میرنیوز

صالحی امیری: امیدوارم فردی با کفایت رئیس کمیته شود/ ۱۵ تیر بازنشسته می‌شوم/ مدیران ناکارآمد نباید خود را قیم ورزش بدانند

 صالحی امیری: امیدوارم فردی با کفایت رئیس کمیته شود/ ۱۵ تیر بازنشسته می‌شوم/ مدیران ناکارآمد نباید خود را قیم ورزش بدانند 2022-05-11T11:18:33+04:30

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در نشست خبری اظهار داشت: خود را همیشه پاسخگو می‌دانم و حرف‌های امروز من همان مباحث چهار سال قبل است. خداراشاکریم که هر آنچه در روزهای اول به عنوان ایده سیاست و برنامه اعلام کردیم امروز به عنوان کارنامه خود نشان می‌دهیم. تلاش کردیم از روزمرگی فاصله بگیریم و با اهداف و پروژه‌های مشخص و نتایج قابل لمس گزارش عملکرد بدهیم.

از حاشیه پرهیز کردیم

وی تاکید کرد: در اولین دیدار با شما قول دادیم در ورزش ایران از حاشیه پرهیز و در متن حرکت کنیم. اعلام کردیم وحدت و انسجام را محور ورزش قهرمانی قرار می‌دهیم و از شکاف و مناقشه پرهیز می‌کنیم و امروز پس از پایان چهار سال قضاوت می‌کنید که اینگونه بوده و اجازه ندادیم هیچ چیز این همدلی را بهم بزنند‌. خیلی‌ها گفتند این امر شدنی نیست چون دو‌ دستگاه کمیته و وزارت ورزش با ماموریت موازی دچار چالش می‌شوند ولی دیدید علی‌رغم هم پوشانی‌هایی که در دو دستگاه وجود داشت بدون مناقشه و با وحدت مسیر را طی کردیم.

 

تهدید نسبت به ورزش ایران را کاهش دادیم

رئیس کمیته ملی المپیک افزود: به دنبال دیپلماسی ورزشی بودیم. چهار سال در مسیر دیپلماسی ورزشی حرکت کردیم و بیش از 150 جلسه با مسئولین ورزش جهان داشتیم و آخرین آن با مسئولین آسیا در تاشکند بود. محصول این دیپلماسی اول از همه کاهش تهدید نسبت به ورزش ایران بود و نتیجه دوم‌ تولید فرصت‌های جدید بود‌. امروز کمیته بهترین روابط سازنده را با کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک آسیا دارد و حق رای در آسیا را داریم.

سید رضا صالحی امیری , کمیته ملی المپیک ایران ,

بودجه مصوب ما بیش از 320 میلیارد تومان است

وی تصریح کرد: قول افزایش بودجه دادیم. بهمن 96 که آمدیم، 44 میلیارد تومان بودجه و تخصیص بودجه 38 درصد بود ولی امروز بودجه مصوب ما بیش از 320 میلیارد بود و تخصیص ما صددرصد و برخی سال‌ها بیش از صددرصد بوده است. در این مدت بودجه فدراسیون‌ها افزایش یافت. در سال 1400 بودجه فدراسیون ها بین 120 تا 220 درصد افزایش داشت. میانگین افزایش بودجه در سال 1400 برای ورزش قهرمانی نسبت به بودجه مصوب 158 درصد بود.

از ظرفیت نخبگان ورزشی استفاده کردیم

صالحی امیری تاکید کرد: ما قول دادیم زیر ساخت‌ها را نوسازی و بازسازی خواهیم کرد و به گونه‌ای این کار را کردیم که تا 20 سال آینده جوابگو نیازها خواهد بود. هفته آینده نیز سالن مرکز جدید سنجش  آکادمی را با ظرفیت بیش  100 نفر افتتاح خواهیم کرد. باور داشتیم باید از ورزش قهرمانی به پهلوانی صعود کنیم و مسیر آن را با برنامه‌های فرهنگی دنبال کردیم‌.‌ برای المپیک 25 برنامه فرهنگی را پیش‌بینی کرده بودیم اما به دلیل محدودیت کرونا 5 برنامه را در تهران و توکیو محقق کردیم. وعده دادیم از ظرفیت نخبگان ورزشی با تشکیل اتاق فکر  استفاده می‌کنیم. در همین راستا 18 کمیسیون در کمیته ملی المپیک تشکیل شد.

موزه ورزش به عنوان 5 موزه برتر کشور است

وی خاطرنشان کرد: وعده دادیم موزه ورزش، المپیک و پارالمپیک را به عنوان مطالبه تاریخی ورزش ایران راه اندازی کنیم. این موزه جزو 5 موزه برتر در بین 23 موزه کشور است. این موزه کانون میراث ورزش ایران است. وعده دادیم تاریخ شفاهی ورزش کشور ثبت و ضبط شود و این کار با سرعت در حال پیگیری است.

از پیشکسوتان حمایت کردیم

صالحی امیری گفت: 3 میلیارد و 800 میلیون‌ تومان برای حمایت از پیشکسوتان هزینه شد و امسال این مبلغ را 5 میلیارد تومان پیش بینی کردیم. تلاش کردیم در این چهار سال در قالب 12 برنامه‌ای که مدون کردیم، حرکت کنیم.

همه رویدادها را عزت‌مندانه برگزار کردیم

وی افزود: همه رویدادها علی‌رغم همه شرایط سختی که ناشی از کرونا، افزایش سرسام آور قیمت‌ها و ارز و شرایط متزلزل ناشی از مباحث بین‌المللی در کشور و دنیا بود، عزت‌مندانه برگزار شد.

دولت چین مسابقات آسیایی را به تعویق انداخت

صالحی امیری در خصوص سفر به تاشکند گفت: این دعوت به دنبال مکاتبه ستاد بازی‌ها با شورای المپیک آسیا بود و اعلام کرد ستاد بازی‌ها آمادگی دارد تا مسابقات آسیایی را برگزار کند ولی دولت چین به دلیل کرونا آمادگی ندارد. گزارش نحوه آمادگی چین برای برگزاری بازی‌ها ارائه شد اما با ایجاد شرایط کرونا در شانگهای و نزدیکی آن با هانگژو تصمیم گرفته شد مسابقات یکسال به تعویق بیفتد. با توجه به همزمانی با مسابقات انتخابی المپیک کمیته اضطراری در شورای المپیک آسیا تعیین شد و قرار شد زمان دقیق مسابقات اعلام شود. بازی‌های جوانان لغو شد و قرار شد 2025 در تاشکند برگزار شود.

من و هیئت اجرایی مصمم به برگزاری انتخابات هستیم

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: نامه‌ای خطاب به  IOC آماده کردم که با توجه به تعویق بازی‌ها و اینکه من و هیئت اجرایی مصمم به برگزاری انتخابات هستیم آیین نامه انتخابات را تصویب و ابلاغ کنند.بعد از حضور در تهران روز گذشته نشست فوق العاده هیئت اجرایی برگزار شد و بحث برگزاری انتخابات در اولین فرصت مطرح شد. اولین نظر برای برگزاری انتخابات این بود که اطلاعیه ثبت‌نام در اول خرداد باشد و 45 روز بعد یعنی 20 تیر تاریخ برگزاری انتخابات باشد این زمان منطقی ترین و نزدیک زمان برای برگزاری انتخابات است. پیشنهاد دوم توسط روسای فدراسیون‌ها اعلام شد که چون با بازی‌های اسلامی تداخل داشت اولین اطلاعیه 15 تیر و انتخابات 30 مرداد باشد.

سید رضا صالحی امیری , کمیته ملی المپیک ایران ,

باید حرمت مجمع کمیته ملی المپیک حفظ شود

وی تصریح کرد: آنها معتقد بودند در زمان پیشنهادی دوم، روسای فدراسیون‌ها و افرادی که حق رای دارند در تهران باشند. جمع‌بندی این بود که این موضوع در مجمع اعلام شود. مجمع باید به درخواست رئیس حداقل دو‌هفته قبل اطلاع رسانی شود. دیروز دعوتنامه را صادر کردیم و برای 3 خرداد زمان مجمع را اعلام کردیم. هر تصمیمی مجمع بگیرد همان زمان بیانیه مجمع صادر خواهد شد.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص اینکه چرا تاریخ را مجمع تصمیم می‌گیرد در صورتی که از اختیارات هیئت اجرایی است، گفت: پیشنهادی دادم که در تصمیمات کلان، مجمع به عنوان عالی ترین سطح دخالت مستقیم داشته باشد و باید حرمت مجمع حفظ شود. چون تاریخ قبلی از سوی مجمع انجام شد، تغییر تاریخ نیز منطقا باید از طریق مجمع باشد. آیین نامه را پیگیری می‌کنیم که تا قبل از 45 روز به دست ما برسد آیین نامه چیز پیچیده‌ای است و انجام خواهد شد.

15 تیر بازنشسته می‌شوم

وی در خصوص زمان بازنشستگی‌اش گفت: تاریخ بازنشستگی من بر اساس 35 سال خدمت 15 تیر خواهد بود. روند اصلاح اساسنامه با حضور من تسریع شد. در جلسات هیئت اجرایی بحث و تصویب شد و بعد اساسنامه در مجمع تصویب و به کمیسیون اجتماعی دولت ارسال و تایید شد بعد به صحن دولت رفت و بعد از آن به شورای نگهبان ارسال و تصویب شد و نهایتا  تصویب اساسنامه توسط شورای نگهبان در تاریخ 24 آبان سال 1400  انجام شد. این اساسنامه در دی ماه توسط مخبر به ما ابلاغ شد. ماده 19 اساسنامه مصوب کمیته اعلام کرده که ریاست کمیته شغل محسوب نمی‌شود.

 

 امیدوارم فردی با کفایت رئیس کمیته شود

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: الان 61 سال سن دارم و امکان ادامه تا 4 سال دیگر را دارم، البته چنین قصدی ندارم. بر اساس اساسنامه هم می‌توانم ادامه دهم. سه نفر از اعضای هیئت اجرایی بازنشسته هستند اما بر اساس همین موارد در هیئت اجرایی هستند و حق رای دارند. برنامه ریزی من دوره چهار ساله است و برنامه 12 گانه خود را انجام دادم و پرچم را به فرد دیگری می‌سپارم. امیدوارم فردی با کفایت در طراز ورزش کشور در این پست قرار بگیرد.

برگزاری مجمع فوق‌العاده از اختیارات رئیس است

وی در خصوص اینکه باید برای برگزاری مجمع باید از یک ماه قبل اعلام می‌شد، گفت: این برای مجمع عمومی است و برای مجمع فوق العاده 15 روز زمان کافی است. برگزاری مجمع فوق‌العاده از اختیارات رئیس است. در همان روز مجمع رای‌گیری می‌کنیم و اعضا به برگزاری مجمع در این روز هم رای می‌دهند.

به گذشته برنگردید و در مورد آینده صحبت کنید

صالحی امیری در خصوص اینکه گفته می‌شود، حرمت مجمع در 17 اسفند ماه حفظ نشد، یادآوری کرد:  اعضای مجمع در 17 اسفند رای دادند و نهادهای نظارتی هم آمدند و بررسی کردند و تایید کردند. صورت جلسه در IOC هم تایید شد. قرار نیست بعد از رسمیت و تایید آن هر کسی بگوید من آن را قبول ندارم. به گذشته برنگردید و در مورد آینده صحبت کنید.

برای عدم ثبت‌نام در انتخابات از هیچ مرجعی با من صحبت نشده است

وی در پاسخ به این سوال که آیا خودتان نمی‌خواهید در انتخابات باشید یا اجازه ندادند در انتخابات حضور داشته باشید،گفت: برخی اخلاق را زیر پا گذاشتند و توئیت‌هایی زدند که بداخلاقی است. من یک‌سال قبل و قبل از تشکیل دولت جدید بنا به شهادت اعضای کمیسیون رسانه، هیئت اجرایی و اعضای مجمع اعلام کردم حتما حضور نخواهم داشت. تحلیل‌ها عمدتاً ناشی از ذهنیت فردی است.‌ برای عدم ثبت‌نام از هیچ مرجعی با من صحبت نشده است. اینها ساخته پرداخته کسانی است که دوست دارند اینگونه باشد. آنچه برای من رسالت است ورزش قهرمانی است و نباید هیچ‌ مسئله حاشیه‌ای در مسیر آن وقفه ایجاد کند. حاشیه برای ورزش قهرمانی ضررآفرین است‌. اخلاق باید در همه امور محور ما باشد.

 مدیران ناکارآمد نباید خود را قیم ورزش بدانند

صالحی امیری افزود: برخی افراد که سابقه ناکارآمدی مدیریت ورزش را داشتند نباید خود را قیم ورزش بدانند. کسانی که جز ناکارآمدی و هزینه دستاوردی نداشتند نباید در مورد کرسی و آینده کمیته صحبت کنند، این حق مربوط به پیشکسوتان و مدیران موفق است و حق و صلاحیت انتخاب با اعضای مجمع خواهد بود. در مجمع علی‌رغم همه ابزار محبت‌ها که به من‌ وجود داشت یک فرم نظر سنجی بی نام توزیع کردیم و 98 درصد عملکرد کمیته را خیلی خوب و عالی توصیف کردند.  بزرگان ورزش، قهرمانان، روسای فدراسیون‌ها و اعضای مجمع و رسانه‌ها هستند که باید از طریق آنها معدل کمیته ملی المپیک را تعیین کنند.

ادامه دارد...

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)