میرنیوز

کامرانی‌فر: فدراسیون مصمم است قرارداد بازیکنان باشگاه‌های بدهکار ثبت نشود/ به‌زودی از فدراسیون کانادا شکایت می‌کنیم

 کامرانی‌فر: فدراسیون مصمم است قرارداد بازیکنان باشگاه‌های بدهکار ثبت نشود/ به‌زودی از فدراسیون کانادا شکایت می‌کنیم 2022-07-05T13:31:08+04:30

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسن کامرانی‌فر در حاشیه نشست هم‌اندیشی معاونان فرهنگی باشگاه‌های لیگ‌های برتر و دسته اول فوتبال اظهار داشت: در بخش فرهنگی نیاز به رقم خوردن اتفاقات خوب است. فدراسیون و سازمان لیگ برنامه‌ریزی کردند در خدمت معاونان فرهنگی باشگاه‌ها باشند تا راهکارهایی ارائه شود. نیاز است در بخش فرهنگی اتفاقات خوب فرهنگی باشگاه‌ها در استادیوم‌ها رسانه‌ای شود تا افرادی که کار و رفتارهای خوبی انجام می‌دهند و اثر بیشتری در جامعه می‌گذارند، مورد توجه قرار بگیرند.

وی در مورد عدم استقبال معاونان فرهنگی باشگاه‌ها از جلسه هم‌اندیشی امروز تصریح کرد: قطعاً گله ما همین است و اینکه وقتی مراسمی برگزار می‌شود، انتظار می‌رود تمام دوستان بیایند. از باشگاه‌هایی که نماینده فرهنگی‌شان را معرفی نکرده‌اند، توضیح خواهیم خواست. امیدوارم عزیزان در بخش فرهنگی بیشتر وقت بگذارند و برنامه‌ریزی کنند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در واکنش به پذیرفته نشدن درخواست هواداران فوتبال برای خرید بلیت مسابقات جام جهانی 2022 قطر، گفت: ما دو بخش داریم که یک بخش برای سایت فدراسیون فوتبال ایران است. آنهایی که از طریق فدراسیون ثبت‌نام کرده‌اند، لیست‌‌شان به فیفا ارسال شده، خود فیفا قرعه‌کشی کرده و در مرحله اول بخشی از بلیت‌ها واگذار شده است. در مرحله دوم، درخواست بلیت‌های دیگری کردیم که فیفا موافقت کرده است. یکسری از ایرانی‌های داخل کشور در سایت فیفا ثبت‌نام کرده‌اند. وقتی اسامی ثبت‌نامی‌های داخل کشور را به فیفا فرستادیم، فیفا آنهایی را که در سایتش ثبت‌نام کرده بودند، از لیست ایران خارج کرد. به کسانی که در سایت فیفا ثبت‌نام کرده‌اند، گفته شده که با کارتی که متعلق به خودشان است، باید هزینه کنند. اینکه ایرانی‌ها کارت بین‌المللی داشتند یا نه را نمی‌دانم، ولی طبق قوانین هر کسی که در سایت فیفا ثبت‌نام می‌کند، باید با کارت خودش نام‌نویسی و هزینه را پرداخت کند. ما این موضوع را به فیفا اعلام کرده‌ایم. فیفا به ثبت‌نام‌ بلیت‌هایی که در این سایت شده و پرداخت مبلغ آن توسط فرد ثبت‌نام کرده، مصر است. ما هنوز در این حوزه نتوانسته‌ایم، نتیجه بگیریم. منتظر رایزنی و نشست دیگری هستیم تا مشکل را حل کنیم. هر کسی در سایت فیفا قصد ثبت‌نام داشته است، تعهدنامه‌ای از این سایت داشته که باید آن را مطالعه می‌کرد. فیفا گفته هر کسی که در حال ثبت‌نام است باید کارت خودش را داشته باشد، نه کارت دیگری. یکسری چیزها از اختیارات فدراسیون فوتبال و حتی کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند، خارج است.

شهاب‌الدین عزیزی خادم در یکی از برنامه‌های تلویزیونی مدعی شد که کامرانی‌فر قبل از جلسه 28 بهمن سال گذشته هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به او گفته است جلسه عزل را قبول ندارد و تنها به احترام وی در جلسه شرکت کند. کامرانی‌فر در واکنش به اظهارات رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل اینکه قرار است که سخنگوی فدراسیون فوتبال در این مورد صحبت کند، اجازه بدهید من اظهارنظری نداشته باشم.

 

وی درباره آخرین وضعیت مکاتبات فدراسیون فوتبال با اروگوئه برای بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال مقابل تیم ملی این کشور یادآور شد: اردوی خوبی نهایی و برنامه‌ریزی شده است که تیم ملی اواخر شهریور و اوایل مهر ماه در اروپا برگزار کند. یکی از کشورهای مدنظر اتریش است، اما دو کشور را نیز دیده‌ایم. از بین سه کشور برای بازی تدارکاتی دو تیم انتخاب می‌شوند تا بازی‌های خوبی در فیفادی دوم برگزار کنیم.

کامرانی‌فر در مورد آغاز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ثبت‌نام به مدت هفت روز انجام می‌شود و حتی روزهای تعطیل در فدراسیون حضور خواهیم داشت، چون طبق اساسنامه صراحتاً هفت روز برای ثبت‌نام اعلام شده است. من لحظه به لحظه آنلاین همه چیز را چک می‌کنم و تا الان کسی برای ثبت‌نام نیامده است. امیدوارم با توجه به شرایط فوتبال شاهد حضور افراد خوب و بزرگ در فوتبال باشیم. هر کسی که می‌تواند کمک کند، ورود کند تا ان‌شاء‌الله در دو سال و چند ماه باقیمانده از این فدراسیون یک مجموعه خوب و همدل فوتبال کشور را اداره کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال راجع به قانون سقف قراردادها اظهار داشت: این قانون بررسی شده است و فکر کنم امروز ابلاغ خواهد شد. ما حدنصاب قراردادها را اعلام می‌کنیم و کسانی که قراردادهای‌شان را ثبت کرده‌اند، تغییری در آنها باید اعمال شود.

وی در پاسخ به این سؤال که «قانون سقف قراردادها در هیئت رئیسه‌ای که تکلیفش مشخص نیست، چطور مورد تصویب و حمایت قرار می‌گیرد؟»، گفت: مجمع یکسری اختیارات را به فدراسیون داده است و اعضای هیئت رئیسه به‌صورت دست‌گردان می‌توانند مقررات را تأیید کنند. ما نمی‌توانیم کارهای فوتبال را متوقف کنیم و انجام ندهیم.

کامرانی‌فر درباره بحث تشکیل کمیته پنج نفره مجوز حرفه‌ای فوتبال تأکید کرد: این کمیته اعلام‌شده تأییدیه فدراسیون فوتبال را ندارد. به‌زودی مجوز حرفه‌ای از سازمان لیگ به فدراسیون فوتبال انتقال پیدا می‌کند. ما جلسات زیادی برگزار کرده‌ایم و نفرات و مسئول آن مشخص شده‌اند. تقریباً غیررسمی کارشان را آغاز کرده‌اند، اما برای چند روز آینده از مسئول مجوز حرفه‌ای AFC جهت حضور در ایران دعوت کرده‌ایم تا تمام کارهای مجوز حرفه‌ای را انجام دهیم. ضمن اینکه مسئولان سازمان لیگ یکسری از کارهای مجوز حرفه‌ای را انجام داده‌اند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه شکسته شدن حکم مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در CAS هم تصریح کرد: هر صحبتی درباره این رأی شده است، گمانه‌زنی بوده و واقعیت ندارد. رأی ویلموتس احتمالاً تا هفته آینده اعلام می‌شود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه خبرهایی رسیده که کانادایی‌ها به دلیل لو رفتن ارقامی که قرار بود فدراسیون این کشور به ایران برای بازی تدارکاتی بدهد، غرامتی برای لغو بازی پرداخت نخواهند کرد، گفت: ما تیم حقوقی قوی از فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و وزارت امور خارجه مشخص کرده‌ایم. درباره این موضوع صرفاً بحث موضوع مالی نیست و یک فرصت بازی از ایران گرفته شده است. فدراسیون با تمام قدرت تلاش می‌کند و حتی یک نامه به فدراسیون کانادا ارسال کرده‌ایم و از آنها علت لغو بازی را خواسته‌ایم. مطمئن باشید در بحث این بازی به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آییم. هنوز شکایت ارسال نشده است به دلیل اینکه در حال انجام کارها هستیم و به‌زودی شکایت خواهیم کرد.

کامرانی‌فر در مورد اینکه چرا بودجه باشگاه‌ها شفاف‌سازی نمی‌شود تا بحث رقم قراردادها مشخص شود، اظهار داشت: این مسئله جزو مجوز حرفه‌ای باشگاه‌هاست. شاید بندهای قراردادها محرمانه باشد، در صورتی که یک نسخه از قراردادها در سازمان لیگ ثبت می‌شود و باشگاه‌ها باید همه چیز را ارائه کنند. شاید به خاطر محرمانه بودن بندهای قرارداد این امکان نباشد که به صورت شفاف به جامعه اعلام شود، اما سازمان لیگ باید در جریان جزئیات قرار بگیرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا تضمینی وجود دارد باشگاه‌ها بدون پرونده و بدهی لیگ آینده را آغاز کنند، یادآور شد: باشگاه‌های لیگ برتری و دسته اولی باید هر چه زودتر نسبت به تسویه حساب‌های‌شان اقدام کنند و اگر تصمیم به ثبت قرارداد دارند نسبت به تسویه حساب‌ها اقدام کرده و به روزهای آخر موکول نکنند. فدراسیون فوتبال مصمم است که قرارداد بازیکنان باشگاه‌هایی که بدهی دارند، ثبت نشود.

وی در پایان گفت: تمام کارهای فدراسیون فوتبال از جمله اعزام تیم‌های پایه، اردوها و ... انجام می‌شود. بحث هیئت رئیسه و حدنصاب آنها کلان است، ولی ما به‌عنوان اعضای فدراسیون فوتبال در حال انجام کارها هستیم.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)