میرنیوز

شعار ندادم و دنبال بهانه نیستم/ با قدرت برمی‌گردیم

شعار ندادم و دنبال بهانه نیستم/ با قدرت برمی‌گردیم 2022-06-10T17:53:18+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدوی کیا پس از بازگشت به همراه تیم فوتبال امید ایران از رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا در تاشکند گفت: خیلی متأسفم؛ ما نتوانستیم از گروه خودمان صعود کنیم. با آگاهی از این اتفاق تبعات آن را هم پذیرفتم. قبل از اینکه در این تورنمنت حاضر شویم گفتم که با تیمی جوان می‌رویم تا تجربه کسب کند.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران افزود: متأسفانه بازی تدارکاتی مناسب هم نداشتیم و این بازی‌ها دقیقا تدارکاتی بود. در تورنمنت رسمی آزمون خطا داشتیم. اگر بخواهیم از لحاظ فوتبالی به بازی‌هایی که انجام دادیم نگاه کنیم باید بگویم مقابل قطر و ترکمنستان برتری مطلق نسبت به حریفان داشتیم. در دیدار با ازبکستان با حضور ۲۰ هزار تماشاگر ازبک بازی خوبی انجام دادیم.

او پس از حذف زودهنگام تیم ملی ایران از جام ملت‌های ۲۰۲۲ گفت: مقابل ترکمنستان روی اشتباهات بچگانه باختیم. وقتی صحبت از تجربه می‌کنم خیلی از آقایان توجه نمی‌کنند. وقتی سیستم کمک داور ویدئویی در فوتبال ما نیست باید تاوان آن را روی اشتباهات کوچک بدهیم. به هر حال این نیز جزئی از اتفاقات فوتبال است و برای اکثر تیم‌ها رقم می‌خورد.

مهدوی کیا درباره انتقادات از عملکرد این تیم یادآور شد: دنبال بهانه نیستم. شعار هم ندادم. خیلی‌ها صحبت از آینده‌نگری می‌کنند ولی وقتی چنین اتفاقاتی می‌افتد خیلی‌ها از فرصت استفاده و حمله می‌کنند. با علم به اینکه می‌دانستم ممکن است این اتفاق بیفتد روی حرفم ایستادم و با یک تیم جوان به مسابقات رفتم. از این نظر مثبت می‌بینم که این اتفاقات در مقدماتی المپیک نیفتاد چون جبران ناپذیر بود. خوشحالم این موضوع در بازی‌های انتخابی المپیک نیفتاد.

وی تصریح کرد: باید قبول کنیم که به این تیم چه داده‌ایم که بخواهیم توقع زیاد داشته باشیم؟ در ۸-۷ ماه گذشته چکار کردیم؟ در شروع سال جدید با شروع اردو اعتراض کردم که تمام تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم در دبی جمع شده‌اند. یک تورنمنتی را برگزار کردند و تمام آزمون و خطایشان را داشتند. متأسفانه ما دعوت نشده بودیم که برایم سوال بود. از همان موقع بازی‌های تدارکاتی و رسمی برایم دغدغه بود. بازیکن باید با لباس ملی در استادیم بازی کند و بازی تدارکاتی در کمپ، تیم‌های باشگاهی هیچ کمکی به ما نکردند. این روزها را می‌دیدیم.

مهدوی کیا درباره ادامه همکاری خود با تیم امید گفت: به دنبال جمع کردن رزومه برای خودم نبودم. قرار داد من شهریور با فدراسیون تمام می‌شود. می‌توانستم تمام بازیکنان زیر ۲۳ سال لیگ و آماده، بازیکنانی مثل صیادمنش و حسین زاده و … را جمع کنم و بگویم می‌خواهم قهرمان شوم و رزومه جمع کنم. قراردادم هم شهریور تمام است شما بروید از صفر شروع کنید. ولی وجدان من این را قبول نکرد. این بازی‌ها برای ما تدارکاتی شد.

او درباره مشکل فنی بازیکنان امید گفت: بزرگترین مشکل آنها بدنی است چون این بازیکنان در تیم‌های خود بازی نمی‌کنند. وقتی فوتبالیست نتواند در فوتبال روز دنیا بالای ۱۰-۱۱ کیلومتر بدود دچار مشکل می‌شویم. مشکل دیگر تیم امید گلزنی بود. موقعیت‌های خیلی ساده را تبدیل به گل نکردیم.

شعار ندادم و دنبال بهانه نیستم/ با قدرت برمی‌گردیم

سرمربی تیم فوتبال امید بار دیگر پیکان انتقادات را سمت مسئولان گرفت و گفت: اگر اتفاقات ۸-۷ ماه اخیر به همین روال ادامه پیدا کند هیچ موفقیتی به دست نمی‌آید. حمایت را باید در عمل ببینیم. این تیم احتیاج به بازی دارد. اگر بازی نکنند در تورنمنت دچار مشکل می‌شوند. بازیکن بازی رسمی نکرده و دچار استرس است. این بازیکنان در باشگاه‌ها هم باید بازی کنند و در کوران مسابقات باشند. در تیم ملی نمی‌توانیم کار بدنی کنیم. فرصت این کار را نداریم. بازیکن سه، چهار روز قبل می‌آید و شما نمی‌توانید این کار را انجام بدهید. بازیکن باید با بدن آماده به اردو بیاید. این مشکلاتی است که در این مدت بوده ولی تمام تبعاتش را پذیرفتم. الان هم پاسخگو هستم. به این بازیکنان اعتقاد دارم و می‌دانم قطعا شرایط آنها بهتر می‌شود.

مهدوی کیا با تاکید روی کم تجربگی بازیکنان امید اظهار داشت: باید باخت ترکمنستان را تجربه می‌کردند تا در مرحله نهایی این اتفاق برایشان نیفتد، حریف را دست کم نگیرند و از کوچک‌ترین موقعیت‌ها استفاده کنند.

سرمربی تیم امید درباره عملکرد برخی بازیکنان مطرح تیم افزود : بازیکنان تیم داستان VAR که متأسفانه در هر سه بازی به ضرر ما بود را جدی بگیرند. برخی بازیکنان با تجربه ما هم شرایط ایده آل نداشتند. نمی‌توان آن‌ها را مقصر کرد. برخی از مصدومیت برگشته بودند. از نظر بدنی شرایط مناسبی نبود ولی از همه ممنونم. تمام تلاششان را کردند. به آن‌ها گفتم این اتفاقات را من می‌پذیرم. شما تلاشتان را کردید. روز خوب فوتبال ما نبود و بدشانس هم بودیم. توپ از سه قدم به تیر دروازه خورد یا توپ را از روی خط برگشت می‌دهند.

مهدوی کیا درباره احتمال تغییر در کادر فنی فوتبال امید گفت: مشکلی در این باره نداشتیم. اگر بازی بیشتری داشته باشیم قطعا شرایطمان بهتر خواهد شد. به عنوان مربی تجربیات خوبی به دست آوردیم که می‌توانیم در مراحل بعدی از آن‌ها استفاده کنیم ولی فعلا تا شهریور قرارداد داریم و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

او درباره تأثیر مشکلات مدیریتی فدراسیون روی تیم امید تصریح کرد: به عنوان عضوی از جامعه فوتبال ملی صلاح نمی‌دانم در مورد برخی مسائل صحبت کنم چون به خودمان بر می‌گردد. اگر به عقب برگردیم صحبت‌هایی که در شروع کار با من شده بود و من را ترغیب کردند که به ایران بیایم، چیز دیگری بود. نمی‌خواهم بگویم ۱۸۰ درجه چون خیلی بیشتر از اینها بود. درصدی از آن صحبت‌ها انجام نشد. تقریبا در عمل انجام شده قرار گرفتیم. در این مدت ولی اگر به همین منوال ادامه پیدا کند متأسفانه با شرایطی که من در تیم‌های دیگر آسیایی می‌بینم؛ از قافله عقب هستیم.

شعار ندادم و دنبال بهانه نیستم/ با قدرت برمی‌گردیم

وی درباره تأثیر غیبت علیرضا رضایی دروازه‌بان استقلال تهران در این بازی‌ها گفت: پارسا جعفری خوب کارکرد. او روی گل‌هایی که خوردیم مقصر نبود. دروازه بانی اضافه کردیم که برای اولین بار به اردو می‌آمد. غیر از او دو بازیکن را شب قبل از بازی با قطر گرفتیم. دفاع چپ و راست اصلی شب قبل از بازی با قطر به ما ملحق شدند. نمی‌شود گلایه کرد. قرار بود لیگ زودتر تمام شود. آنقدر بازی‌ها را کش دادند که به شب بازی ما رسید. صحبت از گذشته فایده ندارد. همیشه در این بخش‌ها مشکل داشتیم. اصلا دنبال بهانه نیستم. شرایط باشگاه‌ها را هم باید درک کرد اما این تیم احتیاج به حمایت دارد. اینکه فقط صحبت کنیم کافی نیست.

مهدوی کیا درباره انتقاداتی که از او به سمت تسویه حساب‌های شخصی می‌رود نیز صحبت کرد و گفت: به این صحبت‌ها اهمیت نمی‌دهم. با علم به اینکه این اتفاق قرار است بیفتد به فکر خودم و جمع کردن رزومه نبودم. با علم به اینکه می‌دانستم خیلی‌ها منتظرند به من حمله کنند با یک تیم جوان رفتم. به فکر فوتبال ایران بودم. طبیعی است یکسری دنبال فرصت هستند و الان هم فرصت مناسبی است ولی ما بر می گردیم؛ با قدرت هم بر می‌گردیم. بچه‌ها تجربه خیلی خوبی به دست آوردند. پتانسیل خیلی خوبی وجود دارد. من امیدوارم اتفاقات خیلی خوبی بیفتد. این حرف‌ها در کشور ما لوث شده است.

سرمربی تیم امید درباره حضور این تیم در بازی های کشورهای اسلامی هم تاکید کرد: تکلیفمان مشخص نیست. نمی دانیم لیگ ایران و بدنسازی و تمرینات باشگاه ها چه زمانی شروع می شود. یک برنامه شنیده ایم که تقریبا با هفته اول لیگ برخورد دارد. نمی دانیم بازیکن داریم یا نه. گلایه ام این است که اصلا نمی دانیم برنامه چیست. نمی دانیم قرار است با کدام بازیکنان برویم و آیا با باشگاه ها تعامل داریم یا نه. الان نمی توانم هیچ صحبتی کنم.

وی در خصوص احتمال دعوت دوباره از دروازه بان استقلال یادآور شد: شرایط سنی دروازه بان به ما نمی خورد. در این تورنمنت می توانستیم از بازیکنان زیر ۲۳ سال استفاده کنیم. درهای تیم ملی همیشه روی بازیکنان باز است. شاید در انتخاب بازیکن، هر مربی سلیقه ای داشته باشد. با آغوش باز از همه استقبال می کنیم.

مهدوی کیا در پایان در واکنش به دعوتش به کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم گفت: اصلا خبری ندارم. از شما می شنوم. هفت، هشت ماه است در تیم فعالیت می کنیم ولی چنین چیزی نشنیده بودیم. خبری ندارم. نمی دانم!

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها

 پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها
2024-02-26T08:13:55+03:30
در فاصله ۲۴ ساعت تا پایان فرصت نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر باشگاه ذوب‌آهن با درخواست انتقال بازیکنانش به استقلال و پرسپولیس مخالفت کرد.

بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر

 بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر
2024-02-26T08:13:55+03:30
کامران قاسم‌پور که به دلیل انجام عمل جراحی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، از دو هفته دیگر می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند.

منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم

 منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم
2024-02-26T08:13:55+03:30
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرمربی برزیلی سرخپوشان در حال حاضر نیاز به حمایت و زمان دارد تا تفکرات خود را در تیم پیاده کند.

سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود

 سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود
2024-02-26T08:13:54+03:30
مربی دوومیدانی ایران مدعی است، مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا که چندی پیش در کشورمان برگزار شد، سطح بالایی داشته است.

آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد

 آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد
2024-02-26T06:00:37+03:30
سومین سرمربی فولاد خوزستان در فصل بیست و سوم لیگ برتر به دنبال تکمیل دستیارانش در فولاد خوزستان است.

هموار شدن راه خروج آلوز از زندان

 هموار شدن راه خروج آلوز از زندان
2024-02-26T06:00:37+03:30
با اینکه هنوز زمان زیادی از محکومیت به حبس ۴.۵ سالدنی آلوز نگذشته؛ از هم اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر آزادی احتمالی او شنیده می‌شود.

گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند

 گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند
2024-02-26T06:00:35+03:30
نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.

آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز

 آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز
2024-02-26T06:00:34+03:30
عکس منتشر شده از سوی نواک جوکوویچ که در پرواز منتهی به آمریکا با رافائل نادال گرفته شده، حسابی سروصدا به پا کرد.

فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید

 فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید
2024-02-26T06:00:33+03:30
فاطمه همتی در دیدار نهایی مسابقات کامپوند کاپ آسیایی بغداد به مدال نقره دست یافت.

بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت

 بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت
2024-02-26T06:00:33+03:30
بازیکن نیم فصل اول گل‌گهر سیرجان به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد
2024-02-26T06:00:31+03:30
شاگردان رضا یزدانی با رسیدن به برد ششم در فینال و پیش از رسیدن به کشتی‌گیران ایرانی تیم هندی، قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی کردند.

رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!

 رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!
2024-02-26T06:00:31+03:30
رئیس باشگاه پورتوی پرتغال جدایی بدون هزینه مهدی طارمی در پایان فصل را اتفاقی طبیعی می‌داند.

شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس

 شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس
2024-02-26T06:00:31+03:30
باشگاه ذوب‌آهن در صورتی رضایتنامه مهاجم خود را صادر می‌کند که بتواند لوسیانو پریرا را جذب کند.

لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول

 لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول
2024-02-26T06:00:30+03:30
تیم‌های فولاد سیرجان، گیتی‌پسند، پیکان، ایفاسرام، نیان الکترونیک، شهداب و طبیعت در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد

 جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد
2024-02-26T06:00:29+03:30
دارنده مدال برنز تکواندو قهرمانی آسیا تاکید کرد که یک سال و نیم مصدومیت سختی داشتم اما حالا بازگشتم و برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد.

آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان

 آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان
2024-02-26T06:00:29+03:30
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

ارسلان مطهری به تراکتور پیوست

 ارسلان مطهری به تراکتور پیوست
2024-02-26T06:00:28+03:30
مهاجم استقلال با عقد قراردادی به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی

 جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی
2024-02-26T06:00:28+03:30
قرمزپوشان مرسی‌ساید با غلبه بر چلسی، اولین جام فصل جاری فوتبال انگلیس را بالای سر بردند.

نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک

 نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک
2024-02-26T06:00:27+03:30
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی آلمان دست یافت.

تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد

 تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد
2024-02-26T06:00:27+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان به تحلیل عملکرد اخیر این تیم و خصوصا خشونت زیاد زردپوشان اصفهان در فوتبالی که ارائه می‌دهند، پرداخت.

جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد

 جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد
2024-02-26T06:00:26+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با شکست ایتالیا در فینال؛ قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ امارات شد.

فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!

 فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!
2024-02-26T06:00:26+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که فرصت‌سوزی زیاد می‌تواند بلای جان آبی‌پوشان در مسیر قهرمانی باشد.

جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس

 جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس
2024-02-26T06:00:25+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست بلاروس توانست عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات را به دست بیاورد.

دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود

 دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود
2024-02-24T08:00:36+03:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم قطری‌های چطور به عنوان یک تیم آسیایی از تعداد زیادی بازیکن غیر قطری استفاده می‌کنند؟!

پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی

 پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی
2024-02-24T08:00:35+03:30
تیم پتروشیمی شازند دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است که از صبح امروز (شنبه) در تنکابن آغاز خواهد شد.

بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد

 بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد
2024-02-24T08:00:34+03:30
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم با پیروزی مقابل سپاهان در دیدار پیش رو جهش خوبی در راه دستیابی به قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T19:07:16+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T18:53:47+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت

 بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت
2024-02-23T18:53:47+03:30
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ موفق به پیروزی میلی‌متری مقابل قطر شد.

قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد

 قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد
2024-02-23T16:00:39+03:30
اتحادیه فوتبال قطر با تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی این کشور، پاداش قهرمانی او و شاگردانش در جام ملت‌های اسیا ۲۰۲۳ را داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)