میرنیوز

واکنش ساعی به اظهارات علیرضا دبیر و احتمال حضور خواهرش در تیم ملی

واکنش ساعی به اظهارات علیرضا دبیر و احتمال حضور خواهرش در تیم ملی 2022-03-14T17:22:53+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز دوشنبه هادی ساعی در نشست خبری امروز فدراسیون تکواندو در پی میزبانی ایران در مسابقات جام ریاست اتحادیه جهانی شرکت کرد.

در این نشست که از ساعت ۱۷ در فدراسیون تکواندو آغاز شد، ساعی درباره مشکلات مالی، انتخاب کادر فنی تیم های ملی، احتمال حضور خواهش در تیم ملی و ... صحبت کرد که مشروح گفتگوی او با خبرنگاران در ادامه می آید:

تعداد تیم های جام ریاست اتحادیه جهانی دو برابر شد

چهار رویداد مهم داشتیم. اولین آن مسابقات جام باشگاه های آسیا بود که یازدهمین دوره را در مردان و در بخش بانوان نخستین بار این رقابت ها برگزار شد. تیم های خوبی شرکت کردند و تیم های قابل توجهی حضور داشتند. در سال های گذشته تعداد تیم ها کمتر بود.بعد از آن مسابقات جام فجر را داشتیم که کشورها با نفرات اصلی و قهرمانان المپیک حضور داشتند. سپس مسابقات جام ریاست اتحادیه جهانی را برگزار کردیم که به گفته ناظر فدراسیون جهانی و رئیس اتحادیه آسیا مسابقات در سطح بالایی بود. ۱۰ تیم حضور داشتند که نسبت به گذشته دو برابر بود. قهرمانان المپیک و جهان حضور داشتند چرا که ۲۰ امتیاز این مسابقات با تورنمنت های دیگر متفاوت است. در ادامه مسابقات پاراتکواندو را هم داشتیم.

دلیل افت تکواندو ایران؟

در چند سال آخر از نظر کسب مدال در روزهای خوبمان نبودیم. برای این موضوع برنامه داریم. اگر از تمام داشته ها استفاده کنیم می توانیم این کمبودها را جبران کنیم. روی بچه های جوان می توانیم حساب کنیم. درست است جوان ها کم تجربه هستند ولی مطمئن هستم با برنامه ریزی خوب می توانیم چند سال که نتوانستیم خوب مدال کسب کنیم را جبران کنیم. من به این بچه ها امیدوار شدیم. به حمایت کمیته المپیک و وزارت ورزش هم نیاز داریم تا ورزشکاران را به مسابقات مختلف اعزام کنیم. سجاد مردانی به خاطر چهار امتیاز کمتر نتوانستیم سهمیه المپیک توکیو را بگیرد. او اگر به یک تورنمنت عادی هم می رفت و یک مدال برنز می گرفت، می توانست راهی المپیک شود.

گزینه های سرمربیگری باید در کمیته فنی حاضر شوند

دو سال و نیم را از دست داده ایم و کار فشرده و سختی است. در شش ماه اول سال ۱۰ رویداد مهم داریم. بعضی از مسابقات مثل جهانی و دانشجویان پشت سر هم برگزار می شود. هر دو رویداد مهم است و امتیاز سهمیه المپیک را دارد. امروز جلسه کمیته فنی برگزار شد و تصمیماتش اطلاع رسانی می شود. اولین کار کمیته فنی، انتخاب کادر فنی است. یکسری از دوستان کاندیدا هستند و باید از برنامه هایشان دفاع کنند. باید دید کمیته فنی به کدام عزیزان رای می دهند.

مهرو کمرانی در تیم بانوان به کارش ادامه می دهد؟

انتخاب سرمربی تیم ملی بانوان نظر کمیته فنی است ولی مهرو کمرانی هم جزو گزینه ها است. باید برای سال آینده چند گزینه داشته باشیم. مسابقاتی که در پیش داریم سخت و نزدیک به هم است. باید از چند کادر استفاده کنیم.

حداقل دو کادر فنی خواهیم داشت

اکثر بچه های ما در تیم دانشجویان هستند. ممکن است چند تیم مختلف برای رویدادهای مختلف با چند کادر داشته باشیم. حداقل دو کادر فنی برای تیم ها خواهیم داشت.

مصوبات کمیته فنی و تشکیل تیم امید

کمیته فنی سخنگو دارد و قرار شد ایشان گزارش بدهد اما دو مصوبه مهم داشتیم. یکسری از دوستان گزینه سرمربیگری شدند و قرار شد برنامه بدهند و از برنامه ها دفاع کنند. اجازه بدهید اسامی را بعدا اعلام می کنیم. مصوبه دیگر تشکیل تیم امید است. از قبل گفته بودیم یکی از بخش هایی که در گذشته ضعف داشتیم، نبود تیم امید بود. بچه ها بعد از رده سنی جوانان رها می شدند و تیم های لیگ از قهرمانان در رده نوجوانان و جوانان استفاده نمی کردند چون می خواستند قهرمان شوند. اما این تیم امید را تشکیل می دهیم و برای کادر فنی هم کمیته فنی تصمیم می گیرد. تیم امید پشتوانه تیم بزرگسالان خواهد بود.

از بازگشت مهماندوست استقبال می کنیم اما...

قبلا هم گفته بودم از تمام پتانسیل تکواندو ایران استفاده می کنیم. رضا مهماندوست از بهترین مربیان است. از او خواهش کردم و با تیم کامل به مسابقات ایران آمد. حتما از ایشان استفاده می کنیم ولی ظاهرا خودش گفته تا المپیک ۲۰۲۴ با آذربایجان قرارداد دارد. اگر قراردادش لغو بشود یا اتفاقی رخ بدهد، به او نیاز داریم. در بحث مربی، خودمان هم این چالش را داریم. دوست داریم از مربیان بیشتری استفاده کنیم.

ادامه کار با فریبرز عسگری؟

عسگری هم جزو گزینه های سرمربیگری تیم ملی مردان است. ایشان هم باید برنامه هایش را بیاورد و در کمیته فنی از برنامه هایش دفاع کند.

احتمال برگزاری جام فجر در تابستان

یکی از برنامه هایمان این است که اگر بشود سال آینده جام فجر را در رده سنی جوانان هم برگزار کنیم. این نیازمند تغییر زمان است. باید این جام را در فصل تابستان برگزار کنیم تا نونهالان و نوجوانان درگیر تحصیل و مدرسه نباشند. مستلزم رایزنی با فدراسیون جهانی است و آنها باید بپذیرند و در تقویم خود این مسابقات را در تابستان اضافه کنند.

خدا را شکر سربلند شدیم

«ماهر» ناظر فدراسیون جهانی اذعان داشت هیچ کجای دنیا سابقه نداشته ۱۰ روز مسابقات تکواندو برگزار شود. خدا را شکر سربلند بیرون آمدیم. ماراتن مسابقات خوب برگزار شد. ماهر به داوران و میهمانان خارجی هم اصرار داشت هرکجا می روند بگویند ایران کشور امنی است. او چند بار به داوران بین المللی گفتند هرکجا که داوری می کنید بگویید ایران امن است. او از سطح مسابقات هم تعریف کرد. برایم افتخار بود کسانی که خارج از ایران می آیند چنین قضاوتی درباره ما دارند.

نفع ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیونی از تغییر محل میزبانی مسابقات

آخر سال است و همه فدراسیون ها این شرایط مالی را دارند. اما بازهم شرایط ما را نداشتند چون قرار نبود میزبان این رویدادهای بزرگ باشند. رویداد ۱۰ روزه ما خیلی هزینه بر بود. با همفکری کادر فنی و بچه های فدراسیون و کادر برگزاری، تصمیم گرفته شد مسابقات از جزیره کیش به ایران بیاید تا هزینه هایمان کمتر بشود. یک نمونه؛ قرارداد هتل ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود ولی هزینه تهران ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون شد. این به ما خیلی کمک کرد. بحث حمل و نقل و امکانات هم بود که هزینه های اضافه داشت. یکسری امکانات هم در فدارسیون داشتیم که ترجیح دادیم استفاده کنیم. اگر سالن بزرگتر بود، از ورزشکاران بیشتری ثبت نام می کردیم. اگر اجازه می دادیم ثبت نام بیشتر بشود در طول یک روز مسابقات تمام نمی شد.

تکواندو لیاقت کمک های کمیته المپیک و وزارت را دارد

کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هزینه دارد. توکل به خدا. از دوستان و اسپانسرهای خوبی که داریم کمک می گیریم. به کمک های وزارت و کمیته امیدوار هستیم. برای این مسابقات هم وزارت ورزش مبلغی را برایمان واریز کرد. این مبلغ جوابگوی تمام هزینه ها نبود ولی کارمان را راه انداخت. از کمیته هم تشکر ویژه می کنم. این کمک ها یک مقدار دست ما را باز کرد. امیدواریم در آینده هم این اتفاق رخ بدهد. تکواندو لیاقتش را دارد از کمک های وزارت و کمیته استفاده و افتخار آفرینی کند. در بازی های آسیایی و کشورهای اسلامی هم مطمئن هستم بخشی از فشار کاروان روی تکواندو خواهد بود چون جزو رشته های مدال آور بوده است.

گلایه مثل علیرضا دبیر؟

با توجه به رویدادهایی که داریم، برای سال آینده حداقل ۷۰ - ۸۰ میلیارد برای ۶ ماه اول سال می خواهیم. بودجه وزارت و کمیته هم آنقدر نیست که تمام نیازمان را برآورده کند. باید تلاش کنیم. تکواندو در سالی که گذشت کمترین سهم را در کمیته ملی المپیک داشت. خودم آنجام بودم و خیلی کمک کردم ولی شیوه مالی در کمیته المپیک عوض شد و به صورت امتیازبندی به رشته ها تخصیص یافت. به نسبت مدال هایی که گرفتند، بودجه بیشتر بود. ولی تکواندو ۱۰۷ درصد رشد داشت ولی رشته هایی بودند که تا ۶۰۰ درصد هم به خاطر مدال هایی که گرفتند رشد داشتند.

قول 500 میلیون تومانی صالحی امیری برای تکواندو

تکواندو بیشترین ضرر را کرد. صالحی امیری هفته قبل قول کمک داد و این درصد بالاتر آمد. صالحی امیری در هیات اجرایی قول کمک ۵۰۰ میلیون تومانی داد. قولش را داده است. در گذشته شاخص وجود نداشت. کسانی که در هیات اجرایی بودند سهم بیشتری داشتند. به هر حال این یک خط کش است. قانون بد بهتر از بی قانونی است. بالاخره یک فاکتورهایی هست که می توان با آن اندازه گیری کرد. ان شاءالله تداوم داشته باشد. اگر تداوم داشته باشد تکواندو ضرر کرده است.

واکنش به تهدید کشتی و حضور با تیم سوم در بازی های آسیایی

تکواندو را وارد حاشیه نکنید. تمام تلاشمان را می کنیم به بهترین شکل در تمام رویدادها حاضر باشیم و آبروی کشور و تکواندو برایمان مهم است. برای کسب مدال سعی می کنیم با بهترین نفرات حاضر بشویم. شاید مجبور شویم بعضی از بازیکنان را تقسیم کنیم چون تمام مسابقات مهم است. مسابقات گرندپری ۶۰ و آسیایی ۴۰ امتیاز دارد. عاقلانه است بهترین ها را به گرندپری بفرستیم.

لیگ بدون ملی پوش پویا نیست

در این چند سال نتوانستیم از لیگ استفاده کنیم و چند دلیل داشته است. دو سال اخیر را نمی توان ملاک قرار داد. فقط لیگ را برگزار کردیم. مثل تمام رشته ها. اما قبل از آن لیگ به تیم ملی کمک نمی کرد چون بچه های ملی پوش درگیر لیگ نبودند. لیگی که ملی پوش نداشته باشد پویایی ندارد. ۲۱ سال در لیگ ایران بازی کردم و همزمان در تیم ملی بودم. این حضور بچه های قهرمان در لیگ باعث می شود لیگ و تکواندو رشد کند و بچه ها جوانتر خودشان را با بچه های ملی پوش مقایسه کنند و با هم درگیر شوند و خودشان را به رخ بکشند. لیگی که قهرمان و ملی پوش نداشته باشد نمی تواند کمک کند. آسیب شناسی کردیم. تعدد مسابقات باعث شد ملی پوشان نتوانستند در لیگ حاضر شوند. ملی پوشان بیشتر در مسابقات گرندپری، قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان بودند و نمی شد انتظار داشت در لیگ هم باشند. باید برنامه ریزی و لیگ را زمانی برگزار کنیم که ملی پوشان حضور داشته باشند و به لیگ رونق بیشتری بدهیم.

پیش بینی از بازی های آسیایی و قول مدال

از الان قول دادن زود است. ملی پوشان وضعیت خوبی دارند. فکر کنم تکواندو جزو رشته هایی است که مثل همیشه مدال می گیرد. تلاش می کنیم بانوان هم در بازی های آسیایی مدال بگیرند. در بازی های آسیایی همیشه چند رشته داریم که همواره مدال می گیرند. تکواندو جزو رشته هایی است که در رده بانوان در بازی های آسیایی مدال گرفته است. وقتی تکواندو مدال گرفته جایگاه ما در رتبه بندی بازی های آسیایی هم تغییر کرده است. تکواندو، وزنه برداری، کشتی و کاراته همیشه در بازی های آسیایی مدال گرفته اند ولی وقتی در بانوان مدال گرفته ایم رتبه ما در جدول کلی تغییر کرده است.

خواهرم جزو گزینه های سرمربیگری نیست

خواهرم (مهروز ساعی) اگر جزو گزینه ها باشد کمیته فنی باید نظر بدهد. با این حال او جزو گزینه ها نبوده است. شاید سرمربی جدید بخواهد به عنوان کمک مربی به کادر فنی بیاید.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)