میرنیوز

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک: انتخابات طبق اساسنامه وزارت ورزش برگزار می‌‌شود/ خیلی نگران تعلیق نیستم

 سرپرست فدراسیون ژیمناستیک: انتخابات طبق اساسنامه وزارت ورزش برگزار می‌‌شود/ خیلی نگران تعلیق نیستم 2022-04-06T08:42:31+04:30

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نزدیک به 3 ماه از حضور حمید احمدی به عنوان سرپرست فدراسیون ژیمناستیک می‌گذرد؛ فدراسیونی که به دلیل برخی اختلافات میان رئیس سابق با وزارت ورزش و جوانان، سال خوبی را در 1400 پشت سر نگذاشت.

این روزها با حضور احمدی، آرامش تا حد زیادی بر مجموعه فدراسیون حاکم شده، اما هنوز مسائل زیادی پیش‌روی این رشته است تا به یک شرایط مناسب و البته ایده‌آل دست پیدا کند.

بررسی شرایط فدراسیون ژیمناستیک و این رشته پایه، بهانه‌ای برای گفت‌وگوی خبرنگار تسنیم با احمدی شد تا او مسائل مختلف را بازگو کند.

* تسنیم: شرایط مالی فدراسیون از زمان حضور شما چگونه بوده است؟

من از 23 دی ماه با حکم وزیر ورزش به عنوان سرپرست منصوب شدم. بودجه مصوب شده از سوی وزارت ورزش در سال 1400 مبلغ 5 میلیارد تومان بود که تا قبل از زمان حضور من 800 میلیون داده شده بود، اما پس از حضورم توانستیم 80 درصد بودجه را بگیریم و این مسئله جای تشکر از مسئولان وزارت ورزش دارد.

* تسنیم: به لحاظ ساختاری نیز تغییراتی پس از حضور شما ایجاد شد.

از زمان حضورم سعی کرده‌ام که خیلی دست به ترکیب فدراسیون نزنم. البته یک نفر استعفا کرد و جایگزینش نیز منصوب شد. همچنین در پست نایب رئیسی بانوان تغییر داشتیم. نایب رئیس قبلی به عنوان کارمند اداره کل ورزش گیلان فعالیت می‌کرد و به لحاظ اینکه مشکلاتی در حوزه شغلش ایجاد شده بود و حضور هم نداشت، ما با کسب اجازه از خودش سرپرست تعیین کردیم و مینو ملک‌پور منصوب شد. ملک‌پور پیش از این انتصاب هم در فدراسیون حضور داشت، چون او از مدرسان و فعالان است. او همچنین کار نایب رئیسی بانوان را انجام می‌دهد و رابط اصلی این حوزه بود. با توجه به شناختی که از فعالیت‌ها و تخصص ملک‌پور داشتیم، با مشورت دوستان او را به عنوان سرپرست منصوب کردیم.

* تسنیم: درخصوص سرپرست دبیری نیز حرف و حدیث‌هایی وجود داشت. محسن سلیمانی در گذشته نیز این پست را بر عهده داشت و با اجبار وزارت ورزش کنار رفت، اما در زمان حضور شما باز هم این پست را در اختیار گرفت.

از سلیمانی استعفای اجباری خواسته بودند. در آخرین مجمعی که من به عنوان رئیس هیئت قزوین و نایب رئیس فدراسیون حضور داشتم، مهدی علی‌نژاد معاون پیشین وزارت ورزش وقتی با اعتراض اعضای مجمع درخصوص دستور برای استعفای اجباری دبیر و خزانه‌دار مواجه شد، توضیح داد با توجه به اینکه سازمان بازرسی پرونده مفتوح برای این دو نفر باز کرده و این پرونده در حال رسیدگی است، آنها موقتاً استعفا می‌کنند و اگر تبرئه شدند، به پست خود بازمی‌گردند.

حکم تبرئه دبیر و خزانه‌دار 20 روز قبل از انتصابم آمد. من  نیز بر خود وظیفه دیدم با توجه به اینکه با آبروی این افراد بازی شده و مسائلی وجود داشته، آبروی رفته را برگردانم و بر همین اساس حکم سرپرستی برای سلیمانی زدم. او کار فنیِ خودش را می‌کند و به لحاظ فنی هم قوی‌ترین فرد فدراسیون است.

* تسنیم: اوایل حضور شما، خبرهاییمبنی بر حضور رئیس سابق فدراسیون مطرح می‌شد و اینکه کارها با هماهنگی انجام می‌شود.

پس از حضور به مدت دو سه هفته بحث تغییر و تحول را داشتیم و قرار بود موجودی فدراسیون و بدهکاری سایر موارد لیست شود و رئیس قبلی هم بیاید و امضا شود. او برای این کار چند بار به فدراسیون آمد، اما هر دفعه لیست ناقص می‌شد و او نیز نمی‌توانست امضا کند.

موضوع حضور رئیس سابق را حتی به گوش وزیر ورزش رسانده بودند؛ اینکه اینچه‌درگاهی به فدراسیون می‌آید و حتی ماشین را تحویل نداده است، در حالی که این تغییر و تحول در داخل مجموعه آماده نشده بود. بالاخره این کار انجام شد و او خیلی وقت است که نیامده است.

* تسنیم: پس از تنش‌هایی که میان مسئولان سابق فدراسیون و وزارت ورزش به وجود آمد، حالا این ارتباط چگونه است؟

تعامل ما با وزارت ورزش بسیار خوب و عالی است. مسئولان وزارت ورزش 80 درصد بودجه ما را دادند و هم اکنون در حال اقدامات موثری هستیم. سال‌هاست ژیمناستیک مجموعه شیرودی وسایل قدیمی دارد و نیاز به بازسازی و نوسازی دیده می‌شود. بر همین اساس هر دو سالن در حال رنگ آمیزی هستند و روشنایی آنها نیز اصلاح شد. این سالن را تا اول اردیبهشت تعطیل کردیم، چون تشک‌ها جمع شده و نیاز به تعمیر داریم. یک گود ابر داشتیم که متاسفانه آن را با خاک پر کرده بودند و گفتیم آن را خالی کنند تا مجدداً مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین خوابگاه‌ها را نوسازی کردیم تا در برگزاری اردوها مشکلی وجود نداشته باشد. در مجموع تعامل و ارتباط خوبی با این نهاد داریم.

* تسنیم: شرایط تیم‌های ملی با توجه به نزدیکی به بازی‌های آسیایی و همچنین اردوها را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اردوها از سال گذشته آغاز شده تا ورزشکاران به آمادگی مورد نظر دست پیدا کنند. سال گذشته اعزام ورزشکاران در ترامپولین به باکو داشتیم که اردویش در قزوین برگزار شده بود. هر چند سرمربی و دو ورزشکار کرونا گرفتند و نرفتند و دو نفر دیگر جایگزین شدند. همچنین یک اردوی در شاخه هنری به میزبانی در قزوین برگزار شد که حضور این تعداد ورزشکار در یک اردو سابقه نداشت. در شاخه ایروبیک هم یک اردوی دیگر در 6 فروردین به میزبانی تهران برگزار شد.

* تسنیم: البته این اردوها به واسطه برگزاری رویدادهای مختلف در سال جاری است.

در خرداد ماه مسابقات آسیایی بزرگسالان در شاخه هنری به میزبانی قطر را داریم. همچنین جوانان این شاخه جوانان در همان خرداد در بنگلادش مسابقه می‌دهند. نیمه دوم مرداد ماه مسابقات کشورهای اسلامی در ترکیه برگزار می‌شود و ما زیر نظر کمیته ملی المپیک در شاخه هنری نفراتی را اعزام خواهیم کرد.

در شهریور دو رویداد داریم؛ ایروبیک قهرمانی آسیا که  8 نفر به تایلند می‌روند و  بازی‌های آسیایی در شاخه هنری و ترامپولین که در ترامپولین 2 نفر و در هنری 5 نفر در لیست قرار می‌گیرند.

اول مهر مسابقات قهرمانی آسیا در شاخه آکروژیم جوانان و بزرگسالان که 16 نفر اعزام خواهند شد. همچنین اواخر مهر ماه مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی بزرگسالان جهان به میزبانی انگلیس برگزار می‌شود. یکی دیگر از رویدادهای پیش‌رو بازی‌های آسیایی جوانان در چین در تاریخ 22 آذر ماه است که ورزشکاران شاخه هنری اعزام می‌شوند.

منتظر هستیم در اردیبهشت ماه برنامه مربوط به کسب سهمیه المپیک از سوی فدراسیون جهانی اعلام شود. اگر آن برنامه اعلام شود، بر  اساس آن در طول سال باید در مسابقات شرکت کنیم. در واقع آنها واجب‌تر از سایر مسابقات هستند و باید حتما در آن رویدادها شرکت کنیم. به همین دلیل شاید نتوانیم در برخی مسابقات حضور داشته باشیم.

* تسنیم: با این روندی که توضیح دادید، چه پیش‌بینی از عملکرد ژیمناست‌ها در بازی‌های آسیایی دارید؟

امیدوار به کسب مدال هستیم. شاید تعدادش بالا و پایین شود، ولی قهرمانانی داریم که بتوانیم مدال‌هایی بگیریم.

* تسنیم: ارتباط شما با فدراسیون جهانی و همچنین موضوع روند اساسنامه چگونه است؟

فعلاً ارتباطی ندارم و سفری هم پیش نیامده تا بروم. انتخابات فدراسیون نیز بر اساس اساسنامه وزارت ورزش پیش می‌رود.

* تسنیم: این مسئله، یعنی برگزاری انتخابات براساس اساسنامه وزارت ورزش مشکل‌ساز نمی‌شود؟ چون در گذشته گفته می‌شد ژیمناستیک دارای یک اساسنامه جداگانه است؟

تقریباً بیشتر بندهای هر دو اساسنامه مشابه هم هستند، فقط یکی دو نکته کوچک و مورد اختلاف وجود دارد. استعفای اینچه‌درگاهی نیز براساس اساسنامه وزارت ورزش انجام شد و من هم بر اساس همان سرپرست شدم. اساسنامه فدراسیون جهانی می‌گوید که سرپرست باید با نظر مجمع تعیین شود، ولی اساسنامه وزارت ورزش عنوان می‌کند که سرپرست، نایب رئیس هر فدراسیون است که حکمش زده می‌شود. در واقع من به این شکل آمدم و اینچه‌درگاهی هم پذیرفته بود که استعفا بدهد و من به عنوان سرپرست، نایب رئیس شدم.

* تسنیم: این تفاوت در اساسنامه‌ها؛ هنگام برگزاری انتخابات مشکل‌ساز نمی‌شود؟ در گذشته این موضوع در ورزش دیده شده که اطلاعات داخلی به نهادهای بین‌المللی ارسال شده و مشکلاتی نیز به وجود آمده است؟

این احتمال را می‌دهم، اما در شرایطی که همه چیز خوب پیش برود، مشکلی پیش نمی‌آید. در شرایط موجود مشکلی نمی‌بینم. شروع کار ما هم برای همین انتخابات بود و من براساس اساسنامه وزارت ورزش آمدم و اینچه‌درگاهی هم این موضوع را پذیرفته بود.

* تسنیم: فکر می‌کنید با این تفاسیر، انتخابات فدراسیون قبل از بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود یا خیر؟

بله ان‌شاءالله. من شنیده‌ام که به زودی زمان ثبت‌نام نامزدهای ریاست پنج فدراسیون اعلام خواهد شد.

برای برگزاری انتخابات سه مرحله را گذرانده‌ایم. مرحله اول مصوبه هیئت رئیسه برای تصویب آیین‌نامه‌ها بود. مرحله دوم تصویب آیین‌نامه‌ها توسط اعضای مجمع بود که به خوبی و آرامش پیش رفت. مرحله بعدی تعیین نمایندگان ورزشکاران و داوران و مربیان است که در آینده نزدیک و پس از اعلام وزارت ورزش، مشخص می‌شوند.

* تسنیم: سال گذشته انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری برگزار و محمود رشیدی انتخاب شد، ولی اتحادیه جهانی حضور او را قبول نکرد و تهدید به تعلیق در صورت عدم کناره‌گیری رشیدی کرد. با توجه به شرایط ژیمناستیک و موضوع اساسنامه، خطر تعلیق نیز ژیمناستیک را تهدید می‌کند یا خیر؟

این احتمال را من هم می‌دهم اگر چه زیاد نگران این موضوع نیستم، چون تا اینجا رئیس قبلی شرایط را پذیرفته که طبق اساسنامه وزارت ورزش، سرپرست تعیین شود و فکر می‌کنم بعد از این هم پذیرا باشد و ان‌شاءالله ثبت‌نام‌ها شروع شود. فعلاً نمی‌توان پیش‌بینی کرد، چون ثبت‌نامی انجام نشده و اعتراضی هم صورت نگرفته، به همین دلیل نمی‌توانیم اظهار نظر قطعی داشته باشیم.

* تسنیم: برخی هیئت‌ها مدت‌هاست که با سرپرست اداره می‌شوند.

همه استان‌ها که با سرپرستی اداره می‌شدند را رصد کرده و تکلیف برخی را تاکنون مشخص کرده‌ایم. درخصوص تبریز حکم سرپرستی برای فرد پیشنهادی مدیرکل را قبول کردیم و قرار شد تا آخر اسفند به سمت برگزاری انتخابات حرکت کنند، ولی علی‌رغم ثبت‌نام‌ها و تایید صلاحیت‌ها کاری انجام نشد و مدیرکل استان همراهی نکرد.

درخصوص هیئت تهران با پریچهره در وزارت ورزش صحبت کردم و قرار است نسبت به تعیین سرپرست با مدیرکل به توافق برسیم. نظر ما این بود که سرپرست قبلی حضور داشته باشد. نمی‌دانم چرا در همان دوران سرپرستی، همکاری لازم برای برگزاری انتخابات وجود نداشت. به هر حال ما همه استان‌ها را رصد می‌کنم و پیگیری لازم را انجام می‌دهم. ان‌شاءالله هیئت تهران را نیز تعیین تکلیف می‌کنیم.

مدیران کل زمان داشتند که در دوران سرپرستی اقدام لازم را انجام بدهند، ولی فکر می‌کنم چون شرایط خوبی در آن زمان میان فدراسیون و مسئولان قبلی وزارت ورزش وجود نداشت، این اتفاق نیفتاد.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)