میرنیوز

والیبال ایران در سال ۱۴۰۰/ ای کاش المپیک نمی‌رفتیم!

والیبال ایران در سال ۱۴۰۰/ ای کاش المپیک نمی‌رفتیم! 2022-03-22T03:46:06+04:30

به گزارش ایسنا، والیبال ایران در سال ۱۴۰۰ فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد. حضور نسل طلایی والیبالیست های ایرانی در المپیک توکیو مهمترین اتفاقی بود که با پایان خوش همراه نشد؛ هرچند قهرمانی در آسیا با مربی ایرانی کمی از تلخی المپیک کاست اما حذف ایران در مرحله مقدماتی المپیک آن هم با نسل طلایی والیبال که قطعا در المپیک بعد کنار هم حضور ندارند نکته ای بود که دل بسیاری از هوادران را آزرد.

۵ فروردین ۱۴۰۰: آلکنو ۲۷ بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد اما خودش نیامد!

ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران، ۲۷ بازیکن را دعوت به مرحله نخست اردوی آماده‌سازی فراخواند. نکته جالب توجه این بود که آلکنو درحالی این لیست را اعلام کرد که خود هنوز به ایران نیامده بود. 

در بین افراد دعوت شده نام فرهاد قائمی به چشم نمی خورد چرا که او به دلایل شخصی از حضور در تیم ملی انصراف داده بود.

۱۶ فروردین ۱۴۰۰ :آلکنو در انتظار دوز دوم واکسن کرونا برای سفر به ایران!

پس از گذشت حدود ۱۱ روز آلکنو همچنان به ایران نیامد اما از راه دور تمرینات تیم ملی را زیر نظر داشت. این سرمربی نامدار روسی در نهایت  ۲۹ فروردین وارد ایران شد تا از نزدیک هدایت ملی پوشان را برعهده بگیرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰: تمرینات جدی در اردوی تیم ملی والیبال/ تاکید آلکنو روی مسائل ذهنی

اردوی تیم ملی والیبال ایران درحالی پیگیری شد که ملی پوشان با اشتیاق فراوان و تلاش بیش از حد تمرینات خود را سپری کردند.  بعد از حضور ولادیمیر آلکنو، سرمربی جدید والیبال ایران تمرینات ملی پوشان نظم خاصی گرفت. این مربی در ابتدا سعی داشت تکنیک های صحیح را به بازیکنان انتقال دهد و در هنگام تمرین نیم نگاهی به اصلاح تکنیک بازیکنان داشت. آلکنو در آن زمان تاکید داشت که بازیکنان جوان با انگیزه بسیار بالایی تمرین می‌کنند اما نباید فراموش کرد که قوی‌ترین‌ و آماده‌ترین بازیکنان به المپیک خواهند رفت.

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰:  آلکنو: شارلاتان‌ها قبل از مسابقه نتیجه را تضمین می‌کنند/ دخالت ممنوع!

سرمربی والیبال ایران در نشست خبری خود تاکید کرد که اجازه نخواهد داد کسی دخالتی در تیم داشته باشد. او گفت: کسی که قول می‌دهد تیم قبل از رقابتها روی سکو برود قطعا شارلاتان است. من در طول ۲۵ سال کار به هیچ عنوان قول ندادم که نتیجه خاصی را بگیرم. ملی پوشان ایران تمام تلاش خود را خواهند کرد تا دل مردم ایران را شاد کنند. 

 ۲ خرداد ۱۴۰۰: داورزنی: هدف گذاری والیبال رسیدن به نیمه نهایی المپیک است

رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به این پرسش که آلکنو عنوان کرده است قول مدال دادن کار شارلاتان ها است و این در حالی است که عنوان کرده بودید آلکنو را انتخاب کردید تا به هدفتان در المپیک برسید و این صحبت ها تناقض ندارد؟ تصریح کرد: آرمان داشتن از ابتدا جزو برنامه های فدراسیون  بوده است. هدف گذاری یعنی اینکه تا نیمه نهایی برویم و در این صورت شانس برای رفتن روی سکو هم هست و  فدراسیون با این انگیزه دارد تلاش می کند. اینکه بگوییم ۱۰۰ درصد در المپیک روی سکو می رویم درست نیست و هیچ کسی در ورزش نمی تواند قول ۱۰۰ درصدی بدهد. برنامه و هدف فدراسیون این است که در المپیک تلاش خود را انجام دهد و بازیکنان و کادرفنی هم تلاش کنند تا تیم به نیمه نهایی برود در این صورت این شانس را دارد تا نگاهی به سکوی المپیک هم داشته باشد. 

۷ خرداد ۱۴۰۰: شکست سنگین والیبال ایران مقابل ژاپن/ نداشتن بازی تدارکاتی کار دست ایران داد

ملی پوشان والیبال ایران در اولین دور از مسابقات لیگ ملت های ۲۰۲۱ والیبال از ساعت ۱۵.۳۰ مقابل ژاپن قرار گرفتند. تیم ملی ژاپن که هم گروه ایران در المپیک بود در یک بازی یک طرفه توانست ایران را شکست دهد. ژاپن جزو اولین تیم هایی بود که برای المپیک و لیگ ملت های والیبال خود را آماده کرد و با بازی تدارکاتی هماهنگی بین بازیکنانش را به وجود آورد. این درحالی است که تیم ملی ایران بدون هیچ بازی تدارکاتی پا به این رقابت ها گذاشت.

۸ خرداد ۱۴۰۰: آلکنو: هدف ما المپیک است

ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران در پایان بازی تیم ملی مقابل روسیه با بیان اینکه این بازی نسبت به بازی قبل برای تیم ما یک قدم رو به جلو بود، افزود: بازیکنان جوان ما خوب خودشان را نشان دادند و نسبت به دیروز تلاش بیشتری داشتند تا کارهایی را که از آن‌ها خواسته بودم، انجام بدهند اما در پوئن‌های پایانی ست، تمرکز خود را از دست می‌دهند که طبیعی است. فراموش نکنیم که چند بازیکن برای اولین بار در ترکیب تیم ملی قرار گرفته‌اند و در چنین سطحی به میدان رفته‌اند. جو مسابقه برای چنین بازیکنانی طبیعتا سنگین است و ممکن است نتوانند عملکردی را که از آن‌ها دیده شده، داشته باشند اما این دلیل نمی‌شود که روی اسم آن‌ها خط بکشیم. باید به این بازیکنان فرصت حضور و کسب تجربه بدهیم تا در آینده بتوانند به تیم ایران کمک کنند. هدف ما المپیک است.

۲ تیر ۱۴۰۰:تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملتها دوازدهم شد

 تیم ملی والیبال ایران که در رقابت های لیگ ملت های ۲۰۲۱ والیبال شرکت کرده بود با نتایج ضعیف تنها به کسب ۵ برد از ۱۵ بازی رضایت داد. بلندقامتان ایران در این رقابتها مقابل هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان و آمریکا به پیروزی رسیده و به ژاپن، روسیه، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل،  اسلوونی، فرانسه، لهستان و آرژانتین بازی را واگذار کردند. با نتایج کسب شده ایران با ۵ برد و ۱۸ امتیاز در رده دوازدهم این رقابت ها ایستاد و به کار خود در این مسابقات پایان داد. در این رقابت ها ۱۶ تیم حضور داشته که از بین آنها ۴ تیم برتر این مسابقات به نیمه نهایی لیگ ملت های والیبال صعود خواهند کرد.

 ۱۴ تیر ۱۴۰۰: حاشیه در آستانه المپیک

درحالی که کمتر از ۲۰ روز به شروع رقابتهای المپیک باقی مانده است، اظهارات فرهاد قائمی پس از خط خوردن، تیم ملی والیبال را وارد حاشیه کرد. تیم ملی والیبال ایران که با هدایت ولادیمیر آلکنو روس کار خود را در لیگ ملتهای والیبال آغاز کرد شروع خوبی از خود نشان نداد و پس از نتیجه های ضعیف در لیگ ملت های والیبال، رئیس فدراسیون از مردم عذرخواهی کرد و در پیامی از حضور فرهاد قائمی در تیم ملی والیبال خبر داد؛ حضور قائمی در تیم ملی والیبال درحالی بود که این بازیکن قبل از شروع لیگ ملت های والیبال از تیم ملی خداحافظی کرده بود. پس از بازگشت ملی پوشان والیبال به ایران و استراحت کوتاه، از شنبه (۱۲ تیر ماه) تمرین تیم ملی با حضور ۱۹ بازیکن آغاز شد. آلکنو می بایست از این ۱۹ بازیکن تنها ۱۲ والیبالیست را با خود به المپیک ببرد. در این لیست ۱۹ نفره منتشر شده نام فرهاد قائمی ملی پوش ایران هم دیده می شد.

آلکو پس از حضور در تمرین روز گذشته تیم ملی والیبال بر روی نام سه بازیکن خط قرمز کشید که فرهاد قائمی هم جزو بازیکنان خارج شده از اردوی تیم ملی والیبال بود. پس از خارج کردن نام این ملی پوش از لیست تیم ملی، او در مصاحبه ای از خجالت بسیاری در فدراسیون والیبال درآمد و صحبت های شائبه انگیز و ادعاهای مختلفی را مطرح کرد.

۲۱ تیر ۱۴۰۰ : آلکنو: قائمی یک صدم افتخارات من را هم ندارد/ مربی نیستم که فدراسیون بتواند به من فشار وارد کند

آلکنو درباره اینکه آیا دخالتی در کار او صورت می‌گیرد یا خیر، گفت: قبلا هم گفته بودم و الان هم رسما می گویم از روز اول شروع کارم در ایران، تمام تصمیمات را خودم می‌گیرم. من دو همکار دارم که با آنها مشورت می کنم و نه رییس فدراسیون و نه سرپرست یا کسان دیگر. من جزو آن دسته از مربیان نیستم که بشود به من فشار وارد کرد اگر قرار است من پاسخگوی نتایج باشم.

صحبت های قائمی و حاشیه هایی که برای تیم ملی والیبال ایجاد شد ابعاد جهانی داشت به طوری که رسانه های معروف روسی و لهستانی به موضوع تنش در تیم ملی والیبال پرداختند؛ این حاشیه درحالی بود که قرار بود بلندقامتان ایران با آرامش هرچه تمام تر در رقابت های المپیک توکیو حضور پیدا کنند.

 ۶ مرداد ۱۴۰۰:داورزنی: در المپیک نباید همه بازی‌ها را ببریم!

محمدرضا داورزنی پس از شکست تیم ایران در سومین دیدار برابر کانادا، اظهار کرد: کانادا خوب بازی کرد و روزش بود، اما به هر شکل این بازی تمام شد و بازی با کانادا را واگذار کردیم. دو بازی دیگر داریم و باید به فکر بازی ایتالیا و ژاپن باشیم.کانادا در این ۳ بازی اینقدر خوب نبود، در این بازی آنها سرویس و دریافت‌های خوبی داشتند. فکر می‌کنم در مورد مسائل فنی آلکنو ‌و ‌کادرفنی باید حرف بزنند، اما در تورنمنتی مثل المپیک نباید همه بازی‌ها را ببریم. در همین گروه تیم‌ها همه باخت داده‌اند. امروز روزمان نبود اما برخی می‌گویند بچه‌ها خسته بودند که اینگونه نیست، شرایط دهکده و استراحت برای همه یکسان است.

 ۱۰ مرداد ۱۴۰۰: ایران ۲ - ۳ ژاپن/ ناکامی نسل طلایی والیبال ایران در المپیک

تیم ملی والیبال ایران که در گروه A رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار دارد در بازی پنجم خود از ساعت ۱۵:۱۰ به مصاف ژاپن رفت. این رقابت تمام آسیایی در حالی برگزار شد که هر تیم در صورت پیروزی می توانست به دور یک چهارم نهایی المپیک صعود کند. تیم ملی والیبال ایران درحالی مقابل ژاپن قرار گرفت که پیش از این بازی به دو پیروزی و دو شکست دست یافته بود. بلند قامتان ایران در رقابت های گروهی المپیک مقابل لهستان و ونزوئلا به پیروزی رسیدند و مقابل کانادا و ایتالیا بازی را واگذار کردند.   

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا از صعود به مرحله یک چهارم نهایی المپیک باز بماند.

 ۱۰ مرداد ۱۴۰۰: داورزنی باز هم عذرخواهی کرد!

رئیس فدراسیون والیبال پس از حذف ایران از مرحله گروهی المپیک از مردم عذرخواهی کرد؛ این درحالی بود که پیش از این داورزنی به دلایل نتایج ضعیف ایران در لیگ ملتهای والیبال هم از مردم عذرخواهی کرده بود.

۱۲ مرداد ۱۴۰۰: خداحافظی سعید معروف از تیم ملی والیبال

 پس از ناکام ماندن تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های المپیک صحبت‌هایی از خداحافظی باتجربه‌های تیم به گوش رسید. تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل ژاپن از صعود به مرحله یک چهارم نهایی والیبال المپیک بازماند تا تیم طلایی ایران در این رقابت‌ها ناکام باشد. سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با انتشار پستی اعلام کرد که از تیم ملی والیبال ایران خداحافظی کرده است. 

 ۲۷ مرداد ۱۴۰۰: یزدانی خرم: عذرخواهی یعنی اینکه از فدراسیون والیبال استعفا دهی/ آلکنو به معروف بی مهری کرد

مرحوم محمدرضا یزدانی خرم رئیس پیشین فدراسیون والیبال پس از نتایج ضعیف ایران در المپیک به انتقاد از داورزنی پرداخت و بیان کرد که والیبال ایران دست داورزنی امانت بود و از او خواهش کرده که دست به افراد فدراسیون نزند اما او تمامی افراد بزرگ والیبال را از فدراسیون کنار زد تا با حضور افراد غریبه فدراسیون والیبال به این روز بیفتد. همچنین دیگر پیشکسوتانی همچون نائینی به انتقاد از فدراسیون والیبال پرداختند.

۱۱ شهریور ۱۴۰۰ :سومی نوجوانان والیبال ایران در مسابقات جهانی

تیم ملی والیبال زیر ۱۹ سال ایران با پیروزی مقابل روسیه موفق شد در رده سوم مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان بایستد.

 ۲۸ شهریور ۱۴۰۰: ایران قهرمان والیبال آسیا شد/ انتقام از سامورایی‌ها با مربی ایرانی

در فینال بیست‌ و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ژاپن، تیم ملی والیبال ایران به مصاف ژاپن رفت و با برتری ۳ بر صفر به عنوان قهرمانی رسید.

 ۲ مهر ۱۴۰۰: ایران ۲ - آرژانتین ۳/ جوانان والیبال ایران از صعود بازماندند

بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان با حضور ۱۶ تیم برتر از قاره‌های مختلف جهان به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان درحالی پیگیری شد که تیم ملی والیبال ایران در دو بازی اول خود در مرحله گروهی این رقابت ها شکست خورد و از صعود به دور بعدی بازماند.

جوانان والیبال ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی این رقابت ها از بلژیک و در بازی دوم از آرژانتین شکست خوردند تا مدعی و مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات در مرحله گروهی حذف شود!جوانان والیبال ایران در این رقابت ها درحالی شکست خوردند که بهروز عطایی همزمان هدایت تیم بزرگسالان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا و تیم جوانان را در رقابت های جهانی برعهده داشت. 

 ۲۳ مهر ۱۴۰۰: کنفدراسیون والیبال آسیا: قهرمانی فولاد سیرجان با حضور صابر کاظمی ویرانگر!

به گزارش ایسنا، مرحله ‌نهایی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا روز (جمعه) پیگیری شد که در دیدار نهایی تیم فولاد سیرجان نماینده ایران به مصاف العربی قطر رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

 ۳۰ آبان ۱۴۰۰: اعلام آرمان های والیبال از سوی داورزنی: حضور در جمع ۴ تیم برتر جهان و المپیک

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال آرمان‌های والیبال ایران تا پایان سال ۲۰۲۴ را تدوین کرد که به شرح زیر است: 

- مدال طلای مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۱

- مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲

- صعود به جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ (برای نخستین مرتبه در تاریخ)

- مدال طلای مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳

- صعود به جمع چهار تیم برتر مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ (برای نخستین مرتبه در تاریخ)

- صعود به جمع چهار تیم برتر بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس (برای نخستین مرتبه در تاریخ)

- صعود به جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی زنان آسیا ۲۰۲۳ (برای نخستین مرتبه در تاریخ)

- صعود والیبال ساحلی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ (برای نخستین مرتبه در تاریخ)

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها

 پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها
2024-02-26T08:13:55+03:30
در فاصله ۲۴ ساعت تا پایان فرصت نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر باشگاه ذوب‌آهن با درخواست انتقال بازیکنانش به استقلال و پرسپولیس مخالفت کرد.

بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر

 بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر
2024-02-26T08:13:55+03:30
کامران قاسم‌پور که به دلیل انجام عمل جراحی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، از دو هفته دیگر می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند.

منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم

 منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم
2024-02-26T08:13:55+03:30
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرمربی برزیلی سرخپوشان در حال حاضر نیاز به حمایت و زمان دارد تا تفکرات خود را در تیم پیاده کند.

سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود

 سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود
2024-02-26T08:13:54+03:30
مربی دوومیدانی ایران مدعی است، مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا که چندی پیش در کشورمان برگزار شد، سطح بالایی داشته است.

آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد

 آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد
2024-02-26T06:00:37+03:30
سومین سرمربی فولاد خوزستان در فصل بیست و سوم لیگ برتر به دنبال تکمیل دستیارانش در فولاد خوزستان است.

هموار شدن راه خروج آلوز از زندان

 هموار شدن راه خروج آلوز از زندان
2024-02-26T06:00:37+03:30
با اینکه هنوز زمان زیادی از محکومیت به حبس ۴.۵ سالدنی آلوز نگذشته؛ از هم اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر آزادی احتمالی او شنیده می‌شود.

گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند

 گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند
2024-02-26T06:00:35+03:30
نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.

آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز

 آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز
2024-02-26T06:00:34+03:30
عکس منتشر شده از سوی نواک جوکوویچ که در پرواز منتهی به آمریکا با رافائل نادال گرفته شده، حسابی سروصدا به پا کرد.

فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید

 فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید
2024-02-26T06:00:33+03:30
فاطمه همتی در دیدار نهایی مسابقات کامپوند کاپ آسیایی بغداد به مدال نقره دست یافت.

بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت

 بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت
2024-02-26T06:00:33+03:30
بازیکن نیم فصل اول گل‌گهر سیرجان به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد
2024-02-26T06:00:31+03:30
شاگردان رضا یزدانی با رسیدن به برد ششم در فینال و پیش از رسیدن به کشتی‌گیران ایرانی تیم هندی، قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی کردند.

رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!

 رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!
2024-02-26T06:00:31+03:30
رئیس باشگاه پورتوی پرتغال جدایی بدون هزینه مهدی طارمی در پایان فصل را اتفاقی طبیعی می‌داند.

شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس

 شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس
2024-02-26T06:00:31+03:30
باشگاه ذوب‌آهن در صورتی رضایتنامه مهاجم خود را صادر می‌کند که بتواند لوسیانو پریرا را جذب کند.

لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول

 لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول
2024-02-26T06:00:30+03:30
تیم‌های فولاد سیرجان، گیتی‌پسند، پیکان، ایفاسرام، نیان الکترونیک، شهداب و طبیعت در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد

 جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد
2024-02-26T06:00:29+03:30
دارنده مدال برنز تکواندو قهرمانی آسیا تاکید کرد که یک سال و نیم مصدومیت سختی داشتم اما حالا بازگشتم و برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد.

آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان

 آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان
2024-02-26T06:00:29+03:30
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

ارسلان مطهری به تراکتور پیوست

 ارسلان مطهری به تراکتور پیوست
2024-02-26T06:00:28+03:30
مهاجم استقلال با عقد قراردادی به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی

 جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی
2024-02-26T06:00:28+03:30
قرمزپوشان مرسی‌ساید با غلبه بر چلسی، اولین جام فصل جاری فوتبال انگلیس را بالای سر بردند.

نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک

 نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک
2024-02-26T06:00:27+03:30
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی آلمان دست یافت.

تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد

 تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد
2024-02-26T06:00:27+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان به تحلیل عملکرد اخیر این تیم و خصوصا خشونت زیاد زردپوشان اصفهان در فوتبالی که ارائه می‌دهند، پرداخت.

جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد

 جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد
2024-02-26T06:00:26+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با شکست ایتالیا در فینال؛ قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ امارات شد.

فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!

 فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!
2024-02-26T06:00:26+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که فرصت‌سوزی زیاد می‌تواند بلای جان آبی‌پوشان در مسیر قهرمانی باشد.

جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس

 جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس
2024-02-26T06:00:25+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست بلاروس توانست عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات را به دست بیاورد.

دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود

 دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود
2024-02-24T08:00:36+03:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم قطری‌های چطور به عنوان یک تیم آسیایی از تعداد زیادی بازیکن غیر قطری استفاده می‌کنند؟!

پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی

 پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی
2024-02-24T08:00:35+03:30
تیم پتروشیمی شازند دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است که از صبح امروز (شنبه) در تنکابن آغاز خواهد شد.

بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد

 بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد
2024-02-24T08:00:34+03:30
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم با پیروزی مقابل سپاهان در دیدار پیش رو جهش خوبی در راه دستیابی به قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T19:07:16+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T18:53:47+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت

 بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت
2024-02-23T18:53:47+03:30
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ موفق به پیروزی میلی‌متری مقابل قطر شد.

قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد

 قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد
2024-02-23T16:00:39+03:30
اتحادیه فوتبال قطر با تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی این کشور، پاداش قهرمانی او و شاگردانش در جام ملت‌های اسیا ۲۰۲۳ را داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)