میرنیوز

مشخص شدن اعضای جدید با چاشنی زخم زبان/ واکنش متفاوت آقای رئیس

مشخص شدن اعضای جدید با چاشنی زخم زبان/ واکنش متفاوت آقای رئیس 2022-08-28T18:15:34+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک از ساعت ۱۴ امروز یکشنبه ۶ شهریور با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته، کیکاوس سعیدی سرپرست دبیری کمیته و دیگر اعضای مجمع در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد..

گزارش کامل اتفاقات این مجمع را می خوانید:

صحبت های ابتدایی رئیس کمیته ملی المپیک

در آغاز مجمع امروز صالحی امیری با تسلیت ایام محرم و تقدیر از اعضایی که به موقع در مجمع حاضر شده اند، گفت: به منظور اجرای سر وقت برنامه های در نظرگرفته شده بنده هیچ گونه صحبتی نمی کنم.

وی تاکید کرد: البته برای ورود به بحث نیاز است دو کار انجام شود، اول اینکه سه ناظر انتخاب شود و بعد توضیح خلاصه ای در مورد روند انتخابات طبق اساسنامه انجام شود.

صالحی امیری سپس درخواست کرد که اعضا پیشنهاد خود را در مورد چگونگی انتخاب ناظران ارائه دهند یا اینکه خودم پیشنهادی بدهم.

انتخابات به دور دوم کشیده شد/رقابت ریاست بین علی‌نژاد و خسروی‌وفا

دبیر چراغ اول درگیری را روشن کرد

در ادامه علیپور پیشنهاد داد که گنج زاده، نصرالله سجادی و طاهره طاهریان به عنوان ناظر انتخاب شوند. اما در ادامه علیرضا دبیر نسبت به طرح پیشنهادی توسط علیپور اعتراض کرد و گفت: اعضای هیات اجرابی نباید پیشنهاد دهند. علیپور در جایگاه هیات اجرایی نباید پیشنهاد دهد.

علیپور نسبت به این مسئله واکنش نشان داد که دبیر گفت: چهار سال قدرت دست شما بود و حالا باید دست ما باشد.

توضیحات سجادی در مورد روند انتخابات و قانونی بودن مجمع

در ادامه نصرالله سجادی که به عنوان کارشناس خبره در مجمع حاضر شده است در مورد روند برگزاری مجمع انتخاباتی بر اساس اساسنامه ای که ملاک است، توضیحاتی ارائه کرد. وی در بخشی از صحبت هایش تاکید کرد که طبق اساسنامه آرا باید به صورت مخفی باشد و به ترتیب برای انتخاب رئیس، نواب رئیس و اعضای هیات اجرایی باشد.
به گفته نصرالله سجادی تعداد اعضای حاضر در مجمع ٥٢ نفر هستند، ٢٨ نفر المپیکی هستند و ٢ نفر غیر المپیکی هستند. بنابر این مجمع وجاهت قانونی برای برگزاری انتخابات را دارد.

انتخابات به دور دوم کشیده شد/رقابت ریاست بین علی‌نژاد و خسروی‌وفا

حضور مقامات آسیایی در مجمع

حیدر فرمان و عبدال هادی از اعضای شورای المپیک آسیا هستند که در مجمع حضور داشتند. در بخشی از مجمع صالحی امیری به این دو نفر خیر مقدم گفت و اظهارداشت: این دو عزیز در مجموعه دوستان ما در آسیا طی سالیان گذشته و مستمر در همه ادوار حامی ورزش ما بودند و هر گاه دچار چالش بودیم موانع را برداشتند. ان‌شالله حرمت مهمان را حفظ می‌کنید.

انصرافی ها الان اعلام کنند

در ادامه صالحی امیری تعیین زمان برای اعلام برنامه کاندیداها را منع کرد و گفت: شما عزیزان فرصت داشتید اگر قرار باشد امروز هر یک از شما صحبت کنند، تقریبا ٣ ساعت زمان نیاز است ضمن اینکه فرصت داشتید که پیش از این صحبت ها و رایزنی ها را داشته باشید. لطفا اگر کاندیدایی قصد انصراف دارد الان اعلام کند در غیر اینصورت پذیرفته نمی شود.

مجید شایسته کناره گیری کرد

مجید شایسته کاندیدای ریاست قصد صحبت داشت که صالحی امیری اجازه نداد با این حال وی با صدای بلند گفت برای اینکه ثابت کنم هنوز اخلاق در ورزش وجود دارد و تختی هست، انصراف خود را اعلام می کنم.

فرهادی‌زاد و غلامرضا نوروزی نواب رئیس کمیته ملی المپیک شدند

چهار نامزد پست ریاست که از بین آنها مجید شایسته قبل از رای گیری کناره گیری کرد

آغاز رای گیری گیری برای ریاست

در ادامه رای گیری از اعضای مجمع برای تعیین رئیس با نظارت سجاد گنج زاده، طاهره طاهریان و نصرالله سجادی آغاز شد.

انتخابات به دور دوم کشید/ رقابت بین علی نژاد و خسروی وفا

با برگزاری انتخابات در دور اول و از مجموع ۵۳ رای ماخوذه محمود خسروی وفا و مهدی علی نژاد هر کدام ۲۴ رای کسب کردند و فضل الله باقرزاده هم ۵ رای کسب کرد تا انتخابات به دور دوم کشیده شود. با توجه به آرای مساوی خسروی وفا و علی نژاد، رای گیری برای انتخاب رئیس به دور دوم و میان این دو نفر کشیده شد.

تغییر رنگ برگه های رای

برای رای گیری دور دوم رنگ برگه های رای از سفید به زرد تغییر کرد ضمن اینکه شماره ٢ و ٤ به ترتیب برای خسروی وفا و علی نژاد در این مرحله انتخاب شد.

تغییر ترکیب اعضای مجمع به ٥٥ نفر

ابتدای مجمع اینگونه اعلام شد که تعداد کلی اعضا ٥٣ نفر شامل ٢٨ المپیکی و ٢٤ غیرالمپیکی است اما در جریان مجمع با اضافه شدن افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی تعداد غیر المپیکی ها به ٢٥ نفر افزایش یافت. در خلال رای گیری برای دور دوم انتخابات رئیس هم هاشم اسکندری و مسعود سلیمانی هم به ترکیب اعضای مجمع اضافه شدند و بدین ترتیب تعدا کل اعضا ٢٨ به ٢٧ به نفع الملیکی ها شد.

اعتراض علیرضا دبیر و پاسخ نماینده شورای المپیک آسیا

همین مسئله اما انتقاد علیرضا دبیر را به همراه داشت. دبیر اعلام کرد که دو نفر اضافه شدند اساسنامه چه می گوید. سکوت اساسنامه وجود دارد. باید دستگاه های نظارتی بگویند.
در واکنش به این مسئله سجادی گفت حیدر فرمان باید بگوید که از شورای المپیک آسیا آمده است.
حیدر فرمان هم در این زمینه تاکید کرد: سوال اول اینکه عضو مجمع هستند یا نه؟ بله هستند. هیچ مورد غیر قانونی نیست عضو مجمع هستند و می توانند بدون مانع در مجمع شرکت کنند.
وی تاکید کرد: باید توجه کرد آیا فدراسیون های المپیکی در اولویت هستند یا نه.

محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک شد

رای گیری دور دوم برای تعیین رئیس کمیته ملی المپیک میان محمود خسروی وفا و مهدی علی نژاد انجام شد. از مجموع آرای ماخوذه در این دور که ٥٥ رای بود، علی نژاد صاحب ٢٧رای شد و خسروی وفا هم ٢٨رای گرفت. بدین ترتیب محمود خسروی وفا به عنوان رییس کمیته ملی المپیک انتخاب شد.

فرهادی‌زاد و غلامرضا نوروزی نواب رئیس کمیته ملی المپیک شدند

محمود خسروی وفا رئیس جدید کمیته ملی المپیک

صالحی امیری: انتخابات دموکراتیک بود

سیدرضا صالحی امیری بعد از تعیین خسروی وفا به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت: از دیگر کاندیداهای ریاست مانند علی نژاد، شایسته و باقرزاده که با جسارت وارد انتخابات شدند، تشکر می کنم. حضور خسروی وفا هم با آرامش وارد انتخابات شد.

وی خطاب به حیدر فرمان گفت: گزارش مجمع که نمونه انتخابات دموکراتیک است را منتقل کنید. این انتخابات نشان داد که خیلی از خبرها در مورد ایران و ورزش درست نیست.

بهداد سلیمی اولین عضو جدید در هیات اجرایی

در ادامه مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک، صالحی امیری گفت: بهداد سلیمی نماینده معرفی شده کمیسیون ورزشکاران برای عضویت در هیات اجرایی است، برای خرید زمان و چون در این بخش فقط یک نماینده داریم، برای اینکه وقت بهتر مدیریت شود بهتر است در این بخش رای ندهیم.
وی خطاب به اعضای مجمع گفت که اگر با بهداد سلیمی موافق هستید دست های خود را بالا ببرید. واکنش اعضای مجمع در این بخش، موافقت با حضور بهداد سلیمی در هیات اجرایی را نشان داد.

تخلف نصف و نیمه در رای گیری

تصمیم گیری در مورد بهداد سلیمی و عضویت او در هیات اجرایی در شرایطی انجام شد که طبق اساسنامه باید ابتدا رای گیری برای تعیین نواب رئیس انجام می شد.

مهین فرهادی زاد نایب رئیس بانوان کمیته شد

در ادامه با تاکید سجادی مبنی بر اینکه در رای گیری برای انتخاب نواب رئیس، حتما باید یک رای برای گزینه بانوان باشد و در غیر اینصورت برگه وای شمارش نمی شود، رای گیری برای تعیین نواب رئیس انجام شد. مهرعلی باران چشمه یکی از کاندیداهای نایب رئیسی بود که البته در مجمع امروز غایب بود و اینگونه انصراف خود را از جمع کاندیداها اعلام کرد.

پیش از شمارش آرا، با عنایت به اینکه مهین فرهادی زاد تنها کاندیدای نایب رئیسی بانوان بود، از شمارش آرای مربرط به وی امتناع شد و تمام اعضا با بالا بردن دست، رای موافق خود را در مورد نایب رئیسی مهین فرهادی زاد اعلام کردند.

رای گیری برای تعیین نایب رییس به دور دوم رفت

در ادامه شمارش ارا برای تعیین نایب رئیس کمیته ملی المپیک در بخش مردان انجام شد.

نتیجه شمارش آرا در این بخش به این شرح است.
فضل الله باقرزاده: ٩
عباس اورسجی: ٢
حسن رنگرز:٨
کیکاوس سعیدی: ١٤
مجید کیهانی:٦
غلامرضا نوروزی: ١٥

بدین ترتیب رای گیری برای تعیین نایب رئیس به دور دوم کشیده شد تا از میان کیکاوس سعیدی و غلامرضا نوروزی نایب رئیس انتخاب شود.

فرهادی‌زاد و غلامرضا نوروزی نواب رئیس کمیته ملی المپیک شدند

غلامرضا نوروزی نایب رئیس شد

در مرحله دوم رای گیری برای انتخاب نایب رئیس و از مجموع ٥٣ رای ماخوذه، کیکاوس سعیدی و غلامرضا نوروزی به ترتیب صاحب ٢٥ و ٢٩ رای شدند.
بدین ترتیب غلامرضا نوروزی به عنوان نایب رئیس انتخاب شد. دو رای در این بخش باطل اعلام شد.

در خواست دبیر خطاب به کاندیداهای هیات اجرایی

طبق اساسنامه باید بعد از رای گیری برای تعیین رئیس و نایب رئیس، رای گیری برای تعیین ٧ عضو هیات اجرایی انجام می شد. پیش از آغاز این بخش، دبیر گفت: نصیرزاده نماینده کشتی در این بخش بود که حذف شد، خواهش من از نفراتی که انتخاب می شوند این است که فقط به فکر فدراسیون خود نباشند و به دنبال بلیت برای فدراسیون خود نباشند.

انتخاب ٥ عضو هیات اجرایی در دور اول

ادامه مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک به رای گیری برای انتخاب اعضای هیات اجرائی اختصاص داشت. مهدی نصیرزاده از کاندیداهای هیات اجرایی بود که به دلیل حضور همزمان در دو فدراسیون اجازه شرکت در مجمع را نداشت و به همین دلیل از فهرست کاندیداها هم خارج شد.

لزوم انتخاب افراد در این بخش کسب حداقل ٢٨ رای بود.
نتیجه رای گیری در این بخش به این شرح است:

علیرضا پاکدل ٣٨
محمدرضا پوریا ١٧
محمدرضا داورزنی ٢٩
جواد داوری ١٢
محسن رضوانی ١٦
علیرضا سهرابیان ٣٠
غلامرضا شعبانی بهار ٢٨
حمید عزیزی ١٨
داود عزیزی ٢٢
مهرداد علی قارداشی ٤٢
مرتضی قربانی ١٧
مهدی گودرزی ٢٤
محمد علیپور ١٤
آرش میراسماعیلی ٢٥
عباس نظریان ١١
مجید هنرجو ٧

بر این اساس مهرداد علی قارداشی، محمدرضا داورزنی، علیرضا سهرابیان، علیرضا پاکدل و غلامرضا شعبانی بهار با کسب حد نصاب لازم عضو هیات اجرایی شدند.

همچنین انتخاب ٢ عضو دیگر هیات اجرایی در دور دوم و از میان آرش میراسماعیلی، مهدی گودرزی، داود عزیزی و حمید عزیزی انجام خواهد شد.

مشخص شدن اعضای جدید با چاشنی زخم زبان/ واکنش متفاوت آقای رئیس

تیکه پرانی دبیر و علیپور و پادرمیانی صالحی امیری

همزمان با پایان دور اول رای گیری برای انتخاب اعضای هیات اجرایی و مشخص شدن ارا، درگیری لفظی میان برخی اعضا و در راس آنها علیرضا دبیر و محمد علیپور ایجاد شد. در این بین ابتدا علیپور گفت: آقای دبیر شما امشب راحت می‌خوابید همین طور هم شد که در شورا رای نیاوردید.

در واکنش به این موضوع، علیرضا دبیر گفت: کار اگر برای خدا باشد نتیجه آن معلوم است. صالحی‌امیری تاج سر ماست اما از ۱۱ نفر که بودید هیچ کدام رای نیاوردید.

در این میان کیهانی در واکنش به درخواست نصرالله سجادی که از علیپور خواست سکوت کند، گفت: چرا فقط به علیپور می‌گویید ساکت به دبیر هم بگویید.

اما بازهم دبیر ساکت نماند، وی گفت: اینکه می گویم کار باید برای خدا باشد حرف بدی است؟ هزار تا خبره ورزشی وجود دارد تو باید خبره باشی؟ کاندیدا نشدم که امروز حرف بزنم. اعضا جواب شما را دادند.

در این لحظه محمد علیپور گفت: همان طور که بارها رای آوردی و نیاوردی ما هم همین طور هستیم.

علیرضا دبیر اما باز هم ساکت نماند، وی در این لحظه گفت: خبره های ورزشی ما اینها هستند که اینجا هستند. ما چقدر...، خبره کسانی هستند که اینجا هستند نه کسانی که به زور خودشان را خبره کردند.

در این میان صالحی امیری به درگیری میان اعضا ورود کرد و گفت: مهمان داریم لطفا ساکت باشید.

با این حال جر و بحث ها ادامه داشت، دبیر گفت: ۴ سال حرف زدید امروز نوبت ماست و علیپور هم گفت: شما همیشه حرف زدید.

دو عضو دیگر هیات اجرایی انتخاب شدند

در رای گیری مرحله دوم انتخاب اعضای هیات اجرایی با احتساب ٤ رای باطل این نتایج به دست آمد:

آرش میراسماعیلی ١٥
مهدی گودرزی ٣٠
داود عزیزی ١٨
حمید عزیزی ٢٠
بدین ترتیب مهدی گودرزی و حمید عزیزی هم به ترکیب هیات اجرایی اضافه شدند.

مراسم معارفه اعضای جدید شنبه برگزار می شود

پس از پایان رای گیری و نهایی شدن ترکیب هیات اجرایی ، صالحی امیری گفت: پنج روز تا یک هفته تایید انتخابات را از IOC می گیریم. البته حیدر فرمان اعلام کرد که گزارش مجمع را به اطلاع IOC و OCA می رساند. سپس تاییدیه روی سایت کمیته ملی المپیک می آید و شنبه آینده تودیع و معارفه با حضور آقای سجادی و تیم قبلی و جدید کمیته ملی المپیک در آکادمی ملی المپیک انجام می شود.

ارائه گزارش حسابرس

پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی الملیک به ارائه گزارش حسابرس در مورد سال ١٤٠٠ اختصاص داشت.

درخواست صالحی امیری از مجمع

در ادامه صالحی امیری خواستار گرفتن مجوز هایی از مجمع شد. وی گفت: طرح جانشین پروری داریم و به اعضای کسانی که بازنشسته می شوند، نفراتی جایگزین کنیم. لیست از کمیسیون ورزشکاران می گیریم و ما دخالتی نداریم و برای این طرح مجوز شما را می خواهیم.

صالحی امیری ادامه داد: برای کمک هایی که از کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک آسیا گرفتیم مجوز می خواهیم. کمک های ما از شورای المپیک آسیا دو مرحله ۱۰۰ هزار دلار بوده است و کمک IOC مبلغ ۹۴۰ هزار دلار بوده است که از آن استفاده کردیم. برای کمک به افراد پیشکسوتان، تخصیص ۵۰ درصد بودجه به فدراسیون ها، ۳۰ درصد هزینه آماده سازی ورزشکاران و بقیه هزینه کادر پرسنلی و نیروی انسانی مجوز بدهید تا در اسناد باقی بماند.

وی تاکید کرد: انحلال شرکت توسعه بازرگانی کمیته ملی المپیک را تصویب کنید. ریالی از آن به کمیته ملی المپیک وارد نشد. در چهار سال و نیم گذشته چهار و نیم ریال وارد کمیته ملی المپیک نشد و تصمیم گرفتیم منحل کنیم و نهادهای نظارتی در مورد آن از ما سوال می کردند بدون اینکه کارایی داشته باشد و حس کردیم انحلال آن به صلاح کمیته ملی المپیک است.

مشخص شدن اعضای جدید با چاشنی زخم زبان/ واکنش متفاوت آقای رئیس

صالحی امیری عضو افتخاری مجمع کمیته ملی المپیک شد

در بخشی از مجمع کمیته ملی المپیک طاهره طاهریان نایب رئیس این کمیته گفت: آقای خسروی وفا باور داشتم این دوره از کمیته ملی المپیک یکی از بهترین دوره ها بوده است و نوآوری داشته است.

وی درخواستی مطرح کرد مبنی بر عضویت افتخاری صالحی امیری در کمیته، طاهریان در این زمینه گفت: خواهشم این است عضویت افتخاری مجمع عمومی کمیته ملی المپیک را به آقای صالحی امیری پیشنهاد دهیم و جامعه ورزش از نظرات او استفاده کند.

خسروی وفا از اعضای مجمع خواست نسبت به پیشنهاد طاهریان رای بدهند که همه دست خود را بالا بردند و حضور صالحی امیری به عنوان عضو افتخاری مجمع کمیته ملی المپیک تصویب شد.

حلالیت صالحی امیری از اعضای مجمع

سیدرضا صالحی امیری در پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک با بیان اینکه چهار سال از عمر مدیریتی من گذشت خطاب به اعضای حاضر طلب حلالیت کرد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها

 پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها
2024-02-26T08:13:55+03:30
در فاصله ۲۴ ساعت تا پایان فرصت نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر باشگاه ذوب‌آهن با درخواست انتقال بازیکنانش به استقلال و پرسپولیس مخالفت کرد.

بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر

 بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر
2024-02-26T08:13:55+03:30
کامران قاسم‌پور که به دلیل انجام عمل جراحی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، از دو هفته دیگر می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند.

منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم

 منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم
2024-02-26T08:13:55+03:30
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرمربی برزیلی سرخپوشان در حال حاضر نیاز به حمایت و زمان دارد تا تفکرات خود را در تیم پیاده کند.

سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود

 سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود
2024-02-26T08:13:54+03:30
مربی دوومیدانی ایران مدعی است، مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا که چندی پیش در کشورمان برگزار شد، سطح بالایی داشته است.

آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد

 آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد
2024-02-26T06:00:37+03:30
سومین سرمربی فولاد خوزستان در فصل بیست و سوم لیگ برتر به دنبال تکمیل دستیارانش در فولاد خوزستان است.

هموار شدن راه خروج آلوز از زندان

 هموار شدن راه خروج آلوز از زندان
2024-02-26T06:00:37+03:30
با اینکه هنوز زمان زیادی از محکومیت به حبس ۴.۵ سالدنی آلوز نگذشته؛ از هم اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر آزادی احتمالی او شنیده می‌شود.

گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند

 گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند
2024-02-26T06:00:35+03:30
نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.

آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز

 آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز
2024-02-26T06:00:34+03:30
عکس منتشر شده از سوی نواک جوکوویچ که در پرواز منتهی به آمریکا با رافائل نادال گرفته شده، حسابی سروصدا به پا کرد.

فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید

 فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید
2024-02-26T06:00:33+03:30
فاطمه همتی در دیدار نهایی مسابقات کامپوند کاپ آسیایی بغداد به مدال نقره دست یافت.

بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت

 بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت
2024-02-26T06:00:33+03:30
بازیکن نیم فصل اول گل‌گهر سیرجان به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد
2024-02-26T06:00:31+03:30
شاگردان رضا یزدانی با رسیدن به برد ششم در فینال و پیش از رسیدن به کشتی‌گیران ایرانی تیم هندی، قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی کردند.

رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!

 رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!
2024-02-26T06:00:31+03:30
رئیس باشگاه پورتوی پرتغال جدایی بدون هزینه مهدی طارمی در پایان فصل را اتفاقی طبیعی می‌داند.

شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس

 شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس
2024-02-26T06:00:31+03:30
باشگاه ذوب‌آهن در صورتی رضایتنامه مهاجم خود را صادر می‌کند که بتواند لوسیانو پریرا را جذب کند.

لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول

 لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول
2024-02-26T06:00:30+03:30
تیم‌های فولاد سیرجان، گیتی‌پسند، پیکان، ایفاسرام، نیان الکترونیک، شهداب و طبیعت در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد

 جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد
2024-02-26T06:00:29+03:30
دارنده مدال برنز تکواندو قهرمانی آسیا تاکید کرد که یک سال و نیم مصدومیت سختی داشتم اما حالا بازگشتم و برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد.

آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان

 آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان
2024-02-26T06:00:29+03:30
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

ارسلان مطهری به تراکتور پیوست

 ارسلان مطهری به تراکتور پیوست
2024-02-26T06:00:28+03:30
مهاجم استقلال با عقد قراردادی به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی

 جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی
2024-02-26T06:00:28+03:30
قرمزپوشان مرسی‌ساید با غلبه بر چلسی، اولین جام فصل جاری فوتبال انگلیس را بالای سر بردند.

نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک

 نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک
2024-02-26T06:00:27+03:30
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی آلمان دست یافت.

تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد

 تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد
2024-02-26T06:00:27+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان به تحلیل عملکرد اخیر این تیم و خصوصا خشونت زیاد زردپوشان اصفهان در فوتبالی که ارائه می‌دهند، پرداخت.

جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد

 جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد
2024-02-26T06:00:26+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با شکست ایتالیا در فینال؛ قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ امارات شد.

فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!

 فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!
2024-02-26T06:00:26+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که فرصت‌سوزی زیاد می‌تواند بلای جان آبی‌پوشان در مسیر قهرمانی باشد.

جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس

 جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس
2024-02-26T06:00:25+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست بلاروس توانست عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات را به دست بیاورد.

دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود

 دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود
2024-02-24T08:00:36+03:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم قطری‌های چطور به عنوان یک تیم آسیایی از تعداد زیادی بازیکن غیر قطری استفاده می‌کنند؟!

پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی

 پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی
2024-02-24T08:00:35+03:30
تیم پتروشیمی شازند دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است که از صبح امروز (شنبه) در تنکابن آغاز خواهد شد.

بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد

 بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد
2024-02-24T08:00:34+03:30
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم با پیروزی مقابل سپاهان در دیدار پیش رو جهش خوبی در راه دستیابی به قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T19:07:16+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T18:53:47+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت

 بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت
2024-02-23T18:53:47+03:30
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ موفق به پیروزی میلی‌متری مقابل قطر شد.

قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد

 قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد
2024-02-23T16:00:39+03:30
اتحادیه فوتبال قطر با تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی این کشور، پاداش قهرمانی او و شاگردانش در جام ملت‌های اسیا ۲۰۲۳ را داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)