میرنیوز

ممنوعیت تیم‌داری برای مدیر تیم‌های ملی کشتی و سرمربیان تیم ملی بزرگسالان

 ممنوعیت تیم‌داری برای مدیر تیم‌های ملی کشتی و سرمربیان تیم ملی بزرگسالان 2022-08-23T12:35:20+04:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن اصلاحیه آیین‌نامه برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام (ره) در سال 1401 به شرح زیر است:

((اصلاحیه مهم))

در خصوص برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام (ره)، طی بررسی‌های بعمل آمده و پیرو جلسه با رئیس و دبیر محترم فدراسیون و مدیران محترم تیم‌های ملی؛ مقرر گردید آخرین تغییرات به شرح ذیل اعلام می‌شود:

مهم: با توجه به اختیارات سازمان لیگ در اصلاح بخشنامه‌های صادره، ملاک عمل در لیگ برتر 1401 بخشنامه مذکور می‌باشد.

(( شرایط ، نحوه و زمانبندی برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی سال 1401))

شروع ثبت نام تیم‌ها: از تاریخ 20 مردادماه 1401 لغایت 12 شهریورماه 1401

زمان قرعه‌کشی : 14 شهریورماه 1401

شروع رقابت‌ها: 7 مهرماه 1401         

1- تیم‌های واجد شرایط موظفند اسامی کشتی‌گیران، مدیر فنی، مربیان، سرپرست، مشاور داوری، کادر پزشکی، مشاور رسانه‌ای و سایر عوامل اجرایی را تا 10 روز پیش از اولین مسابقه در "مرحله رفت" به "سازمان لیگ"اعلام نمایند. قرارداد اسامی یاد شده زمانی اعتبار خواهد داشت که با حضور کلیه افراد معرفی شده و با حضور نماینده رسمی و قانونی از سوی هر باشگاه، در محل سازمان لیگ مورد تایید قرار گیرد.

2- کشتی‌گیران می‌بایست به هنگام عقد قرارداد وضعیت سربازی خود را مشخص نمایند و کشتیگیرانی که در حال خدمت سربازی هستند می‌بایست رضایتنامه از تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح را ارائه نمایند.

3- مسابقات با حضور حداقل 4 تیم و حد اکثر 10 تیم در هررشته  برگزار می‌شود.

4- قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور بر مبنای تعداد تیم‌های شرکت کننده در 2 گروه 3 و 4 و 5  تیمی انجام می‌گردد. تیم‌های  اول و دوم سال گذشته لیگ برتر کشتی کشور، بعنوان سرگروه انتخاب و در صورتیکه باشگاه‌های اول و دوم حضور نداشته باشند  با نظر سازمان لیگ از بین تیم‌های واجد شرایط سرگروه  تعیین می‌گردد.

5- رقابت‌های لیگ برتر باشگاه های کشتی کشور به صورت رفت و برگشت بوده و پس از مشخص شدن تیم‌های برتر، مرحله ضربدری و فینال رقابت‌ها به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

تبصره : در صورت عدم موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا و در جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، مسابقات دور رفت و برگشت با رعایت کامل شیوه‌های بهداشتی به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

6- هر کشتیگیر، مربی، سرپرست و سایر اعضای کادر فنی، داوری، پزشکی، رسانه‌ای و مدیریتی صرفا می‌توانند در هر مرحله (رفت یا برگشت) از یک باشگاه در رقابت‌های باشگاه‌های کشتی کشور حضور داشته باشد.

7- پس از انجام مراسم قرعه‌کشی ،"سازمان لیگ" نسبت به اعلام برنامه برگزاری مسابقات لیگ برتر اقدام خواهد نمود. لازم به توضیح است برنامه مذکور به هیچ عنوان به تعویق نخواهد افتاد و یا حذف نخواهد شد.

تبصره: تعطیلی مسابقات لیگ صرفا به خاطر برگزاری مسابقات مختلف بین‎المللی، انتخابی تیم ملی، قهرمانی کشور و ... از طریق سازمان  لیگ، با هماهنگی مسئولین فدراسیون کشتی صورت می‌گیرد .

8- یک نفر به عنوان نماینده سازمان لیگ و یک نفر به عنوان سرپرست مسابقات (ترجیحاً رئیس هیات استان مربوطه) و 5 داور بین‎المللی و یک داور ارشد بین المللی به عنوان سرپرست فنی و ژوری همه هفته از طریق سازمان لیگ‏ به مسابقات اعزام خواهند شد .

9-  کشتی‌گیرانی که به دلیل ضرورت حضور در مسابقات بین‌المللی  وجهانی در اختیار تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور می‌باشند، صرفا با مجوز کادر فنی تیم‌های ملی ذیربط، اجازه حضور در رقابت‌های لیگ را خواهند داشت. عدم حضور کشتی‌گیران مذکور، مانع از اجرای برنامه اعلامی لیگ کشتی کشور نخواهد شد. تیم‌های باشگاهی شرکت‌کننده باید در برنامه‌ریزی خود جهت جذب کشتی‌گیران واجد شرایط به‌گونه‌ای عمل نمایند که در صورت محدود شدن امکان استفاده از کشتی‌گیران مورد نظر کادر فنی تیم‌های ملی، امکان حضور در مسابقات  مربوطه و اجرای تقویم برگزاری مسابقات را داشته باشند.

تبصره : فقط سازمان  لیگ کشتی مجاز به تغییر برنامه، آن هم در صورت صلاحدید و وجود مناسبت‌های خاص خواهد بود.

10-  در لیگ برتر هر تیم مجاز است فقط با 3 کشتی‎‌گیر ملی‌پوش برمبنای آخرین نفرات شرکت کننده در رقابت‌های جهانی(2022 صربستان) قرارداد منعقد نماید و مجاز به استفاده از 3 کشتی‌گیر در هر مسابقه می‌باشند.

11-  تیم‌ها می‌توانند نسبت به عقد قرارداد با 2 کشتی‌گیر خارجی عنوان‌دار (قاره‌ای – جهانی)  اقدام و در هر دیدار مجاز به استفاده از 2 کشتی‌گیر می‌باشند. (ضمنا می‌بایست مبلغ حق ترانسفر اتحادیه جهانی کشتی در هنگام درخواست به امور مالی فدراسیون پرداخت گردد تا فدراسیون برای دریافت مجوز از سوی اتحادیه جهانی کشتی برای کشتی‌گیران خارجی پیگیری  و نسبت به صدور آی دی کارت اقدام نماید.)

12- کشتی‌گیران غیر ایرانی بایستی هنگام عقد قرارداد رضایتنامه فدراسیون کشور خود و همچنین مجوز اتحادیه جهانی کشتی را ارائه نمایند و مسئولیت اخذ این مجوزها به عهده باشگاه مربوطه می‌باشد .

13-  عقد قرارداد با کشتی‎گیران غیرایرانی، در کشور مربوطه، با حضور نماینده سازمان لیگ، باشگاه و کشتی‎گیر مورد نظر و معرفی‌نامه با تائید و مهر فدراسیون کشتی کشور متبوع ، معتبر خواهد بود (هزینه‎های مربوطه بعهده باشگاه متقاضی می‌باشد).

14-  تیم قهرمان لیگ برتر با موافقت سازمان لیگ کشتی و فدراسیون کشتی با هزینه خود به یکی از تورنمنت‌های بین‎المللی اعزام خواهد شد .

15-  کلیه هزینه‌های ایاب و ذهاب، اسکان و تغذیه در هر مرحله (رفت و برگشت) بعهده خود باشگاه‌های شرکت‌کننده می‌باشد.

شرایط عقد قرارداد لیگ برتر :

1- هر کشتی‎گیر می‌تواند حداکثر تا 3 فصل با باشگاه مورد نظر خود قرارداد منعقد نماید.
2-  عقد قرارداد مدیر تیم‌های ملی و سرمربی بزرگسالان (کشتی آزاد و فرنگی)  تحت هر عنوانی با باشگاه متقاضی ممنوع می‌باشد.
3- تعداد مربیان هر تیم حداقل دو مربی و حداکثر 6 مربی بوده که پس از تایید "انستیتو بین المللی کشتی"  می‌توانند نسبت به عقد قرارداد با تیم مربوطه اقدام نمایند.
4- مبلغ ورودیه هر باشگاه کشتی در رقابت‌های  لیگ برتر، در رشته آزاد و فرنگی600 میلیون ریال (معادل 60 میلیون تومان) خواهد بود. در صورتیکه مبلغ فوق الذکر از سوی هر باشگاه واریز نگردد، قرارداد کشتی‌گیران ذیربط ثبت نخواهد شد.

تبصره 1: باشگاه کشتی متقاضی جهت حضور در رقابت‌های باشگاهی می باید ورودیه یادشده را ، قبل ثبت قرارداد ها ، به حساب شماره  0100429795009  نزد بانک آینده بنام فدراسیون کشتی واریز نمایند .

تبصره2: هر باشگاه شرکت کننده در لیگ برتر می باید مبلغ 6 میلیارد ریال در قالب یک چک بعنوان ضمانت حسن انجام تعهدات خود، به امور مالی فدراسیون کشتی تحویل دهد، تا در موارد خاص چک مذکور وصول گردد.

5- قرارداد باید در چهار نسخه (برابر نمونه پیوست) تنظیم و پس از امضاء و اثر انگشت دو طرف و مهر و امضای رئیس سازمان لیگ کشتی ، یک نسخه به باشگاه ، یک نسخه به کشتی‎گیر یا مربی ، یک نسخه به هیات کشتی استان مربوطه و یک نسخه به سازمان لیگ تعلق گرفته و اعتبار حقوقی خواهد داشت .( تعهدنامه کشتی‌گیران برای دوپینگ باید توسط کشتی‌گیران تکمیل ، امضاء و ضمیمه قراداد شود)
6- کشتی‎گیران ، مربیان و سرپرستان می‌توانند فقط با یک تیم و در یک رشته آزاد یا فرنگی و فقط در یک مسئولیت سرپرست، مربی یا کشتی‎گیر قرارداد منعقد نمایند.  فسخ قرارداد کشتی‌گیرانی که در مسابقات لیگ کشتی نگرفته باشند با رضایت کتبی دو طرف و انعقاد قرارداد با باشگاه دیگر تا سقف 25 کشتی گیر بلامانع می‌باشد.
7-  هر تیم می‌بایست برای 10  وزن ، حداکثر با 25 کشتی‎گیر قرارداد منعقد نماید. تا  10 روز  قبل از شروع مسابقات تیم‌ها باید حداقل با 10 کشتی‎گیر قرارداد منعقد نموده و کارت لیگ دریافت نمایند. تیم‌ها می‌توانند مابقی کشتی‎گیران را تا پایان مرحله نیمه نهایی  به سازمان لیگ معرفی و قرارداد منعقد نمایند.
8-  هر تیم می‌تواند برای هر رشته با 6 مربی و یک نفر به عنوان سرپرست  قرارداد منعقد نماید. فقط قراردادهایی که با امضا و مهر رئیس سازمان لیگ به تائید رسیده باشد، دارای اعتبار خواهد بود.
9- کشتی‎‌گیران بایستی به هنگام عقد قرارداد وضعیت سربازی خود را مشخص نمایند.
10- کشتی‎گیران دانش‎آموز و یا دانشجو باید به هنگام عقد قرارداد مجوز تحصیلی خود را که به تائید اداره آموزش و پرورش یا دانشکده مربوطه رسیده باشد ارائه نمایند.
11-  تیم‌ها باید مبلغ کل قرارداد را در 3 قسط (30% قبل از اولین مسابقه 30% در پایان دور رفت و باقیمانده را دو هفته قبل از پایان مسابقات به کشتی‎گیر پرداخت نمایند و اسناد مربوطه را به طور شفاف و قانونی تنظیم  در صورت لزوم ارائه نمایند.
12- کلیه افراد معرفی شده از سوی هر باشگاه برای دریافت کارت مسابقات لیگ ( اعم از کشتی‌گیر، مربی، سرپرست، مشاور داوری، کادر پزشکی، مشاور رسانه‌ای و یا سایر عوامل اجرایی) می‌بایست دارای کارت واکسن، کارت بیمه ورزشی و کارت ملی کشتی باشند. ( کارت‌های بیمه ورزشی سایر رشته‌های دیگر مورد تایید نمی‌باشد.)
13- در مواقعی که ابهامات یا ایراداتی در برگزاری مسابقات و آیین‌نامه لیگ وجود داشته باشد( ثبت قرارداد ملی‌پوشان، نحوه برگزاری و سایر موارد دیگر)، کارگروهی متشکل از رئیس فدراسیون ، رئیس و دبیر سازمان لیگ و رئیس کمیته انضباطی تشکیل تا نسبت به رفع آن اقدام شود.
14-  بدیهی است قراردادهای صوری و داخلی تیمها  از نظر سازمان لیگ هیچگونه اعتباری نخواهد داشت و مسئولیت این نوع قراردادها به عهده امضاکنندگان خواهد بود.

مقررات فنی  و وزن کشی مسابقات :

1- اوزان مسابقات لیگ برتر:

کشتی آزاد : 52 تا 57 – 61 – 65 – 70 – 74 – 79 – 86 – 92 – 97 – 125 کیلوگرم
کشتی فرنگی : 50 تا 55 – 60 – 63 – 67 – 72 – 77 – 82 – 87 – 97 – 130 کیلو گرم
(مسابقات با 2 کیلو گرم ارفاق برگزار خواهد شد)
2- استفاده از یک کشتی‌گیر در 2 وزن در هر مسابقه ممنوع است.
3- هرکشتی‌گیر علاوه بر وزنی که وزن‌کشی نموده است مجاز به حضور در یک وزن بالاتر نیز می‌باشد به استثنا وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی که می‌بایست هنگام وزن کشی بالاتر از 97 کیلوگرم باشند.
4-  زمان وزن کشی صبح روز مسابقه می‌باشد و ساعت وزن‌کشی و شروع مسابقات پس از تعیین ساعت پخش زنده تلویزیونی در بخشنامه ارسالی اعلام خواهد شد.

تبصره: در صورت برگزاری مسابقات به صورت متمرکز سازمان لیگ مجاز به تغییر ساعت وزن‌کشی می‌باشد.
5- بعد از مراسم وزن‌کشی ، تازه‎ترین و مهمترین مقررات کشتی با حضور مربیان و سرپرستان توسط سرپرست فنی ارائه می‌شود و سپس کلینیک داوری برگزار می‌گردد.
6- هریک از کشتی‌گیران که طی یک سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی حضور داشته‌اند، صرفا در آن وزن و یا وزن بالاتر می‌توانند در مسابقات لیگ شرکت نمایند و چنانچه تمایل به حضور در یک وزن پایین‌تر را داشته باشند شامل 2 کیلو ارفاق وزن نخواهند بود.

تبصره: کشتی‌گیرانی که در سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی حضور نداشتند ، ملاک گروه وزنی آنان در آخرین مسابقات رسمی که شرکت نموده‌اند می‌باشد.
7- چنانچه تیمی در مقابل تیم دیگر حاضر نشود در همه اوزان دیسکالیفه خواهد شد و امتیازات مثبت  مسابقه نصف بعلاوه یک بسود  برنده اعلام خواهد شد.
8- تیم‌ها موظفند ترکیب اصلی تیم را تا 30 دقیقه قبل از شروع مسابقات به نماینده سازمان لیگ تحویل نمایند. چنانچه در زمان مقرر ترکیب تیم به نماینده سازمان لیگ  تحویل نشود کشتی‎گیرانی که در ردیف اول وزن‎کشی قرار دارند قادر بشرکت در مسابقات خواهند بود.
9- چنانچه هریک از کشتی‌گیران در وزن خود حریف نداشته باشد به هنگام مسابقه بایستی بر روی تشک مسابقه حاضر شده و توسط داور به عنوان برنده معرفی شود  و در صورت عدم حضور کشتی‌گیر پیروز وفق ضوابط و قوانین هر دو کشتی‌گیر بازنده اعلام خواهند شد.
10- حضور 6 کشتی‎گیر در 6 وزن برای رده بزرگسالان الزامی است در غیر این صورت آن تیم در تمام اوزان دیسکالیفه بازنده خواهد بود (در چنین مواردی  امتیاز مثبت تیم برنده نصف بعلاوه یک می‌باشد.)
11- کشتی‎گیران باید براساس مقررات اتحادیه جهانی کشتی  دارای دوبنده استاندارد با آرم ایران یا باشگاه مربوطه، کفش کشتی چسب‎دار یا کفش بندداری که با چسب نواری بسته شود مجهز باشند.
12- سرپرستان تیم‌ها مجاز به توافق جهت تغییر زمان وزن‎کشی نمی‎باشند فقط در مواقع اضطراری با صدور مجوز از طریق رئیس سازمان  لیگ چنین اقدامی قابل اجراء خواهد بود.
13- هر یک از کشتی‎گیران به هنگام وزن‎کشی باید کارت مخصوص لیگ را ارائه نمایند.
14- هر تیم مجاز به وزن کشی 13 کشتی‌گیر در هر مسابقه می‌باشد و می‌تواند 3 کشتی‎گیر ذخیره را در 3 وزن معرفی و  وزن‎کشی نماید.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)