میرنیوز

چالش زبان اسپانیایی برای لژیونر فوتسال ایران

چالش زبان اسپانیایی برای لژیونر فوتسال ایران 2022-04-18T14:09:40+04:30

مسلم اولادقباد در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص زمان حضورش در تمرینات تیم فوتسال پالما اسپانیا گفت: فعلاً دنبال کارهای سفارت و گرفتن روادید سفر به اسپانیا هستم. احتمالاً دو، سه هفته دیگر یک سفر به اسپانیا برای انجام بعضی از کارهای مقدماتی قرارداد دارم. سپس بر می‌گردم و تیرماه دوباره برای شروع تمرینات به اسپانیا می‌روم.

وی در خصوص شناختش از تیم پالما تاکید کرد: تیم خوبی است و در لیگ اسپانیا در بازی رفت و برگشت، بارسلونا را شکست داده‌اند. مربی خوب و با دانشی دارند و بیشتر بازی‌هایشان را پیگیری می‌کنم. ان شاءالله نتایجشان برای فصل بعد بهتر هم بشود. در حال حاضر از لیگ اسپانیا هفت، هشت هفته دیگر باقی مانده است و یک مرحله پلی آف هم دارند.

ملی پوش فوتسال ایران در پاسخ به این سئوال که آیا برای بازی در اسپانیا آمادگی ذهنی کامل دارد؟ تصریح کرد: بله این آمادگی را دارم. البته بازی در خارج از ایران و در اروپا سختی خاص خودش را دارد. همه تیم‌ها خوب هستند و باید صد درصد روی بازی‌ها تمرکز داشت. لیگ اسپانیا بالاترین سطح فوتسال در جهان را دارد و بهترین لیگ است. ان شاءالله که با حضور من متوجه استعدادهای ایران بشوند و بازیکنان بیشتری از کشورمان به اسپانیا بروند.

اولادقباد در خصوص اینکه چه زمانی پیشنهاد پالما به دستش رسید، یادآور شد: بعد از جام جهانی لیتوانی بود که با من صحبت کردند. آن موقع تصمیمم را گرفتم و خیلی هم با کسی مشورت نکردم. دوست داشتم بیرون از ایران بازی کنم و تجربه کار با مربیان دیگر را داشته باشم. خوشبختانه پیشنهاد پالما رسید و می‌توانم در بهترین لیگ جهان بازی کنم.

وی از زبان اسپانیایی به عنوان یکی از چالش‌های بازی در لیگ این کشور یاد کرد و گفت: آنطور که گفته‌اند آنجا فقط با زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند و حتی انگلیسی کاربرد ندارد. با یک مترجم در ارتباط هستم و دارم بعضی از کلمات اسپانیایی را یاد می‌گیرم ولی تا در محیط نباشم یادگیری زبان سخت است. بدون شک دانستن زبان نقش مهمی در پیشرفت دارد.

ملی پوش فوتسال ایران در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص ارزیابی اش از عملکرد تیم ملی در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا با سرمربیگری وحید شمسایی اظهار کرد: در تیم ملی یک مقدار جوانگرایی صورت گرفته است. باید به شمسایی فرصت داده شود. وقتی به تیم ملی نگاه می‌کنیم بازیکنان جوان ۲۵ سال به بالا هستند ولی می‌گوییم جوانگرایی. اینکه بعضی از بازیکنان فقط دو، سه بازی تجربه ملی دارند، ضعف است. به هر حال آقای شمسایی کار را شروع کرده است و همه باید حمایت کنند تا نتیجه بگیریم.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

لک: کسی باید به کمیته فوتسال بیاید که ارتباطات خوبی داشته باشد/ فدراسیون آشفته است و اتفاق بهتری رخ نمی‌دهد

 لک: کسی باید به کمیته فوتسال بیاید که ارتباطات خوبی داشته باشد/ فدراسیون آشفته است و اتفاق بهتری رخ نمی‌دهد
2022-06-29T08:03:27+04:30
مربی فوتسال کشورمان با اشاره به مشکلات حاکم بر فدراسیون فوتبال، گفت که مسئولان کمیته فوتسال باید ارتباطات خوبی برای دیدارهای دوستانه با فدراسیون‌های سایر کش...

پرسپولیس به خواسته های فنی در نقل و انتقالات رسید

پرسپولیس به خواسته های فنی در نقل و انتقالات رسید
2022-06-29T07:43:36+04:30
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد نقل و انتقالاتی این تیم گفت: خواسته های فنی این تیم کاملا برآورده شده است و می تواند باز هم هواداران را امیدوا...

تصویب قانون برگزاری بازی پلی‌آف برای تعیین قهرمان سری A

 تصویب قانون برگزاری بازی پلی‌آف برای تعیین قهرمان سری A
2022-06-29T07:50:07+04:30
فدراسیون فوتبال ایتالیا طرحی جدید را برای تعیین قهرمان لیگ دسته اول این کشور در شرایطی خاص را به تصویب رساند.

میلان قرارداد زلاتان را تمدید کرد

 میلان قرارداد زلاتان را تمدید کرد
2022-06-29T07:50:07+04:30
رسانه‌های ایتالیایی از تمدید قرارداد مهاجم ۴۰ ساله تیم فوتبال میلان خبر دادند.

خمسه: حمایت نکنند مجبورم به سراغ شغل دیگری بروم/ از انصراف باریج اسانس تعجب کردم

 خمسه: حمایت نکنند مجبورم به سراغ شغل دیگری بروم/ از انصراف باریج اسانس تعجب کردم
2022-06-29T07:50:07+04:30
سرمربی سابق تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان گفت: از شنیدن خبر انصراف باریج اسانس از حضور در لیگ والیبال بانوان تعجب کردم.

روشن: بازیکن بدنش را تتو می‌کند و ادعای تعصب دارد/ مسخره‌ بازی‌های سرمربی استقلال را دیده‌ایم!

 روشن: بازیکن بدنش را تتو می‌کند و ادعای تعصب دارد/ مسخره‌ بازی‌های سرمربی استقلال را دیده‌ایم!
2022-06-29T07:50:07+04:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکن باید الگوی اخلاقی باشد نه اینکه بدنش را خط خطی کند و با این کار در زمین ادعای تعصب داشته باشد.

دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران از بازیهای ملی خداحافظی کرد

دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران از بازیهای ملی خداحافظی کرد
2022-06-29T03:16:55+04:30
علیرضا صمیمی دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران با سابقه سه دوره حضور در مسابقات جام جهانی از بازیهای ملی خداحافظی کرد.

توافق چشمی با استقلال

 توافق چشمی با استقلال
2022-06-29T00:43:28+04:30
مدافع تیم فوتبال استقلال برای تمدید قراردادش با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسید.

طارمی در تیم منتخب لیگ برتر پرتغال در فصل ۲۲-۲۰۲۱ قرار گرفت

 طارمی در تیم منتخب لیگ برتر پرتغال در فصل ۲۲-۲۰۲۱ قرار گرفت
2022-06-29T00:43:28+04:30
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو به عنوان یکی از یازده بازیکن برتر فصل گذشته لیگ برتر پرتغال انتخاب شد و در تیم منتخب این فصل از رقابت‌ها قرار گرفت.

وریا غفوری از استقلال جدا شد

 وریا غفوری از استقلال جدا شد
2022-06-28T20:30:07+04:30
کاپیتان تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم تماس مسئولان باشگاه استقلال از این تیم جدا شد.

تیم هندبال دختران ایران برابر اسلواکی شکست خورد

تیم هندبال دختران ایران برابر اسلواکی شکست خورد
2022-06-28T19:57:00+04:30
تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران نتیجه دومین دیدار خود در پرزیدنت کاپ رقابت‌های قهرمانی جهان را واگذار کرد.

تیم بسکتبال زیر ۱۵ سال دختران ایران مقابل سوریه شکست خورد

تیم بسکتبال زیر ۱۵ سال دختران ایران مقابل سوریه شکست خورد
2022-06-28T19:56:59+04:30
تیم بسکتبال نوجوانان دختر ایران در چارچوب مسابقات دسته B قهرمانی آسیا مقابل سوریه شکست خورد.

کلهر: ریشه اتفاقاتی که بین معاون وزیر ورزش و رئیس فدراسیون کشتی رخ داد در جای دیگر است

 کلهر: ریشه اتفاقاتی که بین معاون وزیر ورزش و رئیس فدراسیون کشتی رخ داد در جای دیگر است
2022-06-28T19:50:07+04:30
معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اعتقاد دارد، مناظره اخیر معاون وزیر ورزش و رئیس فدراسیون کشتی در مجمع این فدراسیون در شأن ورزش کشور نبوده است.

تیم هندبال دختران ایران برایر اسلواکی شکست خورد

تیم هندبال دختران ایران برایر اسلواکی شکست خورد
2022-06-28T19:16:59+04:30
تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران نتیجه دومین دیدار خود در پرزیدنت کاپ رقابت‌های قهرمانی جهان را واگذار کرد.

امضای «دیوار قهرمانان المپیک» توسط دکتر سجادی پس از دیدار با باخ

امضای «دیوار قهرمانان المپیک» توسط دکتر سجادی پس از دیدار با باخ
2022-06-28T19:16:58+04:30
وزیر ورزش و جوانان پس از دیدار با رییس کمیته بین‌المللی المپیک «دیوار قهرمانان المپیک» را امضا کرد.

تیم ملی مراکش قهرمان شد/ دست مربی ایرانی به جام نرسید

تیم ملی مراکش قهرمان شد/ دست مربی ایرانی به جام نرسید
2022-06-28T19:03:37+04:30
تیم ملی عراق در دیدار فینال فوتسال کشورهای عربی برابر مراکش شکست خورد و نایب قهرمان شد.

اعتراض بوکسورها به شرایط فدراسیون/برگزاری مجمع واعتراض به پولادگر

اعتراض بوکسورها به شرایط فدراسیون/برگزاری مجمع واعتراض به پولادگر
2022-06-28T19:03:36+04:30
مجمع سالیانه بوکس در حالی امروز به میزبانی سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد که برخی از چهره های مطرح بوکس در اعتراض به وضعیت این رشته در محل آکادمی ملی...

رمضانی: دوست داشتم هر چه زودتر قراردادم را با استقلال تمدید کنم/ ساپینتو کلاس بالایی دارد

 رمضانی: دوست داشتم هر چه زودتر قراردادم را با استقلال تمدید کنم/ ساپینتو کلاس بالایی دارد
2022-06-28T18:56:47+04:30
مهاجم تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از تمدید قرارداد خود با این باشگاه گفت که دوست داشته است این اتفاق زودتر رخ دهد.

مهدی‌پور: استوری من ربطی به دانشگر نداشت و شرمنده او شدم/ دوست نداریم غفوری از استقلال برود

 مهدی‌پور: استوری من ربطی به دانشگر نداشت و شرمنده او شدم/ دوست نداریم غفوری از استقلال برود
2022-06-28T18:30:07+04:30
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: استوری شب گذشته من باعث ایجاد هجمه علیه محمد دانشگر شد و شرمنده او شدم.

قرارداد مهدی پور با استقلال تمدید شد

قرارداد مهدی پور با استقلال تمدید شد
2022-06-28T18:10:17+04:30
هافبک ملی پوش استقلال قرارداد خود را برای دو فصل آینده با این تیم تمدید کرد.

واکنش ثوری به اعتراض برخی پیشکسوتان: دوران قهرمانی‌تان تمام شده؛ بس کنید/ عاصم یوسفی فقط گفت «دلم خواست»!

 واکنش ثوری به اعتراض برخی پیشکسوتان: دوران قهرمانی‌تان تمام شده؛ بس کنید/ عاصم یوسفی فقط گفت «دلم خواست»!
2022-06-28T16:56:47+04:30
رئیس فدراسیون بوکس در واکنش به اعتراض برخی قدیمی‌های این رشته گفت: باور کنید پا به سن گذاشته‌اید و دیگر دوره قهرمانی‌تان نیست.

اعلام زمان ورود خارجی های پرسپولیس با شروع تمرینات

اعلام زمان ورود خارجی های پرسپولیس با شروع تمرینات
2022-06-28T16:36:58+04:30
زمان حضور مدافع و مربی خارجی تیم فوتبال پرسپولیس در تهران مشخص شد.

گلایه رئیس فدراسیون بوکس از اقدامات شرکت توسعه/ ثوری: قرار نیست با بلند کردن صدا‌ به خواسته‌های‌مان برسیم

 گلایه رئیس فدراسیون بوکس از اقدامات شرکت توسعه/ ثوری: قرار نیست با بلند کردن صدا‌ به خواسته‌های‌مان برسیم
2022-06-28T16:43:27+04:30
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بوکس با حضور معاون وزارت ورزش و جوانان و نایب رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد و با انتقاد رئیس فدراسیون از شرکت توسعه همراه بود.

فرهاد مجیدی به دنبال جذب مهاجم استقلال برای تیم اماراتی

فرهاد مجیدی به دنبال جذب مهاجم استقلال برای تیم اماراتی
2022-06-28T15:56:59+04:30
یک رسانه اماراتی مدعی شد تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات با درخواست فرهاد مجیدی به دنبال جذب یکی از مهاجمان استقلال است.

​دیدار سجادی و صالحی امیری با مدیرکل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری/ انتخابات فدراسیون به زودی برگزار می‌شود

 ​دیدار سجادی و صالحی امیری با مدیرکل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری/ انتخابات فدراسیون به زودی برگزار می‌شود
2022-06-28T15:50:07+04:30
وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در بدو ورود به لوزان با مدیرکل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری دیدار کردند.

باقرزاده: چرا مجلس یک ریال بودجه برای بوکس در نظر نگرفته است؟!

 باقرزاده: چرا مجلس یک ریال بودجه برای بوکس در نظر نگرفته است؟!
2022-06-28T15:50:07+04:30
نایب رئیس کمیته ملی المپیک از در نظر گرفته نشدن بودجه برای فدراسیون بوکس از سوی مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

اتحاد کلبا برای جذب مهدی‌پور درخواست رسمی داده بود

 اتحاد کلبا برای جذب مهدی‌پور درخواست رسمی داده بود
2022-06-28T15:50:07+04:30
هافبک تیم فوتبال استقلال در حالی قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد که از لیگ امارات هم پیشنهادی جدی داشت.

مذاکرات باشگاه استقلال با مدافع هوادار

 مذاکرات باشگاه استقلال با مدافع هوادار
2022-06-28T15:36:47+04:30
باشگاه استقلال مذاکرات مثبتی را با مدافع فصل گذشته تیم فوتبال هوادار انجام داده است.

عارف غلامی از استقلال مهلت خواست/ قراردادی با میرزایی امضا نشده است

 عارف غلامی از استقلال مهلت خواست/ قراردادی با میرزایی امضا نشده است
2022-06-28T15:36:47+04:30
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال از مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد مهلت خواسته است.

مربی ایرانی جام کشورهای عربی را به دست می‌آورد؟

مربی ایرانی جام کشورهای عربی را به دست می‌آورد؟
2022-06-28T15:16:58+04:30
تیم ملی فوتسال عراق با سرمربی ایرانی خود امروز برگزار کننده دیدار فینال جام کشورهای عربی است.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)