میرنیوز

صالحی‌امیری: انتخابات کمیته ملی المپیک را در بهار برگزار می‌کنیم/ تا امروز تصمیم به ثبت‌نام ندارم

 صالحی‌امیری: انتخابات کمیته ملی المپیک را در بهار برگزار می‌کنیم/ تا امروز تصمیم به ثبت‌نام ندارم 2022-02-19T15:56:04+03:30

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در نشست خبری که بعدازظهر امروز (شنبه) در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، اظهار داشت: اگر مدیری در بحث تشکیلاتی بخواهد کارنامه موفقی داشته باشد باید رکن چهارم یعنی رسانه را قبول داشته باشد و یک چهارم وقت خود را برای پاسخگویی به رسانه‌ها صرف کند.

وی در مورد برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه گفت: بازی‌های کشور اسلامی نقطه اصلی ارتباط ما با جهان اسلام بعد از حج و عتبات عالیات است. کمیته ملی المپیک با تمام توان در حال آماده سازی برای حضور در سه رویداد مهم در سال آینده است.

صالحی‌امیری در پاسخ به تسنیم در خصوص موضوع ادغام بودجه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش گفت: در موضع رسمی کمیته ملی المپیک مخالف ادغام بودجه هستیم و دلایل محکم خود را کتباً و شفاها به مجلس، سازمان برنامه بودجه و کمیسیون فرهنگی و کمیسیون تلفیق منعکس کردیم‌. سوال ما این است که با ادغام بودجه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش چه مشکلی از ورزش حل می‌شود ولی کسی تا حالا به این سوال پاسخ نداده است. کمیته ملی المپیک اعلام می‌کند هیچ مشکلی از ورزش کشور حل نمی‌شود بلکه افزوده می‌شود. نکته دوم اینکه اگر هدف طراحان این طرح ایجاد نظارت است حتما باید بدانند و اگر نمی‌دانند امروز بدانند که نهادهای نظارتی از جمله دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور به صورت تمام وقت سالیان سال است در کمیته مستقر هستند و نظارت دارند.

وی افزود: کمیته ملی‌المپیک نهاد بین المللی با هویت غیر دولتی و مستقل است و ارجاع بودجه آن به نهاد دیگر یعنی وزارت ورزش باعث تبعات در سطح بین‌الملل و داخل خواهد شد.
اگر مفهوم نظارت، نظارت داخلی و فنی است، بر اساس اساسنامه مصوب کمیته ملی المپیک در دولت، مجلس و شورای نگهبان، مسئولیت هدایت، نظارت و راهبری و اعزام کلیه تیم‌های اعزامی به رویدادهای المپیک و ... از اختیارات کمیته است. یکی از وظایف ما نظارت بر تیم‌های ملی است و  ما مرکز نظارت بر تیم‌های ملی داریم. نکته آخر بحث انگیزش، پیگیری و وصول بودجه است. فرایند وصول بودجه و طی مسیر تصویب و تخصیص از خزانه و توزیع آن، فرایند سخت و مستلزم پیگیری از سوی دستگاه است و این انگیزه پیگیری‌های کمیته را صلب می‌کند. ارزیابی ما این است که مجلس رای نمی‌دهد ولی در نهایت اگر مجلس این تصمیم  را بگیرد، این قانون است و همه نهادها از جمله کمیته خود را ملزم به رعایت قانون می‌داند.

صالحی‌امیری درباره اینکه کمک مالی به فدراسیون ناشنوایان برای اعزام به برزیل داشته‌اید، تصریح کرد: این فدراسیون در مجموعه 50 فدراسیون ماست. در کمیته تعهد اخلاقی ایجاد کردیم که زبان عزیزان ناشنوا در ورزش باشیم. همه از دولت، وزارت ورزش، کمیته المپیک و پارالمپیک انگیزه کمک به ناشنوایان را دارند. دائم با همکاران‌مان در فدراسیون ارتباط داریم.  17 میلیارد تومان برآورد بودجه آنهاست و همه دستگاه‌های ذیربط باید کمک کنیم تا این کاروان به برزیل اعزام شود. مگر چه تفاوتی بین ناشنوایان و بقیه وجود دارد؟ ما تبعیضی قائل نیستیم و اگر قرار است تمایزی باشد باید به نفع ناشنوایان باشد.

وی تصریح کرد: با آقای تیشه‌گران صحبت کردم و قرار شد کمک کنیم. این کمک دائمی و مستمر خواهد بود. تخصیص بودجه مستقل به این عزیزان یک مورد اصلی است و در لایحه سال آینده دیده خواهد شد. این عزیزان از نظر زیرساختی هم دچار مشکل هستند که همه باید کمک کنند.

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد دیدار نکردن با توماس باخ در حاشیه المپیک زمستانی و اینکه چرا قبل از سفر، برنامه ریزی دقیق برای این دیدار انجام نشده است، تاکید کرد: همه سفرهای ما این گونه است که از قبل جدول ملاقات را می‌بندیم و بعد پرواز می‌کنیم. هر سفری که برای حضور در شورای المپیک آسیا و مجامع کمیته بین المللی المپیک می‌رویم برنامه ملاقات‌ها از قبل مشخص است و در این چهار  سال 150 ملاقات داشتیم که برای کاهش تهدیدها و ایجاد فرصت‌ها بوده است.

وی افزود: در مورد سفر پکن برنامه‌ریزی انجام شده بود. اول ملاقات با رئیس کمیته کره بود که انجام شد. چون با کره‌جنوبی کارهای زیادی داریم و در سخت افزا و تجهیزات ورزشی می‌تواند به ما کمک کند. کره جنوبی هم علاقمند به همکاری است. با سه مدیر ارشد کمیته بین المللی المپیک(مدیر اجرایی، مدیر همبستگی و مدیر روابط بین الملل کمیته بین المللی)
 هم جلسه داشتیم. شناخت آنها از سجادی مهم بود و عنوان شد وزیر ایران از قهرمانان ورزشی است و با ساز وکار قواعد ورزش قهرمانی و منشور آشنا است. آنها معتقد بودن با کسی صحبت می‌کنند که زبان مشترک دارند. در مورد فدراسیون‌های بلاتکلیف صحبت کردند و سجادی پاسخ داد در حال تعیین تکلیف هستند و دیدید تعهد وی عملی شد، ژیمناستیک و بسکتبال هم تعیین تکلیف شد.

صالحی‌امیری یادآور شد: طبق قرار که از قبل تدارک دیده شده بود‌، روز بعد از افتتاحیه به کمپ در 80 کیلومتری پکن رفتیم و دیداری با دو‌تن از ورزشکار، سرمربی و مربی ایران داشتیم. یکشنبه هم برنامه‌های دیگر داشتیم. دوشنبه صبح ساعت 9:30  قرار ملاقات ما با توماس باخ  بود. ما درخواست داشتیم‌ جلسه روز قبل یعنی یکشنبه باشد ولی وی برنامه بازدید از دو کمپ را داشت. سجادی دغدغه کارهای وزارت ورزش، جلسات دولت و مجلس و دفاع از بودجه را داشت و دیدار با باخ را به زمان دیگری منتقل کرد و به تهران بازگشت. کمیته بین‌المللی المپیک واکنش منفی نداشت و قرار شد این دیدار در لوزان انجام شود.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: باور داشته و دارم که وفاق و همدلی بین دو دستگاه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش اولویت اول ماست و تا زمانی که روی این صندلی هستم با دستگاه مادر ورزش، یعنی وزارت ورزش مناقشه نمی‌کنم‌. در چهار دهه گذشته مناقشه بین دو دستگاه به ضرر ورزش بوده است. برای اینکه نگاه ملی بر ورزش حاکم کنیم از مناقشه فاصله می‌گیریم و این ربطی هم به این دولت و آن دولت ندارد و سیاست کمیته است.

وی در مورد تفاهم‌نامه همکاری ایران و عراق گفت: عراق روابط استراتژیک با ایران دارد و علائق دو ملت بسیار بالاست. علاقه ایرانی‌ها به عتبات عالیات بالاست و همین طور حضور پر شکوه در اربعین، به همین دلیل دو ملت همبستگی فرهنگی و تاریخی با هم دارند. نکته دیگر اینکه مجموعه شرایط عراق در 40 سال گذشته باعث شد عملا رشد و توسعه در ورزش رخ ندهد و ورزش این کشور دچار افت شد. 2 ماه قبل دعوتی از ما داشتند و نیازها را جمع‌بندی کردیم. عراق گفته بود آمادگی دارد با هیئت بلندپایه به ایران بیاید. این دیدار در سطح وسیعی انجام شد و برای توسعه روابط ورزشی 2 کشور کمک کرد که ثمرات آن را در آینده خواهید دید.

صالحی‌امیری با بیان اینکه به موضوع اساسنامه فدراسیون‌ها ورود نکردم، گفت: ما در جریان فرایند تصویب اساسنامه و آیین نامه‌های مرتبط با آن نبوده و نیستیم و در مقام مخالف و یا موافقت بر نیامدیم. چون در جریان روند تصویب نبودیم، امکان قضاوت نداریم و سیاست سکوت اختیار کردیم.

وی افزود: در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها هم باور دارم اراده وزیر ورزش به برگزاری با سرعت انتخابات فدراسیون‌ها است و این روند را اثبات کردند و تعیین تاریخ انتخابات فدراسیون‌ها و برگزاری مجمع تیراندازی بیانگر همین مسئله است. ما تلاش می‌کنیم از طریق رایزنی و گفت‌وگو با فدراسیون‌ها و وزارت ورزش، روند را تسریع کنیم. تسریع این روند به نفع  فدراسیون‌ها، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش است. ما برای حضور در سه رویداد آتی نیازمند تعیین تکلیف قطعی فدراسیون‌ها هستیم.

صالحی‌امیری در خصوص برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: برگزاری هر چه سریعتر انتخابات‌ به نفع رئیس کمیته، کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و ورزش قهرمانی است. ثبات مدیریتی یک ضرورت برای رویدادهای پیش‌رو است. سه رویداد مهم در سال آینده و مسابقات کسب سهمیه المپیک 2024 را در پیش داریم. ضروریت قطعی ثبات مدیریت در کمیته ملی المپیک، یک امر واضح است و نیاز به توضیح بیشتر ندارد. مصمم هستم با حمایت وزیر ورزش و هیئت اجرایی در اولین فرصت و در بهار انتخابات را برگزار کنم. انتخابات باید در چارچوب اساسنامه و قانونمند باشد و تا الان در چارچوب اساسنامه و قانونی بوده است. رئیس کمیته ملی المپیک بیش از هر کسی مدافع منشور المپیک خواهد بود. انشالله شاهد برگزاری انتخابات با عزت در بهار خواهیم بود.

وی در خصوص تصمیمش برای شرکت در انتخابات گفت: تا امروز تصمیم به ثبت‌نام ندارم.

 

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها

 پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها
2024-02-26T08:13:55+03:30
در فاصله ۲۴ ساعت تا پایان فرصت نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر باشگاه ذوب‌آهن با درخواست انتقال بازیکنانش به استقلال و پرسپولیس مخالفت کرد.

بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر

 بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر
2024-02-26T08:13:55+03:30
کامران قاسم‌پور که به دلیل انجام عمل جراحی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، از دو هفته دیگر می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند.

منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم

 منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم
2024-02-26T08:13:55+03:30
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرمربی برزیلی سرخپوشان در حال حاضر نیاز به حمایت و زمان دارد تا تفکرات خود را در تیم پیاده کند.

سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود

 سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود
2024-02-26T08:13:54+03:30
مربی دوومیدانی ایران مدعی است، مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا که چندی پیش در کشورمان برگزار شد، سطح بالایی داشته است.

آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد

 آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد
2024-02-26T06:00:37+03:30
سومین سرمربی فولاد خوزستان در فصل بیست و سوم لیگ برتر به دنبال تکمیل دستیارانش در فولاد خوزستان است.

هموار شدن راه خروج آلوز از زندان

 هموار شدن راه خروج آلوز از زندان
2024-02-26T06:00:37+03:30
با اینکه هنوز زمان زیادی از محکومیت به حبس ۴.۵ سالدنی آلوز نگذشته؛ از هم اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر آزادی احتمالی او شنیده می‌شود.

گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند

 گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند
2024-02-26T06:00:35+03:30
نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.

آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز

 آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز
2024-02-26T06:00:34+03:30
عکس منتشر شده از سوی نواک جوکوویچ که در پرواز منتهی به آمریکا با رافائل نادال گرفته شده، حسابی سروصدا به پا کرد.

فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید

 فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید
2024-02-26T06:00:33+03:30
فاطمه همتی در دیدار نهایی مسابقات کامپوند کاپ آسیایی بغداد به مدال نقره دست یافت.

بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت

 بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت
2024-02-26T06:00:33+03:30
بازیکن نیم فصل اول گل‌گهر سیرجان به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد
2024-02-26T06:00:31+03:30
شاگردان رضا یزدانی با رسیدن به برد ششم در فینال و پیش از رسیدن به کشتی‌گیران ایرانی تیم هندی، قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی کردند.

رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!

 رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!
2024-02-26T06:00:31+03:30
رئیس باشگاه پورتوی پرتغال جدایی بدون هزینه مهدی طارمی در پایان فصل را اتفاقی طبیعی می‌داند.

شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس

 شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس
2024-02-26T06:00:31+03:30
باشگاه ذوب‌آهن در صورتی رضایتنامه مهاجم خود را صادر می‌کند که بتواند لوسیانو پریرا را جذب کند.

لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول

 لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول
2024-02-26T06:00:30+03:30
تیم‌های فولاد سیرجان، گیتی‌پسند، پیکان، ایفاسرام، نیان الکترونیک، شهداب و طبیعت در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد

 جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد
2024-02-26T06:00:29+03:30
دارنده مدال برنز تکواندو قهرمانی آسیا تاکید کرد که یک سال و نیم مصدومیت سختی داشتم اما حالا بازگشتم و برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد.

آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان

 آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان
2024-02-26T06:00:29+03:30
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

ارسلان مطهری به تراکتور پیوست

 ارسلان مطهری به تراکتور پیوست
2024-02-26T06:00:28+03:30
مهاجم استقلال با عقد قراردادی به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی

 جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی
2024-02-26T06:00:28+03:30
قرمزپوشان مرسی‌ساید با غلبه بر چلسی، اولین جام فصل جاری فوتبال انگلیس را بالای سر بردند.

نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک

 نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک
2024-02-26T06:00:27+03:30
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی آلمان دست یافت.

تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد

 تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد
2024-02-26T06:00:27+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان به تحلیل عملکرد اخیر این تیم و خصوصا خشونت زیاد زردپوشان اصفهان در فوتبالی که ارائه می‌دهند، پرداخت.

جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد

 جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد
2024-02-26T06:00:26+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با شکست ایتالیا در فینال؛ قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ امارات شد.

فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!

 فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!
2024-02-26T06:00:26+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که فرصت‌سوزی زیاد می‌تواند بلای جان آبی‌پوشان در مسیر قهرمانی باشد.

جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس

 جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس
2024-02-26T06:00:25+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست بلاروس توانست عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات را به دست بیاورد.

دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود

 دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود
2024-02-24T08:00:36+03:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم قطری‌های چطور به عنوان یک تیم آسیایی از تعداد زیادی بازیکن غیر قطری استفاده می‌کنند؟!

پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی

 پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی
2024-02-24T08:00:35+03:30
تیم پتروشیمی شازند دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است که از صبح امروز (شنبه) در تنکابن آغاز خواهد شد.

بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد

 بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد
2024-02-24T08:00:34+03:30
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم با پیروزی مقابل سپاهان در دیدار پیش رو جهش خوبی در راه دستیابی به قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T19:07:16+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T18:53:47+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت

 بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت
2024-02-23T18:53:47+03:30
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ موفق به پیروزی میلی‌متری مقابل قطر شد.

قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد

 قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد
2024-02-23T16:00:39+03:30
اتحادیه فوتبال قطر با تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی این کشور، پاداش قهرمانی او و شاگردانش در جام ملت‌های اسیا ۲۰۲۳ را داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)