میرنیوز

مکزیکی‌ها همه شرایطم را پذیرفتند/ تکواندو ایران در دنیا سرآمد است

مکزیکی‌ها همه شرایطم را پذیرفتند/ تکواندو ایران در دنیا سرآمد است 2022-04-30T13:40:54+04:30

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران عسکری ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: زمانی که در ترکیه به عنوان مربی فعال بودم از کشورهای مختلف از جمله مکزیک پیشنهاد همکاری داشتم، ولی بواسطه شرایط زندگی شخصی ام ترجیح دادم در ترکیه بمانم. بعد از قطع همکاری با تکواندو ترکیه به دلایل شخصی و همچنین همه گیری ویروس کرونا مدت زیادی را به خودم اختصاص دادم تا اینکه چند وقت پیش به پیشنهاد کشور مکزیک پاسخ داده و پس از انجام مذاکرات لازم در نهایت مربی تیم ملی این کشور شدم.

وی با اشاره به دلیل حضور خود در مکزیک بیان کرد: دلیل اصلی حضورم در مکزیک آشنایی بیشتر با تیم، بازیکنان و شرایط تکواندو در این کشور است. قصد دارم از نزدیک با مسئولان ورزشی این کشور درباره اتفاقاتی که قرار است در یک همکاری متقابل رقم بزنیم، گفتگو کنیم تا به هدف مشترکی که در ذهن داریم دست پیدا کنیم.

مربی ایرانی تیم ملی مکزیک درباره تعداد قهرمانان مکزیک در جهان، عنوان کرد: مکزیک همواره در المپیک و جهان تک ستاره داشته و در این سال‌ها صاحب مدال المپیک و جهانی نیز شده است. متأسفانه به دلیل برنامه ریزی نامناسب مسیر این کشور از طلای المپیک به شرکت در المپیک نزول پیدا کرده است. مکزیک در المپیک اخیر نیز تنها با یک نماینده شرکت کرد و نتیجه هم نگرفت. فدراسیون مکزیک نیازمند تغییر اساسی در شاکله و قالب تیم است و این مورد را متقابلاً پذیرفته ایم. فدراسیون مکزیک تقریباً تمام شرایط من را قبول کرده است که مهم‌ترین فاکتور زمان و اختیار تام به من برای همکاری طولانی مدت است. همچنین اگر وزارت ورزش نیز در بحث تأمین بودجه مشکلی نداشته باشد، قراردادم حداقل تا المپیک پاریس تمدید خواهد شد.

وی در خصوص شناخت مکزیکی‌ها از تکواندو ایران، اظهار کرد: تکواندو ایران همیشه قابل احترام، صاحب سبک و سکو در تمام ادوار و سنین بوده است. جای خوشحالی دارد که با تمام بالا و پایین‌های چند سال اخیر همچنان نام تکواندو ایران چشمان مربیان و ورزشکاران کشورهای دیگر را به خود خیره می‌کند. ملی پوشان مکزیک نیز از این قاعده مستثنی نیستند و شناخت خوبی روی ملی پوشان ما بخصوص نمایندگان المپیکی مان دارند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

لک: کسی باید به کمیته فوتسال بیاید که ارتباطات خوبی داشته باشد/ فدراسیون آشفته است و اتفاق بهتری رخ نمی‌دهد

 لک: کسی باید به کمیته فوتسال بیاید که ارتباطات خوبی داشته باشد/ فدراسیون آشفته است و اتفاق بهتری رخ نمی‌دهد
2022-06-29T08:03:27+04:30
مربی فوتسال کشورمان با اشاره به مشکلات حاکم بر فدراسیون فوتبال، گفت که مسئولان کمیته فوتسال باید ارتباطات خوبی برای دیدارهای دوستانه با فدراسیون‌های سایر کش...

پرسپولیس به خواسته های فنی در نقل و انتقالات رسید

پرسپولیس به خواسته های فنی در نقل و انتقالات رسید
2022-06-29T07:43:36+04:30
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد نقل و انتقالاتی این تیم گفت: خواسته های فنی این تیم کاملا برآورده شده است و می تواند باز هم هواداران را امیدوا...

تصویب قانون برگزاری بازی پلی‌آف برای تعیین قهرمان سری A

 تصویب قانون برگزاری بازی پلی‌آف برای تعیین قهرمان سری A
2022-06-29T07:50:07+04:30
فدراسیون فوتبال ایتالیا طرحی جدید را برای تعیین قهرمان لیگ دسته اول این کشور در شرایطی خاص را به تصویب رساند.

میلان قرارداد زلاتان را تمدید کرد

 میلان قرارداد زلاتان را تمدید کرد
2022-06-29T07:50:07+04:30
رسانه‌های ایتالیایی از تمدید قرارداد مهاجم ۴۰ ساله تیم فوتبال میلان خبر دادند.

خمسه: حمایت نکنند مجبورم به سراغ شغل دیگری بروم/ از انصراف باریج اسانس تعجب کردم

 خمسه: حمایت نکنند مجبورم به سراغ شغل دیگری بروم/ از انصراف باریج اسانس تعجب کردم
2022-06-29T07:50:07+04:30
سرمربی سابق تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان گفت: از شنیدن خبر انصراف باریج اسانس از حضور در لیگ والیبال بانوان تعجب کردم.

روشن: بازیکن بدنش را تتو می‌کند و ادعای تعصب دارد/ مسخره‌ بازی‌های سرمربی استقلال را دیده‌ایم!

 روشن: بازیکن بدنش را تتو می‌کند و ادعای تعصب دارد/ مسخره‌ بازی‌های سرمربی استقلال را دیده‌ایم!
2022-06-29T07:50:07+04:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکن باید الگوی اخلاقی باشد نه اینکه بدنش را خط خطی کند و با این کار در زمین ادعای تعصب داشته باشد.

دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران از بازیهای ملی خداحافظی کرد

دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران از بازیهای ملی خداحافظی کرد
2022-06-29T03:16:55+04:30
علیرضا صمیمی دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران با سابقه سه دوره حضور در مسابقات جام جهانی از بازیهای ملی خداحافظی کرد.

توافق چشمی با استقلال

 توافق چشمی با استقلال
2022-06-29T00:43:28+04:30
مدافع تیم فوتبال استقلال برای تمدید قراردادش با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسید.

طارمی در تیم منتخب لیگ برتر پرتغال در فصل ۲۲-۲۰۲۱ قرار گرفت

 طارمی در تیم منتخب لیگ برتر پرتغال در فصل ۲۲-۲۰۲۱ قرار گرفت
2022-06-29T00:43:28+04:30
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو به عنوان یکی از یازده بازیکن برتر فصل گذشته لیگ برتر پرتغال انتخاب شد و در تیم منتخب این فصل از رقابت‌ها قرار گرفت.

وریا غفوری از استقلال جدا شد

 وریا غفوری از استقلال جدا شد
2022-06-28T20:30:07+04:30
کاپیتان تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم تماس مسئولان باشگاه استقلال از این تیم جدا شد.

تیم هندبال دختران ایران برابر اسلواکی شکست خورد

تیم هندبال دختران ایران برابر اسلواکی شکست خورد
2022-06-28T19:57:00+04:30
تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران نتیجه دومین دیدار خود در پرزیدنت کاپ رقابت‌های قهرمانی جهان را واگذار کرد.

تیم بسکتبال زیر ۱۵ سال دختران ایران مقابل سوریه شکست خورد

تیم بسکتبال زیر ۱۵ سال دختران ایران مقابل سوریه شکست خورد
2022-06-28T19:56:59+04:30
تیم بسکتبال نوجوانان دختر ایران در چارچوب مسابقات دسته B قهرمانی آسیا مقابل سوریه شکست خورد.

کلهر: ریشه اتفاقاتی که بین معاون وزیر ورزش و رئیس فدراسیون کشتی رخ داد در جای دیگر است

 کلهر: ریشه اتفاقاتی که بین معاون وزیر ورزش و رئیس فدراسیون کشتی رخ داد در جای دیگر است
2022-06-28T19:50:07+04:30
معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اعتقاد دارد، مناظره اخیر معاون وزیر ورزش و رئیس فدراسیون کشتی در مجمع این فدراسیون در شأن ورزش کشور نبوده است.

تیم هندبال دختران ایران برایر اسلواکی شکست خورد

تیم هندبال دختران ایران برایر اسلواکی شکست خورد
2022-06-28T19:16:59+04:30
تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران نتیجه دومین دیدار خود در پرزیدنت کاپ رقابت‌های قهرمانی جهان را واگذار کرد.

امضای «دیوار قهرمانان المپیک» توسط دکتر سجادی پس از دیدار با باخ

امضای «دیوار قهرمانان المپیک» توسط دکتر سجادی پس از دیدار با باخ
2022-06-28T19:16:58+04:30
وزیر ورزش و جوانان پس از دیدار با رییس کمیته بین‌المللی المپیک «دیوار قهرمانان المپیک» را امضا کرد.

تیم ملی مراکش قهرمان شد/ دست مربی ایرانی به جام نرسید

تیم ملی مراکش قهرمان شد/ دست مربی ایرانی به جام نرسید
2022-06-28T19:03:37+04:30
تیم ملی عراق در دیدار فینال فوتسال کشورهای عربی برابر مراکش شکست خورد و نایب قهرمان شد.

اعتراض بوکسورها به شرایط فدراسیون/برگزاری مجمع واعتراض به پولادگر

اعتراض بوکسورها به شرایط فدراسیون/برگزاری مجمع واعتراض به پولادگر
2022-06-28T19:03:36+04:30
مجمع سالیانه بوکس در حالی امروز به میزبانی سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد که برخی از چهره های مطرح بوکس در اعتراض به وضعیت این رشته در محل آکادمی ملی...

رمضانی: دوست داشتم هر چه زودتر قراردادم را با استقلال تمدید کنم/ ساپینتو کلاس بالایی دارد

 رمضانی: دوست داشتم هر چه زودتر قراردادم را با استقلال تمدید کنم/ ساپینتو کلاس بالایی دارد
2022-06-28T18:56:47+04:30
مهاجم تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از تمدید قرارداد خود با این باشگاه گفت که دوست داشته است این اتفاق زودتر رخ دهد.

مهدی‌پور: استوری من ربطی به دانشگر نداشت و شرمنده او شدم/ دوست نداریم غفوری از استقلال برود

 مهدی‌پور: استوری من ربطی به دانشگر نداشت و شرمنده او شدم/ دوست نداریم غفوری از استقلال برود
2022-06-28T18:30:07+04:30
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: استوری شب گذشته من باعث ایجاد هجمه علیه محمد دانشگر شد و شرمنده او شدم.

قرارداد مهدی پور با استقلال تمدید شد

قرارداد مهدی پور با استقلال تمدید شد
2022-06-28T18:10:17+04:30
هافبک ملی پوش استقلال قرارداد خود را برای دو فصل آینده با این تیم تمدید کرد.

واکنش ثوری به اعتراض برخی پیشکسوتان: دوران قهرمانی‌تان تمام شده؛ بس کنید/ عاصم یوسفی فقط گفت «دلم خواست»!

 واکنش ثوری به اعتراض برخی پیشکسوتان: دوران قهرمانی‌تان تمام شده؛ بس کنید/ عاصم یوسفی فقط گفت «دلم خواست»!
2022-06-28T16:56:47+04:30
رئیس فدراسیون بوکس در واکنش به اعتراض برخی قدیمی‌های این رشته گفت: باور کنید پا به سن گذاشته‌اید و دیگر دوره قهرمانی‌تان نیست.

اعلام زمان ورود خارجی های پرسپولیس با شروع تمرینات

اعلام زمان ورود خارجی های پرسپولیس با شروع تمرینات
2022-06-28T16:36:58+04:30
زمان حضور مدافع و مربی خارجی تیم فوتبال پرسپولیس در تهران مشخص شد.

گلایه رئیس فدراسیون بوکس از اقدامات شرکت توسعه/ ثوری: قرار نیست با بلند کردن صدا‌ به خواسته‌های‌مان برسیم

 گلایه رئیس فدراسیون بوکس از اقدامات شرکت توسعه/ ثوری: قرار نیست با بلند کردن صدا‌ به خواسته‌های‌مان برسیم
2022-06-28T16:43:27+04:30
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بوکس با حضور معاون وزارت ورزش و جوانان و نایب رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد و با انتقاد رئیس فدراسیون از شرکت توسعه همراه بود.

فرهاد مجیدی به دنبال جذب مهاجم استقلال برای تیم اماراتی

فرهاد مجیدی به دنبال جذب مهاجم استقلال برای تیم اماراتی
2022-06-28T15:56:59+04:30
یک رسانه اماراتی مدعی شد تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات با درخواست فرهاد مجیدی به دنبال جذب یکی از مهاجمان استقلال است.

​دیدار سجادی و صالحی امیری با مدیرکل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری/ انتخابات فدراسیون به زودی برگزار می‌شود

 ​دیدار سجادی و صالحی امیری با مدیرکل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری/ انتخابات فدراسیون به زودی برگزار می‌شود
2022-06-28T15:50:07+04:30
وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در بدو ورود به لوزان با مدیرکل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری دیدار کردند.

باقرزاده: چرا مجلس یک ریال بودجه برای بوکس در نظر نگرفته است؟!

 باقرزاده: چرا مجلس یک ریال بودجه برای بوکس در نظر نگرفته است؟!
2022-06-28T15:50:07+04:30
نایب رئیس کمیته ملی المپیک از در نظر گرفته نشدن بودجه برای فدراسیون بوکس از سوی مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

اتحاد کلبا برای جذب مهدی‌پور درخواست رسمی داده بود

 اتحاد کلبا برای جذب مهدی‌پور درخواست رسمی داده بود
2022-06-28T15:50:07+04:30
هافبک تیم فوتبال استقلال در حالی قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد که از لیگ امارات هم پیشنهادی جدی داشت.

مذاکرات باشگاه استقلال با مدافع هوادار

 مذاکرات باشگاه استقلال با مدافع هوادار
2022-06-28T15:36:47+04:30
باشگاه استقلال مذاکرات مثبتی را با مدافع فصل گذشته تیم فوتبال هوادار انجام داده است.

عارف غلامی از استقلال مهلت خواست/ قراردادی با میرزایی امضا نشده است

 عارف غلامی از استقلال مهلت خواست/ قراردادی با میرزایی امضا نشده است
2022-06-28T15:36:47+04:30
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال از مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد مهلت خواسته است.

مربی ایرانی جام کشورهای عربی را به دست می‌آورد؟

مربی ایرانی جام کشورهای عربی را به دست می‌آورد؟
2022-06-28T15:16:58+04:30
تیم ملی فوتسال عراق با سرمربی ایرانی خود امروز برگزار کننده دیدار فینال جام کشورهای عربی است.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)