میرنیوز

اصولی: ترسیدیم فدراسیون به سرنوشت پرسپولیس و استقلال دچار شود

اصولی: ترسیدیم فدراسیون به سرنوشت پرسپولیس و استقلال دچار شود 2022-02-18T11:29:35+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، احسان اصولی درباره برکناری شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال گفت: هر مجموعه ظرفیتی از تحمل را دارد. ظرفیت تحملی هم که هیات رئیسه داشت، پر شد. نقاط قرمز بارها به آقای عزیزی خادم به صورت شفاهی و حضوری و حتی در کارتابل به صورت محرمانه هشدار داده شد و در نهایت این لبریز شدن اتفاق افتاد.

دروغ‌های زیادی گفته شد

وی درباره دلایلی که منجر به عزل رئیس فدراسیون فوتبال شد، تاکید کرد: مهمترین موضوع همان دروغی بود که درباره تایید اساسنامه توسط فیفا گفته شد که ما را به سمت خطرناکی می‌برد. دروغ‌های زیادی گفته شد. این قسمت اولش بود. دوستان هیات رئیسه امید به اصلاح داشتند و فرصت را داده بودیم. بحث صعود تیم ملی به جام جهانی هم بود. اگر خیلی مباحث را علنی دنبال می‌کردیم، تبعاتش تیم ملی را تحت تاثیر می‌گذاشت. این رعایت هم انجام شد.

ترسیدیم فدراسیون مثل استقلال و پرسپولیس شود

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: بعد از آن همه چیز با هم اتفاق افتاد. خیالمان از صعود به جام جهانی راحت شد. بعد اتفاق ناجور و ناگوار بحث تایید اساسنامه شد که می‌دانستیم فیفا تاییدیه مجلس را می‌خواهد. آن تجربه تلخ برای پرسپولیس و استقلال هم افتاد (حذف از آسیا) و تبریک‌هایی که گفتند. دیدیم که در نهایت چه اتفاقی افتاد. ترسیدیم این اتفاق برای خود فدراسیون هم رخ بدهد.

راننده اتوبوس را عوض کردیم!

اصولی با بیان اینکه در برکناری عزیزی خادم هیچ بحث شخصی و تمایلات فردی وجود نداشته است، تصریح کرد: مجموعه ملاحظات را باید مدنظر داشت. بعضی‌ها این ماجرا را پیچیده می‌کنند؛ چه بعضی از موافقان عزیزی خادم که فضا را احساسی می‌کنند و چه بعضی از مخالفان. از نظر ما «خیر الامور اوسطها». باید توازنی را در فوتبال ایجاد کنیم. عزیزی خادم زحماتی کشید که قطعاً نقاط قوت هم داشت. وقتی یک اتوبوس حرکت می‌کند، راننده زحمت می‌کشد ولی همان راننده ممکن است اتوبوس را به ناکجاآباد ببرد. هیات رئیسه به این جمعبندی رسید که آقای عزیزی خادم ما را به مسیر نمی‌برد و راننده را عوض کرد تا به مسیر درست برگردیم.

اساسنامه باید از فرد محوری خارج شود

وی با اشاره به اینکه ارکان قضایی فدراسیون فوتبال منتخب مجمع نبود، گفت: باید مجمع تشکیل می‌شد. ما این را پیگیری کردیم. حتی تاریخ هم تعیین شد ولی این اختیار را باید رئیس به هیات رئیسه ببرد. این باید در اساسنامه اصلاح شود. اساسنامه ما باید از فرد محوری خارج شود. عقل جمعی هشت نفر منتخب مجمع به یک جمعبندی رسید و یک فرد دارد تکلیف را به تعویق می‌اندازد. اساسنامه هم در این بخش سکوت کرده است. هیات رئیسه باید ارکان قضایی را پیشنهاد بدهد ولی برگزاری مجمع با رئیس است. بارها و بارها؛ سر هر سه ماه بر برگزاری مجمع تاکید می‌شد؛ حتی زمانی که منصور قنبرزاده دبیر کل فدراسیون فوتبال بود.

هیات رئیسه نشان داد ماشین امضا نیست؛ یک الگو شدیم!

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اقدام این هیات رئیسه در عزل رئیس واکنش‌های مثبتی را به دنبال داشته است، گفت: بازتابی که از اقدام هیات رئیسه گرفتیم، به عنوان یک الگو و نمونه در حوزه‌های ورزش و حتی غیر ورزشی مطرح شد! لقب ماشین امضا از هیات رئیسه برداشته شد. زمانی که می‌خواستم عضو هیات رئیسه بشوم خیلی دوستان نگران بودند و می‌گفتند در هیات رئیسه تبدیل به ماشین امضا می‌شوی. حتی یکی از نزدیکان عزیزی خادم به دوستانم در مشهد گفته بود به اصولی بگویید "جدی نگیرد و او باید بیاید و برود".

هشدار به عزیزی خادم هنگام برکناری دبیر فدراسیون فوتبال

«آیا پیش آمد که در چشمان آقای عزیزی خادم نگاه کنید و بگویید اگر کارها را اصلاح نکنید عزل می‌شوید؟» اصولی در پاسخ به این سئوال گفت: به این شکل که نه در چشمانش نگاه کنیم و بگوییم عزلت می‌کنیم. وقتی بحث جابجایی آقای نبی (دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال) بود بنده و دو عضو دیگر هیات رئیسه در نخستین جلسه هیات رئیسه معتقد بودیم باید طبق اساسنامه پیش برویم. آن موقع داشتیم برای بازی‌های مقدماتی بحرین آماده می‌شدیم. گفتیم بگذارید یک ثبات شکل بگیرد و هیجانی عمل نکند.

فرصت نداشتیم تلفن‌هایمان را برداریم

اصولی که در برنامه «ورزشگاه» حضور یافته بود، در خصوص نشست روز گذشته هیات رئیسه و اینکه چطور ابتدا نام مهرداد سراجی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال از نشست به بیرون مخابره شد؟ اظهار کرد: جلسه دیروز ۹ ساعت طول کشید. بعد از عزل آقای عزیزی خادم، وارد بحث سرپرستی شدیم. درون جلسه بحث‌ها جدی بود و ابعاد مختلفی داشت که حتی فرصت نداشتیم تلفن‌هایمان را برداریم (خبری به بیرون بدهیم).

کار ما سفارشی نبود

وی در پاسخ به این سئوال که آیا برای عزل عزیزی خادم و یا انتخاب میرشاد ماجدی سفارشی صورت گرفته بود؟ تصریح کرد: هیچ سفارشی نشده بود که عزیزی خادم عزل بشود و یا ماجدی سرپرست.

عزیزی خادم برای منتفی کردن عزل با ما تماس نداشت

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همچنین بحث تماس عزیزی خادم با اعضای این هیات برای منتفی کردن عزل از ریاست را رد کرد و گفت: طولانی بودن نشست دیروز نشان می‌دهد که تصمیمات ما مستقل بوده است؛ در غیر این صورت نباید یک جلسه ۹ ساعت طول بکشد. درباره تمام فرصت‌ها و تهدیدها و قوت‌ها تصمیم گیری شد و اجماع صورت گرفت.

رسانه‌ها بگویند چرا نام سراجی مطرح شد!

اصولی با بیان اینکه نمی‌داند بحث سرپرستی سراجی از کجا مطرح شده است، تاکید کرد: این را باید از رسانه‌ها که خبر را کار کردند بپرسید که منبعشان چه بوده است؟ منبع رسمی ما سایت رسمی فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رئیسه هستند. کجا این خبر مطرح شد؟ سراجی جزو بهترین دوستان و همکاران ما در هیات رئیسه بوده و زحمات زیادی می‌کشد و دارای قابلیت‌های زیادی است.

گفتیم بودجه فدراسیون اما فقط وعده دادند

به گزارش خبرنگار مهر، اصولی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به نخستین نشست هیات رئیسه با عزیزی خادم اشاره کرد و افزود: در آن نشست از آقایان خواستیم آلبوم بودجه فدراسیون را بیاورند که با تعجب نگاه کردند و گفتند چنین چیزی نداریم. من گفتم بحث بودجه را از تیر ۱۴۰۰ آغاز کنیم تا سال مالی تیر ۱۴۰۱ را شفاف داشته باشیم اما با جملات کلی و وعده و وعید مواجه شدیم. درباره دریافتی‌ها و هزینه‌ها هم همینطور.

باید صورت‌های مالی را تصویب کنیم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در حال حاضر اولین کاری که باید انجام بدهیم، تصویب بودجه ۲۱ تیرماه است که باید به مجمع هم ببریم. بعد از آن بررسی تمام دریافت‌ها و پرداخت‌ها که در کمیته مالی ثبت شده است. تازه فردا (شنبه) می‌خواهیم برویم ببینیم چه چیزهایی هست. تیم، ایده و فکر داریم. مصمم هستیم صورت‌های مالی و بودجه سال فدراسیون را در هیات رئیسه تصویب کنیم. در این صورت معیار هزینه ما آلبوم بودجه خواهد بود.

واکنش به حساب ۳ میلیون تومانی فدراسیون فوتبال

اصولی در واکنش به اینکه فدراسیون فوتبال در زمان شروع به کار عزیزی خادم تنها ۳ میلیون تومان در حسابش داشت، تاکید کرد: من به عنوان عضو هیات رئیسه خبر نداشتم. باید پرینت حساب را بگیریم. در آستانه دو بازی ملی و سپس دیدارهای تدارکاتی هستیم که نیاز به وفاق و پرهیز از تنش‌ها داریم. باید به سمت آرامش برویم. به عنوان کوچک‌ترین عضو هیات رئیسه دست یاری را به سمت همه دراز می‌کنیم. این فوتبال متعلق به همه مردم است. همه کسانی که علاقه مند هستند کمک کنند تا این قصه را جلو ببریم. دیروز که جلسه تمام شد، شیخ سلمان (رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا) کمتر از یک ساعت تماس گرفت و کار ما را تحسین کرد و تبریک گفت. اعضای مجمع هم پیام‌های زیادی ارسال کردند. فضای خوبی است. ما مسئول هستیم که این فضا را حفظ کنیم.

اقدام رفیعی جای تاسف داشت

وی همچنین درباره دخالت غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال در بحث پرونده بازیکن گابنی باشگاه گل گهر گفت: یک فایل صوتی منتشر شد که جای تاسف دارد. باید به صورت مستقل و دقیق واکاوی و اگر نیاز به تجدیدنظر است اعلام شود.

واکنش به ارتباط فدراسیون فوتبال با امیر اسکندری

اصولی در پاسخ به این سئوال که آیا فدراسیون فوتبال و یا فردی در فدراسیون با امیر اسکندری (رمال) در ارتباط بوده است؟ گفت: در فدراسیون فوتبال نه.

وی درباره ارتباط اسکندری با عزیزی خادم گفت: من از این موضوع اطلاع ندارم. فقط یک سندی منتشر شد که نام یک شرکت در آن با اسامی عزیزی خادم و آقای مهرعلی وجود داشت.

مجمع رای بدهد به سمت انتخابات ریاست می‌رویم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان گفت: باید مجمع فدراسیون فوتبال تشکیل شود. آنچه در هیات رئیسه تصویب کردیم، برگزاری مجمع برای اردیبهشت ۱۴۰۱ پیش بینی شده است. فقط دستور جلسه باید تغییر کند. اگر مجمع به عزل موقت رای بدهد به سمت انتخابات می‌رویم.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها

 پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها
2024-02-26T08:13:55+03:30
در فاصله ۲۴ ساعت تا پایان فرصت نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر باشگاه ذوب‌آهن با درخواست انتقال بازیکنانش به استقلال و پرسپولیس مخالفت کرد.

بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر

 بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر
2024-02-26T08:13:55+03:30
کامران قاسم‌پور که به دلیل انجام عمل جراحی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، از دو هفته دیگر می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند.

منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم

 منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم
2024-02-26T08:13:55+03:30
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرمربی برزیلی سرخپوشان در حال حاضر نیاز به حمایت و زمان دارد تا تفکرات خود را در تیم پیاده کند.

سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود

 سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود
2024-02-26T08:13:54+03:30
مربی دوومیدانی ایران مدعی است، مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا که چندی پیش در کشورمان برگزار شد، سطح بالایی داشته است.

آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد

 آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد
2024-02-26T06:00:37+03:30
سومین سرمربی فولاد خوزستان در فصل بیست و سوم لیگ برتر به دنبال تکمیل دستیارانش در فولاد خوزستان است.

هموار شدن راه خروج آلوز از زندان

 هموار شدن راه خروج آلوز از زندان
2024-02-26T06:00:37+03:30
با اینکه هنوز زمان زیادی از محکومیت به حبس ۴.۵ سالدنی آلوز نگذشته؛ از هم اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر آزادی احتمالی او شنیده می‌شود.

گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند

 گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند
2024-02-26T06:00:35+03:30
نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.

آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز

 آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز
2024-02-26T06:00:34+03:30
عکس منتشر شده از سوی نواک جوکوویچ که در پرواز منتهی به آمریکا با رافائل نادال گرفته شده، حسابی سروصدا به پا کرد.

فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید

 فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید
2024-02-26T06:00:33+03:30
فاطمه همتی در دیدار نهایی مسابقات کامپوند کاپ آسیایی بغداد به مدال نقره دست یافت.

بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت

 بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت
2024-02-26T06:00:33+03:30
بازیکن نیم فصل اول گل‌گهر سیرجان به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد
2024-02-26T06:00:31+03:30
شاگردان رضا یزدانی با رسیدن به برد ششم در فینال و پیش از رسیدن به کشتی‌گیران ایرانی تیم هندی، قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی کردند.

رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!

 رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!
2024-02-26T06:00:31+03:30
رئیس باشگاه پورتوی پرتغال جدایی بدون هزینه مهدی طارمی در پایان فصل را اتفاقی طبیعی می‌داند.

شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس

 شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس
2024-02-26T06:00:31+03:30
باشگاه ذوب‌آهن در صورتی رضایتنامه مهاجم خود را صادر می‌کند که بتواند لوسیانو پریرا را جذب کند.

لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول

 لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول
2024-02-26T06:00:30+03:30
تیم‌های فولاد سیرجان، گیتی‌پسند، پیکان، ایفاسرام، نیان الکترونیک، شهداب و طبیعت در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد

 جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد
2024-02-26T06:00:29+03:30
دارنده مدال برنز تکواندو قهرمانی آسیا تاکید کرد که یک سال و نیم مصدومیت سختی داشتم اما حالا بازگشتم و برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد.

آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان

 آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان
2024-02-26T06:00:29+03:30
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

ارسلان مطهری به تراکتور پیوست

 ارسلان مطهری به تراکتور پیوست
2024-02-26T06:00:28+03:30
مهاجم استقلال با عقد قراردادی به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی

 جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی
2024-02-26T06:00:28+03:30
قرمزپوشان مرسی‌ساید با غلبه بر چلسی، اولین جام فصل جاری فوتبال انگلیس را بالای سر بردند.

نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک

 نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک
2024-02-26T06:00:27+03:30
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی آلمان دست یافت.

تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد

 تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد
2024-02-26T06:00:27+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان به تحلیل عملکرد اخیر این تیم و خصوصا خشونت زیاد زردپوشان اصفهان در فوتبالی که ارائه می‌دهند، پرداخت.

جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد

 جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد
2024-02-26T06:00:26+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با شکست ایتالیا در فینال؛ قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ امارات شد.

فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!

 فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!
2024-02-26T06:00:26+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که فرصت‌سوزی زیاد می‌تواند بلای جان آبی‌پوشان در مسیر قهرمانی باشد.

جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس

 جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس
2024-02-26T06:00:25+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست بلاروس توانست عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات را به دست بیاورد.

دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود

 دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود
2024-02-24T08:00:36+03:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم قطری‌های چطور به عنوان یک تیم آسیایی از تعداد زیادی بازیکن غیر قطری استفاده می‌کنند؟!

پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی

 پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی
2024-02-24T08:00:35+03:30
تیم پتروشیمی شازند دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است که از صبح امروز (شنبه) در تنکابن آغاز خواهد شد.

بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد

 بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد
2024-02-24T08:00:34+03:30
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم با پیروزی مقابل سپاهان در دیدار پیش رو جهش خوبی در راه دستیابی به قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T19:07:16+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T18:53:47+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت

 بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت
2024-02-23T18:53:47+03:30
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ موفق به پیروزی میلی‌متری مقابل قطر شد.

قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد

 قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد
2024-02-23T16:00:39+03:30
اتحادیه فوتبال قطر با تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی این کشور، پاداش قهرمانی او و شاگردانش در جام ملت‌های اسیا ۲۰۲۳ را داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)