میرنیوز

کاراته در سال ۱۴۰۰| تاریخ‌سازی در المپیک و قهرمانی در آسیا/ بر باد رفتن رؤیای پوکر قهرمانی جهان

 کاراته در سال ۱۴۰۰| تاریخ‌سازی در المپیک و قهرمانی در آسیا/ بر باد رفتن رؤیای پوکر قهرمانی جهان 2022-03-31T14:55:51+04:30

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سال 1400 در تاریخ کاراته ایران یکی از مهمترین سال‌های فعالیت این رشته در تاریخ ورزش کشورمان بود. سالی که کاراته برای اولین بار رنگ حضور در رقابت‌های المپیک را دید و کاراته ایران نیز با استفاده از این فرصت و کسب یک مدال طلای ارزشمند به جمع رشته‌های مدال‌آور ورزش ایران در تاریخ این مسابقات اضافه شد. البته المپیک تنها رویداد و اتفاق مهم کاراته ایران در سال گذشته نبود و غیبت در مسابقات قهرمانی جهان، قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا، به پایان رساندن لیگ سال 98 و اتفاقات دیگر را هم می‌توان به آن اضافه کرد.

صدور حکم دبیری مومنی پس از 2 سال
سرانجام پس از حدود دو سال در اواخر فروردین ماه سال گذشته، حکم دبیری وحید مومنی از سوی وزارت ورزش و جوانان صادر شد. مومنی در فروردین ماه سال 98 از سوی حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته به‌عنوان سرپرستی دبیری فدراسیون انتخاب شده بود.

کاراته , کاراته ایران ,

بهمنیار المپیکی شد
کاراته ایران در پایان سال 99 سه سهمیه المپیک خود را قطعی کرده بود و بهمن عسکری، حمیده عباسعلی و یک کاراته‌کا از میان سجاد گنج‌زاده و ذبیح‌الله پورشیب با توجه به کسب امتیازات لازم در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان حضور خود را در المپیک توکیو قطعی کرده بودند.

رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان لیسبون به‌عنوان آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو از طریق رنکینگ فدراسیون جهانی در اردیبهشت ماه سال گذشته برگزار شد و سارا بهمنیار با صعود به دیدار رده‌بندی وزن 50- کیلوگرم موفق شد سهمیه المپیک توکیو را دریافت کند. البته بهمنیار در این مسابقات با شکست در دیدار رده‌بندی از دستیابی  به مدال بازماند، اما بلیت حضور در توکیو را کسب کرد.

کاراته , کاراته ایران ,

بازگشت عباسعلی به تاتامی
حمیده عباسعلی کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان در اسفند ماه سال 98 و پس از کسب مدال طلای لیگ جهانی کاراته وان سالزبورگ سهمیه المپیک خود را قطعی کرده بود. رقابت‌هایی که مدال طلا و قطعی شدن کسب سهمیه با تاوان سنگینی برای حمیده عباسعلی همراه شد و پای مصدوم کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان را زیر تیغ جراحی برد.

عباسعلی پس از اینکه در اواخر سال 98 در آلمان زیر تیغ جراحی رفت، در سال گذشته به ریکاوری و درمان مصدومیت خود پرداخت تا سرانجام پس از 13 ماه دوری از میادین در لیگ جهانی کاراته وان پرتغال به میادین بازگردد. بازگشتی که با کسب مدال برنز برای نماینده پرافتخار کشورمان همراه شد.

4 مدال رنگارنگ در آغاز سال جدید
همانطور که در بالا نیز عنوان شد، آخرین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پیش از برگزاری رقابت‌های المپیک توکیو در اردیبهشت ماه سال گذشته در لیسبون پرتغال برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان با کسب یک مدال طلا (ذبیح‌الله پورشیب)، یک مدال نقره (بهمن عسگری) و دو مدال برنز (سجاد گنج‌زاده و حمیده عباسعلی) به کار خود پایان دادند، رقابت‌هایی که سهمیه بهمنیار را قطعی کرد و کار امیر مهدی‌زاده، رزیتا علیپور و دو نماینده کاتای کشورمان برای کسب سهمیه‌های باقیمانده را به رقابت‌های گزینشی پاریس کشاند.

کاراته , کاراته ایران ,

پایان ماراتن سنگین گنج‌زاده و پورشیب
سرانجام در روزهای ابتدایی خرداد ماه  سال گذشته و پس از چهار سال رقابت فشرده، فدراسیون جهانی کاراته به صورت رسمی اسامی نفراتی را که از طریق رنکینگ المپیک موفق به کسب سهمیه حضور در المپیک 2020 شدند، اعلام کرد و در وزن 75+ کیلوگرم المپیک نیز سجاد گنج‌زاده در رقابت فشرده و ماراتن‌گونه با ذبیح‌اله پورشیب موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شد.

پورشیب در حالی از حضور در المپیک توکیو بازماند که در رنکینگ وزن 84- کیلوگرم در جایگاه دوم قرار داشت و سهمیه را کسب کرده بود، اما به دلیل حضور تنها یک ورزشکار از هر کشور پس از اذغام اوزان 84- و 84+ کیلوگرم، سجاد گنج‌زاده به دلیل صدرنشین در وزن خود موفق به کسب سهمیه المپیک شد و کاپیتان تیم ملی کاراته در عین شایستگی و با وجود تلاش بسیار از حضور در توکیو بازماند.

فرصت‌سوزی کاراته ایران در پاریس
رقابت‌های گزینشی کسب سهمیه المپیک 2020 برای نفرات جامانده از طریق رنکینگ المپیک، در اواخر خرداد ماه در پاریس برگزار شد و امیر مهدی‌زاده و رزیتا علیپور در کومیته و فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در کاتا آخرین شانس خود را برای حضور در توکیو امتحان کردند. در این مسابقات، امیر مهدی‌زاده در دور سوم مغلوب کاراته‌کا اردن شد و از دور مسابقات کنار رفت. رزیتا علیپور نیز با دو شکست مقابل نمایندگان مراکش و پورتوریکو از حضور در المپیک بازماند.

در بخش کاتا نیز ابوالفضل شهرجردی و فاطمه صادقی با وجود صعود به جدول نهایی در نهایت با قرار گرفتن در جایگاه چهارم، شانس کسب سهمیه المپیک توکیو را از دست دادند.

کاراته , کاراته ایران ,

بازگشت آشوری به فدراسیون کاراته
محسن آشوری دبیر سابق فدراسیون کاراته در سال‌های گذشته، در خرداد ماه با حکم حسن طباطبایی به‌عنوان سرپرست دبیری فدراسیون کاراته انتخاب شد، اما تنها پس از چند روز به دلیل حفظ آرامش کاراته در آستانه مسابقات المپیک از سمت خود کناره‌گیری کرد.

 بعد از المپیک توکیو  و با رفع سوءتفاهمات، محسن آشوری مجدداً به فدراسیون کاراته بازگشت و این بار سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته شد.

کاراته , کاراته ایران ,

شوک بزرگ بهمن عسگری
در روزهای ابتدایی تیر ماه و در فاصله یک ماه تا برگزاری المپیک توکیو، فدراسیون جهانی کاراته حکم قطعی محرومیت 12 ماهه بهمن عسگری را به دلیل استفاده اشتباه از داروی ممنوعه اعلام کرد. اتفاق تلخی که باعث شد تا یکی از امیدهای کاروان ورزش ایران و کاراته در عین شایستگی فرصت حضور در المپیک توکیو را از دست بدهد.

کاراته , کاراته ایران ,

تاریخ‌سازی کاراته در المپیک
سرانجام و پس از سال‌ها انتظار کاراته برای حضور در رقابت‌های المپیک، مسابقات این رشته در اولین حضور رسمی در تاریخ برگزاری مسابقات المپیک در روزهای 14 تا 16 مرداد ماه در پاریس برگزار شد.

سارا بهمنیار نماینده وزن 51- کیلوگرم کاراته ایران به‌عنوان اولین نماینده کشورمان به روی تاتامی رفت و با وجود شروع خوب و برتری در دور نخست مقابل سراپ اوزچلیک دارنده یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز جهان از ترکیه، با شکست در دو دیدار بعدی خود مقابل نمایندگان چین تایپه و بلغارستان از حضور در دور بعدی مسابقات بازماند.

به فاصله دو روز پس از حذف بهمنیار، سجاد گنج‌زاده و حمیده عباسعلی در روز پایانی مسابقات کاراته به مصاف رقبای خود رفتند. حمیده عباسعلی کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان ایران پس از دو پیروزی و یک شکست در سه دیدار نخست، برای قطعی کردن صعود خود به مصاف گانگ لی از چین رفت و در حالی که تا اوسط مسابقه با نتیجه 8 بر 4 از حریف خود عقب بود، به دلیل آسیب دوباره از ناحیه رباط صلیبی پای چپ از ادامه مسابقات بازماند.

اما سجاد گنج‌زاده آخرین نماینده کشورمان پس از سه پیروزی و یک تساوی در مرحله گروهی به مرحله نیمه نهایی صعود و مدال برنز خود را قطعی کرد. او در این مرحله نیز از سد نماینده ترکیه گذشت و حریف طارق حمدی از عربستان در دیدار نهایی شد.

گنج‌زاده که در مرحله گروهی مقابل این حریف به تساوی دست یافته بود، در دیدار نهایی در حالی که با نتیجه 4 بر یک از حریف خود عقب بود به دلیل ضربه خطای کاراته‌کا عربستانی و هانسوکو (اخراج) شدن این بازیکن موفق به کسب مدال طلا شد تا نام خود را به عنوان تنها دارنده مدال طلای تاریخ کاراته ایران ثبت کند.

مدالی که آخرین مدال کاروان ورزشی ایران در المپیک توکیو بود و نام کاراته را در کنار رشته‌های کشتی، وزنه‌برداری، تکواندو، دوومیدانی و تیراندازی به‌عنوان ششمین رشته مدال‌آور تاریخ ورزش ایران در المپیک ثبت کرد.

کاراته , کاراته ایران ,

حذف رسمی کاراته از المپیک
پس از پایان رقابت‌های المپیک توکیو، کمیته سازماندهی المپیک فهرستی از رشته‌های ورزشی المپیک 2024 در پاریس را منتشر کرد و با تأیید کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) و کمیته برگزاری المپیک 2024 پاریس، کاراته به صورت رسمی از مسابقات المپیک حذف شد. اتفاقی که باعث شد تا المپیک توکیو تنها حضور کاراته در تاریخ مسابقات المپیک نام بگیرد.

کاراته , کاراته ایران ,

تمدید قرارداد هروی و قطع همکاری با خوشقدم
پس از تاریخ‌سازی کاراته ایران در المپیک توکیو و نقش برجسته سیدشهرام هروی در این موفقیت، کمیته فنی فدراسیون کاراته قرارداد سرمربی موفق سالیان اخیر تیم ملی کاراته را تا پایان بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو چین تمدید کرد. همچنین با توجه به ناکامی بانوان در المپیک توکیو، فدراسیون با سمانه خوشقدم قطع همکاری کرد و فرحناز ارباب را به‌عنوان سرمربی تیم ملی بانوان انتخاب کرد.

کاراته , کاراته ایران ,

انتخاب کادر فنی تیم‌های پایه
سرانجام و پس از حدود دو سال تعطیلی تیم‌های ملی پایه کاراته، فدراسیون کاراته کادر فنی تیم‌های ملی پایه را در مهر ماه سال گذشته و پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا انتخاب کرد. در بخش دختران ستاره موسوی به‌عنوان سرمربی تیم ملی امید و لیلا بهرامی به‌عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان دختران منصوب شدند. در بخش مردان نیز علیرضا کتیرایی به‌عنوان سرمربی تیم امید، مهدی جعفری به‌عنوان سرمربی جوانان و رضا میدانرو به‌عنوان سرمربی نوجوانان معرفی شدند.

کاراته , کاراته ایران ,

بر باد رفتن رؤیای پوکر قهرمانی جهان
رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در اواخر آبان ماه در امارات برگزار شد و تیم‌های ملی کاراته آقایان و بانوان ایران به دلیل مثبت شدن تست کرونای برخی از بازیکنان از حضور در معتبرترین رویداد کاراته جهان باز ماندند. اتفاقی که باعث شد تا رؤیای پوکر قهرمانی جهان در کومیته تیمی بر باد رفته و پس از سال‌ها تاریخ‌سازی ایران در دنیای کاراته، تیم ملی ایتالیا در غیاب ملی‌پوشان شایسته کشورمان به مقام قهرمانی کومیته تیمی دست پیدا کند.

کاراته , کاراته ایران ,

قهرمانی کاراته ایران در مجموع مسابقات رده‌های سنی آسیا
رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا آخرین رویداد مهم کاراته ایران در سال 1400 بود. رقابت‌هایی که با استقبال و حضور کاروان پرتعداد کاراته ایران در تمامی رده‌های سنی همراه شد و در نهایت نیز نمایندگان کشورمان با کسب 14 مدال طلا، 10 نقره و 15 برنز و مجموع 39 مدال بالاتر از کشور میزبان عنوان قهرمانی را کسب کردند. تیم‌های قزاقستان و ژاپن نیز به ترتیب دوم و سوم شدند. البته در پایان این مسابقات انتقاداتی به عملکرد برخی رده‌های سنی و به خصوص بانوان مطرح شد، اما زیر سایه قهرمانی کاراته کشورمان کمتر به آنها پرداخته شد.

کاراته , کاراته ایران ,

پورشیب جدیدترین گرندوینر کاراته ایران
مراسم اهدای جوایز گرند وینرهای کاراته جهان در سال 2020 و 2021 در اولین رویداد لیگ جهانی کاراته وان در سال 2022 در امارات برگزار شد و ذبیح‌الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان به‌عنوان پرافتخارترین کاراته‌کای وزن 84- کیلوگرم انتخاب شد. پورشیب در رقابت‌های لیگ‌های جهانی سال‌های 2020 و 2021 موفق به کسب سه مدال طلا از مجموع پنج طلای رقابت‌های وزن 84- کیلوگرم شد.

کاراته , کاراته ایران ,

 دانشگاه آزاد قهرمان سوپر لیگ سال 99!
رقابت‌های دور برگشت و مرحله نهایی رقابت‌های سوپر لیگ سال 99، سرانجام در بهمن سال جاری برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با شکست تیم پاس ناجا در دیدار نهایی برای هفتمین بار قهرمان سوپر لیگ کاراته کشور نام گرفت. تیم‌های رعد پدافند هوایی ارتش و آوای رزم WMMF  نیز به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند.

تأخیر 11 ماه برگزاری رقابت‌های سوپر لیگ سال 99 و برگزاری رقابت‌های المپیک و قهرمانی آسیا باعث شد تا سال 1400 شاهد برگزاری رقابت‌های سوپر لیگ نباشیم و تنها ادامه مسابقات سال گذشته برگزار شود.


انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)