج، نبی، قنبرزاده و ساکت یکطرف هستند و طرف دیگر اعضای قبلی هیات رئیسه. ایجاد تعامل در این فضا سخت است ولی با درایت تاج می‌توان این مسئله را حل کرد.

برای کفاشیان وسط گود رفتم ولی از تاج حمایت نکردم

حمایت من از مهدی تاج؟ اصلاً این‌طور نبود. من تاج را فقط تخریب نکردم. همه توقع دارند امیر عابدینی انتقاد کند. من با هر سه کاندیدا در تماس بودم. حتی می‌توانم بگویم با عزیزالله محمدی بیشتر از تاج و ماجدی صحبت می‌کردم. آنها می‌آمدند پیش من و مشاوره می‌گرفتند. مگر میرشاد ماجدی چند ماه پیش با من تماس نگرفت. تاج هم آمد و با هم صحبت کردیم. من به عنوان «ریش سفید» حرف‌ها را می شنوم و نظرم را می‌دهم اما اینکه وسط گود بیایم؛ نه این‌طور نبود. این بار حتی نگفتم مجمع به چه کسی رای بدهد. قبلاً برای عزیزی خادم و دوره قبلی تاج گفته بودم مجمع به اینها رای بدهد. برای علی کفاشیان حتی رفتم وسط گود و برای ش رای گرفتم.

شب انتخابات به نبی گفتم تاج ۵۲ رای می‌آورد

شب انتخابات نبی با من تماس گرفت. به او گفتم شربت خواب بخور و بخواب چرا که تا صبح اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. به او گفتم که مملکت نظام دارد و انتخابات برگزار می‌شود. نبی از من پرسید چه کسی رای می‌آورد. به او گفتم که تاج ۵۲ رای می‌آورد. البته در نهایت ۵۱ رای آورد. در واقع من رای آن‌طرفی‌ها را می‌دانستم.

بی اطلاعی از دبیر کلی علی خطیر

از حضور علی خطیر به عنوان دبیر کل در فدراسیون فوتبال اطلاعی ندارم. حتی به تاج بعد از انتخاب شدنش تبریک نگفتم و با او تماس نگرفتم.

کی روش را بعد از جام جهانی بیاورید

اگر بخواهم به تاج مشورت بدهم می گویم مربی تیم ملی باید کسی باشد که کارش «تمیز» بوده است و کمترین دغدغه را برای صعود به جام جهانی داشته‌ایم. اگر هم مشکلی بوده است، دیگران درست کرده‌اند. دراگان اسکوچیچ به صورت تلویحی در مصاحبه‌ای درباره ارتباطش با میرشاد ماجدی گفته بود که با آنها دوست نیست ولی ارتباطش حرفه‌ای است. معلوم بود بعضی چیزها به اسکوچیچ تحمیل شده است ولی صدایی از او در نیامد و کارش را انجام داد. او با تیم ملی نتیجه گرفته و حالا می‌خواهد مزدش را در جام جهانی بگیرد. آمدن کی روش در این مقطع زمانی اگر نتیجه نگیرد یعنی یک بار سنگین روی دوش فدراسیون فوتبال. ضمن اینکه یک مربی هم که تیم ملی را راحت به جام جهانی برده، دل آزرده می‌شود. اگر قرار به آمدن کی روش است باید بعد از جام جهانی باشد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها

 پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها
2024-02-26T08:13:55+03:30
در فاصله ۲۴ ساعت تا پایان فرصت نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر باشگاه ذوب‌آهن با درخواست انتقال بازیکنانش به استقلال و پرسپولیس مخالفت کرد.

بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر

 بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر
2024-02-26T08:13:55+03:30
کامران قاسم‌پور که به دلیل انجام عمل جراحی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، از دو هفته دیگر می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند.

منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم

 منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم
2024-02-26T08:13:55+03:30
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرمربی برزیلی سرخپوشان در حال حاضر نیاز به حمایت و زمان دارد تا تفکرات خود را در تیم پیاده کند.

سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود

 سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود
2024-02-26T08:13:54+03:30
مربی دوومیدانی ایران مدعی است، مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا که چندی پیش در کشورمان برگزار شد، سطح بالایی داشته است.

آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد

 آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد
2024-02-26T06:00:37+03:30
سومین سرمربی فولاد خوزستان در فصل بیست و سوم لیگ برتر به دنبال تکمیل دستیارانش در فولاد خوزستان است.

هموار شدن راه خروج آلوز از زندان

 هموار شدن راه خروج آلوز از زندان
2024-02-26T06:00:37+03:30
با اینکه هنوز زمان زیادی از محکومیت به حبس ۴.۵ سالدنی آلوز نگذشته؛ از هم اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر آزادی احتمالی او شنیده می‌شود.

گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند

 گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند
2024-02-26T06:00:35+03:30
نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.

آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز

 آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز
2024-02-26T06:00:34+03:30
عکس منتشر شده از سوی نواک جوکوویچ که در پرواز منتهی به آمریکا با رافائل نادال گرفته شده، حسابی سروصدا به پا کرد.

فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید

 فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید
2024-02-26T06:00:33+03:30
فاطمه همتی در دیدار نهایی مسابقات کامپوند کاپ آسیایی بغداد به مدال نقره دست یافت.

بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت

 بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت
2024-02-26T06:00:33+03:30
بازیکن نیم فصل اول گل‌گهر سیرجان به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد
2024-02-26T06:00:31+03:30
شاگردان رضا یزدانی با رسیدن به برد ششم در فینال و پیش از رسیدن به کشتی‌گیران ایرانی تیم هندی، قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی کردند.

رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!

 رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!
2024-02-26T06:00:31+03:30
رئیس باشگاه پورتوی پرتغال جدایی بدون هزینه مهدی طارمی در پایان فصل را اتفاقی طبیعی می‌داند.

شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس

 شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس
2024-02-26T06:00:31+03:30
باشگاه ذوب‌آهن در صورتی رضایتنامه مهاجم خود را صادر می‌کند که بتواند لوسیانو پریرا را جذب کند.

لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول

 لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول
2024-02-26T06:00:30+03:30
تیم‌های فولاد سیرجان، گیتی‌پسند، پیکان، ایفاسرام، نیان الکترونیک، شهداب و طبیعت در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد

 جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد
2024-02-26T06:00:29+03:30
دارنده مدال برنز تکواندو قهرمانی آسیا تاکید کرد که یک سال و نیم مصدومیت سختی داشتم اما حالا بازگشتم و برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد.

آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان

 آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان
2024-02-26T06:00:29+03:30
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

ارسلان مطهری به تراکتور پیوست

 ارسلان مطهری به تراکتور پیوست
2024-02-26T06:00:28+03:30
مهاجم استقلال با عقد قراردادی به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی

 جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی
2024-02-26T06:00:28+03:30
قرمزپوشان مرسی‌ساید با غلبه بر چلسی، اولین جام فصل جاری فوتبال انگلیس را بالای سر بردند.

نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک

 نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک
2024-02-26T06:00:27+03:30
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی آلمان دست یافت.

تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد

 تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد
2024-02-26T06:00:27+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان به تحلیل عملکرد اخیر این تیم و خصوصا خشونت زیاد زردپوشان اصفهان در فوتبالی که ارائه می‌دهند، پرداخت.

جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد

 جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد
2024-02-26T06:00:26+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با شکست ایتالیا در فینال؛ قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ امارات شد.

فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!

 فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!
2024-02-26T06:00:26+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که فرصت‌سوزی زیاد می‌تواند بلای جان آبی‌پوشان در مسیر قهرمانی باشد.

جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس

 جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس
2024-02-26T06:00:25+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست بلاروس توانست عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات را به دست بیاورد.

دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود

 دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود
2024-02-24T08:00:36+03:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم قطری‌های چطور به عنوان یک تیم آسیایی از تعداد زیادی بازیکن غیر قطری استفاده می‌کنند؟!

پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی

 پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی
2024-02-24T08:00:35+03:30
تیم پتروشیمی شازند دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است که از صبح امروز (شنبه) در تنکابن آغاز خواهد شد.

بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد

 بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد
2024-02-24T08:00:34+03:30
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم با پیروزی مقابل سپاهان در دیدار پیش رو جهش خوبی در راه دستیابی به قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T19:07:16+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T18:53:47+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت

 بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت
2024-02-23T18:53:47+03:30
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ موفق به پیروزی میلی‌متری مقابل قطر شد.

قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد

 قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد
2024-02-23T16:00:39+03:30
اتحادیه فوتبال قطر با تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی این کشور، پاداش قهرمانی او و شاگردانش در جام ملت‌های اسیا ۲۰۲۳ را داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)