میرنیوز

الهامی: اگر ضعف بودیم استقلال را نمی‌بردیم/ ۳۰۰ دقیقه با صدرنشین لیگ بازی کردیم اما گل نخوردیم/ امیدوارم تیم مجیدی قهرمان شود

 الهامی: اگر ضعف بودیم استقلال را نمی‌بردیم/ ۳۰۰ دقیقه با صدرنشین لیگ بازی کردیم اما گل نخوردیم/ امیدوارم تیم مجیدی قهرمان شود 2022-04-12T00:07:20+04:30

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ساکت الهامی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: یک بازی جاندار و بسیار پرفشار و سخت بود. به دو تیم تبریک می‌گویم که فوتبالی جانانه بازی کردند و به نظرم می‌آمد که بازی به این ماراتن کشیده شود. از ارزش استقلال کم نشد و آنها نشان دادند که بهترین تیم ایران هستند.

300 دقیقه با استقلال بازی کردیم اما گل نخوردیم
وی افزود: استقلال در دو نیمه فشار زیادی روی ما نیاورد، اما در 30 دقیقه وقت‌های اضافه فشار زیادی روی ما آورد. ما این فصل سه بار با استقلال بازی کردیم، دو 90 دقیقه و یک 120 دقیقه که حدود 300 دقیقه شد و گلی از آنها دریافت نکردیم. از هواداران‌مان ممنونم که به اینجا آمدند و از ما حمایت کردند. جا دارد از تیم داوری هم تشکر کنم و آقای عرب براقی نشان داد که جا پای بزرگان داوری می‌گذارد و قضاوت خیلی خوبی داشت. ضمن اینکه ما آن چیزی که گفته بودیم درباره نساجی، انجام دادیم.

کدام بازیکن ما روی زمین خوابید و تعویض نشد؟
سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره اینکه استقلالی‌ها معتقد به وقت تلف کردن از سوی تیم او بودند، گفت: این حرف را در فینال هم زدند، اما کدام بازیکن ما روی زمین خوابید و تعویض نشد؟ ما اکبر صادقی را تا ساعت 12 امروز نداشتیم، حسن نجفی در اختیارمان نبود و مهرداد عبدی بعد از یک فاصله طولانی آمد. فرزاد زامهران دچار شکستگی کتف شده است و او در اختیار نداریم.‌ دست‌مان خالی بود و حتی یک لحظه کریم اسلامی هم دقیقه 105 خوابید که از او خواستیم بلند شود، اما او را هم تعویض کردیم.

آمار این فصل را ببینید که کدام تیم مالکانه‌ترین فوتبال را بازی می‌کند
الهامی درباره اینکه زمین خوردن بازیکنان نساجی عمدی نبوده است، گفت: این اتفاقات از عمد نبود و به این چیز اعتقاد ندارم. شما آمار این فصل را ببینید که کدام تیم مالکانه‌ترین فوتبال را بازی می‌کند که بخواهیم خودمان را زمین بیندازیم. بردن استقلال برای ما یک تیم‌های دیگر، اتفاق مهمی بود و هر تیمی بود برای آنها اهمیت داشت.

مجیدی رفیق من بوده و بهترین تیم را این فصل ساخته است
وی درباره اینکه متخصص بردن فرهاد مجیدی است، گفت: اینکه شما گفتید متخصص بردن فرهاد مجیدی هستم، باید بگویم فرهاد مجیدی رفیق من است و بهترین تیم را این فصل ساخته است و برای او آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم از این دو بازی هم رد شویم و اگر خدا بخواهد، یک فصل خوب را به اتمام برسانیم.

آرزو می‌کنم استقلال در لیگ برتر قهرمان شود
الهامی همچنین در نشست خبری پس از این بازی گفت: بازی خیلی سخت و پرفشاری بود. می‌دانستیم این بازی چقدر سخت است و بازیکنان‌مان را از سختی این بازی آگاه کرده بودیم. گفته بودیم اگر گل نخوریم می‌توانیم برنده بازی باشیم. برای استقلال و فرهاد مجیدی آرزوی موفقیت می‌کنم و آرزوی قهرمانی این تیم در لیگ برتر را دارم.

همه از حضور تماشاگران لذت بردند
وی ادامه داد: در ابتدای بازی، استقلال تحت تأثیر تماشاگرانش فشار وارد کرد. خوشحالم جمعیتی که در ورزشگاه حضور داشتند اصلاً 30 هزار نفر نبود و بالای 50 هزار نفر بود و این موضوع نوید فوتبال خوب را می‌دهد تا مردم از بازی لذت ببرند. هواداران ما از جاهای مختلف به ورزشگاه آمدند تا تیم‌شان را حمایت کردند. همه از حضور تماشاگران لذت بردند و خون از دماغ کسی بیرون نیامد.

رکورد شکست‌ناپذیری تیم مجیدی باقی ماند
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به شکست استقلال تصریح کرد: اعتقاد دارم رکورد فرهاد مجیدی باقی مانده و در 26 هفته شکست نخورده است، چون امشب بحث پنالتی‌ها بود و در جریان بازی شکست نخورد. باید قبول کنیم در 30، 40 دقیقه آخر بازی فشار زیادی وارد آوردیم. باید واقع‌بین باشیم. از این مسئله اما، خوشحالم که موقعیت آنچنانی به استقلال ندادیم. این بازی تاکتیکی بود و توانستیم به هدف‌مان برسیم، تماشاگران‌مان نیز با دل شاد و روحیه خوب به خانه‌های‌شان برمی‌گردند.

مجیدی و آجورلو تیمی ساخته‌اند که اصلاً گل نمی‌خورد
الهامی در مورد اینکه با تراکتور هم دو فصل گذشته در فینال جام حذفی استقلال را شکست داده بود، یادآور شد: این جام، جام حذفی است. تراکتور آن زمان تیم خوبی بود، ولی بهتر است درباره این بازی صحبت کنیم. در آن دیدار، اتفاقات به نفع ما رقم خورد، همانطوری که امروز هم به سود نساجی بود. اینها جذابیت‌های بازی بود و الحق و الانصاف باید بگویم موقعیت‌های استقلال بیشتر از ما بود و نمی‌توانم به به و چه چه کنم. به فرهاد مجیدی و سردار آجورلو تبریک می‌گویم، چون تیمی ساخته‌اند که اصلاً گل نمی‌خورد. استقلال تیمش گردن کلفت و خوب است. مجیدی برادر من است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. فوتبال است و شاید در روز بد استقلال، تیم مجیدی ببرد. بازی‌هایی با پرسپولیس و تیم یحیی گل‌محمدی انجام دادیم که تیم آنها برنده شده است. شکست امروز چیزی از ارزش‌های مجیدی کم نمی‌کند.

تیم ضعیفی نیستیم و اگر ضعف بودیم استقلال را نمی‌بردیم
وی در واکنش به طرح این موضوع که بازیکنان تیم‌های ضعیف‌تر بارها روی زمین می‌افتند، از جمله تیم او که در بازی با استقلال بارها وقت تلفی کرد، گفت: اولاً تیم ضعیفی نیستیم و اگر ضعف بودیم استقلال را نمی‌بردیم. سؤال شما خطی است! هر بازیکنی روی زمین افتاد، تعویضش کردیم. سعید صادقی روی زمین افتاد و تعویضش کردیم، می‌خواستیم او را دفن کنیم؟! کریم اسلامی و حسن نجفی هم همینطور. کدام تیم بازی مالکانه را انجام می‌دهد؟ کدام تیم بهتر از تیم ما مالک زمین بوده است؟ آیا فکر می‌کنید با خوابیدن روی زمین بازی را بردیم؟

مگر من گفتم بازیکن استقلال خطا کند؟!
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران خاطرنشان کرد: مگر من گفتم بازیکن استقلال خطا کند؟ اگر توپ جای دیگری باشد و بازیکنم در جای دیگر بخوابد، اعتراض می‌کنم. هر بازیکنی که روی زمین افتاد و تعویض نکرده باشم، به من بگویید. من به این نوع فوتبال‌ها اعتقاد ندارم و بهتر است بازی خوب امروز را روی این مسائل نبرید.

مجبورم استعفا بدهم و به خانه بروم تا این فشار را تحمل نکنم
الهامی درباره اینکه از سمت سرمربیگری نساجی استعفا کرده بود، گفت: یک جاهایی می‌رسد که خسته می‌شوید و باید ریکاوری کنید. نمی‌گویم کارم خوب بود که در رختکن استعفا دادم، ولی قطعاً ثبات بهترین کار است. استعفا دادن کار خوب نیست. کار من خوب نبود. من ناراحت نتیجه نبودم و از یک چیز دیگری ناراحت بودم. در بازی تراکتور - استقلال اتفاقی افتاد که شش ماه محروم شدم. در سه چهار بازی گذشته خیلی ضرر کردیم. در بازی با پرسپولیس 2 بر یک عقب بودیم و اگر گل سالم ما را می‌گرفتند بازی 2 - 2 می‌شد. در دیدار با فولاد کرنری نبود که گرفتند. من نمی‌توانم با این مسائل بجنگم و مجبورم استعفا بدهم و به خانه بروم تا این فشار را تحمل نکنم.

داوران فوق‌العاده کار می‌کنند و بحث کمک داوران هستند
وی افزود: الان داوران فوق‌العاده کار می‌کنند و بحث کمک داوران هستند. ذوب‌آهن مقابل نفت مسجدسلیمان به اشتباه گل آفساید خورد. بعد از آن بازی کمک داور را کنار گذاشتند، ولی برای ما این اتفاق نمی‌افتد. دیگر باید چه کار کنم؟ مجبورم این فشارها را تحمل کنم و دیگر نمی‌توانم روی سینه داور بروم، چون این کارها از من گذشته است. فوتبال ما کم کم به جایگاه خودش می‌رسد. بازی‌ سپاهان را دیشب دیدم که حقش باخت نبود. فوتبال ما با کیفیت است و با اختلاف بهترین تیم آسیا و لیگ را داریم.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)