میرنیوز

حمله اصفهانیان به نماینده مجلس/ برای دادگاه تعیین تکلیف نکن!

حمله اصفهانیان به نماینده مجلس/ برای دادگاه تعیین تکلیف نکن! 2022-08-01T15:59:47+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از آنکه دادگاه عالی ورزش فدراسیون فوتبال ایران را در پرونده «مارک ویلموتس» سرمربی سابق تیم ملی به پرداخت ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو غرامت محکوم کرد، مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون در اظهاراتی به دفاع از عملکرد خود در این ماجرا پرداخت.

صحبت‌های تاج اما نه تنها باعث اقناع رسانه‌ها و کارشناسان نشد بلکه ابهامات و پنهان کاری‌های فدراسیون فوتبال را هم بیش از پیش روشن کرد. این موضوع انتقاد احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس را در پی داشت که مدعی شد غرامت پرونده ویلموتس را باید اعضای هیات رئیسه پرداخت کنند.

همچنین حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان شب گذشته از پرونده سرمربی سابق تیم ملی به عنوان «سونامی ویلموتس» نام برد و گفت: «چیزی که در گزارش دیدیم مثل قله کوه یخ است که از آب بیرون زده است. در جلسات خودمان اسمش را سونامی ویلموتس گذاشتم.»

این اظهارنظرها باعث شد تا سراغ فریدون اصفهانیان یکی از اعضای سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برویم که در جریان انتخاب و برکناری ویلموتس قرار داشته است. اصفهانیان با انتقاد شدید از قاضی زاده، می‌گوید این نماینده مجلس بهتر است پیگیر مسئله حق پخش باشد و خودش را با پرونده ویلموتس «مطرح» کند.

اصفهانیان همچنین به اظهارات اخیر وزیر ورزش واکنش نشان داد و تاکید کرد که دلیلی ندارد اعضای هیات رئیسه به دادگاه بروند! وی همچنین از شایعه توقیف اموال خارج از کشور اعضای سابق فدراسیون به خاطر این پرونده اظهار بی اطلاعی کرد.

مشروح گفتگوی این عضو سابق هیات رئیسه با خبرنگار مهر در ادامه می‌آید:

* خبرگزاری مهر - می‌خواهم بحثم را با انتخابات فدراسیون فوتبال شروع کنم که مهدی تاج هم برای ریاست آن کاندیدا شده است. فکر می‌کنید این انتخابات به کجا برسد؛ آن‌هم بعد از آنکه رای پرونده ویلموتس صادر شد؟

- فریدون اصفهانیان: بعضی مواقع مشکلاتی را برای بعضی از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال ایجاد می‌کنند بخصوص مهدی تاج. او خودش جریان پرونده ویلموتس را کاملاً توضیح داد. وقتی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی بود، پول او مستقیم از طریق فیفا پرداخت می‌شد اما وقتی تحریم‌ها تشدید شد، آمریکا اجازه نداد این اتفاق برای ویلموتس تکرار بشود. تاج به خاطر تحریم‌ها نتوانست پول بدهد.

طبق اظهارات حقوقدان‌ها خود قرارداد هیچ مشکلی نداشت. تنها فوتبال است که بعضی از آقایان آن را در بوق و کرنا می‌کنند. اسلامیان گفت که صدها میلیارد تومان در رابطه با تحریم ضرر دیده شده و مشکلات عدیده ای برای کشور ایجاد شد. اینها را رها کرده‌اند و فقط دنبال این هستند.

حمله اصفهانیان به نماینده مجلس/ برای دادگاه تعیین تکلیف نکن!
دیدار ویلموتس با فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی

* یکی از منتقدان اصلی فدراسیون فوتبال و قرارداد ویلموتس، قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس است.

- قاضی زاده به عنوان نماینده مردم! تو دنبال حق پخش فوتبال باش که چند سال است در مجلس پیگیرش هستند. او چسبیده به این -پرونده ویلموتس- و به چیزهای دیگر کاری ندارد و می‌خواهد خودش را مطرح کند. او می‌گوید ما باید برویم دادگاه. در کشور ما هم دادگاه، هم پاسگاه و هم دادسرا وجود دارد. مگر آنها خودشان نمی‌دانند که باید چه کار کنند؟ تو برای آنها تعیین تکلیف می‌کنی؟ خودشان هستند. اگر مشکلی باشد، خودشان ورود می‌کنند. خودشان مسئولیت دارند و نیازی نیست شما هر دفعه در این فضا و آن فضا، در این برنامه و آن برنامه در این چند سال چیزی بگویی. گفتی و تمام شد. خودشان می‌دانند چه کار کنند. مگر خودشان نمی‌دانند مشکلی هست؟ نیازی نیست دیگران تکرار کنند.

* قاضی زاده هاشمی حتی اعلام کرده است مقصران قرارداد ویلموتس جریمه را از جیب خود پرداخت کنند. آیا موافق این ایده هستید؟

- (‬ می خندد) اینجا قانون و مقررات هست. همه چیز طبق ضوابط انجام می‌شود. او چه کاره است که این را می‌گوید؟ مگر قاضی است؟ ان شاءالله هتک حرمت نشود. الکی به کسی گیر ندهند. باید واقعیت به مردم گفته شود. اگر تیم ملی ما با ویلموتس نتیجه می‌گرفت آقای قاضی زاده حرفی می‌زد و می‌گفت قرارداد چه شده است و چه نشده است؟ اگر ویلموتس ادامه می‌داد و پولش به موقع پرداخت می‌شد این اتفاقات رخ نمی‌داد.

* شما می‌گویید به خاطر تحریم‌ها نتوانستیم پول ویلموتس را بدهیم اما الان که رای نهایی صادر شده، گفته می‌شود تا زمانی که تحریم‌ها هست می‌توانیم پول این مربی را ندهیم. بالاخره مشکل تحریم‌ها بود یا نبود؟

- نمی دانم چه کسی چنین چیزی می‌گوید؟

* مهدی تاج در مصاحبه خود گفته بود تا وقتی تحریم‌ها هست می‌توانیم پول ویلموتس را ندهیم و از منابع مالی ایران در فیفا برداشت بشود.

- (با تردید) آن موقع در اعتراض بودیم و پول نمی‌دادند. الان این حکم قطعی صادر شده است و این اتفاق باید رخ بدهد.

حمله اصفهانیان به نماینده مجلس/ برای دادگاه تعیین تکلیف نکن!
فریدون اصفهانیان

* حمید سجادی وزیر ورزش هم شب گذشته از تعبیر سونامی ویلموتس نام برد و گفت که فاجعه این قرارداد زیاد است. چه صحبتی در رابطه با این اظهارنظر وزیر دارید؟

- وزیر ورزش هم احترام و جایگاه خاص خودش را دارد ولی باید در راستای کمک به حل مشکل باشد. وزیر قبلی هم یک کارهایی کرده است در رابطه با این مسائل. باید کمک کنند حل بشود چون دودش به چشم فوتبال ما می‌رود. الان در تیم ملی دودستگی است، تیم امید این مشکلات را دارد، سفرهایی که باید انجام بشود. دنبال این مسائل باشند تیم ملی ضربه نخورد. ان شاءالله به سمت وحدت حرکت بشود و تصمیم بگیرند دسته جمعی کاری کنند که مشکلات حل بشود.

* قبول دارید تعبیر سونامی برای پرداخت ۵ میلیون یورو در ازای ۵ ماه کار ویلموتس چندان بیراه هم نیست؟

- نه بابا. اولاً که ۵ میلیون نیست. تازه می‌گویند ۲ میلیون یورو قبلاً داده‌اند. اگر آن هم از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو کسر بشود، می‌ماند ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو!

* پرداخت ۲ میلیون جداگانه صورت گرفته است و ارتباطی به این ۳ میلیون ندارد. یعنی ما مجموعاً ۵ میلیون یورو پرداختی خواهیم داشت.

برایم مشخص نیست که از آن کسر می‌شود یا نه. (با تردید) اگر در نظر گرفتند.. دقیق برایم مشخص نیست. باید آقای تاج در این رابطه صحبت کند که آن ۲ میلیون یورو جدا است یا با هم حساب می‌شود!

* شنیده‌ام در ارتباط با این پرونده ویلموتس، اموال خارج از کشور بعضی از مسئولان فدراسیون فوتبال توقیف شده است. این خبر صحت دارد؟

- نه، نمی دانم. در جریان این مسائل نیستم.

* آیا شما برای این پرونده تاکنون به دادگاه رفته‌اید یا برای ادای توضیحات به دادگاه احضار شده‌اید؟

- برای دادگاه چیزی به ما نگفتند. قرار نیست برویم دادگاه. چرا برویم دادگاه؟ قرارداد بسته شده و نتوانستند پولش را به موقع بدهند. دولت می‌خواست پولش را بدهد؛ همین آقایان که الان حرف می‌زنند پولش را می‌دادند و بعداً از فیفا می‌گرفتند. انتظار نیست برویم دادگاه. قرارداد بسته شده و حقوقدان‌ها می‌گویند مشکلی نداشته است. این همه مشکل برای استقلال و پرسپولیس ایجاد شد، اینها برای چیست؟ پول بازیکن به موقع داده نشده و اعلام خسارت کرده است. باید پولش را می‌دادند. درست مثل مشکل فدراسیون فوتبال.

حمله اصفهانیان به نماینده مجلس/ برای دادگاه تعیین تکلیف نکن!
مهدی تاج در کنار ویلموتس در مراسم عقد قرارداد در تهران

* اما فدراسیون فوتبال در زمان مدیریت شما و مهدی تاج تاکید داشت که فقط سه ماه از حقوق ویلموتس به عنوان غرامت پرداخت می‌شود؛ الان ۳ میلیون یورو محکوم شده‌ایم.

- اینها را هم بررسی می‌کنند. حقوقدان‌هایی که این کارها را می‌کنند، می‌گویند مشکلی نبوده! حالا اینها می‌گویند مشکل داشته. ان شاءالله یک عده دیگر می آیند نظر می‌دهند.

* به عنوان سئوال پایانی؛ گفته می‌شود کمک داور ویدئویی تا نیم فصل مسابقات لیگ برتر وارد فوتبال ایران می‌شود. به عنوان رئیس سابق کمیته داوران چقدر به این امر خوشبین هستید؟

- تا وقتی که ما در کمیته داوران بودیم کلاسی را برگزار کردیم و آموزش گذاشتیم. اینکه بگوییم برای نیم فصل می‌رسد، آن‌کسی که می‌گوید باید تضمین کند. به نظرم باید تلاش کنند. علاوه بر آموزش داورها، استادیوم‌ها هم باید مجهز بشوند. صحبت کردن به این صورت راحت نیست. هنوز برای خرید «هد ست» داوران مشکل داریم. ان شاءالله رخ بدهد. ما از خدایمان است. ولی پروسه اش طولانی است و به راحتی نیست چون باید مدرس بیاید و کلاس ببینند و تایید شود و شرکت مورد تایید فیفا را انتخاب کنند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها

 پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها
2024-02-26T08:13:55+03:30
در فاصله ۲۴ ساعت تا پایان فرصت نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر باشگاه ذوب‌آهن با درخواست انتقال بازیکنانش به استقلال و پرسپولیس مخالفت کرد.

بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر

 بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر
2024-02-26T08:13:55+03:30
کامران قاسم‌پور که به دلیل انجام عمل جراحی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، از دو هفته دیگر می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند.

منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم

 منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم
2024-02-26T08:13:55+03:30
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرمربی برزیلی سرخپوشان در حال حاضر نیاز به حمایت و زمان دارد تا تفکرات خود را در تیم پیاده کند.

سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود

 سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود
2024-02-26T08:13:54+03:30
مربی دوومیدانی ایران مدعی است، مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا که چندی پیش در کشورمان برگزار شد، سطح بالایی داشته است.

آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد

 آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد
2024-02-26T06:00:37+03:30
سومین سرمربی فولاد خوزستان در فصل بیست و سوم لیگ برتر به دنبال تکمیل دستیارانش در فولاد خوزستان است.

هموار شدن راه خروج آلوز از زندان

 هموار شدن راه خروج آلوز از زندان
2024-02-26T06:00:37+03:30
با اینکه هنوز زمان زیادی از محکومیت به حبس ۴.۵ سالدنی آلوز نگذشته؛ از هم اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر آزادی احتمالی او شنیده می‌شود.

گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند

 گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند
2024-02-26T06:00:35+03:30
نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.

آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز

 آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز
2024-02-26T06:00:34+03:30
عکس منتشر شده از سوی نواک جوکوویچ که در پرواز منتهی به آمریکا با رافائل نادال گرفته شده، حسابی سروصدا به پا کرد.

فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید

 فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید
2024-02-26T06:00:33+03:30
فاطمه همتی در دیدار نهایی مسابقات کامپوند کاپ آسیایی بغداد به مدال نقره دست یافت.

بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت

 بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت
2024-02-26T06:00:33+03:30
بازیکن نیم فصل اول گل‌گهر سیرجان به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد
2024-02-26T06:00:31+03:30
شاگردان رضا یزدانی با رسیدن به برد ششم در فینال و پیش از رسیدن به کشتی‌گیران ایرانی تیم هندی، قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی کردند.

رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!

 رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!
2024-02-26T06:00:31+03:30
رئیس باشگاه پورتوی پرتغال جدایی بدون هزینه مهدی طارمی در پایان فصل را اتفاقی طبیعی می‌داند.

شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس

 شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس
2024-02-26T06:00:31+03:30
باشگاه ذوب‌آهن در صورتی رضایتنامه مهاجم خود را صادر می‌کند که بتواند لوسیانو پریرا را جذب کند.

لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول

 لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول
2024-02-26T06:00:30+03:30
تیم‌های فولاد سیرجان، گیتی‌پسند، پیکان، ایفاسرام، نیان الکترونیک، شهداب و طبیعت در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد

 جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد
2024-02-26T06:00:29+03:30
دارنده مدال برنز تکواندو قهرمانی آسیا تاکید کرد که یک سال و نیم مصدومیت سختی داشتم اما حالا بازگشتم و برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد.

آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان

 آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان
2024-02-26T06:00:29+03:30
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

ارسلان مطهری به تراکتور پیوست

 ارسلان مطهری به تراکتور پیوست
2024-02-26T06:00:28+03:30
مهاجم استقلال با عقد قراردادی به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی

 جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی
2024-02-26T06:00:28+03:30
قرمزپوشان مرسی‌ساید با غلبه بر چلسی، اولین جام فصل جاری فوتبال انگلیس را بالای سر بردند.

نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک

 نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک
2024-02-26T06:00:27+03:30
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی آلمان دست یافت.

تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد

 تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد
2024-02-26T06:00:27+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان به تحلیل عملکرد اخیر این تیم و خصوصا خشونت زیاد زردپوشان اصفهان در فوتبالی که ارائه می‌دهند، پرداخت.

جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد

 جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد
2024-02-26T06:00:26+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با شکست ایتالیا در فینال؛ قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ امارات شد.

فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!

 فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!
2024-02-26T06:00:26+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که فرصت‌سوزی زیاد می‌تواند بلای جان آبی‌پوشان در مسیر قهرمانی باشد.

جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس

 جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس
2024-02-26T06:00:25+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست بلاروس توانست عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات را به دست بیاورد.

دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود

 دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود
2024-02-24T08:00:36+03:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم قطری‌های چطور به عنوان یک تیم آسیایی از تعداد زیادی بازیکن غیر قطری استفاده می‌کنند؟!

پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی

 پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی
2024-02-24T08:00:35+03:30
تیم پتروشیمی شازند دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است که از صبح امروز (شنبه) در تنکابن آغاز خواهد شد.

بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد

 بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد
2024-02-24T08:00:34+03:30
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم با پیروزی مقابل سپاهان در دیدار پیش رو جهش خوبی در راه دستیابی به قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T19:07:16+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T18:53:47+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت

 بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت
2024-02-23T18:53:47+03:30
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ موفق به پیروزی میلی‌متری مقابل قطر شد.

قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد

 قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد
2024-02-23T16:00:39+03:30
اتحادیه فوتبال قطر با تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی این کشور، پاداش قهرمانی او و شاگردانش در جام ملت‌های اسیا ۲۰۲۳ را داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)