میرنیوز

چرا فدراسیون بسکتبال معیوب است؟/ مدیریت، حلقه گمشده تیم ملی!

چرا فدراسیون بسکتبال معیوب است؟/ مدیریت، حلقه گمشده تیم ملی! 2022-03-06T00:46:06+03:30

قاسم کیانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتخاب جواد داوری به عنوان رئیس جدید فدراسیون بسکتبال ایران، توضیح داد: من فکر می‌کنم نفراتی که بودند همگی صلاحیت داشتند، اما از بین آن‌ها داوری صلاحیت بیشتری داشت که خوشبختانه انتخاب هم شد. پیش از هر چیزی باید بگویم آقای سجادی نشان داد که مثل وزارت قبل دخالتی در انتخابات نمی‌کند. در وزارتخانه قبلی دخالت بسیاری می‌کردند و بعد می‌گفتند نه کاره‌ای نیستیم. انتخابات بسکتبال چند بار عقب افتاد و طباطبایی تایید نشد، همین موضوع نشان از این است که نگاه وزارت فرق دارد و ساعی هم در تکواندو سالم انتخاب شد، دقیقا مثل داوری در بسکتبال.

* طباطبایی کاری نکرد

او ادامه داد: جواد شایسته بود، هرچند به نظرم کار سختی دارد. کار سختی دارد چون طباطبایی در این مدت 4 سال کار خاصی نکرد، بلکه خیلی چیزها هم عقب رفت و بدتر از قبل شد. علی رغم قول‌های خوبی که داده بودند تنها اتفاق خوبشان رفتن تیم ملی به المپیک با مربی ایرانی بود که البته سهم خود طباطبایی هم در آن زیاد نبود، بلکه تلاش خود کادرفنی و بازیکنان بود. مشحون در دوران طولانی مدت خود تمام افتخارات بسکتبال را کسب کرد و خیلی‌ها می‌گویند ریشه این موفقیت‌ها به دوره قبل مشحون برمی‌گردد، اما افتخاراتی که در ۱۸ سال کسب شد همگی برای‌ گذشته نبود. در دوره مشحون انتقادهایی بود، اما من فکر می‌کنم که وزارت در آن زمان چوب لای‌ چرخ ایشان گذاشت. البته کار شکنی‌هایی هم در فدراسیون صورت می‌گرفت که نهایتا ایشان رفتند و طباطبایی آمد. در دوره طباطبایی به معنای واقعی کاری صورت نگرفت.

* داوری الان یک فدراسیون معیوب دارد

کارشناس بسکتبال ایران درباره عملکرد طباطبایی طی چهار سال گذشته توضیح داد: بسکتبال پر افتخار بود و طباطبایی می‌خواست این ورزش را به اوج برساند، خیلی کارها مد نظر ایشان بود و می‌گفت پول می‌آوریم و ... ، اما ایشان نه تنها روی یک خط مستقیم حرکت نکرد، بلکه به شدت نزول کرد. اگر داوری بعد از مشحون می‌آمد کار راحت‌تری داشت، اما الان یک فدراسیون به شدت معیوب دارد که خیلی کار را سخت می‌کند. با این وجود خیلی خوشحالیم یک قهرمان از خانواده بسکتبال آمد، یک قهرمان بی حاشیه و پر تلاش. جواد تا زمانی که بازی کرد حتی در سنین بالا هم در اوج بود و تمرین زیادی می‌کرد، زمانی که آسیب دید هم پر تلاش کار می‌کرد، این روحیه پر تلاش جواد در زمین، قطعا در مدیریت هم می‌تواند کمک کننده باشد. 

* انتخاب‌های اولیه داوری امیدوار کننده بود

او با اشاره به انتخاب 4 عضو هیات رئیسه فدراسیون نیز گفت: او در انتخاب‌های اولیه خوب کار کرد. متاسفانه هیات رئیسه فدراسیون در زمان طباطبایی درجه دو شد چون از آدم‌های بزرگی استفاده نکرد و فدراسیون محله برو بیا شد. بسکتبالی‌ها کم بودند و در کمیته‌ها رفت و آمد زیاد بود، ثباتی وجود نداشت. همین الان کمیته آموزش نداریم، تیم‌های پایه ناقص است. متاسفانه طباطبایی نفرات خوبی را انتخاب نمی‌کرد و چون وزارتی بود ابتدا کارمندان وزارتی را وارد کار می‌کرد که خوب نبود. خوشبختانه داوری با انتخاب‌های اولیه‌اش نشان داد که بهترین‌ها را می‌خواهد چون بازوان قدرتمند تاثیر زیادی در موفقیت دارند. به عنوان مثال آقای آتشی یکی از کارشناسان خبره نیست، بلکه از نظر من آقای آتشی بهترین کارشناس خبره بسکتبال است. او تاریخ بسکتبال ایران است. 

کیانی ادامه داد: جواد می‌داند چه کار سختی در پیش دارد. خانم نوروزیان و آقای کیهانی نیز بهترین انتخاب بودند. کیهانی همین الان هم بهترین ارتوپد است و بسیار خوب شد که ایشان آمد. کیهانی همیشه کمک کننده خواهد بود. این انتخاب‌ها نشان می‌دهد جواد با فکر وارد شده است تا بسکتبال را راه بیاندازد. خوشبختانه مثل خیلی‌ها ادعای زیادی هم نداشت. حتی در مصاحبه خود نیز گفت چهار سال زمان کم است که حرف درستی است. خوشحال هستم و همه باید به او کمک کنند. ان‌شاءالله او با همین روندی که شروع کرد، فدراسیون بی سر و سامانی که الان تحویل گرفت را در این چهار سال سر و سامان بدهد. هرچند کار بسیار سختی دارد.

* مدیریت، حلقه گمشده در فدراسیون بود

پیشکسوت بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که اصلی‌ترین مشکل فدراسیون طی چهار سال گذشته چه بود؟ توضیح داد: مدیریت طباطبایی ضعیف بود. اول که آمدند نگاه مدیریتی که در دنیا هست را عنوان کرد که هر کمیته و جایی باید مدیر مجزا داشته باشد که خیلی خوب بود. ایشان با این نگاه آمد، اما افراد درشتی انتخاب نکرد که نشان از ضعف مدیریتی است. شما نگاهتان شاید درست باشد، اما انتخاب‌ها مهم است. چقدر از ایشان سوءاستفاده شد، ایشان مشکلات دیگری هم داشت که تایید نشد. متاسفانه سوءاستفاده‌های زیادی از رامین شد. فقط حرف بود و عمل نشد، بخاطر انتخاب‌های غلط کنترل فدراسیون را نداشت.

او افزود: برخی در فدراسیون بودند که به آینده خودشان فکر می‌کردند نه به این که بسکتبال چه می‌شود. مگر می‌شود یک کمیته بارها تغییرات داشته باشد؟ هربار که به فدراسیون می‌رفتیم ۶۰ - ۷۰ درصد نفرات جدید بودند و کسی را نمی‌شناختید. شاید فکر می‌کردند کار در بسکتبال راحت است، اما کار در چنین فدراسیون‌هایی بسیار سخت است. با صحبت‌هایی که از جواد داوری دیدم، بدون تردید و به جرات می‌گویم خیلی بهتر از طباطبایی می‌تواند بسکتبال را اداره کند.

* اضافه کردن تعداد تیم‌های لیگ بهانه بود

کیانی با اشاره به ضعف‌های فدراسیون در دوران طباطبایی گفت: این که تعداد تیم‌ها زیاد شد را می‌گویند خوب است، اما در حقیقت درست نیست. طباطبایی چون اسپانسر نداشت می‌خواست با این کار از تیم‌ها ورودی بگیرد تا پول بیاورد، چون پول نداشت. خدا می‌داند چقدر از این تیم‌ها پول ورودی گرفتند که تعداد تیم‌ها زیاد شد. هر کس از راه آمد وارد لیگ شد چون پول می‌دادند. به لحاظ کمی تعداد تیم‌ها زیاد شد، اما به نظرم درست نبود. مورد بعدی که خیلی بد است، قرار دادن یک تیم ملی تحت پوشش یک باشگاه بود که آن هم به دلیل نداشتن پول صورت گرفت. در چنین شرایطی یک باشگاه می‌گوید مربی من باید سرمربی تیم باشد که خوب نیست. متاسفانه بسیار بسته کار کردند و باشگاه‌هایی هم که کمک کردند سهم خواستند که او هم به ناچار پاسخ مثبت داد.

* تیم ملی مدیریت می‌خواهد

کارشناس بسکتبال ایران، درباره عملکرد تیم ملی در پنجره دوم انتخابی جام جهانی 2023 توضیح داد: مسلما بسکتبال ما درجه یک آسیا است و تیم‌های دیگر درجه دو و پایین‌تر هستند. ولی با این حال یادمان نرود که بسکتبال برد و باخت دارد، هرچند برخی باخت‌ها دور از انتظار است، مثل باخت به قزاقستان. حتی مصطفی هاشمی هم فکر نمی‌کرد ببازند، خصوصا با دیدگاه خوبی که ایشان دارند، اما همیشه برد و باخت هست و نمی‌توان فرار کرد. نمی‌دانم شرایط تیم چطور بود. در مجموع از نظر فنی ما بهتر هستیم، اما همه چیز فنی نیست خصوصا وقتی به یک تیم ضعیف‌تر می‌بازید مسائل دیگری هم دخیل بوده است.

او ادامه داد: در بازی با سوریه هم فقط کوارتر چهارم فاصله را زیاد کردیم. برد بسیار خوبی هم بود، اما انتظارات از تیم ایران در چنین بازی‌هایی بیشتر است. جواد داوری یکی از صحبت‌های اولیه‌اش این بود که تیم ملی را تقویت خواهم کرد. او این قضیه را دنبال کرده و با این صحبت نشان داد که می‌داند چه اتفاقاتی رخ داده است. تیم‌ ملی ایران تیم بزرگی است و نفراتی چون حدادی، کامرانی، جمشیدی، یخچالی، حسن‌زاده و ... را دارد که خیلی بزرگ هستند، این تیم مدیریت می‌خواهد. مدیریت این نفرات بسیار مهم است و بعضا مدیریت یک تیم از بحث فنی مهم‌تر است. آقای هاشمی کار فنی را خیلی خوب انجام می‌دهد، اما اینکه داوری می‌گوید می‌خواهم کادرفنی را تقویت کنم نشان می‌دهد تیم به مدیریت بیشتری نیاز دارد. داوری از کمیته فنی صحبت کرد که به نظرم بتواند یک کمیته قوی را برای بسکتبال تشکیل دهد.

* تیم ملی مشکلی بجز مسائل فنی هم داشت

کیانی در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: به نظرم یک برد و یک باخت مهم نیست، اما باید بپذیریم که مشکل در این تیم وجود داشت و حالا کجا بود گفتنش راحت نیست. ما قبلا هم به تیم‌های ضعیف باخته‌ایم، اما باید یک فکری به حال این موضوع شود. بازی‌های خوبی نکردیم، اما من همه این موضوعات را به پای کادرفنی نمی‌گذارم چون خودم هم مربی بوده‌ام و گاها شرایطی پیش می‌آید که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. نشست‌های بعد بازی هم نشان داد که موضوعات مختلفی بوده است. باخت غیر منتظره‌ای بود واقعا، اما نباید خیلی بزرگ شود.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها

 پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها
2024-02-26T08:13:55+03:30
در فاصله ۲۴ ساعت تا پایان فرصت نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر باشگاه ذوب‌آهن با درخواست انتقال بازیکنانش به استقلال و پرسپولیس مخالفت کرد.

بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر

 بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر
2024-02-26T08:13:55+03:30
کامران قاسم‌پور که به دلیل انجام عمل جراحی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، از دو هفته دیگر می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند.

منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم

 منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم
2024-02-26T08:13:55+03:30
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرمربی برزیلی سرخپوشان در حال حاضر نیاز به حمایت و زمان دارد تا تفکرات خود را در تیم پیاده کند.

سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود

 سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود
2024-02-26T08:13:54+03:30
مربی دوومیدانی ایران مدعی است، مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا که چندی پیش در کشورمان برگزار شد، سطح بالایی داشته است.

آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد

 آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد
2024-02-26T06:00:37+03:30
سومین سرمربی فولاد خوزستان در فصل بیست و سوم لیگ برتر به دنبال تکمیل دستیارانش در فولاد خوزستان است.

هموار شدن راه خروج آلوز از زندان

 هموار شدن راه خروج آلوز از زندان
2024-02-26T06:00:37+03:30
با اینکه هنوز زمان زیادی از محکومیت به حبس ۴.۵ سالدنی آلوز نگذشته؛ از هم اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر آزادی احتمالی او شنیده می‌شود.

گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند

 گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند
2024-02-26T06:00:35+03:30
نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.

آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز

 آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز
2024-02-26T06:00:34+03:30
عکس منتشر شده از سوی نواک جوکوویچ که در پرواز منتهی به آمریکا با رافائل نادال گرفته شده، حسابی سروصدا به پا کرد.

فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید

 فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید
2024-02-26T06:00:33+03:30
فاطمه همتی در دیدار نهایی مسابقات کامپوند کاپ آسیایی بغداد به مدال نقره دست یافت.

بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت

 بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت
2024-02-26T06:00:33+03:30
بازیکن نیم فصل اول گل‌گهر سیرجان به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد
2024-02-26T06:00:31+03:30
شاگردان رضا یزدانی با رسیدن به برد ششم در فینال و پیش از رسیدن به کشتی‌گیران ایرانی تیم هندی، قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی کردند.

رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!

 رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!
2024-02-26T06:00:31+03:30
رئیس باشگاه پورتوی پرتغال جدایی بدون هزینه مهدی طارمی در پایان فصل را اتفاقی طبیعی می‌داند.

شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس

 شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس
2024-02-26T06:00:31+03:30
باشگاه ذوب‌آهن در صورتی رضایتنامه مهاجم خود را صادر می‌کند که بتواند لوسیانو پریرا را جذب کند.

لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول

 لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول
2024-02-26T06:00:30+03:30
تیم‌های فولاد سیرجان، گیتی‌پسند، پیکان، ایفاسرام، نیان الکترونیک، شهداب و طبیعت در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد

 جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد
2024-02-26T06:00:29+03:30
دارنده مدال برنز تکواندو قهرمانی آسیا تاکید کرد که یک سال و نیم مصدومیت سختی داشتم اما حالا بازگشتم و برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد.

آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان

 آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان
2024-02-26T06:00:29+03:30
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

ارسلان مطهری به تراکتور پیوست

 ارسلان مطهری به تراکتور پیوست
2024-02-26T06:00:28+03:30
مهاجم استقلال با عقد قراردادی به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی

 جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی
2024-02-26T06:00:28+03:30
قرمزپوشان مرسی‌ساید با غلبه بر چلسی، اولین جام فصل جاری فوتبال انگلیس را بالای سر بردند.

نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک

 نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک
2024-02-26T06:00:27+03:30
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی آلمان دست یافت.

تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد

 تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد
2024-02-26T06:00:27+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان به تحلیل عملکرد اخیر این تیم و خصوصا خشونت زیاد زردپوشان اصفهان در فوتبالی که ارائه می‌دهند، پرداخت.

جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد

 جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد
2024-02-26T06:00:26+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با شکست ایتالیا در فینال؛ قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ امارات شد.

فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!

 فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!
2024-02-26T06:00:26+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که فرصت‌سوزی زیاد می‌تواند بلای جان آبی‌پوشان در مسیر قهرمانی باشد.

جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس

 جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس
2024-02-26T06:00:25+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست بلاروس توانست عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات را به دست بیاورد.

دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود

 دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود
2024-02-24T08:00:36+03:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم قطری‌های چطور به عنوان یک تیم آسیایی از تعداد زیادی بازیکن غیر قطری استفاده می‌کنند؟!

پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی

 پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی
2024-02-24T08:00:35+03:30
تیم پتروشیمی شازند دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است که از صبح امروز (شنبه) در تنکابن آغاز خواهد شد.

بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد

 بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد
2024-02-24T08:00:34+03:30
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم با پیروزی مقابل سپاهان در دیدار پیش رو جهش خوبی در راه دستیابی به قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T19:07:16+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T18:53:47+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت

 بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت
2024-02-23T18:53:47+03:30
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ موفق به پیروزی میلی‌متری مقابل قطر شد.

قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد

 قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد
2024-02-23T16:00:39+03:30
اتحادیه فوتبال قطر با تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی این کشور، پاداش قهرمانی او و شاگردانش در جام ملت‌های اسیا ۲۰۲۳ را داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)