میرنیوز

شایسته حضور در جام جهانی هستم/ به خودم فشار می‌آورم تا صعود کنیم!

شایسته حضور در جام جهانی هستم/ به خودم فشار می‌آورم تا صعود کنیم! 2022-08-23T09:04:34+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهایی که هنوز حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی نیست و یکی از گزینه‌های ریاست فدراسیون فوتبال هم اعلام کرده به کارلوس کی روش فکر می‌کند، اسکوچیچ در مصاحبه‌ای به این موضوع واکنش نشان داد.

اسکوچیچ در تازه‌ترین گفتگوی خود تاکید کرد که شایستگی حضور در جام جهانی را دارد؛ هرچند که انتظار ندارد به خاطر سریع‌ترین راهیابی به جام جهانی برایش فرش قرمز پهن کنند.

این مربی همچنین تایید کرد که در صورت عدم تغییر برنامه، ایران در اردوی اتریش با اروگوئه و سنگال دیدار می‌کند.

مشروح گفتگوی اسکوچیچ که تاکید دارد به خاطر آرامش تیم ملی در ارتباط با رسانه‌های ایران محتاط بوده است، در ادامه می‌آید:

* گمانه زنی‌های زیادی در مورد جدایی شما از تیم ملی ایران وجود داشت، با این حال مربی ماندید و به زودی برنامه‌های آماده سازی را آغاز خواهید کرد.

- به طور کلی، آدم خود بزرگ بینی نیستم که بعد از انجام یک کار خوب انتظار فرش قرمز را داشته باشم، اما حداقل انتظار احترام دارم. چون مشخص است من هم شایستگی حضور در این جام جهانی را دارم. افرادی هستند که برای منافع مختلف سعی می‌کنند هر کاری را که تاکنون انجام داده‌ام بی ارزش کنند. وجه مشترک همه آنها این است که در برابر واقعیت‌ها مقاوم هستند. آنها در طول دوره انتخابی جام جهانی سعی در ایجاد و افزایش تعارض و درگیری و ایجاد مشکل برای تیم ملی داشتند. همه آنها نباید این واقعیت را نادیده بگیرند که این سریع‌ترین راهیابی به جام جهانی برای یک تیم آسیایی در تاریخ با بیشترین برد و بیشترین امتیاز بود.

* برای آماده سازی تیم ملی، اردوی ایران کجاست و با چه تیم‌هایی بازی خواهید داشت؟

- در صورت عدم تغییر، اردوی تیم ملی باید در وین باشد و رقبای ما اروگوئه و سنگال هستند.

*شما با تیم ملی ایران به یک موفقیت تاریخی باورنکردنی دست یافتید و چند بازی قبل از پایان مسابقات مقدماتی، جواز حضور در جام جهانی قطر را به دست آوردید. چطور به این موفقیت رسیدید؟

- موفق شدم چون اولاً فقط روی کارم متمرکز بودم، از همه جنبه‌های بیرونی دیگر غافل شدم، همه حواس پرتی ها و حاشیه‌های نامربوط را خاموش کردم. این در ایران کار بسیار سختی است، اما من مدت‌ها پیش درسی یاد گرفتم: یا نظرات را نادیده بگیر یا از آنها را به عنوان انگیزه استفاده کن. من به نظرات توجه نکردم، فکر می‌کنم مهم بود. از این واقعیت شروع کردم که هرگز نمی‌توانم همه را راضی کنم. همیشه خودم بودم و فکر می‌کنم که این در کنار کار با کیفیت، بسیار مهم بود.

شایسته حضور در جام جهانی هستم/ امیدوارم از من قدردانی کنند!
اسکوچیچ در تمرین تیم ملی ایران

* ایران بعد از کسب نتایج بد توسط مارک ویلموتس در چهار بازی اول مقدماتی جام جهانیف در ۱۸ بازی با شما ۱۵ برد، یک تساوی و دو باخت به دست آورد و ایران را به عنوان تیم اول راهی جام جهانی کردید. با توجه به اینکه در آن زمان تقریباً هیچکس باور نداشت که ایران صعود می‌کند، به خاطر آن مأموریت غیرممکن چقدر فشار را احساس کردید؟

- اوایل واقعاً سخت بود، تیم تحت فشار زیادی بود و به دلیل نتایج بد قبلی اجازه نداشتیم در مسابقات بعدی مقدماتی امتیازی از دست بدهیم. خیلی‌ها قبلاً ما را از کار خارج کرده بودند. فکر می‌کنم شناختم از بازیکنان، شرایط و روحیات آنها کمک کرد و بازیکنان در یک موقعیت استرس زا که تقریباً از دست رفته بود، ثبات و شخصیت بالایی از خود نشان دادند. در تلاطم، همه آرامش را نشان دادیم.

* با توجه به اینکه سیاست همیشه با ورزش عجین است، چه انتظاری از بازی با آمریکا دارید؟ با توجه به اینکه تنش سیاسی بین دو کشور وجود دارد، چگونه بازیکنان را برای آن مسابقه آماده خواهید کرد؟

- نمی‌توانیم اهمیت سیاسی این مسابقه را نادیده بگیریم. مطمئنم بازیکنانم برای آن بازی انگیزه بالایی خواهند داشت زیرا این مسابقه برای همه در ایران اهمیت زیادی خواهد داشت. مطمئناً احساسات بسیار زیاد خواهد بود و نکته کلیدی ممکن است دقیقاً نحوه کنترل این احساسات و نحوه تمرکز بازیکنان بر روی خود بازی باشد.

* ایران هرگز از دور اول جام جهانی عبور نکرده است. در جام جهانی قطر که از آبان ماه آغاز می‌شود، ایران در گروه B با انگلیس، آمریکا و ولز همگروه خواهد بود. آیا در ایران توقع دارند که شما و تیم ملی برای اولین بار در این زمینه موفق شوید، آیا از قبل فشاری روی شما وجود دارد؟

- البته چنین انتظاراتی وجود دارد چون همانطور که گفته شد ایران هنوز تجربه عبور از دور اول را ندارد. انتظارات من هم به آن سمت می‌رود، اما مشخص است که در همه اینها باید مقداری عینیت و فروتنی وجود داشته باشد. این تنها راهی است که می‌توانیم به بالاترین سطح ممکن برسیم. بعد از حضور در جام جهانی که هدف ما بود، در اهداف خود تجدید نظر کردیم. من به خودم فشار می‌آورم چون می‌خواهم کاری را انجام دهم که هیچ‌کس نتوانسته است انجام دهد، حتی باوجود اینکه می دانم چقدر سخت خواهد بود.

- در قریب به ۱۰ سال گذشته، شما مربیگری چهار باشگاه در ایران را برعهده داشتید، بدیهی است که نتایجتان آنقدر خوب بود که به شما سمت مربیگری پیشنهاد شد.

- بدون شکسته نفسی کاذب فکر می‌کنم در همه تیم‌ها خوب کار کردم. در فدراسیون ایران افرادی بودند که این را تشخیص دادند و به من ایمان داشتند. فکر می‌کنم جواب اعتماد آنها را دادم. همه انتظار یک نام بزرگ -مربی بزرگ- را داشتند. این برای من یک شرایط پرفشار بود. زمانی که انتخاب شدم، ابتدا از سوی بخشی از مردم نادیده گرفته شدم و سپس شروع به انتقاد از من کردند که پیشرفت مشهودی بود. همین طور من مدت زیادی است که در ایران هستم، افراد زیادی فرصت ملاقات و رویارویی با من را داشته‌اند، امیدوارم افراد زیادی از من قدردانی کنند!

* الان رابطه شما با رسانه‌های ایران چگونه است؟

- باید بگویم که اخیراً در رابطه با رسانه‌ها کاملاً محتاط بوده‌ام که این هرگز خوب نیست، بلکه فقط به این دلیل است که فکر می‌کردم تیمم به آرامش نیاز دارد. به هر حال، من از دلهره بی پایان برای مردم و رسانه‌ها خوشم نمی‌آید. من به سختی خودم را مجبور می‌کنم آنچه را که دیگران می‌خواهند بشنوند بگویم. من زمان زیادی را برای این موضوع صرف نمی‌کنم و البته از تاثیر رسانه‌ها آگاهم. شاید یکی از عیب‌های من همین باشد.

* آیا چیزی وجود دارد که تیم ملی ایران نسبت به دو دوره قبلی جام جهانی که در آستانه صعود به دور دوم بود بهتر باشد؟

- مقایسه تیم ملی ایران در آن زمان و حالا نادرست است. در مسابقات بزرگ اکثر بازیکنان در سطح خودشان بازی می‌کنند و من در این سال‌ها شاهد بوده‌ام که بازیکنان ایرانی می‌توانند از این سطح بالاتر بروند. من متقاعد شده‌ام که این ویژگی مشترک همه نسل هاست. برخی از تیم‌ها زمانی که توپ را در اختیار دارند راحت به نظر می رسند و برخی دیگر زمانی که ندارند. من فکر می‌کنم ایران باید بیشتر روی بازی در جام جهانی تمرکز کند زیرا این در ژن آنها وجود دارد.

* چه چیز دیگری در آماده سازی شما برای جام جهانی مهم خواهد بود؟ صادق محرمی را هم از تیم دینامو زاگرب به تیم ملی دعوت می‌کنید؟

- البته تا جایی که ممکن است به همه حریفان احترام می‌گذاریم، اما معتقدیم که تیم ملی ما از کیفیت کافی برای مقابله با همه حریفان در جام جهانی برخوردار است. این برای ما اهمیت زیادی دارد که قبل از جام جهانی، تا حد امکان بازیکنان زیادی در باشگاه‌های خود بازی کنند، فرم خوبی داشته باشند و همه در جام جهانی سالم باشند، زیرا فرصت آماده سازی برای جام جهانی هرگز کوتاه‌تر از این نبوده است. ما بازیکنان زیادی در آنجا داریم، تجربه و دانش آنها که از زمینه‌های مختلف آورده و انتقال می‌دهند مهم است. محرمی یکی از اعضای استاندارد تیم است. او تقریباً در تمام مسابقات مقدماتی بازی کرد و انتظار زیادی از او دارم.

* به جز شما چه کسی در بین مربیان کروات در کادرفنی حضور دارد؟

- اخیراً کرونوسلاو رندولیچ به کادرفنی پیوست که قبلاً دستیار من بود و در سالهای اخیر به صورت مستقل کار می‌کرد و قبل از آن ماریو توت دستیار و مربی دروازه بان ها ملادن زگانیر بودند. جمع کوچک مربیان کروات را مربیان ایرانی تکمیل می‌کنند که با ما هم افزایی فوق العاده ای دارند و با هم تیم خوبی می‌سازیم.

* زمانی که داشتیم صحبت می‌کردیم، هواداران شما که می‌خواستند با شما عکس بگیرند، حرف ما را قطع می کردند…

- ایرانی‌ها عاشق فوتبال هستند، تیم ملی ایران برای مردم ایران مهم است، بنابراین طبیعی است که اینجا با مربی ایران عکس بگیرند.

* شما مدت زیادی است که در ایران هستید، زندگی در این کشور را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

- قطعاً می‌خواهم پیشداوری‌ها و افسانه‌ها را در مورد ایران به عنوان کشوری منفی بشکنم، همانطور که رسانه‌های سطحی غربی پیشنهاد می‌کنند و دنیا را از ایران و ایرانیان می‌ترسانند. دوست دارم هر چه بیشتر مردم ایران را ببینند و با آن آشنا شوند زیرا می‌توانم به آنها قول تجربه‌ای اصیل بدهم. ایرانی‌ها مهمان‌ها را دوست دارند، مردم در اولین تماس شما را جلب می‌کنند، مطمئناً می‌توانید انتظار استقبال در ایران را داشته باشید، کشوری است که اغلب بدون درخواست کمک از شما می‌پرسند که آیا نیاز به کمک دارید یا خیر. مردم بهترین دلیل برای سفر به این کشور هستند.

- غذای آنها چگونه است؟

- من غذای ایرانی‌ها را دوست دارم چون متنوع و پر ادویه است. برنج و کباب غذای ضروری است و ایرانی‌ها دوست دارند میوه و سبزی بخورند. با این وجود، ایرانی‌ها باید بدانند که رقیب بزرگی در غذاهای مدیترانه ای ما دارند.

* با توجه به اینکه ایرانی‌ها معتقدند کروات‌ها اصالتاً ایرانی هستند، آیا کسی در این زمینه با شما صحبت می‌کند؟

- منظورت هراهواتی، سرزمین اجدادی احتمالی ما از ایران باستان است؟ اغلب مردم به من نزدیک می‌شدند و سعی می‌کردند درباره آن موضوع صحبتی را شروع کنند. به نظر آنها و من این مطلب برای ارتباط نزدیکتر با یکدیگر مناسب بود. من چندین بار در مورد آن با سفیرمان صحبت کردم، او مطمئناً برای گشودن معمای مبدأ کرواسی بسیار بهتر از من خواهد بود.

* گرما و ترافیک سنگین در ایران را چگونه مدیریت می‌کنید؟ آیا شما رانندگی می‌کنید یا راننده دارید؟

- بعد از این همه سال حضور در ایران با گرما کنار آمده‌ام. در مورد ترافیک، من راننده دارم، یک بار خودم سعی کردم در تهران رانندگی کنم، اما سریع متوجه شدم که این کار من نیست. ترافیک ایران به من آموخت که چگونه در هرج و مرج کنترل شده‌ای که ایرانی‌ها در آن برتری دارند، آرامش پیدا کنم. شما باید صبر زیادی داشته باشید، ایرانی‌ها خیلی راحت تر از ما به نظر می رسند.

* آیا تیم ملی کرواسی را دنبال می‌کنید؟

- البته دنبال می‌کنم. به ویژه به خاطر اضافه شدن انرژی بازیکنان جوان خوشحالم. فکر می‌کنم این ترکیبی است که فقط می‌تواند نتایج خوبی داشته باشد.

* آیا با زلاتکو دالیچ در تماس هستید؟

- نه واقعاً. آخرین باری که صحبت کردیم در دوحه بود که قرعه کشی جام جهانی برگزار شد. برای او و تیم ملی کشورمان در جام جهانی بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

* به عنوان مربی به بازی لوکا مودریچ که وارد سی و هفتمین سال زندگی اش شده است، چگونه نگاه می‌کنید و می‌بینید جانشین او کدام بازیکن جوان است؟

- سطحی که لوکا در این سن بازی می‌کند غیر واقعی به نظر می‌رسد. اعلام نام جانشین او با توجه به تمام کارهایی که او در طول دوران حرفه‌ای خود انجام داده دشوار است.

شایسته حضور در جام جهانی هستم/ امیدوارم از من قدردانی کنند!
اسکوچیچ در کنار خبرنگار vecernji در هتل المپیک تهران

* آیا مردم ایران استانکو پوکلپوویچ، تومیسلاو ایویچ، میروسلاو بلاژویچ و برانکو ایوانکوویچ و کرانچار را به یاد دارند؟

- قطعاً مربیان کروات در هویت فوتبال ایران جا افتاده‌اند. آنها با موفقیت‌های خود درهای این کشور پرجمعیت فوتبالی را باز کردند. اگر بگویم برای ایرانی‌ها اولین ارتباط با کرواسی مربیان کروات هستند، ادعای عجیبی نیست.

* الان کار در تیم ملی با مربیگری در باشگاه چه فرقی دارد؟

- این یک تفاوت بزرگ است. در تیم ملی زمان زیادی برای آماده سازی وجود ندارد، در باشگاه شما هر روز بازیکن دارید، تاثیر روی آنها بسیار بیشتر است. تیم ملی وقت ندارد. در تیم ملی انتخاب خوب ایده بازی مهم است. ما زمان زیادی را صرف نظارت بر بازیکنان، تجزیه و تحلیل حریفان می‌کنیم. هدف ما این است که تیمی را متحد کنیم که ناهمگن است. هر بازیکن از یک زمینه متفاوت می‌آید.

* اصول مربیگری شما چیست؟

- در مورد شکست تردید و شک نکنید و هنگام پیروزی آرام نباشید. دانستن اینکه چرا باخته‌اید و مدیریت روحیه مربی در زمانی که در مسیر صعودی قرار دارد، دارای اهمیت زیادی است. مهم این است که از اشتباهات درس بگیریم.

* در نهایت اگر پیشنهاد مربیگری تیم‌های دینامو، هایدوک یا رایکا را داشته باشید، به کرواسی بر می‌گردید؟

- منطقی است که یک روز به فوتبال کرواسی برگردم، اما فعلاً به آن فکر نمی‌کنم.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)