میرنیوز

دبیر: مدیران میانی وزارت ورزش با کشتی مشکل دارند، آنها خادم را فراری دادند/ حمال کشتی هستم؛ برنامه‌ای برای دوره بعدی فدراسیون ندارم

 دبیر: مدیران میانی وزارت ورزش با کشتی مشکل دارند، آنها خادم را فراری دادند/ حمال کشتی هستم؛ برنامه‌ای برای دوره بعدی فدراسیون ندارم 2022-08-29T11:55:18+04:30

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در نشست خبری که صبح امروز (دوشنبه) در محل این فدراسیون برگزار شد، اظهار داشت: نمی‌گذارم هیچ خبر و حاشیه‌ای به اردو برود. من حتی نگذاشتم سوریان و پژمان درستکار جای من صحبت کنند و گفتم کتکش را من می‌خورم.

* حمال کشتی هستم/ چطور انتظار دارند کت و شلوار بپوشم؟
وی ادامه داد: سال 98 که آمدم، تیم یازدهم و نهم دنیا، سه ماه حقوق عقب افتاده و کلی بدهی را تحویل گرفتم و امروز ببینید که کجا هستیم. این کار همه شماست. من همیشه گفتم حمال کشتی هستم، با این کلمه لذت می‌برم. لباس من را مسخره می‌کنند. من بلدم لباس بپوشم، ولی از 6 صبح سر پروژه هستم. من آدم عملیاتی هستم. باید سر تمرین بچه‌ها هم بروم. چطور انتظار دارند کت و شلوار بپوشم. شلوار شش جیب گشاد است، پای پرانتزی من را نشان نمی‌دهد. کشتی ورزش پرفشاری است و اینها پیش می‌آید. کت و شلوار 50 میلیونی بپوشم و زمانی که کار نکنم، آیا می‌توانم حرف بزنم؟

* حال کشتی خوب است
دبیر در مورد عملکرد تیم‌های نوجوانان در مسابقات قهرمانی جهان گفت: گفته بودم اثر کرونا را بعداً می‌بینیم. بالای 260 ثبت‌نامی در باشگاه‌ها داریم و باشگاه‌ها زیاد شده که جمعیت کشتی بالا برود. افتخار کشتی همین طرح توسعه است. طبق آن جلو می‌رویم و خیلی جاها هم از برنامه‌مان جلوتریم. روزی که التماس می‌کردیم باشگاه‌ها را باز کنید، برای همین بود. آمریکایی‌ها سالن‌هایشان باز بود. هر جا رفتیم، البته غیر از مسابقات آسیایی نوجوانان و گاف آن مربیان، همه جا نتیجه گرفتیم. همین که امروز کشتی حالش خوب است، آقایان منتقد هم می‌توانند حرف بزنند. واقعاً از اینکه باشگاه اکبر فلاح که الگوی من بوده یا منصورخان برزگر شلوغ است، لذت می‌برم.

* وقتی کشتی می‌بازد، همه ناراحت می‌شوند
رئیس فدراسیون کشتی عنوان کرد: همین حسی که مردم ما به کشتی دارند، سایر کشورها به ورزش ملی‌شان دارند. همه مردم همین حس را به کشتی دارند. وقتی فوتبال ما به اسپانیا می‌بازد، کسی ناراحت نمی شود، اما کشتی ببازد، همه ناراحت می‌شوند، چون کشتی مال ماست.

* زخم‌های کشتی را می‌بینم
وی خاطرنشان کرد: من زخم‌های کشتی را می‌بینم.  با تک تک این بچه‌ها تب می‌کنم. بیست و پنج سالم بود که از کشتی رفتم، چون کتفم بالا نمی‌آید. بچه‌های درجه سه و چهارم را هم مجانی عمل می‌کنم، چون وقتی مصدوم شدم، خودم چند عمل انجام دادم.

* تُن صدای من بلند و ادبیاتم تند است/ با پولادگر فرق دارم
دبیر گفت: رفتم به اتاق گرایی و بیدارش کردم. چای درست کرد و با هم خوردیم. اگر حرف می‌زنم، برای این است که دردم می‌گیرد از مسئولانی که وعده می‌دهند و بعد همه فکر می‌کنند این بچه‌ها چه چیزی گرفته‌اند. شاید حالا یک عبارتی را بی‌دقتی کردم و گفتم. «تُن» صدای من بلند و ادبیاتم تند است، چون این دردها را در کشتی می‌بینم، تندتر می‌شوم و بهم می‌ریزم. جنگیدن برای کشتی را وظیفه‌ام می‌دانم. یکسری آمدند اینجا جهان پهلوان بشوند. من هیچ چیزی برای خودم نخواستم و به‌جز خدا و اهل بیت دستم جلوی کسی برای خودم دراز نبوده، ولی برای کشتی رو می‌زنم. باید از حق همه بچه‌ها دفاع کنم. 66 درصد مدال‌های المپیک برای کشتی است که اگر مدیریت می‌شد، بیشتر هم می‌شد.  از نظر من بعد از انقلاب کشتی‌گیر آزادکاری روی دست عباس جدیدی نیست. رضا یزدانی چرا مدال المپیک نباید داشته باشد؟ اکبر فلاح و امیر خادم چرا طلای المپیک ندارند؟ فرق من با پولادگر این است که معتقدم 22 ساعت کشتی‌گیر را درست کنم که دو ساعت خوب تمرین کند.

* مرید و مرادبازی را کنار بگذارید/ با یک طبل زدن قدر و منزلت آقا تختی حفظ شده است؟
وی در مورد روز ملی کشتی گفت:  دست فدراسیون قبلی و بقیه به خاطر این روز درد نکند، اما با یک طبل زدن قدر و منزلت آقا تختی حفظ شده است؟ خواننده دعوت کنم که خودم را مطرح کنم؟ یکسری با کشتی خودشان را بالا می‌برند، درحالیکه اگر کشتی بالا برود، همه ما هم بالا می‌رویم. با کشتی می‌شود، حال مردم را خوب کرد.  مرید و مرادبازی را کنار بگذارید. ما شجره آقا تختی را می‌دانیم،  افتخار جامعه کشتی است. صالحی امیری پول که نمی‌داد، ولی حرف قشنگی می‌زند که کشتی بالاتر از ورزش ایران است.  تختی اسطوره است و کسی نمی‌تواند او را پایین بیاورد.

* با شورای برون مرزی در دعوا هستم
رئیس فدراسیون کشتی درمورد رده سنی جوانان تاکید کرد: جز امیدهای آسیا که به دردمان نمی‌خورد، همه مسابقات را رفتیم. اعتقاد دارم، چون خودم 18 سالم نشده بود به جام یاشاردوغو رفتم و تا 19 سالگی همه باخت‌هایم را دادم و از بیست سالگی بردهایم شروع شد.  تیم فرنگی ما همزمان با رقابت‌های جهانی به تورنمنت روسیه می‌رود. برای همین با شورای برون مرزی در دعوا هستم که می‌گویند چرا این همه مسابقه می‌روید، درحالیکه کشتی باید به تورنمنت برود که کشتی‌گیر باختش را آنجا بدهد. حمید باوفا انصافا مربی است، ولی این بچه‌ها در اردوی بزرگسالان کسب تجربه کردند. یا حُسن غلامرضا محمدی این است که در نوجوانان خوب کشتی‌گیر پیدا می‌کند، مثل حاجی معزی‌پور.

* مدیران میانی برای ما سنگ‌اندازی می‌کنند
دبیر گفت: من نامزد انتخابات اتحادیه جهانی شدم، سوریان که انصراف داد، دو ساعت وقت داشتیم. من پول جمهوری اسلامی را اینجا هزینه نمی‌کنم، رأی هم نمی‌آورم.  مدیران میانی انقدر برای ما سنگ‌اندازی می‌کنند که وقت لابی برای رای آوردن نداشتم.

* پولادگر صورت‌جلسه را امضا نمی‌کند/ او درکی از ورزش قهرمانی ندارد
وی اظهار داشت: دعوای آن روز مجمع سه روز قبلش شکل گرفته بود. آیا بودجه باید در ماه چهارم بسته شود؟  ما باید شش ماه اول سال بودجه بگیریم‌ آن هم با پیگیری‌های من. خیلی از دولتمردان که من روی آنها تعصب دارم، می‌دانند و غصه‌ام می‌گیرد که این وزارت ورزش با تفکرات پولادگر راه به جایی نمی‌برد. بقیه فدراسیون‌ها می‌ترسند این حرف را بزنند. به او می گویم سیستم قالب در تکواندو چیست؟ کشتی لاکتیک است.  6 دقیقه لاکتیک است و نیم ساعت بعد دوباره روی تشک می‌آید و من باید این لاکتیک را با ماساژ دربیاورم. پولادگر درکی از ورزش قهرمانی ندارد، شاید در جوانی کمی ورزش کرده، ولی ورزش قهرمانی را فقط دیده است.  آمریکا با کاروان 110 نفره به مسابقات جهانی می‌آید، من با 47 نفر.  پولادگر به من می‌گوید در  تکواندو ماساژور نمی‌برده است. همه برای کشتی و موفقیت‌هایش پیام می‌دهند، اما معاونت قهرمانی پیام نمی‌دهد. خب همان تکواندو می‌ماندی که البته رای هم نیاورد. او دو ماه است صورتجلسه را امضا نکرده،  نمی‌داند کار ما قفل می‌شود. او مشکلش با کشتی است، نه علی دبیر. چند روز مانده به عید از بخش خصوصی سه میلیارد کمک گرفتیم. صبح که بچه‌ها تمرین می‌کنند چهار کالری از دست می‌دهند. آنها قبلاً با اتوبوس شرکت واحد دنبال کارهای اداری‌شان می‌رفتند که ما ون برای تیم با تخفیف خریدیم که بچه‌ها زیر کولر باشند. حسن یزدانی و رضا گرایی نباید زیر باد کولر باشند؟ بعد پولادگر می‌گوید تو لاکچری مدیریت می‌کنی. متکای قهرمان ملی با بقیه فرق می‌کند،  زارع یک شب بد بخوابد، یک هفته نمی‌تواند تمرین کند. کسی حق ندارد گوشت یخ زده به کشتی‌گیرم بدهد و باید غذای خوب به آنها بدهم. من باید تشک و بالشت طبی به کشتی گیرم بدهم.  وقتی او متوجه نمی‌شود من چه بگویم؟ او جواب تلفن را هم نمی‌دهد. حمید سجادی واقعا بچه خوبی است؛ به او گفتم این آدم در ورزش قهرمانی نمی‌تواند کمکش کند. من روی نظامم و  جمهوری اسلامی تعصب دارم.

* مخبر و رئیسی بدانند مدیران میانی‌شان با کشتی زاویه دارند
دبیر ادامه داد: بابت کاری که برای مردم می‌کنیم، باید این دنیا و آن دنیا جواب بدهیم. حالا لباسم را مسخره کنند. حمید سجادی دلش با ماست.  من به دبیرم بگویم نامه را امضا کن،  جرات دارد امضا نکند؟ شما باید در هر بند تکلیف بگذارید، ما بعد از چند سال مقبول شدیم. بدهی نداریم.  چند شکایت از دوره خطیب و خادم بر سر کارت ملی داشتیم. مخبر و رئیسی بدانند مدیران میانی‌شان با کشتی زاویه دارند و این کار خوبی نیست و صورتجلسه ما را امضا نکردند. علیرضا دبیر دروغ نمی‌گوید. پولادگر جز اینکه ما را قفل کرده، کاری نکرده است. رئیس هیئت تهران را برداشتیم، بیکار است و دائم شکایت می‌کند. من خیلی در این سه سال آبروداری کردم و نمی‌خواهم آبروی کسی را ببرم.

* از هیئت اجرایی قبلی ناراحت بودم و نمی‌خواستم به مجمع بروم
وی در مورد حضورش در مجمع کمیته ملی المپیک تصریح کرد:  هیئت اجرایی قبلی جلوی من یک حرف می‌زدند و بعد کار دیگری می‌کردند؛ این نفاق است، ولی به آنها خسته نباشید می‌گویم.  قرار بود نصیرزاده به مجمع برود. ما اساسنامه خودمان را داریم. باید کار خوب را گفت؛ رسول خادم با ارتباطاتش با کمیته و وزارت ورزش قبلی اساسنامه فدراسیون را تایید کرده و اتحادیه جهانی هم تصویبش کرده است. البته بازرسی کل هر چه بگوید،گردن‌مان از مو نازک‌تر است. من کربلا بودم و بلیت گرفتم. آنقدر از هیئت اجرایی قبلی ناراحت بودم که نمی‌خواستم بروم. حق کشتی با این مدال‌ها،  10 میلیارد است؟ به من بگویید حمال، ولی کار انجام شود. حاج محمود خسروی‌وفا صبح به من زنگ زد. در انتخاب شهردار سوم در دوره حضورم در شورای شهر در نشستی که با حاج محمود داشتم، تصمیم گرفتم به چه کسی به عنوان شهردار رای بدهم. خسروی‌وفا گفت حتما بیا که انتخابات برگزار شود. جز او هر کسی می‌گفت، نمی‌رفتم و به او گفتم چشم.

* انتخابات کمیته دو پیام جدی داشت
دبیر گفت: انتخابات کمیته ملی المپیک دو پیام جدی داشت.  همه آن 11، 12 نفر رای نیاوردند. یکی از اعضای هیئت اجرایی به من گفت بودجه پنج میلیاردی دوره رسول خادم را دو میلیارد کردیم که حال رسول را بگیریم. آن زمان دلار چقدر بود؟ گفتم جز طلای المپیک بقیه مدال‌ها کشک است.  والله که خادم، جدیدی و ...  از طلای المپیک بالاتر بودند، ولی نگرفتند. من را بزنید، ولی کشتی بالا برود. کشتی این شانس را دارد که بیشتر مدال بگیرد.

* نصیرزاده در کشتی کار کرد
وی درخصوص رئیس سابق سازمان لیگ کشتی گفت:  نصیرزاده وقتی در انتخابات کشتی رای نیاورد، صدایش کردم. او دو سال و نیم در کشتی زحمت کشید، لیگ را خوب راه انداخت، اینجا کار کرد و رئیس فدراسیون بدنسازی هم شد. بنی‌تمیم هم باعث افتخار کشتی است و در اداره کل خوزستان خوب کار می‌کند.

* به خسروی‌وفا گفتم که علی‌نژاد را رها نکند
وی در مورد حضورش در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: به خسروی‌وفا گفتم علی‌نژاد 27 رأی آورده و رهایش نکنید. عدالت به معنای برابری نیست. در واقع این نیست که به همه یک رقم بدهیم. وقتی شاخصه ندارند، به ما چطور بودجه بدهند. یک فرنگی یا آزاد ما از همه رشته‌ها جلوتر است.  از پیمان فخری گله داشتم، امتیاز رشته‌های فرنگی و آزاد بالای هزار شد، گفتند سقف ما هزار است.  شما همه از من ناراحتید، من نمی‌توانم در مسابقات بین‌المللی خبرنگار ببریم. فقط در مسابقه جهانی خبرنگار می‌برم. از روزی که من آمدم، محسن صفری پسرخاله‌ام یک سفر نرفته،  هر کسی به من نزدیک باشد کتک خوردنش بیشتر است.

* مدیران میانی وزارت ورزش امثال رسول خادم و یزدانی خرم را فراری دادند
دبیر با بیان اینکه مدیران میانی وزارت ورزش امثال رسول خادم، یزدانی خرم و بقیه را فراری دادند، عنوان کرد: من بمیرم هم، این کار را می‌کنم. کشتی خیلی قابلیت دارد. باید از همراه اول که در روزهای سخت کنار ما بود،  شبکه ورزش که تمام مسابقات را پخش کرد و شبکه سه و همه خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها تشکر کنم.

* از حضور روس‌ها در کشتی لذت می‌برم، اما ...
وی در واکنش به اینکه جامبولات تدیف عنوان کرده مسابقات جهانی بدون حضور روس‌ها ارزش دیدن ندارد، گفت: غیر از اوزان  74 و 97 کیلوگرم در کشتی آزاد که شانس طلای روس‌ها از بقیه بالاتر بود، در باقی اوزان طلای‌شان قطعی نبود. با این وجود باید قبول کنیم که کشتی آزاد دنیا سه ضلعش با هم رقابت دارند که روسیه، ایران و آمریکا هستند.  من خودم از حضور آنها لذت می‌برم.  اوایل انقلاب که ما نبودیم و قهرمانان بزرگی هم داشتیم، این حرف را زدیم؟ ضمناً در فرنگی آذربایجان هم هست که همه با هم رقابت دارند. روس‌ها خوب هستند، ولی این حرف خیلی یک طرفه است.

* گفتند برای ریاست کمیته ثبت‌نام کنم
وی درباره انتخابات کمیته المپیک تصریح کرد: سجادی و صالحی امیری و نهادهای اثرگذار به من گفتند برای ریاست ثبت‌نام کنم، ولی حس کردم که در کشتی  بمانم و این چند ماه باقی مانده را درست کار کنم.  اگر ثبت‌نام می‌کردم، می‌گفتند اینها را برای خودش زده است. اتفاقاً استخاره هم کردم، خوب آمد، ولی نیامدم. خدا و پیغمبری ببینید خوب کار کردیم یا نه.

* برنامه‌ای برای دوره آینده فدراسیون کشتی ندارم
دبیر درباره حضورش در انتخابات بعدی فدراسیون کشتی گفت:  تصمیم نگرفتم هنوز برای مرحله بعد بیایم، دوره قبلی هم همین بود. دفعه قبل هم سوریان روی من اثر داشت، الان یک کوچولو با من قهر است. از همین جا می‌گویم با من آشتی کند. من استخاره کردم، در واقع وقتی گیر می‌کنم استخاره می‌کنم. برخی مسخره‌ام کردند و ببینید جواب داده یا نه.  استخاره کردم خوب آمد و آمدم. الان اینجوری هستم نمی‌دانم فردا چه می‌شود و فعلاً برنامه‌ای ندارم.

* امیدوارم رئیسی و مخبر در مورد مدیران میانی تصمیم بگیرند
وی گفت: با تمام وجودم می‌گویم اهل بیت و امام زمان نباشند، حرف زدنم را هم بلد نیستم. من مامور به این کار هستم. امیدوارم هر کسی شد، اینجا را خراب نکند. تمام دنیا دوست دارند اینجا اردو بگذارند.  تیم عراق هم به ایران می‌آید و دیگر جا نداریم. طبق پروتکلی که وزارت ورزش گفت این کار را کردیم. هر چه وزیر ورزش بگوید گوش می‌دهیم، ولی زیرمجموعه او انجام نمی‌دهد. امیدوارم رئیسی و مخبر در مورد مدیران میانی تصمیم بگیرند.

* از ترکان ناراحت شدم
وی با بیان اینکه تمرکز ما روی مسابقات صربستان است و من حرف‌ها را می‌زنم، در مورد تغییر در تیم ملی نوجوانان گفت:  حتماً دو، سه گزینه حتماً داریم. ترکان آدم با شخصیت و قهرمان بزرگی است، ولی من در آسیایی از او ناراحت شدم. همیشه گفتم نتیجه نوجوانان برای من مهم نیست، ولی اینکه شما اشتباه کشتی‌گیر را موثر بدانی، روی  بقیه هم تاثیر دارد. ترکان آدم باشخصیتی است و خودش زنگ زد و گفت همه چیز را گردن می‌گیرد، ولی 25 روز بعد مسابقات جهانی بود. حمید یاری با خرج خودش رفت و محسن کاوه را کنار تیم گذاشتیم.

* کسی نیست که بیرون مانده باشد
وی در خصوص تیم امید عنوان کرد: سال گذشته برای کسی حکم نزدیم و این تصمیم ما بود.به این نتیجه رسیدیم که سرمربی نگذاریم، بهتر است؛ چون شاکله این تیم همان جوانان و بزرگسالان هستند و در چرخه مشخص شده‌اند. کسی نیست که بیرون مانده باشد. بهترین نفرات بنا و درستکار بودند و مربیان جوانان که اینها در کار بودند، این بهترین کار است. در دنیا هم سرمربیان بزرگسالان، امیدها را بردند. بنا و سوریان تیم را به امیدها می‌برند. باوفا هم یک تیم به روسیه می‌برد و کارش را از حالا شروع کرده است.

 

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)