میرنیوز
به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاههای لیگ برتری انگلیس که از کمبود هواپیمای شخصی رنج میبرند، میگویند که این کمبود بر عملکرد تیمهایشان تأثیر گذاشته است. تقاضا برای استفاده از هواپیماهای شخصی در بریتانیا در حال افزایش است و همین باعث نگرانی باشگاههای لیگ برتری شده است و مدیران این باشگاهها معتقدتد که یک پرواز کوتاه با هواپیما و یک سفر با اتوبوس میتواند تفاوت بین برد و باخت باشد.
طبق گزارشهای منتشرشده؛ در برخی رسانههای انگلیسی، باشگاههای لیگ برتری به دلیل نبود پروازهای شخصی در دسترسشان ناامید شدهاند. در یکی از این موارد توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی پیش از شکست 3 بر صفر خارج از خانه تیمش مقابل لیدزیونایتد در هفته سوم لیگ برتر انگلیس، یکی از اولین کسانی بود که درباره نبود سفر هوایی در دسترس خودش و کادرفنیاش گلایه کرد.
توخل از این واقعیت ابراز تأسف کرد که او و مربیانش مجبور بودند با اتوبوس به یورکشایر بروند، در حالی که بازیکنانش با پرواز کوتاه به شمال انگلیس رفتند. توماس توخل و تیم تحتهدایتش باید با استفاده از سه هواپیما با ظرفیت 14 نفره به یورکشایر سفر میکردند، اما در نهایت او و کادرفنیاش مجبور شدند با اتوبوس به یورکشایر سفر کنند چون هواپیمای رزرو شده آنها مشکل فنی پیدا کرد.
با این حال این مربی آلمانی و آبیپوشان غرب لندن تنها کسانی نیستند که از این موضوع گلایه دارند. توخل اندکی پس از باخت تحقیرآمیز تیمش در اِلند رود اشاره کرد که تمهیداتی که برای سفرهای تیمش در نظر گرفته میشود، ممکن است نتیجه را تحتتأثیر قرار دهد.
طبق این گزارشها؛ اعتقاد بر این است که این مشکلات به افزایش تقاضا برای پروازهای چارتر در بریتانیا نسبت داده میشود. این بدین معناست که باشگاههای لیگ برتر معمولاً وقتی که مقدمات سفر خود را آماده میکنند، تازه در انتهای صف تهیه بلیت هواپیما قرار میگیرند.
ساشا ریازانتسف عضو سابق هیئت مدیره باشگاه اورتون در گفتوگو با «بلومبرگ» گفت: یکی از مسائلی که برای باشگاههای فوتبال وجود دارد این است که همه آنها میخواهند هواپیماهای شخصی کرایه کنند که عمدتاً هواپیماهای بزرگ ممکن است کمتر در دسترس تیم و کادرفنی در همان روزهای مسابقه که شنبه و یکشنبه است، باشد.
بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «اتلتیک»؛ در دوران پساکرونا، مسائلی از جمله کمبود خدمه پرواز، افزایش قیمت سوخت و کمبود هواپیماهای بزرگتر مشکل باشگاههای لیگ برتری را تشدید کرده است. طبق این گزارش؛ باشگاهها دوست دارند برای 50 تا 60 نفر از اعضای تیم خود بلیت رزرو کنند، اما فقط هواپیماهای کوچکتر با ظرفیت 25 تا 30 نفر در دسترس هستند، به این معنی که افراد کلیدی (بازیکنان) پرواز میکنند و بقیه با مربی سفر میکنند.
بسیاری از باشگاههای لیگ برتر استفاده از هواپیماهای ملخی را دوست ندارند و استفاده از جتهای شخصی را ترجیح میدهند چون بهتر و حرفهایتر به نظر میرسند.
انتهای پیام/
منبع : خبرگزاری تسنیم
آذرباد: ناکامیهای تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
دروازهبان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
لشگری: مربیای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
اقدام فدراسیون برای سفر ملیپوشان فوتسال پس از لغو پرواز
بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاریسنژرمن شد
باشگاه استقلال محکوم شد
رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
جوکوویچ: این فصل بد من است
حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
خطیر: آقای تاج، بازیهای لیگ را با VAR برگزار کنید
آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
ژاوی: نبرد فوقالعادهای با PSG داریم/ پیشرفت کردهایم
آنچلوتی: تمام توانمان را مقابل منسیتی به کار خواهیم بست
روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیتههای انضباطی و اخلاق
زمانبندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
گفتوگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
تاج: شرایط سرخابیها نگرانکننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
رجائیان: استقلال مظلومنمایی میکند/ نکونام باید اخراج میشد