میرنیوز

آجورلو: توهین کنندگان به مجیدی نباید نقشی در چینش داوران داشته باشند/ باید با آرامش نقشه‌های رقبا را به هم بزنیم

 آجورلو: توهین کنندگان به مجیدی نباید نقشی در چینش داوران داشته باشند/ باید با آرامش نقشه‌های رقبا را به هم بزنیم 2022-04-15T14:07:22+04:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی آجورلو در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال، درباره آخرین شرایط این تیم پس از دیدار با نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: آنچه مسلم است؛ موفقیت و درخشش استقلال در این فصل حاصل تلاش و سخت‌کوشی بازیکنان و کادر فنی، همکاری و همراهی کارکنان باشگاه و از همه مهمتر حمایت و اتحاد هواداران پرشوری بوده که سال‌ها و در سخت‌ترین شرایط کنار تیم محبوب‌شان باقی ماندند و در این فصل نیز هرگز به توانمندی و قدرت استقلال تردید نکردند. من باور دارم این استقلال شایستگی‌های زیادی دارد که به خوبی آن را نشان خواهد داد و هواداران پرشورش را به آرزو و خواسته‌ای که در این فصل دارند، می‌رساند. هواداری که در روزهای تلخ و شیرین، وفادار به تیم محبوبش مانده شایسته موفقیت‌های بزرگ و قهرمانی‌های درخشان است.

وی افزود: نتیجه بازی برابر نساجی بر خلاف روند این دیدار بود و تناسبی با فوتبالی که ارائه شد، نداشت و با وجود شایستگی و توانمندی و موقعیت‌های گلزنی به هدفی که داشتیم نرسیدیم و یک جام از دست رفت. تردیدی وجود ندارد که این اتفاق برای همه ما تلخ و ناراحت‌کننده بود اما نه قرار است ناامید شویم و نه اینکه با تمرکز روی این شکست فرصت موفقیت‌های بزرگ بعدی را از دست بدهیم. استقلال با همه اتفاقات این مسابقه، یک جام را از دست داد اما شش‌ قدم با جام دیگر فاصله دارد که نشان داده شایستگی دستیابی به آن را در این فصل داشته و لازم است برای رسیدن به آن همدل و متحد در این مسیر کنار هم باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: به فرهاد مجیدی و تک تک بازیکنان و اعضای تیم استقلال اطمینان و اعتماد دارم که راه مانده تا قهرمانی را با قدرت و انگیزه فراوان به خوبی طی خواهند کرد. این تیم کارهای بزرگی را انجام داده و توان کارهای بزرگتر را هم دارد. این توانمندی در این تیم شایسته و قدرتمند وجود دارد که اراده خودش را به همه کارشکنی‌ها تحمیل کند و با اقتدار و شایستگی حق خودش را در زمین مسابقه بگیرد. باشگاه با اعتماد و اعتقاد کامل در کنار کادر فنی و بازیکنان تیم قرار دارد و همه ما در یک مسیر سخت و سرنوشت‌ساز به حرکت در راه قهرمانی ادامه خواهیم داد.

آجورلو در ادامه به وضعیت داوری در فوتبال ایران پرداخت و گفت: وضعیت داوری به صورت کلی شرایط خوبی ندارد و مشکلات داوری در بسیاری از بازی‌های این فصل و حتی فصل‌های گذشته وجود داشته که واقعا نگران کننده است. متأسفانه اشتباهات داوری بسیار زیاد و تأثیرگذار است و عملا در نتایج خیلی از دیدارها تأثیر مستقیم می‌گذارد. متأسفانه با این حجم از انتقاد، کمتر اراده‌ای برای اصلاح دیده می‌شود. این اعتراض‌ها باید اراده‌ای برای اصلاح ایجاد کند نه اینکه مقابل آن ایستادگی شود و عملا به نتایج تیم‌ها لطمه وارد کند. متأسفانه در بازی‌های اخیر از داوری ضربه خوردیم و انصاف و عدالت درباره ما رعایت نشد. اعتراض هم کردیم ولی واقعا احساس نکردیم که تغییری در روند موجود ایجاد شده است. این حجم از اعتراض و گلایه و انتقاد باید وضعیت را تغییر دهد اما ما نشانه‌ای از تغییر مشاهده نکردیم.

وی یادآور شد: بخش داوری متأسفانه کمتر از سایر بخش‌های فوتبال مورد توجه قرار گرفته است که این موضوع به فرآیند مسابقات ضربه می‌زند. حتما عموم داوران هم بر این اعتقادند که ساختار داوری ما نیاز به اصلاح دارد که بخشی از آن به تکنولوژی VAR مربوط می‌شود و بخش دیگر آن به بحث‌هایی چون آموزش، حقوق و دستمزد و مسائل تمرینی و غیره برمی‌گردد. تا زمانی که این اصلاحات صورت گیرد ما برای کوتاه مدت نیاز به تدابیری داریم که عدالت در مسابقات را تضمین کنند. متاسفانه احساس زیان می‌کنیم و این حس در بین تیم و هواداران و باشگاه وجود دارد که عدالت درباره ما اجرا نمی‌شود. قصد ندارم به صورت مصداقی بگویم بلکه سخن من ناظر به فرآیند کلی است. برنامه کوتاه مدت باید ناظر به 6 مسابقه آینده لیگ برتر باشد. حالا که  VAR وارد نشده باید کارگروه ویژه‌ای در این 6 هفته تشکیل شود که با نظارت مدیران فدراسیون فوتبال در بخش انتخاب داوران، تجهیزات داوران، نظارت بر آنها و اتخاذ تصمیم‌های یکپارچه فعال باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: باید بهترین داوران کشور که کمترین اشتباه را در این فصل داشتند برای این 6 بازی تیم‌های مدعی قهرمانی انتخاب شوند. حتما باید بهترین تجهیزات را داشته باشند. اگر لازم است کلاس توجیهی و آموزشی برای اتخاذ تصمیم‌های یکپارچه برای آنها برگزار شود. کمیته داوران می‌تواند با باشگاه‌ها جلساتی برگزار کند و حرف آنها را هم بشنود. در این 6 هفته شاید بتوان با این اقدامات تا حدودی وضعیت را سر و سامان داد. در شرایط کنونی حداقل انتظار این است که از داوران با تجربه و توانمند خصوصا در بازی‌های حساس لیگ و تیم‌های مدعی قهرمانی استفاده شود. سطح و کیفیت داوری‌های لیگ باید در حدی باشد که موجب نگرانی نشود و این تصور ایجاد نشود که برخی شاید مایل به موفقیت و سربلندی استقلال نباشند. در هفته‌های پایانی طبیعتا حساسیت‌ها نیز بیشتر است و یک اشتباه داوری می‌تواند سرنوشت یک جام را تحت تاثیر قرار بدهد.

آجورلو به مسائل ایجاد شده در مورد داوری هم واکنش نشان داد و تأکید کرد: پس از اینکه توهین‌‌ها به سرمربی محترم تیم استقلال را مشاهده کردم، به معاونت حقوقی گفتم که حتما باید به کمیته اخلاق شکایت و در پی شکایت کمیته داوران لایحه دفاعیه برای سرمربی تیم تدوین شود. همچنین از مسئولان فدراسیون فوتبال می‌خواهم افرادی که به صورت علنی به اعضای کادر فنی باشگاه توهین کردند در چینش و گزینش داوران مدعیان قهرمانی نقش نداشته باشند. از کمیته اخلاق هم می‌خواهم که با انصاف نسبت به شکایت باشگاه استقلال اقدام و آقای سمیعی هم با جدیت این موضوع را دنبال کند.

وی از لزوم آرامش و اتحاد در مقطع فعلی گفت و تصریح کرد: تجربه‌ 30 ساله‌ برادر کوچک شما در فضای مدیریت فوتبال ایران و حضور در باشگاه‌ها و کورس‌های مختلف قهرمانی و انواع و اقسام حاشیه‌ها، شیطنت‌ها و سنگ‌اندازی‌ها به اینجانب یادآوری می‌کند که تمام تلاشم را برای حفظ آرامش تیم و دوری از حاشیه‌ها انجام بدهم و سخت معتقدم که اقدامات اخیر صرفا در جهت برهم‌زدن تمرکز تیم استقلال برنامه‌ریزی شده است. به همین دلیل باید صریح و صادقانه بگویم که مراقب نقشه‌های رقبا باشیم و بازی آنها را با آرامش خود برهم بزنیم. رقبایی که درون زمین توان مقابله با ما را ندارند سعی می‌کنند بازی را به بیرون زمین بکشانند. آرامش و تمرکز و همدلی ما، مهمترین عامل برای مقابله با این روش است. در این 6 هفته هم باید از فضای بیرون زمین مراقبت کنیم و نسبت به آن هوشیار باشیم و هم در داخل زمین مانند قبل با آرامش به کار خود ادامه دهیم. در داخل زمین تیم ما با جسارت و شجاعت و فوتبال مورد قبول با تلاش کادرفنی و بازیکنان توانسته 56 امتیاز کسب کند و به همین واسطه برخی به دنبال عوض کردن زمین بازی هستند که اجازه آن را نخواهیم داد. این توان و قدرت را داریم که در این دو بخش با اقتدار حرکت کنیم و جلو برویم. این حاصل تجربیات بنده در این سال‌ها بود که لازم دانستم در این مقطع بیان کنم.

آجورلو گفت: با حفظ تمرکز، انسجام و اتحادی که از ابتدای فصل حاکم بوده و تا پایان راه ادامه خواهد داشت با این وجود که باور داریم قدرت و ظرفیت ما بزرگتر از اینگونه موانع و مشکلات است از حق استقلال با تمام توان دفاع خواهیم کرد و به مسیر خود با قدرت ادامه می‌دهیم. از فدراسیون فوتبال که متولی اداره فوتبال کشور است درخواست می‌کنیم که با دقت نظر و نظارت و انتخاب درست داوران اجازه ندهد تا هیچ حقی ضایع شود تا با اجرای قانون و عدالت مقطع باقیمانده از این فصل به خوبی به پایان برسد و ان‌شاءالله استقلال بتواند به حق واقعی خودش که قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر است، دست یابد.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها

 پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها
2024-02-26T08:13:55+03:30
در فاصله ۲۴ ساعت تا پایان فرصت نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر باشگاه ذوب‌آهن با درخواست انتقال بازیکنانش به استقلال و پرسپولیس مخالفت کرد.

بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر

 بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر
2024-02-26T08:13:55+03:30
کامران قاسم‌پور که به دلیل انجام عمل جراحی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، از دو هفته دیگر می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند.

منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم

 منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم
2024-02-26T08:13:55+03:30
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرمربی برزیلی سرخپوشان در حال حاضر نیاز به حمایت و زمان دارد تا تفکرات خود را در تیم پیاده کند.

سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود

 سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود
2024-02-26T08:13:54+03:30
مربی دوومیدانی ایران مدعی است، مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا که چندی پیش در کشورمان برگزار شد، سطح بالایی داشته است.

آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد

 آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد
2024-02-26T06:00:37+03:30
سومین سرمربی فولاد خوزستان در فصل بیست و سوم لیگ برتر به دنبال تکمیل دستیارانش در فولاد خوزستان است.

هموار شدن راه خروج آلوز از زندان

 هموار شدن راه خروج آلوز از زندان
2024-02-26T06:00:37+03:30
با اینکه هنوز زمان زیادی از محکومیت به حبس ۴.۵ سالدنی آلوز نگذشته؛ از هم اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر آزادی احتمالی او شنیده می‌شود.

گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند

 گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند
2024-02-26T06:00:35+03:30
نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.

آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز

 آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز
2024-02-26T06:00:34+03:30
عکس منتشر شده از سوی نواک جوکوویچ که در پرواز منتهی به آمریکا با رافائل نادال گرفته شده، حسابی سروصدا به پا کرد.

فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید

 فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید
2024-02-26T06:00:33+03:30
فاطمه همتی در دیدار نهایی مسابقات کامپوند کاپ آسیایی بغداد به مدال نقره دست یافت.

بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت

 بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت
2024-02-26T06:00:33+03:30
بازیکن نیم فصل اول گل‌گهر سیرجان به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد
2024-02-26T06:00:31+03:30
شاگردان رضا یزدانی با رسیدن به برد ششم در فینال و پیش از رسیدن به کشتی‌گیران ایرانی تیم هندی، قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی کردند.

رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!

 رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!
2024-02-26T06:00:31+03:30
رئیس باشگاه پورتوی پرتغال جدایی بدون هزینه مهدی طارمی در پایان فصل را اتفاقی طبیعی می‌داند.

شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس

 شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس
2024-02-26T06:00:31+03:30
باشگاه ذوب‌آهن در صورتی رضایتنامه مهاجم خود را صادر می‌کند که بتواند لوسیانو پریرا را جذب کند.

لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول

 لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول
2024-02-26T06:00:30+03:30
تیم‌های فولاد سیرجان، گیتی‌پسند، پیکان، ایفاسرام، نیان الکترونیک، شهداب و طبیعت در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد

 جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد
2024-02-26T06:00:29+03:30
دارنده مدال برنز تکواندو قهرمانی آسیا تاکید کرد که یک سال و نیم مصدومیت سختی داشتم اما حالا بازگشتم و برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد.

آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان

 آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان
2024-02-26T06:00:29+03:30
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

ارسلان مطهری به تراکتور پیوست

 ارسلان مطهری به تراکتور پیوست
2024-02-26T06:00:28+03:30
مهاجم استقلال با عقد قراردادی به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی

 جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی
2024-02-26T06:00:28+03:30
قرمزپوشان مرسی‌ساید با غلبه بر چلسی، اولین جام فصل جاری فوتبال انگلیس را بالای سر بردند.

نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک

 نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک
2024-02-26T06:00:27+03:30
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی آلمان دست یافت.

تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد

 تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد
2024-02-26T06:00:27+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان به تحلیل عملکرد اخیر این تیم و خصوصا خشونت زیاد زردپوشان اصفهان در فوتبالی که ارائه می‌دهند، پرداخت.

جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد

 جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد
2024-02-26T06:00:26+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با شکست ایتالیا در فینال؛ قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ امارات شد.

فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!

 فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!
2024-02-26T06:00:26+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که فرصت‌سوزی زیاد می‌تواند بلای جان آبی‌پوشان در مسیر قهرمانی باشد.

جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس

 جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس
2024-02-26T06:00:25+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست بلاروس توانست عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات را به دست بیاورد.

دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود

 دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود
2024-02-24T08:00:36+03:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم قطری‌های چطور به عنوان یک تیم آسیایی از تعداد زیادی بازیکن غیر قطری استفاده می‌کنند؟!

پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی

 پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی
2024-02-24T08:00:35+03:30
تیم پتروشیمی شازند دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است که از صبح امروز (شنبه) در تنکابن آغاز خواهد شد.

بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد

 بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد
2024-02-24T08:00:34+03:30
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم با پیروزی مقابل سپاهان در دیدار پیش رو جهش خوبی در راه دستیابی به قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T19:07:16+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T18:53:47+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت

 بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت
2024-02-23T18:53:47+03:30
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ موفق به پیروزی میلی‌متری مقابل قطر شد.

قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد

 قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد
2024-02-23T16:00:39+03:30
اتحادیه فوتبال قطر با تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی این کشور، پاداش قهرمانی او و شاگردانش در جام ملت‌های اسیا ۲۰۲۳ را داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)